Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#1901
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
a belsõvédõ szalagot cseréld le a Schwalbe szalagjára (ilyen leukoplast szerû, nagy tekercsben van, abból kell méretre szabni) 10 gramm a pár!

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1902
mopsz

mopsz

    vendég

  • fórumtag
  • 34 hozzászólás
A bicajomon minden saját mérés és beszerelés elõtti állapotban azaz nem kopottan, (mert a felni már -20g kopott), a lényeg az hogy egy ilyen gépel bármit beválalok és letekerek anélkül, hogy félnék, vigan járom vele a börzsönyt, mert ez nem bemutató darab, nem is féltem, esni meg már megtanultam.
A kétkedõk kérdezék meg a Burgermaister Balázst, Melts Andrist, Lukács Bálintot, mert sokat járunk együtt tekerni. Sõt sokszor egymásnak is segítünk beszerezni minden szart.


Elsõ kerék:
Felni SUN UFO 370g
Agy American Classi 68g
Küllõ Sapim Laser 136g
Anya alu 10g
Gyorszár ZZYZX 26g
Belsõvédõ szalag Maxxis fly weigth 16g
Belsõ Maxxis fly weigth 75g
Külsõ Maxxis Maxlite 310g
Levegõ 15g

Hátsó kerék:
Felni SUN UFO 370g
Agy American Classic 240g
Küllõ Dt Swiss Revolution 136g
Anya alu 10g
Gyorszár ZZYZX 28g
Belsõvédõ szalag Maxxis fly weigth 16g
Belsõ Maxxis fly weigth 75g
Külsõ Maxxis Maxlite 310g
Racsni Shimano XTR 236g
Levegõ 15g

Fék rendszer:
V-fék kcnc féktüskével, betéttel 190g
Fékkar kcnc 46g
Bowden NOKON 80g

Váltó rendszer:
Váltókar SRAM X.O 172g
Elsõ váltó SHIMANO XTR tune alu cs. 120g
Hátsó váltó SRAM X.O. + kcnc görgõ 186g
Bowden NOKON 70g

Hajtás rendszer:
Középcsapágy KCNC ISIS csavarral 188g
Hajtókar ZZYZX truvativ lánctányérral, BBB cs. 558g
Lánc SRAM PC 99 254g
Pedál CRANK BROTHERS EGG B. 182g

Kormányzás:
Kormány Syntace 116g
Szarv kcnc 50g
Stucni Syntace 92g
Dugó soul kozak 4g
Csapágy ZZYZX 96g
Kormány alátét FSA carbon 6g
Markolat szivacs 8g

Ülés:
Ülés BLACK RIDERS carbon 90g
Üléscsõ kcnc 136g
Rögzítõ bilincs soul kozak 10g

Váz + kulacstartó + villa:
Váz corratec revolution 1292g

Villa titán xacd 544g
Kulacstartó tune + alu csavar 10g

Σ: merev 6962g


Tudom, tudom a hajtáson és a vázon van még mt sporlni.
A villa isteni a carbon merev után ez úgy mozog mint egy teló.
És vannak olyan barmok sokan, mint én aki ki ad sok pénzt egy alkatrészre.

#1903
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.117 hozzászólás

megjott a kormanyom. Easton MonkeyLite SL lowriser OS.

635mm szeles 31.8 befogoval. Gyari sulyadat 146 gramm. Sajat meres 146gramm.

szeretem az ilyesmit.


146? ejjha
mondjuk nem az easton volt, aki hülyeségnek tartotta az OS méretet? mondjuk veszik, szóval nem az
normál befogóval hány gramm?

#1904
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
OFF
Az a kerék ha jól emlékszem, akkor egy kutyával való találkozás közben tört el.Azon meg nincsen mit csodálni...
ON
A decemberi Bike-ban meg van 8kg alatti Scott össztelós tárcsával, ami használható is. Mondjuk 1 évig. De eddig még nem írtak olyat össztelósról, hogy fölfelé fékezni kellett a kanyar elõtt...szal lehet könnyû, és használható dolgokat csinálni, csak az 12000 EUR...

#1905
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Mindenkinek magának kell eldöntenie mi az a alsó súlyhatár amit beválal.

Láttam már nemeggy kõnehéz cuccokat is szarrátörve,meg ugyebár a rendeltetés szerû használatról se feledkezzünk meg.

Pech az meg mindig is lessz.


Az igaz, hogy nekem kettétört régen 2 db szénacél országuti vázam, meg egy alu fékkarom, meg egy acél kormányszár :)

Monjuk a váz esetén elõbb csak megrepedt az anyag és észre is vettem, viszont a kormányszár miatt egy óriásit pereceltem :)

#1906
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Az idõfutamra.


