DH teló!
AMP F-2DH 1994 1228 gr has 2 dampers, w/ bosses
A weightweenies-rõl ;D ;D ;D Vajon mennyit mozoghat?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#6341
Posted 2003. April 28. - 13:31
#6342
Posted 2003. April 23. - 15:57
#6343
Posted 2003. April 22. - 19:38
#6344
Posted 2003. April 22. - 18:39
Nem utállak. Drága. Nehezebb szerelni. A tûgörgõs szerintem jobb, olcsóbb, és súlyban lényegesen nem nehezebb. Azonkívül a terhelés szerintem nagyobb felületen oszlik el.
A WCS-rõl pedig azt hallottam egy szerelõtõl, hogy túl rideg, és reped. De a tied remélem bírni fogja.
A WCS-rõl pedig azt hallottam egy szerelõtõl, hogy túl rideg, és reped. De a tied remélem bírni fogja.
#6345
Posted 2003. April 11. - 21:28
EMBER: ma vettem egy Ritchey WCS kormánycsapágyat... fekete. szép. imádom... ;D 11300 FT-ot kellett otthagyni érte. Utálsz? ;D
#6346
Posted 2003. April 11. - 20:44
#6347
Posted 2003. April 11. - 15:26
#6348
Posted 2003. April 11. - 10:18
Az újabb vázakon lehet látni, hogy a hátsó 3D-s villasarukat egyre szélesebbre alakitják ki. Pl.: Az új pyxis vázon láttam. Milyen elõnyökkel jár ez azzal szemben, hogy szerintem nehezebb mint a régi megoldás?
#6349
Posted 2003. April 10. - 15:02
Üdv a grammosoknak!
Én is cserélgettem még tavaly a csavarokat, de csak a váltókarnál, kulacstartónál és a stucninál (a többi titán :-) és eddig semmi panaszom nincs. A stucni is simán bírta a Mátra Maratont (121 gr, a befogásnál a kormány mögött át lehet látni!!!), pedig ay jó tesztterep. (És a HH-68 agy is vette.) A meghúzási nyomaték is fontos de én még egyet sem törtem el.
EMBER: Nem érdemes a WCS kormánycsapágyat hajszolni. Ay FSA sem sokkal nehezebb és fele annyi sincs!
Én is cserélgettem még tavaly a csavarokat, de csak a váltókarnál, kulacstartónál és a stucninál (a többi titán :-) és eddig semmi panaszom nincs. A stucni is simán bírta a Mátra Maratont (121 gr, a befogásnál a kormány mögött át lehet látni!!!), pedig ay jó tesztterep. (És a HH-68 agy is vette.) A meghúzási nyomaték is fontos de én még egyet sem törtem el.
EMBER: Nem érdemes a WCS kormánycsapágyat hajszolni. Ay FSA sem sokkal nehezebb és fele annyi sincs!
#6350
Posted 2003. April 10. - 11:38
amit zorg leirt az okes!
amennyiben a kormanyszar a stucnit jelenti akkor onnan el a kezekkel!!!
a tobbi ok!
a forgo teher sokkal jobban lassitja a bringat, mint a 50g-vel nehezebb acel csavar ami nem forog, csak 'egyenes vonalban' halad!
akkor lenne egy olyan kerdesem: milyen nehez a ruhad?
a cipod? a bukod? ja es rajtad mennyi zsir van?
amennyiben a kormanyszar a stucnit jelenti akkor onnan el a kezekkel!!!
a tobbi ok!
a forgo teher sokkal jobban lassitja a bringat, mint a 50g-vel nehezebb acel csavar ami nem forog, csak 'egyenes vonalban' halad!
akkor lenne egy olyan kerdesem: milyen nehez a ruhad?
a cipod? a bukod? ja es rajtad mennyi zsir van?
#6351
Posted 2003. April 10. - 10:21
Elõre szólok: én NEM vagyok meggyõzõdéses híve ennek a "csavarozásnak" - ellenben meglepõen nagy igény van rá mostanság (persze: divat, etc.)
