Na végre megint egy nekem való topic:)
Ha a kerékfûzésrõl akartok korrekt irományt olvasni,akko nézzétek meg az MBAH asszem 1994 vagy 95 decemberi számát.Abban a Yeti szerelõje nyilatkozik sok mindenrõl,de fõleg a kerékfûzésrõl.Egyébként a titán küllõ jó találmány csak a bajai:
1.drága
2.ha titán anyával használod spéci kenõanyag kell közé,mert szeret összesülni a két anyag
3.a küllõk felhúzásakor nem igazán lehet érezni,hogy már megfeszültek-e rendesen,mert a titán ugye rugaslmas anyag,és így nyúlik is.Ha meg túlhúztad mehet a levesbe.
Más:Szerintem a legtöbbet könnyíteni a kerekeken,meg a monoblokkon tudsz a legtöbbet,aránylag olcsón.Mert ugye egy 135g-os Easton alu,és egy 99g-os karbon kormány között van 20rugó különbség.De egy Könnyû monoblokk,meg egy shima no között max 10körül,de az már jóval könnyebb.Guminál meg fõleg.10-12 rugóval könnyítesz 1kg,ha ugyes vagy.Bár a súlynak is meg van az ára,mert ham,arabb dobhatod ki.Egy szebb esést egy 99g-os kormány,vagy az AX-Lightening 120g-os ülés+csõ kombinációja még ugyan kibír,de én már arra a karbonra nem bíznék semmit.Az alu azért tûrõképesebb.Vagy nézz meg egy SID Carbont.A lángoltkolbász hozzá képest merev,és nézz meg mondjuk egy Hungary A-t.Az is majdnem olyan jó

,de a merevsége sokkal jobb,és nem sokkal nehezebb.Az ára meg....
Én a Bike Workshop katalógusból összeszámoltam egy bringát,ami 6.8kg lett 27 sebességes rendszerrel,telóval.Csak nem biztos,hogy rá mernék ülni.Meg a 9000Euró is sok egy icipicit:)És ez még a kinti ár.
Na egyenlõre ennyi:)
Üdv:Thy:)