A sebesség mindent megold.

 


#1907
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

A tour-on a ragasztás engedte el a kereket, nem tört el semmi.

Melyik kerékre gondolsz? Mert volt néhány érdekes eset.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1908
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
az a 600mm széles egyenes "MTB-Downhill" kormány tényleg elég viccesen hangzik :)

#1909
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.743 hozzászólás

A mûanyag bicikli hátránya, hogy nem lehet heggeszteni :)

Mindenkinek magának kell eldöntenie mi az a alsó súlyhatár amit beválal.

Láttam már nemeggy kõnehéz cuccokat is szarrátörve,meg ugyebár a rendeltetés szerû használatról se feledkezzünk meg.

Pech az meg mindig is lessz.


GT-Atee

#1910
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
van rá módszer, hogy lehessen javítani a karbon vázakat

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1911
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

A tour-on a ragasztás engedte el a kereket, nem tört el semmi.


A mûanyag bicikli hátránya, hogy nem lehet heggeszteni :)

#1912
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
megjott a kormanyom. Easton MonkeyLite SL lowriser OS.

635mm szeles 31.8 befogoval. Gyari sulyadat 146 gramm. Sajat meres 146gramm.

szeretem az ilyesmit.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1913
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
A tour-on a ragasztás engedte el a kereket, nem tört el semmi.


A sebesség mindent megold.

 


#1914
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás
meg ahogy látni lehet ezeknek a Schmolke kormányoknak a tervezõi,gyártói inkább országtúton tevékenykednek nem pedig montin
montis kormányt szerintem azért csináltak hogy lefedjék a piac ezt a részét is

#1915
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

öljünk le mi is egy szarvast? :D


stellaz:
az általad említett dolgokkal már használhatatlanná válnak a bicajok, ez elég hülyeség lenne...
én szívesen adok ki plusz pénzt olyan alkatrészért, ami nem átlagos, mindennapos eljárással készült, ezáltal könnyebb, erõsebb ...
:)


Én is pont erre akartam utalni. hogy ami ilyen extrém nagyon könnyû, az már valósznûleg a használhatóság rovására megy. A bringaszerelõ, akihely járok, mesélte, hogy van valami 6 kilós moser fixi paripája, amin kb 150 - 200 gramm a komplett fékrendszer, csak az a baja, hogy, idézem: "Fékezni azt nem nagyon lehet vele, már elvan repedve a fékkar. Ez ilyen kikönnytett szar, azért van, hogy a rendõr ne szóljon, meg a kocsmában lelehessen gurulni egy ilyen paripával."

Lehet ugyan egyszerre könnyû és erõs anyagokat használni, de csodák azért nincsenek. Na de amikor egy fékkar 59 gram és ugyanabból az anagyból, az aluminiumból van, mint az összes többi? Az xtr-sem annyira ultra könnyû, pedig csúcsmodell. Vajon miért? Vagy az idei touron láttam mikor egyenesben is ketté hajlott a karbon kerék. Illetve egy ismerõs edzõ társának hatvannál tört ketté a merida full karbon váza.

Szerintem azért ezek elgondolkodtatóak.

És mielõtt valaki félrérti, én fõleg az extrém módon, szerintem az esztelen hülyeség határát súroló könnyitést tartom értelmetlennek, sõt kifejezetten veszélyes dolgonak.

#1916
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Itt a fórumon hányan vannak akik sokkal többet költenek 1-2X használt bringára? ;) Nem mintha bajom lenne vele...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1917
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás
1-2szer használt bringára,minek ennyit költeni? ;)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#1918
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás

A Bike Magazin fárasztásos tesztjén csúnyán leszereplet az egyenes kormányuk. Kell a halálnak.


Hát nemtom, én a Syntace mögött a 2. nak látom, de lehet h. az én készülékemben van a hiba...

Versenyen én sem használnám, de ilyen 1X-2X használós bringára, túrázni simán rátenném.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1919
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Eszembe jutott a gramániás cucc. Schmolke
Egy kis nyálcsorgatás:http://www.schmolke-...de/index_c.html érdemes szétnézni

A Bike Magazin fárasztásos tesztjén csúnyán leszereplet az egyenes kormányuk. Kell a halálnak.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1920
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

vagy miért nem másoljátok le a leslie-ét?:chin: :D

öljünk le mi is egy szarvast? :D


stellaz:
az általad említett dolgokkal már használhatatlanná válnak a bicajok, ez elég hülyeség lenne...
én szívesen adok ki plusz pénzt olyan alkatrészért, ami nem átlagos, mindennapos eljárással készült, ezáltal könnyebb, erõsebb ...
:)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu