Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1881
Posted 2007. November 23. - 12:23
#1882
Posted 2007. November 23. - 12:23
A képek feltöltése sajnos nekem nem az erõségem, de ha valakinek kell, akkor a grecsgabor@invitel.hu bejelentkeztek, akkor ott már tudok küldeni.
A gép kényelme nekem jó mert aki BCA-én edzõdött a 90-es évek elején annak ez a gép már felüdülés, amúgy megy a stílusomhoz, a vastagabb gumik nekem nem jönnek be, de a furious fredet bevállalnám.
#1883
Posted 2007. November 23. - 12:11
#1884
Posted 2007. November 23. - 12:03
Σ: merev 6962g
Tudnál képet is mutatni róla?
Race, no Rest!
#1885
Posted 2007. November 23. - 11:50
( Egy 2.25-ös Racing Ralph sokat segítene szerintem, ez így egy kínzókamra lehet... Vagy legalább Speed King 2.1 Supersonic, 400g/db)
Amúgy zsír gép!
#1886
Posted 2007. November 23. - 11:42
#1887
Posted 2007. November 23. - 11:33
#1888
Posted 2007. November 23. - 11:31
Kcnc 31,8as kormányról van valakinek súlyadata?
A jégkorongütõre leukoplast szerû szalagot szoktunk tekerni, lehet kiprobálom belsõvédõszalagként is.
A sebesség mindent megold.
#1889
Posted 2007. November 23. - 11:24
#1890
Posted 2007. November 23. - 11:22
146? ejjha
mondjuk nem az easton volt, aki hülyeségnek tartotta az OS méretet? mondjuk veszik, szóval nem az
normál befogóval hány gramm?
normal: 132 gr
sajat meres
http://soloszabi.blogspot.com
#1891
Posted 2007. November 23. - 11:17
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1892
Posted 2007. November 23. - 11:11
A kétkedõk kérdezék meg a Burgermaister Balázst, Melts Andrist, Lukács Bálintot, mert sokat járunk együtt tekerni. Sõt sokszor egymásnak is segítünk beszerezni minden szart.
Elsõ kerék:
Felni SUN UFO 370g
Agy American Classi 68g
Küllõ Sapim Laser 136g
Anya alu 10g
Gyorszár ZZYZX 26g
Belsõvédõ szalag Maxxis fly weigth 16g
Belsõ Maxxis fly weigth 75g
Külsõ Maxxis Maxlite 310g
Levegõ 15g
Hátsó kerék:
Felni SUN UFO 370g
Agy American Classic 240g
Küllõ Dt Swiss Revolution 136g
Anya alu 10g
Gyorszár ZZYZX 28g
Belsõvédõ szalag Maxxis fly weigth 16g
Belsõ Maxxis fly weigth 75g
Külsõ Maxxis Maxlite 310g
Racsni Shimano XTR 236g
Levegõ 15g
Fék rendszer:
V-fék kcnc féktüskével, betéttel 190g
Fékkar kcnc 46g
Bowden NOKON 80g
Váltó rendszer:
Váltókar SRAM X.O 172g
Elsõ váltó SHIMANO XTR tune alu cs. 120g
Hátsó váltó SRAM X.O. + kcnc görgõ 186g
Bowden NOKON 70g
Hajtás rendszer:
Középcsapágy KCNC ISIS csavarral 188g
Hajtókar ZZYZX truvativ lánctányérral, BBB cs. 558g
Lánc SRAM PC 99 254g
Pedál CRANK BROTHERS EGG B. 182g
Kormányzás:
Kormány Syntace 116g
Szarv kcnc 50g
Stucni Syntace 92g
Dugó soul kozak 4g
Csapágy ZZYZX 96g
Kormány alátét FSA carbon 6g
Markolat szivacs 8g
Ülés:
Ülés BLACK RIDERS carbon 90g
Üléscsõ kcnc 136g
Rögzítõ bilincs soul kozak 10g
Váz + kulacstartó + villa:
Váz corratec revolution 1292g
Villa titán xacd 544g
Kulacstartó tune + alu csavar 10g
Σ: merev 6962g
Tudom, tudom a hajtáson és a vázon van még mt sporlni.
A villa isteni a carbon merev után ez úgy mozog mint egy teló.
És vannak olyan barmok sokan, mint én aki ki ad sok pénzt egy alkatrészre.
#1893
Posted 2007. November 23. - 10:45
megjott a kormanyom. Easton MonkeyLite SL lowriser OS.
635mm szeles 31.8 befogoval. Gyari sulyadat 146 gramm. Sajat meres 146gramm.
szeretem az ilyesmit.
146? ejjha
mondjuk nem az easton volt, aki hülyeségnek tartotta az OS méretet? mondjuk veszik, szóval nem az
normál befogóval hány gramm?
#1894
Posted 2007. November 23. - 09:57
Az a kerék ha jól emlékszem, akkor egy kutyával való találkozás közben tört el.Azon meg nincsen mit csodálni...
ON
A decemberi Bike-ban meg van 8kg alatti Scott össztelós tárcsával, ami használható is. Mondjuk 1 évig. De eddig még nem írtak olyat össztelósról, hogy fölfelé fékezni kellett a kanyar elõtt...szal lehet könnyû, és használható dolgokat csinálni, csak az 12000 EUR...
#1895
Posted 2007. November 23. - 08:23
Mindenkinek magának kell eldöntenie mi az a alsó súlyhatár amit beválal.
Láttam már nemeggy kõnehéz cuccokat is szarrátörve,meg ugyebár a rendeltetés szerû használatról se feledkezzünk meg.
Pech az meg mindig is lessz.
Az igaz, hogy nekem kettétört régen 2 db szénacél országuti vázam, meg egy alu fékkarom, meg egy acél kormányszár
Monjuk a váz esetén elõbb csak megrepedt az anyag és észre is vettem, viszont a kormányszár miatt egy óriásit pereceltem
#1896
Posted 2007. November 23. - 00:21
#1897
Posted 2007. November 22. - 23:45
Melyik kerékre gondolsz? Mert volt néhány érdekes eset.A tour-on a ragasztás engedte el a kereket, nem tört el semmi.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1898
Posted 2007. November 22. - 22:42
#1899
Posted 2007. November 22. - 22:19
Mindenkinek magának kell eldöntenie mi az a alsó súlyhatár amit beválal.A mûanyag bicikli hátránya, hogy nem lehet heggeszteni
Láttam már nemeggy kõnehéz cuccokat is szarrátörve,meg ugyebár a rendeltetés szerû használatról se feledkezzünk meg.
Pech az meg mindig is lessz.
#1900
Posted 2007. November 22. - 21:54
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu