Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#1921
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Köszi. Egyébként mi az a ripszszallag? Eddig csak neoprént használtam erre a célra (20g körül vannak).


A sebesség mindent megold.

 


#1922
Xabi

Xabi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 751 hozzászólás
A matrica a legkönyebb, de érzékenyebb fényezés esetén alatta felpattoghat a festék, sajnos...

X.

Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!



#1923
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
A valódi karbonos matrica lesz az, biztos drága. Védõben a puha a jobb, a karbon nem az. Nekem egy csík országúti bandázsra, feles fedésben tekert ripszszalag van. Jó, mert nem koszolódik, veszett olcsó, több színben van.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1924
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Melyik a legkönnyebb láncvillavédõ (neoprén, belsõ, karbon matrica, stb)?


A sebesség mindent megold.

 


#1925
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Thommey: easton nyeregcsovet ne. marmint karbont ne. mar en is letettem rola.

Nekem Thomson lesz. De nem az elite. Hanem a Masterpiece :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1926
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Nem perecelni kell ;) Tekerni :D
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1927
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás
szerintem az elsõ perecnél eltörne a rögzítésnél...de amúgy cool:)

#1928
penczbike

penczbike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 281 hozzászólás
Ehhez mit szóltok? Nem tudom, volt-e már, de mindenesetre érdekes...:)

http://pix.bikemag.h...onhebelZoom.jpg

53gramm/pár

Van alu verzió, az már nehéz, 59g/pár...

#1929
penczbike

penczbike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 281 hozzászólás
A KCNC SC Pro Lite nyeregcsõ 30.9-350mm=200g, én egy éve használom tökig kihúzva, és semmi baja, 2 év versenygari van rá, ha jól tévedek... Scandium csõ, 8-as (vagy 10-es ) alu csavar, zseniális fej megoldás, állítás, annyiért szerintem nagyon megéri... Nem kell félni tõle

#1930
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
én nyeregcsõben speciel leszarnám azt a 40-50 grammot, és tudod amit az alu s-worksökhöz szoknak adni :)......az biztos nem fog eltörni....

kormányban meg szenesített race face ? gondolom tudsz rá alkudni jó árat a szomszédéknál....és elég könnyû + erõs darabok,
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1931
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Extralite?

#1932
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Azt már nem erõltetném:)
Egy vágást már okozott nyeregszár:D

#1933
Big30

Big30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 522 hozzászólás
Én speciál nem tennék egy enduro gépre Kcnc nyeregcsövet!

Azt hittem hogy a KCNC Ti Pro Lite nyeregcsövet szeretnél a bringádra! :)
Sorry.


A Kcnc Sc Pro Lite nyeregcsõ az jó megoldás lenne, mivel a sokkal masszívabb a "feje" mint a Ti változaté.
Súlyban és árban is elég korrekt 30.9mm, 350 mm, kb :180 gramm

#1934
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Nem egyszerû...
EC90 kb 100 rugó lenne a kormány+nyeregcsõ. Ennyit nekem nem ér 90g könnyítés. (KCNC SC Pro Lite 30,9mm-es csõ+a gyári speci kormány)
Az agyban van gond, mert az XTR fillérekért lenne, de CL-os viszont a Hope tárcsa meg nem. Az adapter meg plusz súly:(
Az I-Beam lehet hogy könnyû, de borzalmasan randa:)
Még nézegetek Hügit, hogy mennyi...

#1935
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

Na, a projekt elkezdõdik:)
http://www.specializ...p_Ano_Brown.jpg
ebbõl kell nem 12 vel kezdõdõ bringát csinálnom. Ami cserés lesz belõle. A váltó, és fékrendszer XTR-re, a gumikat RR-ra, a belsõk 95g-os-ra, Dura Ace lánc, a tárcsákat Hope-ra, bowdeneket Nokonra,nyereg Toupe Ti-re.
Ami még kellene
nyeregszár,hátsó agy,kormány. Erre kérnék 5leteket. Most 13,4kg-ról indulunk lefelé.
Üdv:Thy

Nyereg+nyeregcsõ ügyben nem gondolkodtál még az I-Beam rendszeren? Igaz, hogy akkor más nyereg kell, de érdemes átfutni a dolgon. KGÁdám-al beszélj esetleg, nála már egyben van ez a combo.


#1936
Big30

Big30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 522 hozzászólás
[quote name='Rémhörcsög']Ny.szár: Ha nem számít az ár, akkor Easton EC90, ha igen, akkor KCNC.


Én speciál nem tennék egy enduro gépre Kcnc nyeregcsövet!
Az én 65 kilós cc-s "seggem" alatt egész jól mozog.
Erre a gépre egy "masszívabb" darab lenne inkább megfelelõ, az Easton EC 90, 70 talán jobb választás lenne.

#1937
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Ny.szár: Ha nem számít az ár, akkor Easton EC90, ha igen, akkor KCNC.
H.agy: Mivel nem igazán lightos gép, ezért sztem DT 240s vagy 340. Esetleg XTR.
Kormány: Ha már a nyeregcsõ EC90, akkor ez is :) Nem tudom van e belõle hajlított, iletve ilyen kell e egyáltalán. Esetleg lehetne még Syntace is.

Ha meg totál nem számít az ár, az egyik német cég csinál személyre szabott karbon cumót (nycsõ,nyereg, kormány), ami igencsak könnyû (pl.:karbon cc kormány:68 gramm)
De nem jut eszembe a neve :S

xtr agy gondolom a hope tárcsák miatt nem játszik.../vagy van cl-os hpe tárcsa?/
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1938
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Ny.szár: Ha nem számít az ár, akkor Easton EC90, ha igen, akkor KCNC.
H.agy: Mivel nem igazán lightos gép, ezért sztem DT 240s vagy 340. Esetleg XTR.
Kormány: Ha már a nyeregcsõ EC90, akkor ez is :) Nem tudom van e belõle hajlított, iletve ilyen kell e egyáltalán. Esetleg lehetne még Syntace is.

Ha meg totál nem számít az ár, az egyik német cég csinál személyre szabott karbon cumót (nycsõ,nyereg, kormány), ami igencsak könnyû (pl.:karbon cc kormány:68 gramm)
De nem jut eszembe a neve :S
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1939
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Na, a projekt elkezdõdik:)
http://www.specializ...p_Ano_Brown.jpg
ebbõl kell nem 12 vel kezdõdõ bringát csinálnom. Ami cserés lesz belõle. A váltó, és fékrendszer XTR-re, a gumikat RR-ra, a belsõk 95g-os-ra, Dura Ace lánc, a tárcsákat Hope-ra, bowdeneket Nokonra,nyereg Toupe Ti-re.
Ami még kellene
nyeregszár,hátsó agy,kormány. Erre kérnék 5leteket. Most 13,4kg-ról indulunk lefelé.
Üdv:Thy

#1940
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Kössz