Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1061
Posted 2009. February 09. - 18:54
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1062
Posted 2009. February 09. - 18:48
#1063
Posted 2009. February 09. - 18:43
#1064
Posted 2009. February 09. - 18:39
#1065
Posted 2009. February 09. - 09:56
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#1066
Posted 2009. February 08. - 19:36
nem kell de lehet ugyanolyan bringán valami 200 grammos spd vagy lehet 600 grammos medvetalp....egyéni izlésmit kell egy pedalon gyakran cserelgetni? :wtf:
szvsz sokkal jobb viszonyítási alap a pedálnélküli súly ...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1067
Posted 2009. February 08. - 18:29
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1068
Posted 2009. February 08. - 18:02
a pedál is olyan, mint a gyorszár, gyakran cserélgetjük csak úgy magában is.
szerintem is bõven jó, hogy gyz nélkül kapom az adatot. (mert ugye szinte mindenhol gyz nélkül kapom) itthon szépen hozzáadom a saját gyorszáram tömegét és azzal számolok.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1069
Posted 2009. February 08. - 16:18
azért egy kerészettnél van lehetõséged 50 g/pár súlyú gysz-t használnod meg 150 grammost is, egy villában elég ritkán cserélgeted a nyakat. (bár ha jól emléxem egy ídõben a digóknak szokása volt a telók nyak nélküli súlyát +adni. és még úgyis elég rémisztõ értékeke voltak ).
ellenben én még nem láttam olyan gyártót aki gysz-al adja meg a kerékszettek súlyát.
minden kerekhez jar a gyari gyorszar. akkor azzal egyutt kell lemerni. ennyi. ha kicsereled egy konnyebbre, akkor lemered azzal.
ezert nem ernek a gyari sulyadatok szart se, mert ilyen hasztalan ertekeket adnak meg. aztan mikor a juzer hazaviszi a 1500g-os kereket orul neki, aztan lemeri jon a csalodas, mert nem is annyi hanem 1600. mert lehet hogy papiron jo a sulya, de o a valos nehezebb sulyt fogja feltekerni a hegy tetejere.
szal szerintem ha mar mi magunk merunk, akkor merjunk hasznalhato, tenyleges sulyadatot, es ne felejtsuk le a kerekrol a felniszalagot meg a bringarol a pedalt.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1070
Posted 2009. February 08. - 13:20
#1071
Posted 2009. February 08. - 11:29
azért egy kerészettnél van lehetõséged 50 g/pár súlyú gysz-t használnod meg 150 grammost is, egy villában elég ritkán cserélgeted a nyakat. (bár ha jól emléxem egy ídõben a digóknak szokása volt a telók nyak nélküli súlyát +adni. és még úgyis elég rémisztõ értékeke voltak ).gyorszar nelkul merni a kereket kb annyira relevans mint nyak nelkul a villat.
ellenben én még nem láttam olyan gyártót aki gysz-al adja meg a kerékszettek súlyát.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1072
Posted 2009. February 08. - 01:44
ez meg ugy volt merve h a darabok kulon kulon..
majd lemerem osszeteve is
#1073
Posted 2009. February 08. - 01:32
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1074
Posted 2009. February 08. - 00:53
#1075
Posted 2009. February 07. - 21:16
a kerékszettek súlyát ált mindenki gysz és szalag nélkül adja meg -nem csak a mavic-....ehhez képest olyan 30-60 grammot szokott hazudni a mavicZsé, sajnos az a gyári adat, mert valójában 2085gr (tárcsás 2009-es, gyorszárakkal, hozzáadott felniszalaggal)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1076
Posted 2009. February 07. - 20:42
#1077
Posted 2009. February 07. - 17:20
lehet:)de nekem 2008as van a gyári gyorszár és a felniszalag az kuka, helyette shimano xtr gyorszár és maxxis ultralight belsõszallag. így 1950 nekem:) és tényleg merev mert nekem is volt revolution-os kerekem...Zsé, sajnos az a gyári adat, mert valójában 2085gr (tárcsás 2009-es, gyorszárakkal, hozzáadott felniszalaggal)
#1078
Posted 2009. February 07. - 12:50
#1079
Posted 2009. February 07. - 12:35
#1080
Posted 2009. February 07. - 11:47
háát nem tudom,h ez mennyibõl jött ki, de kb45ért veszel mavic crossride gyári kerékszettet, ami a fûzötthöz képest brutál merev és párban 1900gr...
Zsé, sajnos az a gyári adat, mert valójában 2085gr (tárcsás 2009-es, gyorszárakkal, hozzáadott felniszalaggal)