Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#9001
Posted 2008. August 15. - 19:48

#9002
Posted 2008. August 15. - 18:40

felhasználásnak megfelelõen méretezett cuccot kell venni
nyilván nem egy crossmax slr-el kel déházni
de azt nehezen hiszem hogy egy crosmaxx st-t szétgyilkolsz (vagy egy kb annak megfelelõ 819-est). tudom drága dehát .......
Nem szoktam dh-zni a cc géppel, általában vigyázok a gépre, de elõfordulhat egy mély, széles vízmosás kövekkel, amiben vagy eltûnök vagy átugrom, csak hát nem biztos hogy sikerül (tudom ez az én hibám, de akkor is ez van) és alacsony nyomáson felütésnél hajlik a pereme ezeknek a felniknek is, ami v-féknél fokozottan rossz. Tehát UST csak tárcsafékhez.
A sebesség mindent megold.
#9003
Posted 2008. August 15. - 18:34


jól értem, hogy a dolog lényege - nagyon leegyszerûsítve - kb. annyi, hogy a két rendszer esetében kb. ua. az optimális nyomásérték - azonos peremfeltételek esetén persze -, de a belsõ nélküli elvileg a felütés veszélye nélkül használható ennél alacsonyabb nyomáson is. vállalva a nagyobb gördülési ellenállást, magkapva a nagyobb kényelmet és jobb tapadást.
jól értem?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#9004
Posted 2008. August 15. - 17:53

Terepen viszont 1 alacsonyabb nyomáson üzemelõ gumma könnyebben átgördül az akadályokon mint amelyik folyamatosan meg-megakad. Nem hiába használja minden profibb montis alacsonyabb nyomáson a gumit, Parti 2.4 körül, én 2,2, de az 1.8as gumiban is 2,5.
#9005
Posted 2008. August 15. - 17:35

nálam sokkal jobb bringások -kb egy tucat- használják, és minegyikük azt mondja hogy nem jelentõs a gördülési ellenállás növelkedése viszont összeségében sokkal jobb, mint a tömlõs rendszer....nem használtam még belsõ nélküli rendszert, de azért figyelem az ezzel kapcsolatos infókat. arra nem igazán sikerült ezidáig rájönnöm, hogy a belsõ nélküli rendszerrel kapcsolatban mért jön elõ állandó jelleggel ez a "lehet kis nyomáson is használni" dolog. nem egészen vágom, hogy a kisebb nyomáson üzemeltetett külsõ megnövekedett gördülési ellenállását, nehezebb tekerhetõségét hogyan tudja behozni a - talán - nagyobb kanyarsebesség és kényelem? hagyományos rendszernél is ki lehet tapasztalni egy olyan nyomásértéket, ahol optimális a gördülési ellenállás/kényelem/kanyartartás/fékezhetõség/minimálisfelütésveszély aránya. ennél miért kéne alacsonyabb nyomás egy belsõ nélküli gumába?
ja, és még valami: az mba szerint kb. egyfoma nyomást érdemes használni adott gumi belsõ nélküli és belsõs változatában.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9006
Posted 2008. August 15. - 16:52

ja, és még valami: az mba szerint kb. egyfoma nyomást érdemes használni adott gumi belsõ nélküli és belsõs változatában.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#9007
Posted 2008. August 15. - 16:39

felhasználásnak megfelelõen méretezett cuccot kell venniA belsõ nélküli rendszernél, ha alacsony nyomáson használom a gumit akkor az addig oké, hogy nincs felütéses defekt, de a felnit szét tudom verni ugyanúgy, igaz?
nyilván nem egy crossmax slr-el kel déházni
de azt nehezen hiszem hogy egy crosmaxx st-t szétgyilkolsz (vagy egy kb annak megfelelõ 819-est). tudom drága dehát .......
Egyébként pont ezért szar a kisnyomású rendszerben. Ráadásul egy zúzós lejtõ után spriccelve fog távozni a peremnél a külsõbe töltött dzsúz.
+felelõen összerakott rendszernél (jó ust felni, ust külsõ) ez nem játszik...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9008
Posted 2008. August 15. - 15:30

Ááá nem, a tubeless felni 17,763482364 %-al rugalmasabb, a lépcsõzést is kibírja.
Egyébként pont ezért szar a kisnyomású rendszerben. Ráadásul egy zúzós lejtõ után spriccelve fog távozni a peremnél a külsõbe töltött dzsúz.
Valahogy így gondoltam én is.
A sebesség mindent megold.
#9009
Posted 2008. August 15. - 15:02


Egyébként pont ezért szar a kisnyomású rendszerben. Ráadásul egy zúzós lejtõ után spriccelve fog távozni a peremnél a külsõbe töltött dzsúz.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9010
Posted 2008. August 15. - 15:01

