Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1641
Posted 2008. April 26. - 23:21
az én biciklim kompletten 12,65kg mérve, pedállal. amiben a tam gépe jóval könnyebb, az 3-400 grammnyi kerék meg 200 grammnyi villa.
de szerintem a 11,5 nem jön ki akkor sem, ha egyszer mérlegre tesszük
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1642
Posted 2008. April 26. - 21:11
tamaska: a kerék gyorszárral együtt 1520gr?
titan gyorszar, parja 84gramm. korabban linkeltem kepet roluk
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1643
Posted 2008. April 26. - 21:01
tam: nagyon egyben van, grat. nekem a merida van ilyen súlyban, mondjuk annak a vázán lehetne még fogni párszáz grammot...
#1644
Posted 2008. April 26. - 20:47
egy aluvázat mennyiért/hol lehet eloxáltatni?
Aerometal, Bp. 11.ker?
Race, no Rest!
#1645
Posted 2008. April 26. - 16:33
#1646
Posted 2008. April 26. - 14:47
#1647
Posted 2008. April 26. - 14:44
#1648
Posted 2008. April 26. - 13:55
Grat a géphez
1 kérdés: valakinek van infója arról, hogy egy aluvázat mennyiért/hol lehet eloxáltatni?
Asszem itt csepelen van egy cég aki ilyet csinál.Ha megtalálom rákérdezek.
#1649
Posted 2008. April 26. - 13:46
1 kérdés: valakinek van infója arról, hogy egy aluvázat mennyiért/hol lehet eloxáltatni?
#1650
Posted 2008. April 26. - 08:06
max 11.5kg. ami szerintem jo!
ÁÁÁÁ! Nagyon rossz, kõ nehéz!
Sokan mit nem adnának, ha a merevfarú bringájuk ilyen súlyban lenne.
Remek kis bringa, csak én azzal a strandkorlátkék színnel nem tudom megbékélni, de ez az én bajom.
#1651
Posted 2008. April 26. - 00:56
forks - Rock shox Revelation 426 dual air **1737
brakes - Shimano XT **888g
wheels - Specialized Roval traversee **1520g
headset - Hope **125g
cassette - Shimano XT **256g
chain - kmc X9SL gold **259g
chainset - XTR 2008 **750g
seatpost - Thomson Masterpiece **190g
h.bars - Easton EC70 CNT monkeylite SL Lo-rise **159g
grips - ODi yeti speed grip **75g
pedals - Shimano XTR **321g
saddle - Selle Italia Flite TT **167g
stem - Syntace F119 **119g
rubber - Bontrager Jones ACX **1160g
r.mech - Shimano XTR **196g
f.mech - Shimano XTR **149g
shifters - Shimano xTR **218g
cables - Shimano sis sp **28g
total: **11127
ez persze nem igaz, mert a shimano fek 888grammja az gyari adat, nekem meg hope tarcsaval van. de mar fent volt a gepen amikor lelegtelenitettem, es annyira nem vagyok grammhuszar, hogy levegyem oket csak a merleg/foto kedveert. plusz nekem titan csavarok fogjak a tarcsat meg a feknyergeket es az adaptereket is. a gumikban van 60ml bontrager super juice, plusz azokat kulonben se mertem le, gyari adat az 580gramm. lehet hazugsag, bar eleg konnyunek tuntek [NNick ust-hez kepest mindenkepp]. valamint a villa konnyebb par grammal, mert vagatlan nyakkal mertem. a nyeregcsobilincs a vaz sulyaban benne van. a bovden pedig tobb, mert vegig fut a bovdenhaz a hatso valtohoz. de akkor is max 11.5kg. ami szerintem jo!
na nekem ez a grammmmmania
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1652
Posted 2008. April 18. - 23:15
#1653
Posted 2008. April 18. - 21:35
10-12 telóval szerzett tapasznyalat alapján, amelyik telónak a szárait könnyedén tudom hajlítgatni az használva is kolbász lesz----még könnyûnek sem kell lennie (marathon xc pl)na pont ezt akartam én is írni...
a lábaknak oldalirányba a rugalmassága nem mérvadó, hiszen az agy igencsak rögzíti azt...
meg tényleg ne húzzunk már le végleg a wc-n egy telót, amit még senki nem PRÓBÁLT ki...
azért egy esélyt adnék neki
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1654
Posted 2008. April 18. - 12:48
Igaz, nem figyeltem a kézzel nyomkodásra.menet közben a papucstávolság soha nem változik, ezért amit kézzel vizsgálsz ilyen merevség az itt nem mérvadó...
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#1655
Posted 2008. April 18. - 12:13
Azért nem egy rosz dolog ha oldalirányban is merev egy teló, és nem kolbászol össze-vissza a kerék nagyobb sebességnél sem.
Igen, csak éppen szerintem nincs közvetlen kapcsolat a két dolog között...
ugynis menet közben a papucstávolság soha nem változik, ezért amit kézzel vizsgálsz ilyen merevség az itt nem mérvadó...
na jó ez kezd nagyon offtopik lenni itt, szerintem ha valakinek még van errõl véleménye, akkor inkább az általános teló topikban folytassuk
#1656
Posted 2008. April 18. - 12:02
1600g 120mm úttal azért már szerintem befér ebbe a topicba.
Nem csak merev CC gépet lehet grammániásat építeni.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#1657
Posted 2008. April 18. - 11:38
de bazz:D
ez a villa lábának összenyomogatása ez egy vicc
mintha mindenki kerék nélkül bicajozna és a két láb mászik 3 felé
na pont ezt akartam én is írni...
a lábaknak oldalirányba a rugalmassága nem mérvadó, hiszen az agy igencsak rögzíti azt...
meg tényleg ne húzzunk már le végleg a wc-n egy telót, amit még senki nem PRÓBÁLT ki...
azért egy esélyt adnék neki
#1658
Posted 2008. April 18. - 10:50
ja és szutyok idõben az alsó üregei szépen meg fognak telni vagy negyed kiló sárral ...és akkor annyira nem lesz könnyû
ezt cáfolnom kell. a marzo telómon is van egy kis üreg alul, de egy deka sár nem szokott benn lenni. szóval ez ne legyen visszatartó tényezõ
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1659
Posted 2008. April 18. - 10:44
Meg mintha a becsúszókban is lenne valami trükk...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1660
Posted 2008. April 18. - 10:42
ez a villa lábának összenyomogatása ez egy vicc
mintha mindenki kerék nélkül bicajozna és a két láb mászik 3 felé
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->