Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1161
Posted 2009. February 02. - 21:00
"Control Tech Crossbow: Mit schwächen
Ritchey WCS flat & riser: Mit schwächen
Truvativ Team riser carbon: Mit schwächen"
Minden márkában lehet rossz széria, sõt rossz termék is (kategóriájában). Ezek is csak termékek. Lehet hogy visszahívják, lehethogy ügyfélorientáltan gondolkodnak, de akinek szétmegy az arca, mert eltört a kormány, azt már nem fogja vigasztalni.
Csak a márkaháború miatt írtam ide...
Igen Ritchey egy matricacég, régi kanti féke Dia-Compe gyártmány, az õs Ricsi fékpofa Kool Stop, van egy olyan értzésem, hogy a külsõk CST-k... de én ettõl még szeretem - csak nem veszek WCS kormányt...
#1162
Posted 2009. February 02. - 20:10
lehet hogy a syntace is taiwani, de a millio teszt-gyozelem, a 10ev garancia, es a letezo legszigorubb minosegellenorzes kulon kategoriaba teszi. ezert vettem F119-et.
a Ritchey-rol egy szot sem szoltam nem tudom miert kevered ide. bar a nem WCS szintu Ritchey az igenis matricazott tomegtermek. ugyanazt kapod Bikepositive neven is.
syntace-bol nincsen beleposzintu gagyi, csak hogy extra profitot hozzon az OEM. inkabb tartjak a szinvonalat az egesz kinalatban.
legyszives tanulj meg irni, magadat egeted ilyen orbitalis nyelvtani hibakkal.
off:
A légy nem szíves, hanem potrohos ... amúgy nem levágós, hogy fonetikusan írtam és "ly"-vel ... És a végén volt smile is ....
az idézet így helyes:
És melyik is nem Tájváni:) ..... Akkor mindenki bringálya gagyi, tömeg, tájváni tucat árú
Légyszíves idézz rendesen és ne égess ilyen orbitális idézési hibákkal ...
on:
A ricsi is tájváni az is tucat
De amúgy igen a Controltec, is Távol keleten készül, de attól még lehet jó is. És persze szép is. Mondjuk nem könnyû az igaz. De a Syntace sem.
És a külön kategóriáról ... azt mi magunk képezzük ... fogyasztók
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#1163
Posted 2009. February 02. - 19:26
a Ritchey-rol egy szot sem szoltam nem tudom miert kevered ide. bar a nem WCS szintu Ritchey az igenis matricazott tomegtermek. ugyanazt kapod Bikepositive neven is.
syntace-bol nincsen beleposzintu gagyi, csak hogy extra profitot hozzon az OEM. inkabb tartjak a szinvonalat az egesz kinalatban.
Akkor mindenki bringálya gagyi, tömeg, tájváni tucat árú
legyszives tanulj meg irni, magadat egeted ilyen orbitalis nyelvtani hibakkal.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1164
Posted 2009. February 02. - 19:10
a syntace-t a controltech-el en nem emlitenem egy kategoriaban.
legalabbis ami most controltech. mert az mar nem az ami regen volt. kb mint a syncros. a nevvel probaljak eladni az amugy tucat tajvani cuccot. ennyi erovel ajanlhatnad a PRO-t is, az is tok ugyanaz a cucc, csak olcsobb. mert nem fizetsz [feleslegesen] egy markanevert.
- És melyik is nem Tájváni ..... Akkor mindenki bringálya gagyi, tömeg, tájváni tucat árú
- A német BIKE magazin tesztjéban pl.: nyeregcsövekben (karbon) a gagyi tájváni Ricsi agyon verte 27,2-s méretben a többi versenyzõt tömeg, ár, és minõség alapján és a többi méretben is egy szinten hozták ki a Syntace-el.
off:
Csak azt nem tudom a nem tájváni, honna veszi az alapanyagot, mert az tuti, hogy nem sok alapanyag gyártó cég van, uh csak a név változik!!
