Jelentkezz be Regisztrálj
![Kép](http://www.gravatar.com/avatar/15dd0adb928b9fd3f9862afe5bccf865?s=100&d=http%3A%2F%2Fforum.bikemag.hu%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fsnapshot%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Grammmmánia - a végletekig
#3801
Írta 2006. november 02. - 08:54
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3802
Írta 2006. november 02. - 08:32
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ismét felmerül a kérdés, hogy hány grammos a macska?
...öööö úgyértem eddig úgy tudtam, hogy nekem nem kellene össztelós bringa, de a képek alapján lehet hogy rosszul tudtam.
#3803
Írta 2006. november 02. - 07:31
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3804
Írta 2006. október 23. - 22:51
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
karbon? szerintem inkább hegesztett aluminium lapokból állhat, de homályosíts már fel plzÚj világrekord: 238 gr
http://www.leichtbau...m5_kurbel_3.jpg
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3805
Írta 2006. október 23. - 22:27
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3806
Írta 2006. október 23. - 21:51
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3807
Írta 2006. október 23. - 21:35
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3808
Írta 2006. október 07. - 22:56
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:(](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/sad.png)
#3809
Írta 2006. október 07. - 21:54
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Egy jol osszerakott karbon kormany azonos sulyban erosebb lehet egy alu kormanynal.
Es az FSA csak minimalisan rugalmas.
I`m as fast as nobody!
#3810
Írta 2006. október 07. - 20:41
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
sulyban pedig ver barmit vagy akarmit. nem veletlenul kerul annyiba amennyibe. ha egyszer nekem is lesz ra keret, ugrik a gepbe egybol.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3811
Írta 2006. október 07. - 15:51
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#3812
Írta 2006. október 07. - 13:50
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3813
Írta 2006. október 07. - 09:54
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
próbáltam karbonvázat (cc-re), és köröket vert az aluvázamra kényelemben.
)
1ébként ez valamennyire jellemzõ a szkandiumra is,,,,
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3814
Írta 2006. október 07. - 09:48
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Más tulajdonságai vannak - anyagából eredõen.
próbáltam karbonvázat (cc-re), és köröket vert az aluvázamra kényelemben. Nem rázott annyira lefele, viszont teljesen merev volt felfele - úgy ment, mint egy keveset mozgó, de jól belõtt össztelós. Súlyban pedig az azonos erõsségû aluvázzal szemben van kb 200gr elõnye (ahogy azt Tigger is írta).
A gond a sérülékenységével van, elég egy szebb esés, ahol belefordul a kormány a vázba, és már lehet is izgulni, hogy vajon csak a díszítõ réteg repedt-e meg...
(fõleg ez az én fájdalmam, használtan ezek miatt nem merek venni, újonnan meg nagyon drága
![:(](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/sad.png)
#3815
Írta 2006. október 07. - 01:19
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
hogy ténylegesen lett-e belõle vmi, azt nem is tudom, Nellás érdekeltségû bácsika mesélte pár éve
#3816
Írta 2006. október 06. - 23:30
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Ez nem összefüggõ. Itt a kompozitban a teherviselõ a szál, ami jelentõsen anizotróp: szálirányba sokkal-sokkal nagyobb igénybevételt bír ki. De nem azért, mert keresztbe pedig nem sokat.tudom, írtam is, de kitöröltem. jobban bír bizonyos irányú terheléseket, viszont sokat pont ezért kevésbbé.
kicsit hímestojás érzése van a dolognak.
de megmaradok magamnak asszem. valahogy lehet hogy nehezebb az alu, de sokkal kevesebb odafigyelést igényel.
A váz csöve pedig a száliránytól függõen lesz merev vagy nem merev egyik-másik irányba.
A karbon nagy hátránya az alu szemben, hogy míg egy aluváz, ha megreped, lehet hegeszteni, egy repedt karbonvázzal viszont nem tudom, mit lehet csinálni (bár lehet már vannak jó ragasztók hozzá, én még nem hallottam karbonváz javításról).
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#3817
Írta 2006. október 06. - 23:20
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
kicsit hímestojás érzése van a dolognak.
de megmaradok magamnak asszem. valahogy lehet hogy nehezebb az alu, de sokkal kevesebb odafigyelést igényel.
#3818
Írta 2006. október 06. - 23:10
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Más tulajdonságai vannak - anyagából eredõen.de akkor meg miben tud többet?
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#3819
Írta 2006. október 06. - 23:09
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
azért egy cc vázban egy 200 gramm lefaragható, tartós cuccal is...és egy grammozos topikban 200 gramm ugyefenét nem.
mindennek aminek nagy neve van, az trendi. de ez hol probléma?
van akinek státusz van akinek csak egy bringa.
amúgy a karbonmániát a mai napig nem értem.
nagyon jó súlyú bringákat lehet gyártani belõle, de az max 1-2 versenyes. ezt csak gazdagok, és szponzoráltak engedhetik meg maguknak, így erõsebb verzióban gyártják õket szériába - elérhetõbb áron. de ezek súlyban már nem nagyon különböznek(számottevõen) egy azonos élettartamu aluváztól. csak a májerfaktor az, ami...
de akkor meg miben tud többet?
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
de pl pont az am kategóriában 40-50 deka faragás azért elég jelentõs -scott ransom, pl a slayerrel szemben...-
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3820
Írta 2006. október 06. - 22:57
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
nem trendi: nicolai, ellsworth, foes, rotwild...csak néhány...sztem...
fenét nem.
mindennek aminek nagy neve van, az trendi. de ez hol probléma?
van akinek státusz van akinek csak egy bringa.
amúgy a karbonmániát a mai napig nem értem.
nagyon jó súlyú bringákat lehet gyártani belõle, de az max 1-2 versenyes. ezt csak gazdagok, és szponzoráltak engedhetik meg maguknak, így erõsebb verzióban gyártják õket szériába - elérhetõbb áron. de ezek súlyban már nem nagyon különböznek(számottevõen) egy azonos élettartamu aluváztól. csak a májerfaktor az, ami...
de akkor meg miben tud többet?