Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#941
Posted 2009. March 07. - 13:26
elsõ váltó bilincs
váltógörgõ
végállás csavarok
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#942
Posted 2009. March 07. - 12:46
felejtsd el
0-30nm
az kell neked
ha nem használod vissza 0-ra , mert kipuhul a rugó benne
ide érdemes rakni alu csavart:
stucni
féktartó csavar (vfék) tárcsa kizárva
kulacstartó
esetleg nyeregcsõ
+
fékkar bilincs
váltókar bilincs
ahead kupak
a nyeregcsõbe nem tennék, helyette inkább a ny. csõ bilincsbe
elsõ v-fék is elég kockázatos
Nekem csak az ahead kupakban van speciálisan hõkezelt alu csavar, majdnem annyit bír mint egy acél.
Egyébként az M6-os csavarok hoznak sokat súlyban.
A sebesség mindent megold.
#943
Posted 2009. March 07. - 11:29
#944
Posted 2009. March 07. - 11:24
eddig mindig érzésre huztam
szerintem olyan 3nm körül
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#945
Posted 2009. March 07. - 11:21
dankesün.mennyivel húzzam meg ezeket?felejtsd el
0-30nm
az kell neked
ha nem használod vissza 0-ra , mert kipuhul a rugó benne
ide érdemes rakni alu csavart:
stucni
féktartó csavar (vfék) tárcsa kizárva
kulacstartó
esetleg nyeregcsõ
#946
Posted 2009. March 07. - 11:18
0-30nm
az kell neked
ha nem használod vissza 0-ra , mert kipuhul a rugó benne
ide érdemes rakni alu csavart:
stucni
féktartó csavar (vfék) tárcsa kizárva
kulacstartó
esetleg nyeregcsõ
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#947
Posted 2009. March 07. - 11:08
szigoruan nyomatékkulcsal meghuzni amugy müködõképes!
negogy beszakadjon?akkor lövök egyet valahonnan
nézegettem párat,de 28nm-tõl kezdenek mérni...
#948
Posted 2009. March 07. - 11:00
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#949
Posted 2009. March 07. - 10:57
#950
Posted 2009. February 28. - 19:42
#951
Posted 2009. February 28. - 14:35
nem kell pofa hozzá.
habitus kérdése. nekem szoknom kellett, hogy baseball-sapkás hülyegyerekként kioktassam a kötelességérõl egy nagyáruház vevõszolgálati menedzserét. már profi vagyok, sõt, élvezem.
eléggé minõsíti az üzletet, ha addig fajul a dolog, hogy panaszkönyvet kell kérni. inkább nekik kell pofájuk legyen ahhoz, hogy így álljanak a vevõkhöz.
blokkot meg kell adnia, ha nem ad, akkor meg kérd el. oké, nem mindegy milyen tételnél, egy 2000Ft-os fékkarnál pl nem olyan egetverõ tragédia, ha buksz annyit, de nagyobb dolgoknál te is hülye vagy, hogyha maguktól nem adnak blokkot, te nem kérsz.
én is ezt ugatom
#952
Posted 2009. February 28. - 13:42
nem kell pofa hozzá. eléggé minõsíti az üzletet, ha addig fajul a dolog, hogy panaszkönyvet kell kérni. inkább nekik kell pofájuk legyen ahhoz, hogy így álljanak a vevõkhöz.igaz, hogy a kereskedõk leszarják a törvényt, de a vevõk meg nem ismerik. tessék tájékozódni, van a fogyasztóvédelemnek honlapja, nagyon hasznos olvasmány. persze pofa kell hozzá, hogy kikérd a panaszkönyvet, hogy idegen helyen blokkot kérj, stb., de ez van.
blokkot meg kell adnia, ha nem ad, akkor meg kérd el. oké, nem mindegy milyen tételnél, egy 2000Ft-os fékkarnál pl nem olyan egetverõ tragédia, ha buksz annyit, de nagyobb dolgoknál te is hülye vagy, hogyha maguktól nem adnak blokkot, te nem kérsz.
#953
Posted 2009. February 28. - 12:16
#954
Posted 2009. February 28. - 09:59
A bolt, amelyik "cserél", az esetek 90 %-ában "bebukja" a dolgot, maximum a jóhírét építi vele, nem az anyagi jólétet.
És nem mellesleg eleget tesz a törvényi kötelezettségének...
#955
Posted 2009. February 28. - 06:18
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#956
Posted 2009. February 28. - 02:11
Én pedig vitatkoznék Veled. Szerintem nem a gyártót kell zaklatni, hanem azt akinek a markába számoltad a pénzt. Mert vele kerültél üzleti kapcsolatba, akárhogy is nézzük.
Másrészt pedig, érthetõ ha a gyártó szívesebben kommunikál 100 bolttal, mint 100.000 végfelhasználóval...
X
hát, finoman fogalmazva is idealista a hozzáállásod. az az igazság, hogy akinek nem a haverja a kerékpárkereskedõ, mint a legtöbbünknek, kenheti a hajára a selejtes alkatrészt. ha a bolt hivatalos forrásból szerzi be a cuccot, vissza is küldheti. ha meg az országos lerakat megkerülésével rendelgeti mindenféle kiárusításból, nem tud vele mit csinálni ha visszaviszed. jobb helyeken a kiskereskedõ nem csak úgy beesik a nagykerbe, hanem szerzõdve van a forgalmazóval, ezért nincs kockázata.
#957
Posted 2009. February 28. - 02:06
es semmi nem garantalja hogy zokszo nelkul cserelik. persze vannak kivetelek, de nagy tobbsegeben az emailekre az a valasz hogy keresd fel az uzletet ahol vasaroltad az adott termeket es ok majd elintezik neked a dolgot.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#958
Posted 2009. February 28. - 01:44
Ezzel abszolút egyetértek, de értelmes márkák esetében nem is a forgalmazót kell zargatni, hanem a gyártónak írni, s zokszó nélkül adnak cserecuccot. (pl. Raceface, Roox nekem zokszó nélkül, sûrû bocsánatkérések közepette cserélt nemzetközi futárral, s eszembe se jutott a forgalmazót zargatni)
Akkor szerinted ha veszek egy karbon vázat egy gyártótól és eltörik, zokszó nélkül kicserélik?
szvsz ennek igen kicsi a valószínûsége, de egy próbát megérhet...
#959
Posted 2009. February 28. - 01:22
Másrészt pedig, érthetõ ha a gyártó szívesebben kommunikál 100 bolttal, mint 100.000 végfelhasználóval...
X
#960
Posted 2009. February 28. - 00:25
Ez a nézõpont (versenyvázra versenyhasználat mellett nincs jótállás (?!?) ) abszolút nem helyes, mivel ezeknek ez a rendeltetésszerû használata...
Ezzel abszolút egyetértek, de értelmes márkák esetében nem is a forgalmazót kell zargatni, hanem a gyártónak írni, s zokszó nélkül adnak cserecuccot. (pl. Raceface, Roox nekem zokszó nélkül, sûrû bocsánatkérések közepette cserélt nemzetközi futárral, s eszembe se jutott a forgalmazót zargatni)
Amúgy egyetértek, Absolon valsz boltbajárós üzemmódban többet ad a váznak, mint az egész magyar mezõny...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás