Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1201
Posted 2009. January 01. - 20:49
Összeraktam egy táblázatot, amiben a váz súlya a nagy kérdõjel, a többi cuccra gyártási szórással felfele kerekítve számoltam, és így jött ki 13,8 kg.
A másik dolog a küllõk súlya, 64 db 2-es küllõ mit nyomhat kb?
vázat 3500grammnak, a küllõket 500grammnak vettem.
így lett 13797 gramm.
#1202
Posted 2009. January 01. - 20:39
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1203
Posted 2009. January 01. - 19:53
A sebesség mindent megold.
#1204
Posted 2008. December 07. - 10:59
nézd meg ezt:
http://piacter.bikem...=178022&cat=all
Láttam még anno amikor új volt a hirdetés. Beszéltem is az eladóval, de nekem csak a gyz kéne belõle, esetleg adapter, de nem tudtunk megegyezni, igaza is volt. 28 lyuk meg egyébként is kevés.
#1205
Posted 2008. December 07. - 10:08
nem olyan egyszerû, le is kell venni a tengely hosszából, mert az eredetiben a tengely fekszik fel a villában, az rws-es 10-es átmenõsben pedig a gyorszár fekszik csak fel, a tengely nem.
és ekkora hosszban egyeneset fúrni nem kispálya. tényleg jó esztergályos kell hozzá.
hozd csak hozzám, megcsinálom én:)
#1206
vendég_Berger_*
Posted 2008. December 07. - 06:30
crc-n találtam eddig a legolcsóbban. A konverteren gondolkodtam, kéne egyet élõben látni, mert sztem csak annyi a difi, h fel van fúrva 9mmre. Ha kiszedném a 240esbõl az eredetit, felfúrnám akkor már meg is van. sztem
rob: ezt úgy kell érteni, h a specikben dt agyak vannak? csak elõl használnak thruboltot? mert hátul szeretnek vmiért deoret használni, ahogy eddig láttam
nézd meg ezt:
http://piacter.bikem...=178022&cat=all
#1207
Posted 2008. December 06. - 23:07
http://cgi.ebay.com/...7|39:1|240:1318
bárki fél karját odaadnám értük :sóhaj:
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1208
Posted 2008. December 06. - 19:24
a cube-ban volt dh-hügikösz, megnyugodtam:)
hol van neked 340es agyad, az sjben? abban nem sun rinlge kerékszett lett?
a stumpiban most wcs van, de mivel v-fékes, lecserélem a ringlé-re.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1209
Posted 2008. December 06. - 18:26
kösz, megnyugodtam:)
hol van neked 340es agyad, az sjben? abban nem sun rinlge kerékszett lett?
a cube-ban volt.
a stumpjumperban meg valami ritchey wcs felnis kerekek vannak.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1210
Posted 2008. December 06. - 17:38
azért annyira nem bonyesz...legfeljebb nem egy fogásban kell próbálkozninem olyan egyszerû, le is kell venni a tengely hosszából, mert az eredetiben a tengely fekszik fel a villában, az rws-es 10-es átmenõsben pedig a gyorszár fekszik csak fel, a tengely nem.
és ekkora hosszban egyeneset fúrni nem kispálya. tényleg jó esztergályos kell hozzá.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1211
Posted 2008. December 06. - 17:21
hol van neked 340es agyad, az sjben? abban nem sun rinlge kerékszett lett?
#1212
Posted 2008. December 06. - 17:15
pill mindjárt megsasolom. azt tudom, hogy én a hátsó agyamat (ami most 340-es) átalakittattam tömör tengelyesre, és ott a tengely kilóg az agyból.Nekem CLes elsõm van.
A doksiját megnéztem ( http://www.dtswiss.c...013/Manual.aspx pl 18/19 oldal), abban uaz a cikkszámú tengely van a simában és a thruboltosban is. Mivel a konverziós készletben csak az adapterek vannak, ezért úgy gondolom, h a tengely nem lesz akadály. Csak a kis kupakokat kell felfúrni. Ha tévednék kérlek javíts ki, mert akkor nem töröm ezen tovább a fejem
mod: megvan, tényleg csak a véget kell felfúrni. na az enyém nem ilyen volt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1213
Posted 2008. December 06. - 17:08
A doksiját megnéztem ( http://www.dtswiss.c...013/Manual.aspx pl 18/19 oldal), abban uaz a cikkszámú tengely van a simában és a thruboltosban is. Mivel a konverziós készletben csak az adapterek vannak, ezért úgy gondolom, h a tengely nem lesz akadály. Csak a kis kupakokat kell felfúrni. Ha tévednék kérlek javíts ki, mert akkor nem töröm ezen tovább a fejem
#1214
Posted 2008. December 06. - 16:46
és ekkora hosszban egyeneset fúrni nem kispálya. tényleg jó esztergályos kell hozzá.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1215
Posted 2008. December 06. - 16:44
Ez bizony.
Elõre nekem is jó lenne, de nagyon drága a 240-es agyhoz az átalakító, meg fõleg a gyorszár.:mad:
crc-n találtam eddig a legolcsóbban. A konverteren gondolkodtam, kéne egyet élõben látni, mert sztem csak annyi a difi, h fel van fúrva 9mmre. Ha kiszedném a 240esbõl az eredetit, felfúrnám akkor már meg is van. sztem
rob: ezt úgy kell érteni, h a specikben dt agyak vannak? csak elõl használnak thruboltot? mert hátul szeretnek vmiért deoret használni, ahogy eddig láttam
#1216
Posted 2008. December 06. - 16:38
elsõ kerék: agy 180g felni 681g plusz 36db dt 230mm es köllõk
sajnos a küllõkrõl nem tudok súly adatokat kb tudtok így is mondani valamit hálás lennék
#1217
Posted 2008. December 06. - 16:33
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1218
Posted 2008. December 06. - 16:22
Elõre nekem is jó lenne, de nagyon drága a 240-es agyhoz az átalakító, meg fõleg a gyorszár.:mad:
#1219
Posted 2008. December 06. - 16:17
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1220
Posted 2008. December 06. - 16:11
mivel tizes átmenõtengely igy csak a vele kompatibilis agyakkal mûködik.
minden fox villás specializedben ilyen van 2008 óta. kivéve az átütõseket persze.
Rob!
A linkelt képet nézegetve nekem 5mm-nek tûnik az átmérõje és oda is van írva.
Csak úgy néz ki mint a thru bolt-os elöl 9, hátul 10mm-es gyorszárak.
Ahhh, megelõztek.