tipikus CCs merevvilla a Kona2-es... szép fekete és egyenes, jó elõrenyúlással...
csak bírj szerezni :
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#6481
Írta 2003. február 25. - 22:00
#6482
Írta 2003. február 25. - 21:56
Költségkímélés miatt én is totál merevre szeretném építeni az új biciklimet.
Merev villából milyen választék van kishazánkban?
Na jó, inkább várom az újságot, elvileg lesz benne ilyesmi!!
Azért csak nem bírom ki
Az alu magellán triál villa használható CCre is?
Merev villából milyen választék van kishazánkban?
Na jó, inkább várom az újságot, elvileg lesz benne ilyesmi!!
Azért csak nem bírom ki
Az alu magellán triál villa használható CCre is?
#6483
Írta 2003. február 25. - 21:48
Igen, az - illetve ott. Eleve késve indultam utánatok; egy belsõm bánta...
Igazán nem tartom grammfejûnek magam, viszont az egyszerûbb megoldások keresése mégis odáig "fajult", hogy a merevfarú gépembe merevvillát szereltem - így nyomulok. Persze: ha az ember egyszer kipróbálja a titán alapanyag elõnyeit... komoly drogfüggõség ez.
Ha sikerül rövidesen teljesen "titanizáni" a gépem - még a stucni hiányzik -, akkor semmiféle telóra nem vágyom utána (igaz: már most sem!). És az egész alig 9 kilogramm tárcsafékkel együtt. Repül, mint az álom. (Vagy: mint Keselyüstök hátán Gandalf...)
Igazán nem tartom grammfejûnek magam, viszont az egyszerûbb megoldások keresése mégis odáig "fajult", hogy a merevfarú gépembe merevvillát szereltem - így nyomulok. Persze: ha az ember egyszer kipróbálja a titán alapanyag elõnyeit... komoly drogfüggõség ez.
Ha sikerül rövidesen teljesen "titanizáni" a gépem - még a stucni hiányzik -, akkor semmiféle telóra nem vágyom utána (igaz: már most sem!). És az egész alig 9 kilogramm tárcsafékkel együtt. Repül, mint az álom. (Vagy: mint Keselyüstök hátán Gandalf...)
#6484
Írta 2003. február 25. - 21:37
//OFF
A felütés, amit írtál, az a 2. BMFT talin volt?
//ON
hogy azért ne csak ez a mondatos off hozzászólásom legyen
az én véleményem az, hogy nem egy alkatrészen kell nagyon sokat spórolni és sokat kiadni érte, hanem minden alkatrészen sok picit, és sok kicsi sokra megy! és arra a bicajra még rá is merek majd ülni
A felütés, amit írtál, az a 2. BMFT talin volt?
//ON
hogy azért ne csak ez a mondatos off hozzászólásom legyen
az én véleményem az, hogy nem egy alkatrészen kell nagyon sokat spórolni és sokat kiadni érte, hanem minden alkatrészen sok picit, és sok kicsi sokra megy! és arra a bicajra még rá is merek majd ülni
#6485
Írta 2003. február 25. - 21:28
[Átneveztem a topikot, hogy egyértelmûbb legyen.]
Ultrakönnyû nyergekkel kapcsolatban:
Jómagam nem igazán ajánlanám egyikõtöknek sem hosszabbtávú használatukat. Egy SLR, vagy hasonló nyereg igazából egy verseny ideje alatt elviselhetõ (még kényelmes is lehet), viszont ha majd tényleg gyerekeket szeretnél egyszer (vagy csak "örömködni" a kedveseddel), akkor csak igen módjával...
Külsõk:
Favoritjaim grammsorban:
370 g/db MAXXIS Minotaur 1.9
351 g/db Continental Supersonic 1.9
330 g/db MAXXIS Flyweight 1.9
Közülük legtöbbet a Minotaurt használtam, de a Supersonic bevallom nagyon "bejövõs" darab. Felütni egyszer sikerült egy Minotaurt: elöl nagy sebességgel zúztam lefele köves részen - nem megfelelõ nyomással...
