Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#1921
assasinbug

assasinbug

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 893 hozzászólás

c64 meg egy c64 technologika :D


az már igencsak 25 éves technológia;)
bocs

#1922
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Eszembe jutott a gramániás cucc. Schmolke

Egy kis nyálcsorgatás:http://www.schmolke-...de/index_c.html érdemes szétnézni


Én speciel nem szeretném ha az lenne a fejfámra írva, hogy elhunyt néhány gramm miatt.

Tulajdonképpen ha egy szívószálat rakok be kormány helyett, az a legkönnyebb.

Egyszer volt a régi pedál magazinban egy remek súlycsökkentõ projekt:

- nyerget, ülléscsövet kivenni. AKi sokat pihen versenyen az nem nyerhet.
- fékeket, fékkarokat kivenni. Aki nem fékez, az lesz a leggyorsabb. Ez logikus.
- pedálnak egy csonk is megtesz. Ezzel fejlesztheted a technikád.
- kulcstartó atom felesleges. ha soakt izzadsz csak még könyebb leszel
- kapard le a fényezést. Fasza gyerekeknek az úgysem kell (és így
megoldódik a 10 vagy 20 grammos láncvillavédõ dilemmája is).
- vedd le a markolatot. Aki tud menni markolattal, az tud menni anélkül is.
- vedd le a váltókat és a váltókarokat is. Legalább kurva jól megedzõsz a
hegyen, és néhény verseny után, tuti te leszel az elsõ.
- a kormányt vágd le kb 25-30 centisre. ezzel is sokat lehet nyerni és
egy idõ után úgyis megszokod.

Ezzel a módszerrel igen olcsón és hatékonyan lehet kilókat faragni a paripán. Ha valaki gondolja, akkor én elvállalom a tuningot, és nem kérem el érte még egy karbon mûanyag szir szar árát sem :)

#1923
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Van nálam egy ilyen, pontosan 70 gr.
Posted Image

nálunk egy cx zero van, egy c64 meg egy c64 technologika :D

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1924
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Van nálam egy ilyen, pontosan 70 gr.
Posted Image

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1925
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
vagy miért nem másoljátok le a leslie-ét?:chin: :D

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1926
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Komolyan ennyit szenvedtek egy láncvillavédõvel? BBB, vagy Pro, vagy ilyesmi karbon, oszt ha lemállott(kb 1 év)akkor le, és rá az új...

#1927
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.018 hozzászólás
  • LocationKelenföld

Most már emlékszem. Még azon gondolkoztam, hogy dh belsõt kötegelõvel rögzítek. Gyárilag van egy vastag fólia darab a láncvilla tetején.


Szakadt light belsõbõl szoktam az öntési csík mentén egy szalagot vágni (~20-25mm széleset) feles átfedéssel feltekerni, majd erre egy réteg fekete szigetelõszalagot tekerni.
(A belsõ magában azért rossz, mert szétrepedezik idõvel)
Így kötegelõ sem kell, a két anyag együtt "átüthetetlen", akár oldószerrel is mosható lesz, nem is csúszkál sehová.
~30 g

#1928
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Eszembe jutott a gramániás cucc. Schmolke

Egy kis nyálcsorgatás:http://www.schmolke-...de/index_c.html érdemes szétnézni
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1929
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Most már emlékszem. Még azon gondolkoztam, hogy dh belsõt kötegelõvel rögzítek. Gyárilag van egy vastag fólia darab a láncvilla tetején.


A sebesség mindent megold.

 


#1930
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Köszi. Egyébként mi az a ripszszallag? Eddig csak neoprént használtam erre a célra (20g körül vannak).

Ez az: http://crb.hu/images...zalag/ripsz.jpg
A BikeMag-ban volt szó róla mint régies kormánybandázs imitáció.A pontos tömegét nem tudom, de nem a legkönnyebb.

Jó megoldás lehet még az öntapadós tömlõvédõ szalag, alatta egy csík öntapadós parafával, egyik sem nehéz, lehet vagy 10 gramm az egész.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1931
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Köszi. Egyébként mi az a ripszszallag? Eddig csak neoprént használtam erre a célra (20g körül vannak).


A sebesség mindent megold.

 


#1932
Xabi

Xabi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 751 hozzászólás
A matrica a legkönyebb, de érzékenyebb fényezés esetén alatta felpattoghat a festék, sajnos...

X.

Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!



#1933
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
A valódi karbonos matrica lesz az, biztos drága. Védõben a puha a jobb, a karbon nem az. Nekem egy csík országúti bandázsra, feles fedésben tekert ripszszalag van. Jó, mert nem koszolódik, veszett olcsó, több színben van.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1934
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Melyik a legkönnyebb láncvillavédõ (neoprén, belsõ, karbon matrica, stb)?


A sebesség mindent megold.

 


#1935
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Thommey: easton nyeregcsovet ne. marmint karbont ne. mar en is letettem rola.

Nekem Thomson lesz. De nem az elite. Hanem a Masterpiece :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1936
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Nem perecelni kell ;) Tekerni :D
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1937
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás
szerintem az elsõ perecnél eltörne a rögzítésnél...de amúgy cool:)

#1938
penczbike

penczbike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 281 hozzászólás
Ehhez mit szóltok? Nem tudom, volt-e már, de mindenesetre érdekes...:)

http://pix.bikemag.h...onhebelZoom.jpg

53gramm/pár

Van alu verzió, az már nehéz, 59g/pár...

#1939
penczbike

penczbike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 281 hozzászólás
A KCNC SC Pro Lite nyeregcsõ 30.9-350mm=200g, én egy éve használom tökig kihúzva, és semmi baja, 2 év versenygari van rá, ha jól tévedek... Scandium csõ, 8-as (vagy 10-es ) alu csavar, zseniális fej megoldás, állítás, annyiért szerintem nagyon megéri... Nem kell félni tõle

#1940
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.271 hozzászólás
én nyeregcsõben speciel leszarnám azt a 40-50 grammot, és tudod amit az alu s-worksökhöz szoknak adni :)......az biztos nem fog eltörni....

kormányban meg szenesített race face ? gondolom tudsz rá alkudni jó árat a szomszédéknál....és elég könnyû + erõs darabok,
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való