Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#1901
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

A tour-on a ragasztás engedte el a kereket, nem tört el semmi.


A mûanyag bicikli hátránya, hogy nem lehet heggeszteni :)

#1902
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
megjott a kormanyom. Easton MonkeyLite SL lowriser OS.

635mm szeles 31.8 befogoval. Gyari sulyadat 146 gramm. Sajat meres 146gramm.

szeretem az ilyesmit.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1903
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
A tour-on a ragasztás engedte el a kereket, nem tört el semmi.


A sebesség mindent megold.

 


#1904
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás
meg ahogy látni lehet ezeknek a Schmolke kormányoknak a tervezõi,gyártói inkább országtúton tevékenykednek nem pedig montin
montis kormányt szerintem azért csináltak hogy lefedjék a piac ezt a részét is

#1905
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

öljünk le mi is egy szarvast? :D


stellaz:
az általad említett dolgokkal már használhatatlanná válnak a bicajok, ez elég hülyeség lenne...
én szívesen adok ki plusz pénzt olyan alkatrészért, ami nem átlagos, mindennapos eljárással készült, ezáltal könnyebb, erõsebb ...
:)


Én is pont erre akartam utalni. hogy ami ilyen extrém nagyon könnyû, az már valósznûleg a használhatóság rovására megy. A bringaszerelõ, akihely járok, mesélte, hogy van valami 6 kilós moser fixi paripája, amin kb 150 - 200 gramm a komplett fékrendszer, csak az a baja, hogy, idézem: "Fékezni azt nem nagyon lehet vele, már elvan repedve a fékkar. Ez ilyen kikönnytett szar, azért van, hogy a rendõr ne szóljon, meg a kocsmában lelehessen gurulni egy ilyen paripával."

Lehet ugyan egyszerre könnyû és erõs anyagokat használni, de csodák azért nincsenek. Na de amikor egy fékkar 59 gram és ugyanabból az anagyból, az aluminiumból van, mint az összes többi? Az xtr-sem annyira ultra könnyû, pedig csúcsmodell. Vajon miért? Vagy az idei touron láttam mikor egyenesben is ketté hajlott a karbon kerék. Illetve egy ismerõs edzõ társának hatvannál tört ketté a merida full karbon váza.

Szerintem azért ezek elgondolkodtatóak.

És mielõtt valaki félrérti, én fõleg az extrém módon, szerintem az esztelen hülyeség határát súroló könnyitést tartom értelmetlennek, sõt kifejezetten veszélyes dolgonak.

#1906
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Itt a fórumon hányan vannak akik sokkal többet költenek 1-2X használt bringára? ;) Nem mintha bajom lenne vele...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1907
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás
1-2szer használt bringára,minek ennyit költeni? ;)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#1908
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás

A Bike Magazin fárasztásos tesztjén csúnyán leszereplet az egyenes kormányuk. Kell a halálnak.


Hát nemtom, én a Syntace mögött a 2. nak látom, de lehet h. az én készülékemben van a hiba...

Versenyen én sem használnám, de ilyen 1X-2X használós bringára, túrázni simán rátenném.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1909
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Eszembe jutott a gramániás cucc. Schmolke
Egy kis nyálcsorgatás:http://www.schmolke-...de/index_c.html érdemes szétnézni

A Bike Magazin fárasztásos tesztjén csúnyán leszereplet az egyenes kormányuk. Kell a halálnak.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1910
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

vagy miért nem másoljátok le a leslie-ét?:chin: :D

öljünk le mi is egy szarvast? :D


stellaz:
az általad említett dolgokkal már használhatatlanná válnak a bicajok, ez elég hülyeség lenne...
én szívesen adok ki plusz pénzt olyan alkatrészért, ami nem átlagos, mindennapos eljárással készült, ezáltal könnyebb, erõsebb ...
:)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1911
assasinbug

assasinbug

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 893 hozzászólás

c64 meg egy c64 technologika :D


az már igencsak 25 éves technológia;)
bocs

#1912
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Eszembe jutott a gramániás cucc. Schmolke

Egy kis nyálcsorgatás:http://www.schmolke-...de/index_c.html érdemes szétnézni


Én speciel nem szeretném ha az lenne a fejfámra írva, hogy elhunyt néhány gramm miatt.

