Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1901
Írta 2007. november 23. - 11:17
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1902
Írta 2007. november 23. - 11:11
A kétkedõk kérdezék meg a Burgermaister Balázst, Melts Andrist, Lukács Bálintot, mert sokat járunk együtt tekerni. Sõt sokszor egymásnak is segítünk beszerezni minden szart.
Elsõ kerék:
Felni SUN UFO 370g
Agy American Classi 68g
Küllõ Sapim Laser 136g
Anya alu 10g
Gyorszár ZZYZX 26g
Belsõvédõ szalag Maxxis fly weigth 16g
Belsõ Maxxis fly weigth 75g
Külsõ Maxxis Maxlite 310g
Levegõ 15g
Hátsó kerék:
Felni SUN UFO 370g
Agy American Classic 240g
Küllõ Dt Swiss Revolution 136g
Anya alu 10g
Gyorszár ZZYZX 28g
Belsõvédõ szalag Maxxis fly weigth 16g
Belsõ Maxxis fly weigth 75g
Külsõ Maxxis Maxlite 310g
Racsni Shimano XTR 236g
Levegõ 15g
Fék rendszer:
V-fék kcnc féktüskével, betéttel 190g
Fékkar kcnc 46g
Bowden NOKON 80g
Váltó rendszer:
Váltókar SRAM X.O 172g
Elsõ váltó SHIMANO XTR tune alu cs. 120g
Hátsó váltó SRAM X.O. + kcnc görgõ 186g
Bowden NOKON 70g
Hajtás rendszer:
Középcsapágy KCNC ISIS csavarral 188g
Hajtókar ZZYZX truvativ lánctányérral, BBB cs. 558g
Lánc SRAM PC 99 254g
Pedál CRANK BROTHERS EGG B. 182g
Kormányzás:
Kormány Syntace 116g
Szarv kcnc 50g
Stucni Syntace 92g
Dugó soul kozak 4g
Csapágy ZZYZX 96g
Kormány alátét FSA carbon 6g
Markolat szivacs 8g
Ülés:
Ülés BLACK RIDERS carbon 90g
Üléscsõ kcnc 136g
Rögzítõ bilincs soul kozak 10g
Váz + kulacstartó + villa:
Váz corratec revolution 1292g
Villa titán xacd 544g
Kulacstartó tune + alu csavar 10g
Σ: merev 6962g
Tudom, tudom a hajtáson és a vázon van még mt sporlni.
A villa isteni a carbon merev után ez úgy mozog mint egy teló.
És vannak olyan barmok sokan, mint én aki ki ad sok pénzt egy alkatrészre.
#1903
Írta 2007. november 23. - 10:45
megjott a kormanyom. Easton MonkeyLite SL lowriser OS.
635mm szeles 31.8 befogoval. Gyari sulyadat 146 gramm. Sajat meres 146gramm.
szeretem az ilyesmit.
146? ejjha
mondjuk nem az easton volt, aki hülyeségnek tartotta az OS méretet? mondjuk veszik, szóval nem az
normál befogóval hány gramm?
#1904
Írta 2007. november 23. - 09:57
Az a kerék ha jól emlékszem, akkor egy kutyával való találkozás közben tört el.Azon meg nincsen mit csodálni...
ON
A decemberi Bike-ban meg van 8kg alatti Scott össztelós tárcsával, ami használható is. Mondjuk 1 évig. De eddig még nem írtak olyat össztelósról, hogy fölfelé fékezni kellett a kanyar elõtt...szal lehet könnyû, és használható dolgokat csinálni, csak az 12000 EUR...
#1905
Írta 2007. november 23. - 08:23
Mindenkinek magának kell eldöntenie mi az a alsó súlyhatár amit beválal.
Láttam már nemeggy kõnehéz cuccokat is szarrátörve,meg ugyebár a rendeltetés szerû használatról se feledkezzünk meg.
Pech az meg mindig is lessz.
Az igaz, hogy nekem kettétört régen 2 db szénacél országuti vázam, meg egy alu fékkarom, meg egy acél kormányszár
Monjuk a váz esetén elõbb csak megrepedt az anyag és észre is vettem, viszont a kormányszár miatt egy óriásit pereceltem
#1906
Írta 2007. november 23. - 00:21
#1907
Írta 2007. november 22. - 23:45
Melyik kerékre gondolsz? Mert volt néhány érdekes eset.A tour-on a ragasztás engedte el a kereket, nem tört el semmi.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1908
Írta 2007. november 22. - 22:42
#1909
Írta 2007. november 22. - 22:19
Mindenkinek magának kell eldöntenie mi az a alsó súlyhatár amit beválal.A mûanyag bicikli hátránya, hogy nem lehet heggeszteni
Láttam már nemeggy kõnehéz cuccokat is szarrátörve,meg ugyebár a rendeltetés szerû használatról se feledkezzünk meg.
Pech az meg mindig is lessz.
#1910
Írta 2007. november 22. - 21:54
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1911
Írta 2007. november 22. - 21:49
A tour-on a ragasztás engedte el a kereket, nem tört el semmi.
A mûanyag bicikli hátránya, hogy nem lehet heggeszteni
#1912
Írta 2007. november 22. - 21:48
635mm szeles 31.8 befogoval. Gyari sulyadat 146 gramm. Sajat meres 146gramm.
szeretem az ilyesmit.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1913
Írta 2007. november 22. - 21:43
A sebesség mindent megold.
#1914
Írta 2007. november 22. - 20:50
montis kormányt szerintem azért csináltak hogy lefedjék a piac ezt a részét is
#1915
Írta 2007. november 22. - 20:30
öljünk le mi is egy szarvast?
stellaz:
az általad említett dolgokkal már használhatatlanná válnak a bicajok, ez elég hülyeség lenne...
én szívesen adok ki plusz pénzt olyan alkatrészért, ami nem átlagos, mindennapos eljárással készült, ezáltal könnyebb, erõsebb ...
Én is pont erre akartam utalni. hogy ami ilyen extrém nagyon könnyû, az már valósznûleg a használhatóság rovására megy. A bringaszerelõ, akihely járok, mesélte, hogy van valami 6 kilós moser fixi paripája, amin kb 150 - 200 gramm a komplett fékrendszer, csak az a baja, hogy, idézem: "Fékezni azt nem nagyon lehet vele, már elvan repedve a fékkar. Ez ilyen kikönnytett szar, azért van, hogy a rendõr ne szóljon, meg a kocsmában lelehessen gurulni egy ilyen paripával."
Lehet ugyan egyszerre könnyû és erõs anyagokat használni, de csodák azért nincsenek. Na de amikor egy fékkar 59 gram és ugyanabból az anagyból, az aluminiumból van, mint az összes többi? Az xtr-sem annyira ultra könnyû, pedig csúcsmodell. Vajon miért? Vagy az idei touron láttam mikor egyenesben is ketté hajlott a karbon kerék. Illetve egy ismerõs edzõ társának hatvannál tört ketté a merida full karbon váza.
Szerintem azért ezek elgondolkodtatóak.
És mielõtt valaki félrérti, én fõleg az extrém módon, szerintem az esztelen hülyeség határát súroló könnyitést tartom értelmetlennek, sõt kifejezetten veszélyes dolgonak.
#1916
Írta 2007. november 22. - 20:02
#1917
Írta 2007. november 22. - 19:58
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1918
Írta 2007. november 22. - 19:45
A Bike Magazin fárasztásos tesztjén csúnyán leszereplet az egyenes kormányuk. Kell a halálnak.
Hát nemtom, én a Syntace mögött a 2. nak látom, de lehet h. az én készülékemben van a hiba...
Versenyen én sem használnám, de ilyen 1X-2X használós bringára, túrázni simán rátenném.
#1919
Írta 2007. november 22. - 18:51
A Bike Magazin fárasztásos tesztjén csúnyán leszereplet az egyenes kormányuk. Kell a halálnak.Eszembe jutott a gramániás cucc. Schmolke
Egy kis nyálcsorgatás:http://www.schmolke-...de/index_c.html érdemes szétnézni
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1920
Írta 2007. november 22. - 18:46
öljünk le mi is egy szarvast?vagy miért nem másoljátok le a leslie-ét?:chin:
stellaz:
az általad említett dolgokkal már használhatatlanná válnak a bicajok, ez elég hülyeség lenne...
én szívesen adok ki plusz pénzt olyan alkatrészért, ami nem átlagos, mindennapos eljárással készült, ezáltal könnyebb, erõsebb ...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu