Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Please log in to reply
6538 replies to this topic

#1641
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
én nem mértem azokat a kerekeket, de nagyon beteg :D
az én biciklim kompletten 12,65kg mérve, pedállal. amiben a tam gépe jóval könnyebb, az 3-400 grammnyi kerék meg 200 grammnyi villa.
de szerintem a 11,5 nem jön ki akkor sem, ha egyszer mérlegre tesszük :)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1642
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

tamaska: a kerék gyorszárral együtt 1520gr?


titan gyorszar, parja 84gramm. korabban linkeltem kepet roluk
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1643
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts
aerometal, jaja. a budaörsi reptérnél keresd õket. (emailt ne írj, havernak meg nekem se válaszoltak még, telefon az mûködõképes)

tam: nagyon egyben van, grat. :) nekem a merida van ilyen súlyban, mondjuk annak a vázán lehetne még fogni párszáz grammot...

#1644
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,181 posts

egy aluvázat mennyiért/hol lehet eloxáltatni?


Aerometal, Bp. 11.ker?
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#1645
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,739 posts
tamaska: a kerék gyorszárral együtt 1520gr?

#1646
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,622 posts
a merev Konám van ilyen súlyban..

#1647
xle

xle

    vendég

  • fórumtag
  • 155 posts
Ez a Yeti nagyon ott van :spoko: A karbon NRS-em van kb. ilyen súlyban, és ez azért jóval többet mozog. Ez a még nem "beteg" grammánia nálam :clap:
"Nem felejtem soha el, hogy ki volt mindig velem, azt is mindig tudni fogom, ki fordult ellenem."

#1648
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts

Grat a géphez ;)

1 kérdés: valakinek van infója arról, hogy egy aluvázat mennyiért/hol lehet eloxáltatni?


Asszem itt csepelen van egy cég aki ilyet csinál.Ha megtalálom rákérdezek.

#1649
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,108 posts
Grat a géphez ;)

1 kérdés: valakinek van infója arról, hogy egy aluvázat mennyiért/hol lehet eloxáltatni?
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1650
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,857 posts

max 11.5kg. ami szerintem jo!


ÁÁÁÁ! Nagyon rossz, kõ nehéz!:D
Sokan mit nem adnának, ha a merevfarú bringájuk ilyen súlyban lenne.
Remek kis bringa, csak én azzal a strandkorlátkék színnel nem tudom megbékélni, de ez az én bajom.

#1651
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
frame - Yeti 575 `08 / Fox Float RP23 **2810g
forks - Rock shox Revelation 426 dual air **1737
brakes - Shimano XT **888g
wheels - Specialized Roval traversee **1520g
headset - Hope **125g
cassette - Shimano XT **256g
chain - kmc X9SL gold **259g
chainset - XTR 2008 **750g
seatpost - Thomson Masterpiece **190g
h.bars - Easton EC70 CNT monkeylite SL Lo-rise **159g
grips - ODi yeti speed grip **75g
pedals - Shimano XTR **321g
saddle - Selle Italia Flite TT **167g
stem - Syntace F119 **119g
rubber - Bontrager Jones ACX **1160g
r.mech - Shimano XTR **196g
f.mech - Shimano XTR **149g
shifters - Shimano xTR **218g
cables - Shimano sis sp **28g

total: **11127



ez persze nem igaz, mert a shimano fek 888grammja az gyari adat, nekem meg hope tarcsaval van. de mar fent volt a gepen amikor lelegtelenitettem, es annyira nem vagyok grammhuszar, hogy levegyem oket csak a merleg/foto kedveert. plusz nekem titan csavarok fogjak a tarcsat meg a feknyergeket es az adaptereket is. a gumikban van 60ml bontrager super juice, plusz azokat kulonben se mertem le, gyari adat az 580gramm. lehet hazugsag, bar eleg konnyunek tuntek [NNick ust-hez kepest mindenkepp]. valamint a villa konnyebb par grammal, mert vagatlan nyakkal mertem. a nyeregcsobilincs a vaz sulyaban benne van. a bovden pedig tobb, mert vegig fut a bovdenhaz a hatso valtohoz. de akkor is max 11.5kg. ami szerintem jo!

na nekem ez a grammmmmania :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1652
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,613 posts
nehogy sértésnek vedd, de azért te nem a tipikus cc csirke súlykategóriával terheled õket, nem? :)

#1653
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

na pont ezt akartam én is írni...
a lábaknak oldalirányba a rugalmassága nem mérvadó, hiszen az agy igencsak rögzíti azt...
meg tényleg ne húzzunk már le végleg a wc-n egy telót, amit még senki nem PRÓBÁLT ki... :)

azért egy esélyt adnék neki ;)

10-12 telóval szerzett tapasznyalat alapján, amelyik telónak a szárait könnyedén tudom hajlítgatni az használva is kolbász lesz----még könnyûnek sem kell lennie (marathon xc pl)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1654
_Alex_

_Alex_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,086 posts

menet közben a papucstávolság soha nem változik, ezért amit kézzel vizsgálsz ilyen merevség az itt nem mérvadó...

Igaz, nem figyeltem a kézzel nyomkodásra.

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_


#1655
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,613 posts

Azért nem egy rosz dolog ha oldalirányban is merev egy teló, és nem kolbászol össze-vissza a kerék nagyobb sebességnél sem.


Igen, csak éppen szerintem nincs közvetlen kapcsolat a két dolog között...
ugynis menet közben a papucstávolság soha nem változik, ezért amit kézzel vizsgálsz ilyen merevség az itt nem mérvadó...
na jó ez kezd nagyon offtopik lenni itt, szerintem ha valakinek még van errõl véleménye, akkor inkább az általános teló topikban folytassuk

#1656
_Alex_

_Alex_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,086 posts
Azért nem egy rosz dolog ha oldalirányban is merev egy teló, és nem kolbászol össze-vissza a kerék nagyobb sebességnél sem.

1600g 120mm úttal azért már szerintem befér ebbe a topicba. :)
Nem csak merev CC gépet lehet grammániásat építeni.

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_


#1657
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,613 posts

de bazz:D
ez a villa lábának összenyomogatása ez egy vicc :D

mintha mindenki kerék nélkül bicajozna és a két láb mászik 3 felé :D


na pont ezt akartam én is írni...
a lábaknak oldalirányba a rugalmassága nem mérvadó, hiszen az agy igencsak rögzíti azt...
meg tényleg ne húzzunk már le végleg a wc-n egy telót, amit még senki nem PRÓBÁLT ki... :)

azért egy esélyt adnék neki ;)

#1658
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

ja és szutyok idõben az alsó üregei szépen meg fognak telni vagy negyed kiló sárral ...és akkor annyira nem lesz könnyû :)


ezt cáfolnom kell. a marzo telómon is van egy kis üreg alul, de egy deka sár nem szokott benn lenni. szóval ez ne legyen visszatartó tényezõ :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1659
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Gondolom a lábak fala a keresztmetszetben, most is a szembõl és nem az oldalról érkezõ hajlítás ellenében lett megvastagítva.
Meg mintha a becsúszókban is lenne valami trükk...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1660
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
de bazz:D
ez a villa lábának összenyomogatása ez egy vicc :D

mintha mindenki kerék nélkül bicajozna és a két láb mászik 3 felé :D

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/