Egyébként vegyen mindenki olyat, amilyen neki tetszik, vagy szeme szája péztárcája megkíván, és ne hagyja befolyásolni magát senki által.
on:
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#1165
Posted 2009. February 02. - 01:02
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1166
Posted 2009. February 02. - 00:55
legalabbis ami most controltech. mert az mar nem az ami regen volt. kb mint a syncros. a nevvel probaljak eladni az amugy tucat tajvani cuccot. ennyi erovel ajanlhatnad a PRO-t is, az is tok ugyanaz a cucc, csak olcsobb. mert nem fizetsz [feleslegesen] egy markanevert.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1167
Posted 2009. February 01. - 23:41
haver ugyanigy [kicsit jobban] zuzta ossze a karbon eastont.
de a szerszamos topikban meg mindenki leszol amikor megemlitem a nyomatekkulcsot... :chin:
- Igen, csak nekem kb 6-7 hónap után adta meg magát, pedig nem vagy a lejtõk ördöge .... És az volt a feltûnõ, hogy az egyik oldala a kormánynak mindig recsegett ...
Én egyébként egy rohadt brutális analfabéta mérnökember vagyok ... mindent bikán megtépek mindig ameddig lehet, ha megszakad akkor a jó az imbusz csavarokon edzem mindig a csuklómat ...
- Nyomatékkulcs, IGEN, azzal szoktam húzni, tekintve hogy egy Syntace F99-s stucniban volt, így meg végképpen kell.
És én is ajánlom a nyomatékkulcsot, mert hasznos szerszám
Típust és a kalibrálási jegyzõkönyvet mellékeljem? A Tartománya 4-38Nm-ig
Ezt is elküldöm majd az FTW bike-nak, mint mindent, mert kérte a váltó topikban
Konás:
A Pro lite nyeregcsõbõl 2db-t vettem, az egyiknél a csõ horpadt be és hajlott meg, a másiknál a fej recseg, döntsed el megéri e ....
Nekem eddig a nyeregbilincs vált be a KCNC-bõl:
Ha darabszámra nézem a megfelelõséget ...
Nyeregbilincs: 1db OK
Kormány: 1db NG
váltógörgõ: 2db NG
nyeregcsõ: 2db NG
Ez nálam 16.66%-s megfelelõség ... ez elég karcsú
Megér az a pár gramm ennyit??????????????????????????
Ati46:
Nyomaték kulccsal ... (de ha érzéssel húzod kisebb nyomatékot produkálsz, ezt kipróbáltam)
Remélem kielégítõ a válasz. És nem KCNC ellen kampány .... ezt az élet produkálta kb 6-7 hónap alatt!!!
kcnc-s termékekrõl mi a vélemény ár/teljesitmény vonatkozásában?mondjuk megéri a különbséget team issue és a fly ride kormányszár közti árkülönbség?avagy a nyeregcsõ?visszaolvasgatva láttam pár töröttet,de ha szériahiba volt gondolom már nem jellemzõ..vagy?esetleg más alternativa? nyeregcsõ,stucni,kormány kombinációra gondoltam..egységességre törekedve:)
KCNC ????
Vegyél Ritchey WCS-t az tuti jó, igaz nem annyira egyedi (de lehet rajta egyedi tuning dolgokkal javítani ... )
A ritkábban fellelhetõ jó cumók:
Syntace:http://www.starbike....en&b=Syntace&q=
Controltech:http://www.chainreac...spx?BrandID=660
elöbbi a starbike oldalról rendelhetõ, utóbbi a CRC-rõl, szerintem ezek cool termékek
Ha egyedit akarsz, azt tervezd meg magad .... egy kis ráfordított idõvel és hekkeléssel tuti frankó lehet mindegyik ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#1168
Posted 2009. January 31. - 10:13
http://forum.bikemag...&postcount=3846
A Bálint alatt ez sem bírta.
