muszáj neki, rohadt kevés anyag van benne és nem is túl ballonos cucc3,5-4bar? Hány kiló vagy, 110?
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#9001
Posted 2008. August 19. - 23:12

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9002
Posted 2008. August 19. - 23:02

rbálint még mindig szereti a crossmarkot.
csak sajnos a crossmark nem szereti a betont. (utóbbi idõben csak betonon tudtam menni, hosszabb erdei túrára egyedül nem megyek, este 8kor meg már egy rövid sem fér bele az erdõben, fény hiányában.)
szóval hátul kopik rendesen, nem szereti a betont felfele. állóra nem nagyon szoktam fékezni a hátát, inkább elsõ féket használok. elsõ gumi állapota tökéletes. km adatot nem tudom, nem szoktam nézni, hogy mennyit megyek. de egy 500 már van benne biztosan. a fele minta legalább megvan még rajta, de inkább több. csak olyan hülye narancsbõrösen kopik, de a big jim is ezt csinálta, puha, oszt nem bírja betonon, kész.
általában 3,5-4baron használom, speci illetve geax belsõvel.
ja a defektet 9 akáctüskével sikerült összehozni, de csepeli m0 hídtól hazahozott így is:)
erdõben is jó neki ez a nyomás. kanyarban kicsit sodródik, de nem hirtelen veszti el a tapadást, lehet érezni, mikor lesz sok neki. eleinte meg tud viccelni, de ha megszokod akkor tök jó. felfele elég jól tapad mindenen. sárral elég könnyen megtelik, teljesen nem is dobálja el, de elég nehéz teletömni.
remélem segítettem
3,5-4bar? Hány kiló vagy, 110?
A sebesség mindent megold.
#9003
Posted 2008. August 19. - 22:58


csak sajnos a crossmark nem szereti a betont. (utóbbi idõben csak betonon tudtam menni, hosszabb erdei túrára egyedül nem megyek, este 8kor meg már egy rövid sem fér bele az erdõben, fény hiányában.)
szóval hátul kopik rendesen, nem szereti a betont felfele. állóra nem nagyon szoktam fékezni a hátát, inkább elsõ féket használok. elsõ gumi állapota tökéletes. km adatot nem tudom, nem szoktam nézni, hogy mennyit megyek. de egy 500 már van benne biztosan. a fele minta legalább megvan még rajta, de inkább több. csak olyan hülye narancsbõrösen kopik, de a big jim is ezt csinálta, puha, oszt nem bírja betonon, kész.
általában 3,5-4baron használom, speci illetve geax belsõvel.
ja a defektet 9 akáctüskével sikerült összehozni, de csepeli m0 hídtól hazahozott így is:)
erdõben is jó neki ez a nyomás. kanyarban kicsit sodródik, de nem hirtelen veszti el a tapadást, lehet érezni, mikor lesz sok neki. eleinte meg tud viccelni, de ha megszokod akkor tök jó. felfele elég jól tapad mindenen. sárral elég könnyen megtelik, teljesen nem is dobálja el, de elég nehéz teletömni.
remélem segítettem
#9004
Posted 2008. August 19. - 15:18

rbálint szereti(kevláros) maxxis crossmark-al van valakinek tapasztalata?
én 10 kilcsi aszfalt után defekteltem vele -pedig ugze nem syoktam, ráadásul fel is fújtam 4 barra pedig életemben montikülsõt nem fújtam még 3 fölé - szal én nem szeretem.

amúgz 2 féle van a kevlárosból is egy nehezebb meg egz könzebb de csak mérleggel lehet õket megkülönböytetni. anzag elég kevés van benne.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9005
Posted 2008. August 19. - 14:45

#9006
Posted 2008. August 19. - 13:42

inkább 1.4-1.6 körül nézelõdj, és ha csak aszfalt, akkor valami jó kis slicket válassz...én maxxis detonatort javaslok, vagy conti sportcontactot.
#9007
Posted 2008. August 19. - 13:11

Tehát akkor aszfaltra(bicikliút) kell a gumi.de a "8"-as elkerülése érdekében inkább a szélesebb gumi kell?
mert eléggé rossz minõség errefelé a bicikli utak minõsége (Balaton)....
Arra szerintem elég lesz neked az 1,75 estleg az 1,9-es szélesség de ennél szélesebb nem kell betonra.
Ha felfújod rendesen akkor nem fogod felütni se meg tudsz vele haladni is rendesen.
A nagyon széles gumi nem jó aszfaltra mert normál nyomáson lassú. Ha jobban felfújod akkor meg csak a külsõ középsõ részét használod egy vékony csíkban a többit meg nem és csak cipeled. Felesleges plusz súly.
#9008
Posted 2008. August 19. - 12:43

minél vékonyabb,alacsonyabb mintás (ejtsd: simább) egy gumi, annál jobb aszfalton (gördülési ellenállás)
aszfaltra az 1.75-ös rock a jobb, vékonyabb és alacsonyak a mintái
de a "8"-as elkerülése érdekében inkább a szélesebb gumi kell?
mert eléggé rossz minõség errefelé a bicikli utak minõsége (Balaton)....
#9009
Posted 2008. August 19. - 12:26

eddig minden kombóban müködött, (igaz egy kivétellel csak mavic - om volt) többi meg nem érdekel...Azért nem árt odafigyelni a gumigyártó és a felnigyártó ajánlásaira a felni/gumi kombinációval kapcsolatban.
Ehez tudni kellene a felni besö méretét is... (most vállik bonyolultá a dolog)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9010
Posted 2008. August 19. - 12:13