Ultrakönnyû nyergekkel kapcsolatban:
Jómagam nem igazán ajánlanám egyikõtöknek sem hosszabbtávú használatukat. Egy SLR, vagy hasonló nyereg igazából egy verseny ideje alatt elviselhetõ (még kényelmes is lehet), viszont ha majd tényleg gyerekeket szeretnél egyszer (vagy csak "örömködni" a kedveseddel), akkor csak igen módjával...
Külsõk:
Favoritjaim grammsorban:
370 g/db MAXXIS Minotaur 1.9
351 g/db Continental Supersonic 1.9
330 g/db MAXXIS Flyweight 1.9
Közülük legtöbbet a Minotaurt használtam, de a Supersonic bevallom nagyon "bejövõs" darab. Felütni egyszer sikerült egy Minotaurt: elöl nagy sebességgel zúztam lefele köves részen - nem megfelelõ nyomással...
#6486
Írta 2003. február 14. - 00:01
Na végre megint egy nekem való topic:)
Ha a kerékfûzésrõl akartok korrekt irományt olvasni,akko nézzétek meg az MBAH asszem 1994 vagy 95 decemberi számát.Abban a Yeti szerelõje nyilatkozik sok mindenrõl,de fõleg a kerékfûzésrõl.Egyébként a titán küllõ jó találmány csak a bajai:
1.drága
2.ha titán anyával használod spéci kenõanyag kell közé,mert szeret összesülni a két anyag
3.a küllõk felhúzásakor nem igazán lehet érezni,hogy már megfeszültek-e rendesen,mert a titán ugye rugaslmas anyag,és így nyúlik is.Ha meg túlhúztad mehet a levesbe.
Más:Szerintem a legtöbbet könnyíteni a kerekeken,meg a monoblokkon tudsz a legtöbbet,aránylag olcsón.Mert ugye egy 135g-os Easton alu,és egy 99g-os karbon kormány között van 20rugó különbség.De egy Könnyû monoblokk,meg egy shima no között max 10körül,de az már jóval könnyebb.Guminál meg fõleg.10-12 rugóval könnyítesz 1kg,ha ugyes vagy.Bár a súlynak is meg van az ára,mert ham,arabb dobhatod ki.Egy szebb esést egy 99g-os kormány,vagy az AX-Lightening 120g-os ülés+csõ kombinációja még ugyan kibír,de én már arra a karbonra nem bíznék semmit.Az alu azért tûrõképesebb.Vagy nézz meg egy SID Carbont.A lángoltkolbász hozzá képest merev,és nézz meg mondjuk egy Hungary A-t.Az is majdnem olyan jó ,de a merevsége sokkal jobb,és nem sokkal nehezebb.Az ára meg....
Én a Bike Workshop katalógusból összeszámoltam egy bringát,ami 6.8kg lett 27 sebességes rendszerrel,telóval.Csak nem biztos,hogy rá mernék ülni.Meg a 9000Euró is sok egy icipicit:)És ez még a kinti ár.
Na egyenlõre ennyi:)
Üdv:Thy:)
Ha a kerékfûzésrõl akartok korrekt irományt olvasni,akko nézzétek meg az MBAH asszem 1994 vagy 95 decemberi számát.Abban a Yeti szerelõje nyilatkozik sok mindenrõl,de fõleg a kerékfûzésrõl.Egyébként a titán küllõ jó találmány csak a bajai:
1.drága
2.ha titán anyával használod spéci kenõanyag kell közé,mert szeret összesülni a két anyag
3.a küllõk felhúzásakor nem igazán lehet érezni,hogy már megfeszültek-e rendesen,mert a titán ugye rugaslmas anyag,és így nyúlik is.Ha meg túlhúztad mehet a levesbe.
Más:Szerintem a legtöbbet könnyíteni a kerekeken,meg a monoblokkon tudsz a legtöbbet,aránylag olcsón.Mert ugye egy 135g-os Easton alu,és egy 99g-os karbon kormány között van 20rugó különbség.De egy Könnyû monoblokk,meg egy shima no között max 10körül,de az már jóval könnyebb.Guminál meg fõleg.10-12 rugóval könnyítesz 1kg,ha ugyes vagy.Bár a súlynak is meg van az ára,mert ham,arabb dobhatod ki.Egy szebb esést egy 99g-os kormány,vagy az AX-Lightening 120g-os ülés+csõ kombinációja még ugyan kibír,de én már arra a karbonra nem bíznék semmit.Az alu azért tûrõképesebb.Vagy nézz meg egy SID Carbont.A lángoltkolbász hozzá képest merev,és nézz meg mondjuk egy Hungary A-t.Az is majdnem olyan jó ,de a merevsége sokkal jobb,és nem sokkal nehezebb.Az ára meg....