Lássuk, elõször az "alkalmazási területeket", vagyis hol és milyen acél csavarokat lehetne lecserélni egy kerékpáron (maradjunk a merevfarúaknál...):
- V-fék felfogatók (2+2 db)
- e.váltó rögzitõ (1 db)
- nyeregszár (1-2 db)
- nyeregbilincs (1 db)
- váltókarok (2 db)
- fékkarok (2 db)
- kulacstartók (2-4 db)
- hajtómû (4-5 db) - itt természetesen a tányérokat rögzítõkrõl van szó...
- kormányszár (2-6 db)
Magam részérõl nem erõltetném az alut - bár vannak, akik esküsznek a régi Magura csavarokra -, fõleg a stucninál, ahogy Lor írta (nyíróerõ).
Egy-két hete pontosan ez volt téma baráti körben. Végülis ha összeadjuk, összesen 19-27 darab csavart tudsz lecserélni (minimum). Az általunk hozzávetõlegesen kalkulált tömeg-lefaragás 50-75 gramm közötti. És ezek a csavarok drágák.
Én sokkal inkább a kerékre koncentrálnék (tudom-tudom: csúnya egy olyan arcot összevarrni, amit szétvág egy törött felni... ;D); arányában olcsóbb és nagyon hatásos fogyókúra.
Lássuk, elõször az "alkalmazási területeket", vagyis hol és milyen acél csavarokat lehetne lecserélni egy kerékpáron (maradjunk a merevfarúaknál...):
- V-fék felfogatók (2+2 db)
- e.váltó rögzitõ (1 db)
- nyeregszár (1-2 db)
- nyeregbilincs (1 db)
- váltókarok (2 db)
- fékkarok (2 db)
- kulacstartók (2-4 db)
- hajtómû (4-5 db) - itt természetesen a tányérokat rögzítõkrõl van szó...
- kormányszár (2-6 db)
Magam részérõl nem erõltetném az alut - bár vannak, akik esküsznek a régi Magura csavarokra -, fõleg a stucninál, ahogy Lor írta (nyíróerõ).
Egy-két hete pontosan ez volt téma baráti körben. Végülis ha összeadjuk, összesen 19-27 darab csavart tudsz lecserélni (minimum). Az általunk hozzávetõlegesen kalkulált tömeg-lefaragás 50-75 gramm közötti. És ezek a csavarok drágák.
Én sokkal inkább a kerékre koncentrálnék (tudom-tudom: csúnya egy olyan arcot összevarrni, amit szétvág egy törött felni... ;D); arányában olcsóbb és nagyon hatásos fogyókúra.
#6352
Posted 2003. April 10. - 09:37
Tényleg jó, csak meredek, vagy csúszós lejtõn ne használd elöl, mert kanyarban csúszik a gép eleje => halálfélelem. Bar lehet, hogy csak én vagyok béna, és nem tudom megtartani az elejét. egyébként király kis külsõ.
#6353
Posted 2003. April 09. - 20:21
#6354
Posted 2003. April 09. - 20:18
#6355
Posted 2003. April 09. - 20:08
#6356
Posted 2003. April 09. - 20:01
#6357
Posted 2003. April 09. - 20:00
a Maxxis Flyweight az mennyit dob a menettlajdonságokon? Könnyebben gyorsulsz, könnyebb hajtani, meg hasonlók?
#6358
Posted 2003. April 09. - 19:54
lor: kb 3:1 az arány acél:alu témában
lcs: hát igen vannak akikkel elszáll a ló...
amúgy kb 40grammot lehet megtakarítani az összes csavarra vetítve... (az ki is jön :)
eric szvsz alut én sehova sem traknék max titán de az meg #&><&@>#drága... viszont ha már mindenütt fullra van könnyítve a gép tutira én is lennék annyira sznob ;D
addig meg felesleges, inkább vegyél 50 grammal könyebb külsõt
vagy kövesd lor tanácsát és wc-z verseny elõtt ;D
lcs: hát igen vannak akikkel elszáll a ló...
amúgy kb 40grammot lehet megtakarítani az összes csavarra vetítve... (az ki is jön :)
eric szvsz alut én sehova sem traknék max titán de az meg #&><&@>#drága... viszont ha már mindenütt fullra van könnyítve a gép tutira én is lennék annyira sznob ;D
addig meg felesleges, inkább vegyél 50 grammal könyebb külsõt
vagy kövesd lor tanácsát és wc-z verseny elõtt ;D