Tulajdonképpen ha egy szívószálat rakok be kormány helyett, az a legkönnyebb.

Egyszer volt a régi pedál magazinban egy remek súlycsökkentõ projekt:

- nyerget, ülléscsövet kivenni. AKi sokat pihen versenyen az nem nyerhet.
- fékeket, fékkarokat kivenni. Aki nem fékez, az lesz a leggyorsabb. Ez logikus.
- pedálnak egy csonk is megtesz. Ezzel fejlesztheted a technikád.
- kulcstartó atom felesleges. ha soakt izzadsz csak még könyebb leszel
- kapard le a fényezést. Fasza gyerekeknek az úgysem kell (és így
megoldódik a 10 vagy 20 grammos láncvillavédõ dilemmája is).
- vedd le a markolatot. Aki tud menni markolattal, az tud menni anélkül is.
- vedd le a váltókat és a váltókarokat is. Legalább kurva jól megedzõsz a
hegyen, és néhény verseny után, tuti te leszel az elsõ.
- a kormányt vágd le kb 25-30 centisre. ezzel is sokat lehet nyerni és
egy idõ után úgyis megszokod.

Ezzel a módszerrel igen olcsón és hatékonyan lehet kilókat faragni a paripán. Ha valaki gondolja, akkor én elvállalom a tuningot, és nem kérem el érte még egy karbon mûanyag szir szar árát sem :)

#1913
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Van nálam egy ilyen, pontosan 70 gr.
Posted Image

nálunk egy cx zero van, egy c64 meg egy c64 technologika :D

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1914
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Van nálam egy ilyen, pontosan 70 gr.
Posted Image

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1915
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
vagy miért nem másoljátok le a leslie-ét?:chin: :D

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1916
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Komolyan ennyit szenvedtek egy láncvillavédõvel? BBB, vagy Pro, vagy ilyesmi karbon, oszt ha lemállott(kb 1 év)akkor le, és rá az új...

#1917
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
  • LocationKelenföld

Most már emlékszem. Még azon gondolkoztam, hogy dh belsõt kötegelõvel rögzítek. Gyárilag van egy vastag fólia darab a láncvilla tetején.


Szakadt light belsõbõl szoktam az öntési csík mentén egy szalagot vágni (~20-25mm széleset) feles átfedéssel feltekerni, majd erre egy réteg fekete szigetelõszalagot tekerni.
(A belsõ magában azért rossz, mert szétrepedezik idõvel)
Így kötegelõ sem kell, a két anyag együtt "átüthetetlen", akár oldószerrel is mosható lesz, nem is csúszkál sehová.
~30 g

#1918
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Eszembe jutott a gramániás cucc. Schmolke

Egy kis nyálcsorgatás:http://www.schmolke-...de/index_c.html érdemes szétnézni
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1919
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Most már emlékszem. Még azon gondolkoztam, hogy dh belsõt kötegelõvel rögzítek. Gyárilag van egy vastag fólia darab a láncvilla tetején.


A sebesség mindent megold.

 


#1920
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Köszi. Egyébként mi az a ripszszallag? Eddig csak neoprént használtam erre a célra (20g körül vannak).

Ez az: http://crb.hu/images...zalag/ripsz.jpg
A BikeMag-ban volt szó róla mint régies kormánybandázs imitáció.A pontos tömegét nem tudom, de nem a legkönnyebb.

Jó megoldás lehet még az öntapadós tömlõvédõ szalag, alatta egy csík öntapadós parafával, egyik sem nehéz, lehet vagy 10 gramm az egész.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]