Én a Bike Workshop katalógusból összeszámoltam egy bringát,ami 6.8kg lett 27 sebességes rendszerrel,telóval.Csak nem biztos,hogy rá mernék ülni.Meg a 9000Euró is sok egy icipicit:)És ez még a kinti ár.
Na egyenlõre ennyi:)
Üdv:Thy:)
#6487
Írta 2003. február 13. - 13:58
A Bike+ is gyárt húzott küllõt, és feketét. Igaz még élõben nem láttam, de nézzétek meg a Magellán hirdetést a Bikmakkban az alkatrészlistánál. Ha a fotón levõ gép a listában szereplõ alkatrészeket tartalmazza, akkor a bike+ gyárt fekete húzott küllõt.
Ui: Mi a f@szért nem csinál a bike+, és a Magellán egy katalógust, amibõl megtudnánk, hogy milyen termékeik vannak ???
kultúráltan csak ennyit kérek
köszi: Ras
Ui: Mi a f@szért nem csinál a bike+, és a Magellán egy katalógust, amibõl megtudnánk, hogy milyen termékeik vannak ???
kultúráltan csak ennyit kérek
köszi: Ras
#6488
Írta 2003. február 13. - 00:40
javítva... :
a fekete meg szvsz azért drága, mert spéci, meg mert kell egy olyan szinezést adni neki mint az elox...
a fekete meg szvsz azért drága, mert spéci, meg mert kell egy olyan szinezést adni neki mint az elox...
#6489
Írta 2003. február 13. - 00:35
sompetition ? ez valami új, vagy elgépelted?
azt egyébként nem tudom ép ésszel felfogni, hogy a fekete miért olyan drága...
azt egyébként nem tudom ép ésszel felfogni, hogy a fekete miért olyan drága...
#6490
Írta 2003. február 12. - 23:29
#6491
Írta 2003. február 12. - 22:31
a Dt-nek azt hiszem van ilyen, de drága, szóval nem tudom megéri-e (több, mint 2x drágább mint a sima)
azt hiszem DT Competition Black a neve, nézz körül a www.dtswiss.com honlapon
itthon meg egy nagy halom boltban árulják, nem hiszem, hogy gondod lesz vele
mellesleg ha már húzott, akkor miért nem 2.00-1.5-2.00?
azt hiszem DT Competition Black a neve, nézz körül a www.dtswiss.com honlapon
itthon meg egy nagy halom boltban árulják, nem hiszem, hogy gondod lesz vele
mellesleg ha már húzott, akkor miért nem 2.00-1.5-2.00?
#6492
Írta 2003. február 12. - 20:50
Sziasztok!
Ha valaki tud fekete húzott (2.00-1.8-2.00) küllõrõl. Az nyomban szóljon!
Ha valaki tud fekete húzott (2.00-1.8-2.00) küllõrõl. Az nyomban szóljon!
#6493
Írta 2003. február 06. - 10:24
Hát a mostanság kapható legkönnyebb küllõszett a Sapim CX Ray. Acélból. Alu küllõkkel a gyári kerekek vannak fûzve, pl: a Mavic CrossRide, CrossMax, amik lapított aluküllõkkel vannak. A titán szerintem nagyon rugalmas küllõnek. Fõleg vékony küllõnek. A fene szereti, ha kolbászol az elsõkereke jobbra-balra....
Szóval full könnyû kerék építve: Mavic X517 Sapim CX Ray Tune MIG75/Mag180 DT Prolock alu anyával. Vagy agynak jó a mostani eksönben levõ FRM agypár valamelyike is, fõleg, hogy az elsõt ajánlják radiális fûzéshez is.... Bár az gyorszár nélkül 68 gramm.
Szóval full könnyû kerék építve: Mavic X517 Sapim CX Ray Tune MIG75/Mag180 DT Prolock alu anyával. Vagy agynak jó a mostani eksönben levõ FRM agypár valamelyike is, fõleg, hogy az elsõt ajánlják radiális fûzéshez is.... Bár az gyorszár nélkül 68 gramm.
