Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#941
Írta 2009. március 21. - 16:11
- kormány (egyenes, inkább 25,4es)
- kormányszár (110mm, 5-10°, inkább 25,4es)
- nyeregcsõ (400x27,2)
- nyereg
jó lenne, ha feketét tudnék venni mindenbõl, tömeghez a topic címe a mérvadó, a keretem pedig ~ 60 ezer.
miket javasolnátok?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#942
Írta 2009. március 08. - 18:15
kcnc ti pro lite 400-as hosszban 30.9 átmérõvel 178 gramm. Elég jó. Annyi mint a katalógusban.
#943
Írta 2009. március 07. - 17:16
A csavarok közt láttam a nullát én is,de az már jóideje nullán áll.
#944
Írta 2009. március 07. - 16:56
#945
Írta 2009. március 07. - 16:55
#946
Írta 2009. március 07. - 16:39
#947
Írta 2009. március 07. - 16:30
Ahead kupakot és diót nyugodtan el is hagyhatod...
oda szoktak rakni meghuzas utan valami darab muanyagot. bar nekem van 5grammos specialized kupakom alu csavarral, az mar lassan konnyebb mint a muanyag
remhori: a vegallas csavart muanyagbol en nem eroltetnem. meg az alu is szeret elnyalodni ott, nemtom mit csinalna a muanyag. sztem csak addig mukodik amig uj. par honap hasznalat mulva meg fogod a fejed hogy most hogy szedd ki onnan.
de persze mindennek csak akkor van ertelme ha mindenbol jo konnyut valasztasz. mert ha radobsz egy 250grammos nyerget, akkor folosleges 3grammon sporolni az alu csavarokkal.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#948
Írta 2009. március 07. - 15:38
#949
Írta 2009. március 07. - 15:29
SH integrált hajtómûbe is mehet titán, no meg a szarvhoz is...
Mondjuk szerintem tök felesleges ezzel foglalkozni, max amikor már máson nem tudsz könnyíteni... Én az üres kulacstartónál szoktam a vázon a helyet sziloplaszttal kinyomni a nehéz acélcsavar helyett, ennyi
#950
Írta 2009. március 07. - 15:23
RAUH-Welt
B E G R I F F
#951
Írta 2009. március 07. - 13:26
elsõ váltó bilincs
váltógörgõ
végállás csavarok
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#952
Írta 2009. március 07. - 12:46
felejtsd el
0-30nm
az kell neked
ha nem használod vissza 0-ra , mert kipuhul a rugó benne
ide érdemes rakni alu csavart:
stucni
féktartó csavar (vfék) tárcsa kizárva
kulacstartó
esetleg nyeregcsõ
+
fékkar bilincs
váltókar bilincs
ahead kupak
a nyeregcsõbe nem tennék, helyette inkább a ny. csõ bilincsbe
elsõ v-fék is elég kockázatos
Nekem csak az ahead kupakban van speciálisan hõkezelt alu csavar, majdnem annyit bír mint egy acél.
Egyébként az M6-os csavarok hoznak sokat súlyban.
A sebesség mindent megold.
#953
Írta 2009. március 07. - 11:29
ez jó kérdés
eddig mindig érzésre huztam
szerintem olyan 3nm körül
namosmáaztán köszi:)
#954
Írta 2009. március 07. - 11:24
eddig mindig érzésre huztam
szerintem olyan 3nm körül
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#955
Írta 2009. március 07. - 11:21
dankesün.mennyivel húzzam meg ezeket?felejtsd el
0-30nm
az kell neked
ha nem használod vissza 0-ra , mert kipuhul a rugó benne
ide érdemes rakni alu csavart:
stucni
féktartó csavar (vfék) tárcsa kizárva
kulacstartó
esetleg nyeregcsõ
#956
Írta 2009. március 07. - 11:18
0-30nm
az kell neked
ha nem használod vissza 0-ra , mert kipuhul a rugó benne
ide érdemes rakni alu csavart:
stucni
féktartó csavar (vfék) tárcsa kizárva
kulacstartó
esetleg nyeregcsõ
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#957
Írta 2009. március 07. - 11:08
szigoruan nyomatékkulcsal meghuzni amugy müködõképes!
negogy beszakadjon?akkor lövök egyet valahonnan
nézegettem párat,de 28nm-tõl kezdenek mérni...
#958
Írta 2009. március 07. - 11:00
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->