a Dt-nek azt hiszem van ilyen, de drága, szóval nem tudom megéri-e (több, mint 2x drágább mint a sima)
azt hiszem DT Competition Black a neve, nézz körül a www.dtswiss.com honlapon
itthon meg egy nagy halom boltban árulják, nem hiszem, hogy gondod lesz vele
mellesleg ha már húzott, akkor miért nem 2.00-1.5-2.00?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#6481
Posted 2003. February 12. - 22:31
#6482
Posted 2003. February 12. - 20:50
#6483
Posted 2003. February 06. - 10:24
Hát a mostanság kapható legkönnyebb küllõszett a Sapim CX Ray. Acélból. Alu küllõkkel a gyári kerekek vannak fûzve, pl: a Mavic CrossRide, CrossMax, amik lapított aluküllõkkel vannak. A titán szerintem nagyon rugalmas küllõnek. Fõleg vékony küllõnek. A fene szereti, ha kolbászol az elsõkereke jobbra-balra....
Szóval full könnyû kerék építve: Mavic X517 Sapim CX Ray Tune MIG75/Mag180 DT Prolock alu anyával. Vagy agynak jó a mostani eksönben levõ FRM agypár valamelyike is, fõleg, hogy az elsõt ajánlják radiális fûzéshez is.... Bár az gyorszár nélkül 68 gramm.
Szóval full könnyû kerék építve: Mavic X517 Sapim CX Ray Tune MIG75/Mag180 DT Prolock alu anyával. Vagy agynak jó a mostani eksönben levõ FRM agypár valamelyike is, fõleg, hogy az elsõt ajánlják radiális fûzéshez is.... Bár az gyorszár nélkül 68 gramm.
#6484
Posted 2003. February 06. - 09:31
alu küllõ... háááát szerintem öngyilkosság....
a titán meg közelebb áll az acélhoz szvsz töréstanilag...
cél küllõket használnak mondjuk középen minimum 1,2mmes vastgsággal a szélén meg 1,5-1,8mm... szóval titán küllõnek ugyanennyi vastagsággal simán bírnia kell...
de a gépészek véleményét azért kikérném törésügyben...
amúgy a corratech a Szabi gépéhez képes nem annyira jó, mivel csak Vfék van rajta... (apropó a tied Szabi fully?), de azért elfogadnám... a linkelõben volt asszem annak a Corratec gépnek a nagytestvére... hát az már tényleg álom , nem mintha ezt nmem fogadnám el 8)
a titán meg közelebb áll az acélhoz szvsz töréstanilag...
cél küllõket használnak mondjuk középen minimum 1,2mmes vastgsággal a szélén meg 1,5-1,8mm... szóval titán küllõnek ugyanennyi vastagsággal simán bírnia kell...
de a gépészek véleményét azért kikérném törésügyben...
amúgy a corratech a Szabi gépéhez képes nem annyira jó, mivel csak Vfék van rajta... (apropó a tied Szabi fully?), de azért elfogadnám... a linkelõben volt asszem annak a Corratec gépnek a nagytestvére... hát az már tényleg álom , nem mintha ezt nmem fogadnám el 8)
#6485
Posted 2003. February 04. - 21:53
#6486
Posted 2003. February 04. - 21:22
#6487
Posted 2003. February 04. - 19:00
szerintem ezeknek a titán küllöknek semmi értelmük nincs,mert a jo minöségü alu küllök is birják és még könnyebbek is ...majdnem 2x ( AL: 2660kg/m3 Ti:4731kg/m3)
azt sajna nem tom mennyivel erösebb a titán, de mondjuk ha 4x , akkor sem fognak 1mm átmérönél vékonyabb küllöket csinálni...nem??? a titán vázakat sem jok (ide is azt mondom,hogy SZerintem) csak CC re és o.utira., meert DH/freerideon ha eltörik, az nagyon csunya, mert a Ti ugy törik mint az üveg,nem lehet kellemes ha egy ilyen beléd áll, azonkivül azt már te nem heggeszteted... azonnal világositson fel valaki ,ha nem igy van...
azt sajna nem tom mennyivel erösebb a titán, de mondjuk ha 4x , akkor sem fognak 1mm átmérönél vékonyabb küllöket csinálni...nem??? a titán vázakat sem jok (ide is azt mondom,hogy SZerintem) csak CC re és o.utira., meert DH/freerideon ha eltörik, az nagyon csunya, mert a Ti ugy törik mint az üveg,nem lehet kellemes ha egy ilyen beléd áll, azonkivül azt már te nem heggeszteted... azonnal világositson fel valaki ,ha nem igy van...
#6488
Posted 2003. February 04. - 17:46
A mostani Bikkmakkba tesztelt Corratech gépnek a súllya azt hiszem elég korrekt! Nem? Annak ellenére hogy nem soket kapisgálok a súly megtartáshoz!!! : Én a Dual gépem kb:15 kg-re hoztam ki! Apropó egy DS vagy DH gép szerintetek meddig mehet el? ???
#6489
Posted 2003. February 04. - 17:32
Ami a küllõket illeti nekem is csak rendelésre sikerült beszetezni a Sapim Laser 2.0-1.5-2.0 küllõimet. Kb 4 hónap alatt ide is ért (mondjuk benne volt a téli uborkaszezon is). A sapim honlap és a Bikkmakk tesztje alapján is könnyebb és erõsebb mint a DT Revo. Ja és az ára is barátibb.
A titán küllõ igen macerás, mivel nem minden küllõanyát szeret, baromi rugalmas, és spéci kenõanyagok kellenek a fûzéshez.
A titán küllõ igen macerás, mivel nem minden küllõanyát szeret, baromi rugalmas, és spéci kenõanyagok kellenek a fûzéshez.
#6490
Posted 2003. February 03. - 20:06
#6491
Posted 2003. February 02. - 22:15
#6492
Posted 2003. February 02. - 21:28
Kicsit elmaradt ez a topic!
Akkor fejtegessünk benne új témát!
Szerintetek mennyi egy ideállis XC gép súlya???
Lehetõleg maradjunk az ésszerûség határain belûl!!!
Nekem a gépem 10,4kg lett, ami kicsit kétségbeejtett, de aztán jól megnéztem egy két WCup-ot és ott se mennek annyira agyonkönnyitett gépekkel!!!???
(amugy ugy 10,4kg-os, hogy tárcsafékes, tubelesses kerekek vannak benne és lock-out-os a teló, ha ezt vesszük, akkor szerintem nem vészes!)
Akkor fejtegessünk benne új témát!
Szerintetek mennyi egy ideállis XC gép súlya???
Lehetõleg maradjunk az ésszerûség határain belûl!!!
Nekem a gépem 10,4kg lett, ami kicsit kétségbeejtett, de aztán jól megnéztem egy két WCup-ot és ott se mennek annyira agyonkönnyitett gépekkel!!!???
(amugy ugy 10,4kg-os, hogy tárcsafékes, tubelesses kerekek vannak benne és lock-out-os a teló, ha ezt vesszük, akkor szerintem nem vészes!)
#6493
Posted 2002. November 13. - 12:26
Körbenézel a Speedmetalban, Probikeban, Hajdúnál, esetleg Ridebike. Ha náluk nincs, akkor szvsz rendelésre.
#6494
Posted 2002. November 13. - 10:53
#6495
Posted 2002. November 12. - 14:54
#6496
Posted 2002. November 11. - 14:37
#6497
Posted 2002. November 11. - 14:35
a Mali elvileg mindent hoz, amit az exportõrei gyártanak. Csak rendelni kell, és várni... meg várni... sokat várni...
Van az országban egy piros 2002-es Marzocchi Z1 Fr QR20+ is, csak kellett hozzá valaki, aki türelmes volt, és megvárta, míg leszállítják. A Biker's guide meg sem említi...
Ja, könnyû küllõbõl a Ritchey 1.5-1.8-ast ajánlanám. Panaszt még nem hallottam róla.
Van az országban egy piros 2002-es Marzocchi Z1 Fr QR20+ is, csak kellett hozzá valaki, aki türelmes volt, és megvárta, míg leszállítják. A Biker's guide meg sem említi...
Ja, könnyû küllõbõl a Ritchey 1.5-1.8-ast ajánlanám. Panaszt még nem hallottam róla.
#6498
Posted 2002. November 11. - 14:30
valszeg a titán küllõ rugalmasabb is lenne az acélnál.
meg ehhez már csak xtr tárcsa illene, ugye a súly miatt...
árban elég húzós
meg ehhez már csak xtr tárcsa illene, ugye a súly miatt...
árban elég húzós
#6499
Posted 2002. November 09. - 01:51
Mickey:
szerintem sokkal értelmesebb dolgokon is tudnál könnyíteni azon a pénzen, amibõl beruháznál nagy fajin titán küllõkre......
.....bár tuti hogy se a szomszédnak, se annak a szomszédjának nem nagyon van titán küllõje. Lehetne vele villogni, de tudod erre tanítanak valami szakkifejezést közgázból: sznob
na üdv: DeChris
szerintem sokkal értelmesebb dolgokon is tudnál könnyíteni azon a pénzen, amibõl beruháznál nagy fajin titán küllõkre......
.....bár tuti hogy se a szomszédnak, se annak a szomszédjának nem nagyon van titán küllõje. Lehetne vele villogni, de tudod erre tanítanak valami szakkifejezést közgázból: sznob
na üdv: DeChris
#6500
vendég__*
Posted 2002. November 07. - 10:36
Hát igen, ez így van. Csak felmerült bennem, hogy milyen frankó, könnyû, merev tárcsás kereket lehetne fûzni belõle. A DT honlapján ott van a titán küllõ, de hát a malit ismerve ilyen szempntból ugye..