Titán küllõ? Én még nem láttam. Gondolj bele, hogy mekkora a kereslet magyarországon a minõségi küllõk iránt. Aztán meg abba, hogy hányan vesznek 100 ft. feletti küllõket. Aztán meg abba, hogy szegény kereskedõnek mennyi méretet, és darabot kell tartania ahhoz, hogy kiszolgáljon egyetlen vevõt. Ráadásul ilyen vevõ nincs minden héten (kétévente ha 1-2 ???). Szóval lehet, hogy van M. O-on titán küllõ, csak...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#6501
Posted 2002. November 07. - 10:03
#6502
vendég__*
Posted 2002. November 07. - 08:48
#6503
Posted 2002. November 06. - 16:03
Miért, szerinted, hol kapni? :
Szerintem örülj ha találsz valahol a megfelelõ méretben.
Talán könnyebb dolgod lenne DT 2-1.5 verzióval, bár az 140/db.
Szerintem örülj ha találsz valahol a megfelelõ méretben.
Talán könnyebb dolgod lenne DT 2-1.5 verzióval, bár az 140/db.
#6504
Posted 2002. November 06. - 14:27
Szerintetek hol érdemes venni 1.8-1.5-ös küllõket?,mert nem mindegy hogy mennyiért veszem
#6505
Posted 2002. November 06. - 14:01
HI! SANYA
Ha belegondolsz akkor minél kevesebb és rövidebb külllõt alkalmazol annál könnyebb a kereked. De ez a stabilitás rovására megy. Nyolcas felütés stb.
Ha nem kell, hogy iszonyatosan merev legyen a kereked minden képen a több keresztes fûzést javaslom ha a pénztárcád engedi könnyitett küllõkkel.
Ha meg ez túl drága akkor 2-es küllök 3 keresztre.
Ezek a küllõk már olyan erõsek, hogy van, hogy kiszakad a felnibõl is. Minden kerekemet ha lehet 4 keresztre fûzöm. Kellemesen komfortos alig kell elõvenni a küllõ kulcsot és nem nagyon érdekel a súlya. Viszont szinte elpusztíthatatlan.
Üdv:Laci azaz tutifuro
Ha belegondolsz akkor minél kevesebb és rövidebb külllõt alkalmazol annál könnyebb a kereked. De ez a stabilitás rovására megy. Nyolcas felütés stb.
Ha nem kell, hogy iszonyatosan merev legyen a kereked minden képen a több keresztes fûzést javaslom ha a pénztárcád engedi könnyitett küllõkkel.
Ha meg ez túl drága akkor 2-es küllök 3 keresztre.
Ezek a küllõk már olyan erõsek, hogy van, hogy kiszakad a felnibõl is. Minden kerekemet ha lehet 4 keresztre fûzöm. Kellemesen komfortos alig kell elõvenni a küllõ kulcsot és nem nagyon érdekel a súlya. Viszont szinte elpusztíthatatlan.
Üdv:Laci azaz tutifuro
#6506
Posted 2002. November 06. - 09:38
Segítsetek, melyik a könnyebb és a jobb?
Az lenne a kérésem,hogy melyiket alkalmazzam.
Elsõ kerékre, melyik a könnyeb? radiális fûzéssel 2-1.7 küllõkkel vagy 3keresztesen és 1.8-1.5 fûzéssel, mert radiális fûzéssel az 1.8-1.5 küllõk nem tudom, hogy mennyire stabil, segítsetek dönteni, köszi!!! ;D
Az lenne a kérésem,hogy melyiket alkalmazzam.
Elsõ kerékre, melyik a könnyeb? radiális fûzéssel 2-1.7 küllõkkel vagy 3keresztesen és 1.8-1.5 fûzéssel, mert radiális fûzéssel az 1.8-1.5 küllõk nem tudom, hogy mennyire stabil, segítsetek dönteni, köszi!!! ;D
#6507
vendég__*
Posted 2002. November 02. - 19:57
Tud valaki olyan boltot, ahol lehet kapni titán csavarokat (stucniba ill fékkonzolokhoz)? A bringás boltokban nem igazán lehet kapni, de talán valami spéci csavarboltban.
#6508
Posted 2002. November 01. - 18:56
#6509
Posted 2002. November 01. - 16:21
Előbb utóbb minden agy szétmegy, szóval használd azt amíg megy, aztán pedig vegyél egy újat, vagy kicsit használt ipari csapágyasat olcsón.
(most persze csak az olcsóság a lényeg, mert amúgy lehetne xtr,vagy bármi más ami drága, és tovább bírja, de az is szétmegy egyszer, és lehet, hogy az árán vehettél volna 3 kicsit rosszabbat, ami mondjuk kétszer annyi ideig bírja....)
a felnifurkálásról annyit, hogy a fúrás átmérőjétől függ, de olyan 120-150-170 grammot jelent, arra persze vigyázni kell, hogy a felni oldalsó merevítését(azt a kis csövet körbe a két szélén) ne nagyon fúrd el, mert akkor gyengébb lesz....és persze ehhez ne fogj hozzá csak úgy egyedül egy tesco gazdaságos fúróval, mert ehhet, hogy szép és pontos legyen persze állvány kell
üdv: DeChris
(most persze csak az olcsóság a lényeg, mert amúgy lehetne xtr,vagy bármi más ami drága, és tovább bírja, de az is szétmegy egyszer, és lehet, hogy az árán vehettél volna 3 kicsit rosszabbat, ami mondjuk kétszer annyi ideig bírja....)
a felnifurkálásról annyit, hogy a fúrás átmérőjétől függ, de olyan 120-150-170 grammot jelent, arra persze vigyázni kell, hogy a felni oldalsó merevítését(azt a kis csövet körbe a két szélén) ne nagyon fúrd el, mert akkor gyengébb lesz....és persze ehhez ne fogj hozzá csak úgy egyedül egy tesco gazdaságos fúróval, mert ehhet, hogy szép és pontos legyen persze állvány kell
üdv: DeChris
#6510
Posted 2002. October 31. - 20:07
Azt lenne a kérdésem,hogy a felni megfúrásával mennyit könnyítek,és hoyg nem rongálódik e nagyon a felni összeétele!?
És az LX sc helyett mien agyat használhatnék triálra,mi nem olyan drága?
És az LX sc helyett mien agyat használhatnék triálra,mi nem olyan drága?
#6511
Posted 2002. October 31. - 10:27
cAb:
Nem írnád le a géped paramétereit? Kiváncsi lennék rá, elõre is kösz.
És hogy mennyit költöttél rá.
#6512
Posted 2002. October 31. - 09:46
Hali,
Ras: hát szerintem a könnyítésnek egyedül a CCben van értelme... mivel csak ott cipeled a súlyt...
bar en cc-zem elsosorban, nem ertek egyet veled... orszaguton, trialban, cc-ben mindenkeppen szamit, az osszes tobbi bicikli agazatban pedig masodlagosan fontos.. nem cel, de nme is elhanyagolhato..
Ismerosom bmx-ezik es siman 17-18 kilo a gepe
en pedig most rktam ossze magamnak egy CC gepet, csak az ar/ertek arany volt fontos, hogy jo legyen, meg olcso, es a vegere 11.7 kg lett (pedig az emlitett B+ nyeregcsovem is lecsereltem nehezebbre, mivel az le lett vagva 36cm-re es nekem rovid lett).. az egyetlen, amirol tudom, hogy dob a latban az a telom, ez ugyanis CenterX.. mondom a tobbi alaktresznel nem is gondoltam a sulyra.. megis sikerult, szamomra is meglepoen konnyure kihozni...
jah es a multkor, amikor a telo es stucni koze kellett tavtarto gyuru, es ajanlottak carbont, 1,5 cm-eset 1050Ft-ert, akkor is inkabb a 250Ft-os simat valasztottam.. pedig a 0,5cm-es sima is nehezebb volt, mint az 1,5 cm-es carbon
cAb
Ras: hát szerintem a könnyítésnek egyedül a CCben van értelme... mivel csak ott cipeled a súlyt...
bar en cc-zem elsosorban, nem ertek egyet veled... orszaguton, trialban, cc-ben mindenkeppen szamit, az osszes tobbi bicikli agazatban pedig masodlagosan fontos.. nem cel, de nme is elhanyagolhato..
Ismerosom bmx-ezik es siman 17-18 kilo a gepe
en pedig most rktam ossze magamnak egy CC gepet, csak az ar/ertek arany volt fontos, hogy jo legyen, meg olcso, es a vegere 11.7 kg lett (pedig az emlitett B+ nyeregcsovem is lecsereltem nehezebbre, mivel az le lett vagva 36cm-re es nekem rovid lett).. az egyetlen, amirol tudom, hogy dob a latban az a telom, ez ugyanis CenterX.. mondom a tobbi alaktresznel nem is gondoltam a sulyra.. megis sikerult, szamomra is meglepoen konnyure kihozni...