A sebesség mindent megold.
#9011
Posted 2008. August 15. - 09:30

#9012
Posted 2008. August 15. - 09:18

Ami meg mostanában került gyártásra, így valószínüleg az újabb gyártásnál csúszhatott el valami - mi viszont egyedül Al Mightyvel rendelkez(t)ünk drótperemesbõl - abból sem a legújabb gyártásból.
#9013
Posted 2008. August 15. - 09:15

én nem, és azt sem tudom, hogy mettõl meddig gyártott és hol forgalomba került külsõkrõl van szó. lehet, hogy minket ez egyáltalán nem is érint. majd irok a Nadine-nek, és megkérdem.Köszi a segítséget. Ti tudtok egyébként errõl?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9014
Posted 2008. August 15. - 09:14

#9015
Posted 2008. August 15. - 09:12

Mivel a Schwalbe nem tudja kizárni annak a lehetõségét, hogy ez a hiba a jövõben többször is elõforduljon a cég önkéntes visszahívás mellett döntött. A következõ modellekrõl van szó: Big Betty, Muddy Mary, Al Mighty és Black Shark Mud. Érintve csak a drótperemes downhill verziók vannak. A Big Betty-bõl és a Muddy Mary-bõl van hajtogatós "Freeride" verzió is, amik nincsenek a probléma által érintve.
A Schwalbe arra kéri, ne használja tovább ezt a külsõgumiját. Kérjük küldje vissza a hátoldalon található kitöltött adatlappal együtt, és adja meg milyen külsõt szeretne helyette. További információ a külsõk visszaküldésérõl: egyszerûen töltse le az itt található PDF-et.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9016
Posted 2008. August 14. - 19:59

"Bei einigen Downhill-Reifen von Schwalbe wurde festgestellt, dass sich nach längerer Benutzung der Drahtkern im Reifenwulst gelöst hat und somit ein sicherer Sitz des Reifens auf der Felge nicht mehr gewährleistet ist. Dadurch kann es zu Stürzen kommen!
Da Schwalbe nicht ausschließen kann, dass dieser Effekt auch bei weiteren Reifen auftritt, hat sich das Unternehmen zum freiwilligen Rückruf entschlossen. Es handelt sich um die Modelle Big Betty, Muddy Mary, Al Mighty und Black Shark Mud. Betroffen ist jeweils nur die Drahtreifen-Version für den Downhill-Einsatz. Von Big Betty und Muddy Mary gibt es auch eine Freeride-Version (Faltreifen). Diese sind von dem Problem nicht betroffen.
Schwalbe bittet darum die Reifen nicht mehr zu benutzen.
Schicken Sie uns Ihre Reifen mit dem umseitigen
Formular ein und fordern Sie den gewünschten Ersatz an.
Für weitere Informationen und um den Reifen einzusenden,
laden Sie sich einfach das beiliegende PDF herunter."
#9017
Posted 2008. August 12. - 22:39

Najo, segitek, HollyRoller 817g - HookWorm 1121g
Ez ugye gyári adat...bár a Holly lehet hogy téves mert ugyan annyit irnak sulyban a 24" és a 26" változatra..
HollyRoller pedig csak drotosban van, elvileg..
Vegyél HookWorm-ot szvsz, kevesebb fog szembe jönni..
Köszi tesvér!Wormit veszek most már biztos,idáig Schwalbe Ralph Racing-ot használtam(26x2.4),és persze párszor a lépcsõ mellé ugrasztottam akkorát pukkant a gumi hogy majd le szálltam de nem lyukadt ki csak kicsit kiszálasodott az oldala,meg megdeformálódott kicsit!
Külömben a e-biken olvastam hogy van kevlár Holly
http://ebike.hu/term...306&brand_id=34
#9018
Posted 2008. August 12. - 22:13


#9019
Posted 2008. August 12. - 20:17

A pics**a pedig már 65% a Holly mellett voltam!
Miért van ennyi fajta jó gumi ...:rubik:
Ez a suly a kevlár Holly-ra van,vagy az egyszerûre?
Majd 1 tábla csokival nehezebb a két HookWorm a két Holly-tól,de a suly nem annyira fontos!
Még 1-2 alszok rá
Najo, segitek, HollyRoller 817g - HookWorm 1121g
Ez ugye gyári adat...bár a Holly lehet hogy téves mert ugyan annyit irnak sulyban a 24" és a 26" változatra..
HollyRoller pedig csak drotosban van, elvileg..
Vegyél HookWorm-ot szvsz, kevesebb fog szembe jönni..
"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."
#9020
Posted 2008. August 12. - 19:29

A sebesség mindent megold.