Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Please log in to reply
6538 replies to this topic

#6341
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,032 posts
DH teló! :o

AMP F-2DH 1994 :o 1228 gr :o has 2 dampers, w/ bosses

A weightweenies-rõl ;D ;D ;D Vajon mennyit mozoghat?

#6342
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,032 posts
http://www.wrcompositi.it/

#6343
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
kormany meg ....

#6344
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,032 posts
Nem utállak. Drága. Nehezebb szerelni. A tûgörgõs szerintem jobb, olcsóbb, és súlyban lényegesen nem nehezebb. Azonkívül a terhelés szerintem nagyobb felületen oszlik el.
A WCS-rõl pedig azt hallottam egy szerelõtõl, hogy túl rideg, és reped. De a tied remélem bírni fogja.

#6345
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
EMBER: ma vettem egy Ritchey WCS kormánycsapágyat... fekete. szép. imádom... ;D 11300 FT-ot kellett otthagyni érte. Utálsz? ;D

#6346
KillerTom

KillerTom

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,570 posts
jahh, altalanosan lehet mondani hogy oldal iranyba merevebb

#6347
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
merevebb!
leginkabb a fek miatt gondolom.

#6348
Lütyõ

Lütyõ

    újonc

  • fórumtag
  • 8 posts
Az újabb vázakon lehet látni, hogy a hátsó 3D-s villasarukat egyre szélesebbre alakitják ki. Pl.: Az új pyxis vázon láttam. Milyen elõnyökkel jár ez azzal szemben, hogy szerintem nehezebb mint a régi megoldás?

#6349
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Üdv a grammosoknak!

Én is cserélgettem még tavaly a csavarokat, de csak a váltókarnál, kulacstartónál és a stucninál (a többi titán :-) és eddig semmi panaszom nincs. A stucni is simán bírta a Mátra Maratont (121 gr, a befogásnál a kormány mögött át lehet látni!!!), pedig ay jó tesztterep. (És a HH-68 agy is vette.) A meghúzási nyomaték is fontos de én még egyet sem törtem el.

EMBER: Nem érdemes a WCS kormánycsapágyat hajszolni. Ay FSA sem sokkal nehezebb és fele annyi sincs!

#6350
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
amit zorg leirt az okes!
amennyiben a kormanyszar a stucnit jelenti akkor onnan el a kezekkel!!!
a tobbi ok!
a forgo teher sokkal jobban lassitja a bringat, mint a 50g-vel nehezebb acel csavar ami nem forog, csak 'egyenes vonalban' halad!

akkor lenne egy olyan kerdesem: milyen nehez a ruhad?
a cipod? a bukod? ja es rajtad mennyi zsir van?

#6351
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
Elõre szólok: én NEM vagyok meggyõzõdéses híve ennek a "csavarozásnak" - ellenben meglepõen nagy igény van rá mostanság (persze: divat, etc.)

Lássuk, elõször az "alkalmazási területeket", vagyis hol és milyen acél csavarokat lehetne lecserélni egy kerékpáron (maradjunk a merevfarúaknál...):
- V-fék felfogatók (2+2 db)
- e.váltó rögzitõ (1 db)
- nyeregszár (1-2 db)
- nyeregbilincs (1 db)
- váltókarok (2 db)
- fékkarok (2 db)
- kulacstartók (2-4 db)
- hajtómû (4-5 db) - itt természetesen a tányérokat rögzítõkrõl van szó...
- kormányszár (2-6 db)

Magam részérõl nem erõltetném az alut - bár vannak, akik esküsznek a régi Magura csavarokra -, fõleg a stucninál, ahogy Lor írta (nyíróerõ).

Egy-két hete pontosan ez volt téma baráti körben. Végülis ha összeadjuk, összesen 19-27 darab csavart tudsz lecserélni (minimum). Az általunk hozzávetõlegesen kalkulált tömeg-lefaragás 50-75 gramm közötti. És ezek a csavarok drágák.

Én sokkal inkább a kerékre koncentrálnék (tudom-tudom: csúnya egy olyan arcot összevarrni, amit szétvág egy törött felni... ;D); arányában olcsóbb és nagyon hatásos fogyókúra.

#6352
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,032 posts
Tényleg jó, csak meredek, vagy csúszós lejtõn ne használd elöl, mert kanyarban csúszik a gép eleje => halálfélelem. Bar lehet, hogy csak én vagyok béna, és nem tudom megtartani az elejét. egyébként király kis külsõ.

#6353
eric

eric

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,147 posts
:'(
Csak kiváncsi voltam hogy Te megtalálod-e! ;D

#6354
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,021 posts
itt van
csak lusta vagy keresni ::) :-X

#6355
eric

eric

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,147 posts
;D
És mennyit kell perkálni érte, 5 rugót?

#6356
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,021 posts
sssssimán ;D

#6357
eric

eric

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,147 posts
a Maxxis Flyweight az mennyit dob a menettlajdonságokon? Könnyebben gyorsulsz, könnyebb hajtani, meg hasonlók?

#6358
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,021 posts
lor: kb 3:1 az arány acél:alu témában ;)

lcs: hát igen vannak akikkel elszáll a ló...
amúgy kb 40grammot lehet megtakarítani az összes csavarra vetítve... (az ki is jön ::))

eric szvsz alut én sehova sem traknék max titán de az meg #&><&@>#drága... viszont ha már mindenütt fullra van könnyítve a gép tutira én is lennék annyira sznob ;D

addig meg felesleges, inkább vegyél 50 grammal könyebb külsõt ;)

vagy kövesd lor tanácsát és wc-z verseny elõtt ;D

#6359
eric

eric

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,147 posts
Tehát akkor acélt ajánlotok inkább a stucniba?

#6360
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
7g egy M6*25-os imbusz feju csavar! ;-)
ebbol kb 2g lesz!! ha alu f.st hasznalsz.