De ha kell, akkor szólok! Köszi!
Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#801
Írta 2009. június 05. - 20:33
De ha kell, akkor szólok! Köszi!
#802
Írta 2009. június 05. - 20:12
kizárt, hogy villával együtt legyen ennyi.Még egy: vajon ennek a váznak az 1674g-os tömege a villával együtt értendõ?(Merida Road Race 880-16 (L-es méret)): http://piacter.bikem...=225120&cat=500
kell a váz?
ha kell valami a BikeLand-ból, akkor el tudom vinni versenyekre, Vp-i bolt...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#803
Írta 2009. június 05. - 16:58
#804
Írta 2009. június 05. - 00:33
Köszi!
Még egy: vajon ennek a váznak az 1674g-os tömege a villával együtt értendõ?(Merida Road Race 880-16 (L-es méret)): http://piacter.bikem...=225120&cat=500
#805
Írta 2009. június 05. - 00:19
RAUH-Welt
B E G R I F F
#806
Írta 2009. június 05. - 00:13
#807
Írta 2009. május 30. - 01:56
RAUH-Welt
B E G R I F F
#808
Írta 2009. május 30. - 00:50
Köszi!
#809
Írta 2009. május 18. - 21:15
Valami ilyesmi lenne a végcél, csak félek belevágni, nehogy elbaltázzam:
BETEG
#810
Írta 2009. május 18. - 15:33
#811
Írta 2009. május 18. - 14:15
#812
Írta 2009. május 18. - 13:32
#813
Írta 2009. május 18. - 12:33
Amúgy szabad tudni mi az áldozat?
A végsõ áldozat egy fékváltókar, amit matt feketére szeretnék alakítani. De elõtte még pár próbadarabon (lefûrészelt nyeregcsõvég kormányvég) fogom kikísérletezni a végsõ módszert.
Lehet kicsit marhaság lesz a kérdés, de minden karbonalkatrészt mûgyantás ragasztásos technikával készítenek?
#814
Írta 2009. május 18. - 10:50
#815
Írta 2009. május 18. - 10:25
Nem találtam megfelelõ topicot, ha nem passzol ide a téma, adminok légyszi tegyétek át a megfelelõ helyre.
A lényeg végül is grammmozós is, tervezem, hogy egy karbon alkatrészembõl akarok faragni, meg optikai tuningot is szeretnék ezzel elérni. A szerszámot már kigondoltam, egy mini gravírozóval fogok nekiesni a karbonnak, a probléma, hogy kellene valami anyag amivel a végén tartósan be lehet vonni az új felületet. Ötletek?
Természetesen egyenlõre egy levágott nyeregcsõvégen próbálom majd ki a technikát.
Mûgyanta vékony rétegben, amit aztán szépen lecsiszolsz, majd ronggyal kis pasztával (akár fogkrém) "felpolírozod" ?
Amúgy szabad tudni mi az áldozat?
#816
Írta 2009. május 18. - 10:15
A lényeg végül is grammmozós is, tervezem, hogy egy karbon alkatrészembõl akarok faragni, meg optikai tuningot is szeretnék ezzel elérni. A szerszámot már kigondoltam, egy mini gravírozóval fogok nekiesni a karbonnak, a probléma, hogy kellene valami anyag amivel a végén tartósan be lehet vonni az új felületet. Ötletek?
Természetesen egyenlõre egy levágott nyeregcsõvégen próbálom majd ki a technikát.
#817
Írta 2009. május 14. - 21:20
mind a 2-tköszi tigger
azt esetleg meg tudod még mondani h melyik típust mérted?
mert elvileg mind a hegesztett mind az illesztett 360g
az én 67 kg-om alatt azért csak nem törne el.
asszem egyformák voltak
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#818
Írta 2009. május 14. - 21:17
én mértem tavaly asszem 35x volt
de nem eröltetném, könnyû ember alatt is necces volt
köszi tigger
azt esetleg meg tudod még mondani h melyik típust mérted?
mert elvileg mind a hegesztett mind az illesztett 360g
az én 67 kg-om alatt azért csak nem törne el.
#819
Írta 2009. május 14. - 20:32
én mértem tavaly asszem 35x voltSUN equalizer 21-es felnirõl van vkinek saját, mért, pontos adata? :bell:
gyári 360g-ot vajon mennyire tartja a valóságban? ha ~380g még akkor is jó..
de nem eröltetném, könnyû ember alatt is necces volt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#820
Írta 2009. május 14. - 16:06

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