#6494
Írta 2003. február 06. - 09:31
alu küllõ... háááát szerintem öngyilkosság....
a titán meg közelebb áll az acélhoz szvsz töréstanilag...
cél küllõket használnak mondjuk középen minimum 1,2mmes vastgsággal a szélén meg 1,5-1,8mm... szóval titán küllõnek ugyanennyi vastagsággal simán bírnia kell...
de a gépészek véleményét azért kikérném törésügyben...
amúgy a corratech a Szabi gépéhez képes nem annyira jó, mivel csak Vfék van rajta... (apropó a tied Szabi fully?), de azért elfogadnám... a linkelõben volt asszem annak a Corratec gépnek a nagytestvére... hát az már tényleg álom , nem mintha ezt nmem fogadnám el 8)
a titán meg közelebb áll az acélhoz szvsz töréstanilag...
cél küllõket használnak mondjuk középen minimum 1,2mmes vastgsággal a szélén meg 1,5-1,8mm... szóval titán küllõnek ugyanennyi vastagsággal simán bírnia kell...
de a gépészek véleményét azért kikérném törésügyben...
amúgy a corratech a Szabi gépéhez képes nem annyira jó, mivel csak Vfék van rajta... (apropó a tied Szabi fully?), de azért elfogadnám... a linkelõben volt asszem annak a Corratec gépnek a nagytestvére... hát az már tényleg álom , nem mintha ezt nmem fogadnám el 8)
#6495
Írta 2003. február 04. - 21:53
#6496
Írta 2003. február 04. - 21:22
#6497
Írta 2003. február 04. - 19:00
szerintem ezeknek a titán küllöknek semmi értelmük nincs,mert a jo minöségü alu küllök is birják és még könnyebbek is ...majdnem 2x ( AL: 2660kg/m3 Ti:4731kg/m3)
azt sajna nem tom mennyivel erösebb a titán, de mondjuk ha 4x , akkor sem fognak 1mm átmérönél vékonyabb küllöket csinálni...nem??? a titán vázakat sem jok (ide is azt mondom,hogy SZerintem) csak CC re és o.utira., meert DH/freerideon ha eltörik, az nagyon csunya, mert a Ti ugy törik mint az üveg,nem lehet kellemes ha egy ilyen beléd áll, azonkivül azt már te nem heggeszteted... azonnal világositson fel valaki ,ha nem igy van...
azt sajna nem tom mennyivel erösebb a titán, de mondjuk ha 4x , akkor sem fognak 1mm átmérönél vékonyabb küllöket csinálni...nem??? a titán vázakat sem jok (ide is azt mondom,hogy SZerintem) csak CC re és o.utira., meert DH/freerideon ha eltörik, az nagyon csunya, mert a Ti ugy törik mint az üveg,nem lehet kellemes ha egy ilyen beléd áll, azonkivül azt már te nem heggeszteted... azonnal világositson fel valaki ,ha nem igy van...
#6498
Írta 2003. február 04. - 17:46
A mostani Bikkmakkba tesztelt Corratech gépnek a súllya azt hiszem elég korrekt! Nem? Annak ellenére hogy nem soket kapisgálok a súly megtartáshoz!!! : Én a Dual gépem kb:15 kg-re hoztam ki! Apropó egy DS vagy DH gép szerintetek meddig mehet el? ???
#6499
Írta 2003. február 04. - 17:32
Ami a küllõket illeti nekem is csak rendelésre sikerült beszetezni a Sapim Laser 2.0-1.5-2.0 küllõimet. Kb 4 hónap alatt ide is ért (mondjuk benne volt a téli uborkaszezon is). A sapim honlap és a Bikkmakk tesztje alapján is könnyebb és erõsebb mint a DT Revo. Ja és az ára is barátibb.
A titán küllõ igen macerás, mivel nem minden küllõanyát szeret, baromi rugalmas, és spéci kenõanyagok kellenek a fûzéshez.
A titán küllõ igen macerás, mivel nem minden küllõanyát szeret, baromi rugalmas, és spéci kenõanyagok kellenek a fûzéshez.