Ehez tudni kellene a felni besö méretét is... (most vállik bonyolultá a dolog

#9011
Posted 2008. August 19. - 11:47

én is, még 2,4-est isSzóval te egy felnin használsz 1,5 szliktöl 2.3 ig terep gumit?:chin:
etrto norma
http://www.komponent...fengroessen.htm
bár montira slick, még mindig olyan mint kurvának a liliom de néha muszáj
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9012
Posted 2008. August 19. - 11:45

sõt, 1.5-ös slick gumit is használtam a Tátrában 6-barral.
azt hiszem col(?)
Szóval te egy felnin használsz 1,5 szliktöl 2.3 ig terep gumit?:chin:
etrto norma
http://www.komponent...fengroessen.htm
http://tandem-fahren...nik/Reifentips/
#9013
Posted 2008. August 19. - 11:39

minél vékonyabb,alacsonyabb mintás (ejtsd: simább) egy gumi, annál jobb aszfalton (gördülési ellenállás)rendben,kösz!
még egy kérdésem lenne:
melyiket vegyem inkább aszfalt használatra, Michelin country rock vagy a country trail-t? 1.75 vagy 1.95-öst? melyik jobb beton úton?
aszfaltra az 1.75-ös rock a jobb, vékonyabb és alacsonyak a mintái
#9014
Posted 2008. August 19. - 11:36

a gumi szélességét számok alapján onnan lehet megtudni hogy mi van ráírva.
pl ha egy gumira/gumihoz ez van írva: 26x1.75 559-30
tehát 26-os kerékméret, 559 (gumi belsõ mérete - a 26 másképpen, ez a szám minden kerékméretnél más) a 30 meg a gumi szélességét jelöli mm-ben
más gumiadat még a tpi, ez a szövetsûrûséget jelöli
rendben,kösz!
még egy kérdésem lenne:
melyiket vegyem inkább aszfalt használatra, Michelin country rock vagy a country trail-t? 1.75 vagy 1.95-öst? melyik jobb beton úton?
#9015
Posted 2008. August 19. - 11:28

a gumi szélességét számok alapján onnan lehet megtudni hogy mi van ráírva.kösz a gyors választ!
ez azt jelenti,hogy vékonyabb gumi lesz a felnin,igaz? 1.75 milyen egység? mm,cm,inch?
pl ha egy gumira/gumihoz ez van írva: 26x1.75 559-30
tehát 26-os kerékméret, 559 (gumi belsõ mérete - a 26 másképpen, ez a szám minden kerékméretnél más) a 30 meg a gumi szélességét jelöli mm-ben
más gumiadat még a tpi, ez a szövetsûrûséget jelöli
#9016
Posted 2008. August 19. - 11:21

vékonyabb, kevésbé ballonos.kösz a gyors választ!
ez azt jelenti,hogy vékonyabb gumi lesz a felnin,igaz? 1.75 milyen egység? mm,cm,inch?
sõt, 1.5-ös slick gumit is használtam a Tátrában 6-barral.

azt hiszem col(?)
#9017
Posted 2008. August 19. - 11:16

persze. az én felnimen volt már 1.8-as, 2.0-s, 2.1-es, sõt még 2.3-as gumi is.
kösz a gyors választ!
ez azt jelenti,hogy vékonyabb gumi lesz a felnin,igaz? 1.75 milyen egység? mm,cm,inch?
#9018
Posted 2008. August 19. - 11:10

persze. az én felnimen volt már 1.8-as, 2.0-s, 2.1-es, sõt még 2.3-as gumi is.Egy gumicsere problémám van: leszertném cserélni a mouintain bike-on lévõ 26"x1.95-ös kerekeket cserélni a Michelin Country rock gumira,csak az lenne a kérdés,hogy átválthatok-e a felni cseréje nélkül 26x1.95-ös gumiról 26x1.75-ös gumira?
ez lehetséges vagy csak felni cserével?
köszönöm a választ!
#9019
Posted 2008. August 19. - 11:06

ez lehetséges vagy csak felni cserével?
köszönöm a választ!
#9020
Posted 2008. August 17. - 18:02

A sebesség mindent megold.