Abban meg nem vagyok biztos, hogy a ti prolite nyeregcsõ jól van megtervezve.
Ez "érzéssel" vagy nyomaték kulcsal lett meghúzva?
#1169
Posted 2009. January 31. - 01:11
de a szerszamos topikban meg mindenki leszol amikor megemlitem a nyomatekkulcsot... :chin:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1170
Posted 2009. January 31. - 00:16
ha lenne rá pénzem, simán vennék.
a kormány az egyik (ha nem a) legjobb ár/tömeg arányú. haver nyúzza egy éve, semmi gond vele.
http://forum.bikemag...&postcount=3846
A Bálint alatt ez sem bírta.
Abban meg nem vagyok biztos, hogy a ti prolite nyeregcsõ jól van megtervezve.
A sebesség mindent megold.
#1171
Posted 2009. January 31. - 00:00
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1172
Posted 2009. January 30. - 22:42
a kormány az egyik (ha nem a) legjobb ár/tömeg arányú. haver nyúzza egy éve, semmi gond vele.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1173
Posted 2009. January 30. - 19:27
#1174
Posted 2009. January 26. - 19:03
#1175
Posted 2009. January 26. - 18:38
Kormány marad. 250 gramm szerintem jó iylen szélesség mellett. Dh stílusú kell mert egyenest nem szeretem és a szélessége is megszoktam már. Próbáltam keskenyebb kormánnyal is de nem volt jó.
Stucni 165 gramm. Race Face Deus XC-t néztem aminek a gyári súlya 130 gramm körül van de a boltban miután lemértük kb 160 gramm körül volt a 100 mm-es...
az a baj h. 25.4-es a kormány és már eléggé nehéz olyan hozzá passzoló stucnit venni ami könnyû is.
Nyeregcsõvel hasonló a gond. 31.4-es való a vázba. Syncrost rendeltem. Azt is inkább azért mert a Ritchey márka nem igazán jön be. Amúgy persze könnyebb is.
Még amit észrevettem, hogy a küllõkön tudnék alkotni valamit.
DT Revolution-nal kb 250 grammal lenne könnyebb a bicó.
Amúgy ha a kiegészítõket (kulacstartó, óra stb) nemnézzük, akkor kb 300 grammal könnyebb a bicó.
szerintem 12.4 kiló egy ilyen géphez azért jó nem?
+ ha új küllõket és nyeregcsövet rakok bele akkor már 12.1...
És akkor még midnig az van h. tudom használni arra amire.
Mert lehetnének mondjuk könnyebb felnik is, és kisebb gumik. (máris 11.5 kiló körül lenne) De akkor lehet nem bírna annyit...
Váz és villa marad. Ezt a bicót ezzel a vázzal és villával szeretném a legjobbra felfejleszteni.
HA a teló esetleg elromlik, akkor valami könnyebb Manitout, v. Foxot vennék bele.
Ha meg a váz, akkor valamilyen Specialized-et.
De igazából nem akarom h. ez bekövetkezzen.
HA majd váltok akkor egy 12.5 kiló alatti össztelóst fogok venni. (NAgyobb rugóúttal)
Igazából itt a Mongoose-on a váz súlyát nem tudom pontosan. Azért teljesen szétszedni a bicót, h. lemérjem a vázat, nincs nagy kedvem.
#1176
Posted 2009. January 26. - 17:06
a vaz viszont nem dh.
kormany-stucni kapcsolaton tudnal konnyiteni, de nem tul sokat, es nem lenne olcso [pl Easton Monkeylite DH] nyeregcso Thomson...
leginkabb vaz-villa temaban gondolkodnek, mert ott lehet a legegyszerubben lenyeges sulyt lefaragni
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1177
Posted 2009. January 26. - 14:46
Van egy 2000-es Mongoose MTB vázam és egy Manitou X-vertem.
