Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5121
Posted 2011. April 24. - 10:23
#5122
Posted 2011. April 23. - 13:56
azt akartam is kerdezni, hogy 29esen elol a ralph milyen? van valami mas schwalbeval osszehasonlitasi alapod?
mert 26oson annyira nem szerettem, mert tulsagosan sodrodott szaraz, poros talajon, ha nyalkas, akkor meg total lutri.
Még csak kétszer használtam. Az elsõ alkalom Salzkammergut Trophy extrém táv, ott poros-száraz-finom sotteren nem egyszer rugdostam vissza magam a földtõl a kanyarokban, hamarabb ment ki, mint a hátulja. Másik alkalom a Mátra maraton hosszútávja volt. Az is iszonyú száraz pálya, mégsem volt gondom a tapadással. Sotterre születni kell szerintem. Tegnap a CX gépemmel verettem montis útvonalakon a Jurában és nem mászott el a kemény 35mm széles Maxxis Mimo-m a sotteres kanyarokban.
#5123
Posted 2011. April 23. - 13:41
#5124
Posted 2011. April 23. - 11:33
Maggi ha nem kell csak hagyd kint a kapu elõtt, mikor miskolcos köre van az üzletkötõnknek
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5125
Posted 2011. April 23. - 11:12
NN-rõl mik a tapasztalatok? van most két 2.25-ös itthon de még nem lettek kipróbálva
elöl sz@r (vagy béna vagyok), hátul jó, de nekem kicsit nagynak tûnt a gördüléssel szembeni ellenállása.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5126
Posted 2011. April 23. - 10:42
probald ki a ront elol
Nekem a Ralph tökéletes volt, aki lenyomott lefelé az a felfelékben is agyonvert. Szerintem teljesen jó külsõ.
#5127
Posted 2011. April 23. - 10:26
#5128
Posted 2011. April 23. - 10:17
Azért a Ralph, még ha sodródott, akkor is kontrollálható és kiszámítható volt. Amúgy az egyik legjobb választás, ha szárazak a körülmények.
probald ki a ront elol
#5129
Posted 2011. April 22. - 11:07
azt akartam is kerdezni, hogy 29esen elol a ralph milyen? van valami mas schwalbeval osszehasonlitasi alapod?
mert 26oson annyira nem szerettem, mert tulsagosan sodrodott szaraz, poros talajon, ha nyalkas, akkor meg total lutri.
Azért a Ralph, még ha sodródott, akkor is kontrollálható és kiszámítható volt. Amúgy az egyik legjobb választás, ha szárazak a körülmények.
#5130
Posted 2011. April 22. - 07:24
Én a 29"-es RR-ot hátul is elsõként használom mivel úgy jobban gurul, a nagyobb átmérõ miatt még így is megfelelõen tapad és fékezhetõ.
azt akartam is kerdezni, hogy 29esen elol a ralph milyen? van valami mas schwalbeval osszehasonlitasi alapod?
mert 26oson annyira nem szerettem, mert tulsagosan sodrodott szaraz, poros talajon, ha nyalkas, akkor meg total lutri.
#5131
Posted 2011. April 22. - 07:06
Köszi!
Földúton azért használható?
Teljességgel. De ha kicsit durvább gumi kell, akkor a Travel Contact lesz a barátod.
#5132
Posted 2011. April 21. - 22:47
#5133
Posted 2011. April 21. - 19:21
Continental Contact 622/700C (Kerék | Gumiköpeny | Országúti/Trekking) | Kerékpár Webshop
Itt találsz ebbõl 2011-es modellt is, meg jónéhány másfajtát is.
#5134
Posted 2011. April 21. - 12:23
#5135
Posted 2011. April 21. - 11:48
sziasztok!
A hétvégén egy cimborám épp két racing ralphot tett fel a kerékre. Egy olyan kérdésünk merült fel, hogy ugyebár a gummeren fent van a front meg rear irányok. Az a furcsa nekem hogy hátul a menetiránynak megfelelõre van feltüntetve, viszont elõre pont fordítva. nekem olyan mintha így nagyobb lenne az ellenállása az RR-nek! Mi a tapasztalat hogyan jobb elõre felrakni a felírt irányba, vagy úgy ahogyan logikusnak tûnik! A kérdés azért is érdekel mert épp most akarok két ilyen gummert felaplikálni a felnire!
A két gumi máshogy kapja a terhelést, az egyiknek gyorsításnál kell kapaszkodni, a másiknak fékezésnél kell jobban belemarnia a talajba.
http://www.viczaigum...2/mitas-m06.bmp
Ez egy motorkerékpár gumi. Elõre hátra ugyanaz a méret kell a motoromra, és ezen is rajta van, hogy hol merre kell állnia, pedig ezen a mintázat közel se olyan jelentõs mint a rralphon.
#5136
Posted 2011. April 21. - 09:49
Úgy kell felrakni ahogy rá van írva.sziasztok!
A hétvégén egy cimborám épp két racing ralphot tett fel a kerékre. Egy olyan kérdésünk merült fel, hogy ugyebár a gummeren fent van a front meg rear irányok. Az a furcsa nekem hogy hátul a menetiránynak megfelelõre van feltüntetve, viszont elõre pont fordítva. nekem olyan mintha így nagyobb lenne az ellenállása az RR-nek! Mi a tapasztalat hogyan jobb elõre felrakni a felírt irányba, vagy úgy ahogyan logikusnak tûnik! A kérdés azért is érdekel mert épp most akarok két ilyen gummert felaplikálni a felnire!
A sebesség mindent megold.
#5137
Posted 2011. April 21. - 07:45
A hétvégén egy cimborám épp két racing ralphot tett fel a kerékre. Egy olyan kérdésünk merült fel, hogy ugyebár a gummeren fent van a front meg rear irányok. Az a furcsa nekem hogy hátul a menetiránynak megfelelõre van feltüntetve, viszont elõre pont fordítva. nekem olyan mintha így nagyobb lenne az ellenállása az RR-nek! Mi a tapasztalat hogyan jobb elõre felrakni a felírt irányba, vagy úgy ahogyan logikusnak tûnik! A kérdés azért is érdekel mert épp most akarok két ilyen gummert felaplikálni a felnire!
#5138
Posted 2011. April 20. - 22:22
A Continental Contact gumival szerintem tökéletesen elégedett leszel. Én legalábbis az vagyok. Egyszerûen nem tudom elképzelni, hogy ettõl lenne egy nagyságrendekkel jobb menettulajdonságokkal bíró gumi, ami meg is érné a plusz felárat. A Schwalbe Maratont is sokan dícsérik, vagy a Big Apple is jó választás. Olyan 5-6 ezer körül vannak.
A Continental-nak van pár Contact nevû modellje, pontosítanál?
Köszi!
#5139
Posted 2011. April 20. - 21:28
#5140
Posted 2011. April 20. - 14:37
konkrét típusokkal nem vagyok naprakész, de a continental és a schwalbe defektvédelemmel ellátott túragumikat eléggé dicsérik (ha szánsz rá annyit, kicsit drágábbak de hosszútávon megtérül)