jah es a multkor, amikor a telo es stucni koze kellett tavtarto gyuru, es ajanlottak carbont, 1,5 cm-eset 1050Ft-ert, akkor is inkabb a 250Ft-os simat valasztottam.. pedig a 0,5cm-es sima is nehezebb volt, mint az 1,5 cm-es carbon
cAb
#6513
Posted 2002. October 31. - 02:11
szerintem ha versenyzik az ember szamit minden gramm...persze ha megmegy a gep verseny alatt es nem ersz celba anak sincs ok ertelme..
egyebkent velemenyem szerint a kerek ahol latni a kulombseget ..maga a felni sulya ami borzasztoan szamit ugye tekerni felfele nem mindegy , es hogy mit kell lefekezni ../ lehet nem is a fekemmel van a baj ?.?.?...sokan kerdezhetik most/ ..de itt is tudni kell mire hasznalja az ember mert ha ratekredik a vazra a felni az sokat nem er...
egyebkent kinek hol a hatar ..en azt mondom hogy legyel ember es nyomd a pedalt elobb utobb felersz !!!
hapedig minden gramm szamit ..CSAK TUDD MIRE KESZITETTEK AZ AZ ALKATRESZT ES NE VARJ EL TOLLE TOBBET..!
egyebkent velemenyem szerint a kerek ahol latni a kulombseget ..maga a felni sulya ami borzasztoan szamit ugye tekerni felfele nem mindegy , es hogy mit kell lefekezni ../ lehet nem is a fekemmel van a baj ?.?.?...sokan kerdezhetik most/ ..de itt is tudni kell mire hasznalja az ember mert ha ratekredik a vazra a felni az sokat nem er...
egyebkent kinek hol a hatar ..en azt mondom hogy legyel ember es nyomd a pedalt elobb utobb felersz !!!
hapedig minden gramm szamit ..CSAK TUDD MIRE KESZITETTEK AZ AZ ALKATRESZT ES NE VARJ EL TOLLE TOBBET..!
#6514
Posted 2002. October 30. - 15:47
#6515
Posted 2002. October 30. - 15:40
OFF:
Csak azért kérdeztem, mert most vettem egy ilyen vázat (Pyxis) nyergcsõvel együtt és a srác azt mondta hogy ezzel volt szerelve gyárilag a váz.
Megnéztem a nyeregcsövet és Kalloy van ráírva. Megnéztem egy katalógusban és ez a Kalloy egyik legjobb nyeregcsöve... (legalábbis a katalógusban szereplõk között). Ennek ellenére a Magellan katalógusban is Bike+ nyeregcsõ van írva...
Én ezt nemértem. ???
(A súlya pedig még kevesebb is, én 240g körül mértem)
Csak azért kérdeztem, mert most vettem egy ilyen vázat (Pyxis) nyergcsõvel együtt és a srác azt mondta hogy ezzel volt szerelve gyárilag a váz.
Megnéztem a nyeregcsövet és Kalloy van ráírva. Megnéztem egy katalógusban és ez a Kalloy egyik legjobb nyeregcsöve... (legalábbis a katalógusban szereplõk között). Ennek ellenére a Magellan katalógusban is Bike+ nyeregcsõ van írva...
Én ezt nemértem. ???
(A súlya pedig még kevesebb is, én 240g körül mértem)
#6516
Posted 2002. October 30. - 14:09
#6517
Posted 2002. October 29. - 19:21
Sanya: arra a nyeregcsõre gondolsz, amivel gyárilag szerelve volt a tavalyi Pyxis Team (a piros)???
#6518
Posted 2002. October 29. - 14:01
Bruce: 250 gros nyeregrúd példáúl a Bike positívnak van egy fekete nyeregrudja ami ilyen súlyú, ja és Burucki Szilárdnak is ez van. a 2-1.5-ös küllõk mennyire stabilak?, mert azt mondják hogy nehéz centírozni,mert csavarodik
#6519
Posted 2002. October 28. - 19:12
Szerintem az alsó süly határ valahol 8.5-9 kiló között van! Bár ezt is inkább csak könyebb versenyzõknek ajánlom! Szerintem inkább fontos a kerék súlya mert azon nagyon sokat nyerhetsz ha könnyû külsõ, belsõ, felni, összeállításod van, mivel ezzelk a kerék perdülete csökken és jobban lehet vele gyorsulni! Szerintem a DT revolutin (2-1,5)ös küllõk alu küllõanyával a legjobbak, vagy még a WCS küllõk állatok!!
#6520
vendég__*
Posted 2002. October 28. - 13:20
Mi a véleményetek a titán küllõrõl?
Tudom, hogy drága, de van valakine tapasztalata?
Hol lehet kapni, mennyibe kerül, milyen nipli kell hozzá stb?
Tudom, hogy drága, de van valakine tapasztalata?
Hol lehet kapni, mennyibe kerül, milyen nipli kell hozzá stb?