Az eltelt 9 évben elég sokat módosítottam a gépen.
Jelenlegi konfiguráció a következõ:
Név: Súly (gramm):
Kormány Answer Pro-Taper 250
Láncvillavédõ Lizard Skins 20
Kormánycsapágyvédõ Lizard Skins 5
Teleszkóp Manitou X-Vert 1960
Felni Mavic XM-321 Disc 562
Felni Mavic XM-321 Disc 570
Külsõ Maxxis Ranchero 2. 600
Belsõ Maxxis Flyweight 100
Belsõ Maxxis Flyweight 100
Váz Mongoose NX 7.5
Nyeregcsõ Ritchey Logic 335
Stucni Ritchey Logic 165
Féktárcsa Shimano XTR SM-RT97M 135
Féktárcsa Shimano XTR SM-RT97L 163
Elsõ váltó Shimano Deore XT FD-M772 151
Hátsó váltó Shimano Deore XT RD-M772 225
Tárcsaféktest Shimano Deore XT BR-M765 353
Tárcsaféktest Shimano Deore XT BR-M765 353
Lánc Shimano Deore XT CN-HG93 298
Fogaskoszorú Shimano Deore XT CS-M760 260
Hajtókar Shimano Deore XT FC-M760 860
Hátsó agy Shimano Deore XT FH-M765-S 429
Elsõ agy Shimano Deore XT HB-M765-S 236
Bal fékváltókar Shimano Deore XT ST-M765 240
Jobb Fékváltókar Shimano Deore XT ST-M765 240
Sebességmérõ Shimano Flight Deck 200
Pedál Shimano PD-M770 353
Váltóbowden Shimano XTR 114
Adapter 180 P/P Shimano 37
Felniszalag Syncros 29
Markolat Syncros 81
Kormánycsapágy WTB Momentum Stop 125
Külsõ WTB Velociraptor 1.95 550
Nyereg WTB 205
Küllõk DT Küllõk 36db 270
Küllõk DT Küllõk 36db 268
Kulacstartó 37
Kulacstartó 37
Nyeregbilincs Hope 20
Súly Total: 10936 gr
Súly Mért: 12730 gr
Tehát a váz kb. 1800 gramm.
A DH kormányhoz, telóhoz és vázhoz ragaszkodom. De tény, h. egy újabb vázzal, és egy levegõs, ugyanenynit mozgó telóval tudnék kb 1 kilót könnyíteni.
A felni is kell, mivel közel 100 kg vagyok és nem csak cc-re használom a bicót. Most lehet sokan megszólnak, h. inkább magamon könnyítsek, az is folyamatban van.
Külsõkbõl min. 2.1-esek kellenek.
Nagyon sokat nem akarok már költeni rá. Shimano alkatrészek is véglegesek már.
Képek itt:
http://www.majhost.c...ry.cgi?f=133576
Kérdés h. mit tudnék könyíteni és mivel?
Köszi a segítséget mindenkinek!
#1178
Posted 2009. January 17. - 23:06
ja gondoltamnem volt lehetõségem méricskélni, bepróbálkoztam egy szett free gumiért, és az egyik mérnök srác eltûnt egy raktárhelység mélyén, majd visszajött egy pár gumival. ajándék lónak
de biztos, hogy lett volna könyebb, mondták is, hogy van tolerancia a gyártás során.
amúgy ha valaki azt mondja hogy 30g különbséget érez 2 külsõ között azt tökön szúrom
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1179
Posted 2009. January 17. - 23:04
nem volt lehetõségem méricskélni, bepróbálkoztam egy szett free gumiért, és az egyik mérnök srác eltûnt egy raktárhelység mélyén, majd visszajött egy pár gumival. ajándék lónakde ha 10-et mérnél jó eséllyel lenne olyan is ami könyebb (RR legalábbis így volt)
de biztos, hogy lett volna könyebb, mondták is, hogy van tolerancia a gyártás során.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.