Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#6341
azonic

azonic

    vendég

  • fórumtag
  • 52 hozzászólás
A villanyak 35 mm falvastagságához ráadásul legalább 70 mm-es fejcsôátmérô tartozik... :o Hol volt akkor még az 1.5-ös gyermeteg próbálkozás? ::) Szembôl úgy nézhet ki a fejcsô, mint egy sóletkonzerv. ;D

#6342
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
De zOrg apánk mázlista állat, és b@szott olcsón vette... ;)

#6343
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 hozzászólás


.... És ma már olyan árban van amibõl egy kona kulát is megvehetx fox telóval::: ;D ;D ;D

#6344
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

DH teló! :o

AMP F-2DH 1994 :o 1228 gr :o has 2 dampers, w/ bosses

A weightweenies-rõl ;D ;D ;D Vajon mennyit mozoghat?


Ami tuti:
Az én AMP F3 XC Carbon villám 185 mm hosszú, 35 mm falvastagságú(!!!) nyakkal és dióval együtt 1151 gramm.
63 mm-t tisztán kimozog és rendszereébõl adódóan olyan könnyû megindítani, amelyet egyetlen mai teló sem tud talán. Mindz 1994 elejérõl.

#6345
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
érdekes dilemma - ezek szerint amit a súlyból nyersz (teljesítményt), azt el is veszíted azzal, hogy szétrázatod magad - személy szerint még egy jó teló mellé sem túl jó 3 bar fölötti elsõ kerék, ez nagyon sokat csillapít, nagyon is érezni , szóval én inkább használok 3 baron kereket 500 g-s külsõvel, azzal még marad a csuklómból valami, mire hazaérek

persze országúton vagy sima terepen én is felfújom 5 bar-ra, de az már más eset

#6346
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.021 hozzászólás
általában az ajánlott nyomástartomány: 3,5-4,5bar...
mondjuk ha van telód és strapabíró a kerék akkor terepre is nyugodtan lehet fújni 4,2-4-5 köré ;)

#6347
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Ha megfelelõ nyomáson használod tuti nem ütöd fel. ezekbe a gumikba min 4-4.5 bar kell. De semmi képpen sem szabad 3.5 alá menni.

#6348
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
Vettem egy pár Schwalbe Fast Fred light 2.0"-t, és egy kilót lefaragtam a gépem súlyából. :) Na jó, nem egy kilót, csak 940 grammot. A Kendák 840 g/db, ezek meg 370 g/db. Hova olcsóbb könnyitést? És nem hittem el, de borzasztóan más tekerni vele.... Csak félek, hogy felütöm, úgyhogy megfogadtam, nem használom csak maratonokon.

#6349
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
Ezzel mire célzol? ??? ;D ;D

#6350
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás
Ember!

A topic címe: Grammmánia - az ésszerûség keretein belül

Felhívnám a figyelmedet a végére ;)

#6351
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
DH teló! :o

AMP F-2DH 1994 :o 1228 gr :o has 2 dampers, w/ bosses

A weightweenies-rõl ;D ;D ;D Vajon mennyit mozoghat?

#6352
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
http://www.wrcompositi.it/

#6353
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
kormany meg ....

#6354
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
Nem utállak. Drága. Nehezebb szerelni. A tûgörgõs szerintem jobb, olcsóbb, és súlyban lényegesen nem nehezebb. Azonkívül a terhelés szerintem nagyobb felületen oszlik el.
A WCS-rõl pedig azt hallottam egy szerelõtõl, hogy túl rideg, és reped. De a tied remélem bírni fogja.

#6355
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
EMBER: ma vettem egy Ritchey WCS kormánycsapágyat... fekete. szép. imádom... ;D 11300 FT-ot kellett otthagyni érte. Utálsz? ;D

#6356
KillerTom

KillerTom

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.570 hozzászólás
jahh, altalanosan lehet mondani hogy oldal iranyba merevebb

#6357
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
merevebb!
leginkabb a fek miatt gondolom.

#6358
Lütyõ

Lütyõ

    újonc

  • fórumtag
  • 8 hozzászólás
Az újabb vázakon lehet látni, hogy a hátsó 3D-s villasarukat egyre szélesebbre alakitják ki. Pl.: Az új pyxis vázon láttam. Milyen elõnyökkel jár ez azzal szemben, hogy szerintem nehezebb mint a régi megoldás?

#6359
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Üdv a grammosoknak!

Én is cserélgettem még tavaly a csavarokat, de csak a váltókarnál, kulacstartónál és a stucninál (a többi titán :-) és eddig semmi panaszom nincs. A stucni is simán bírta a Mátra Maratont (121 gr, a befogásnál a kormány mögött át lehet látni!!!), pedig ay jó tesztterep. (És a HH-68 agy is vette.) A meghúzási nyomaték is fontos de én még egyet sem törtem el.

EMBER: Nem érdemes a WCS kormánycsapágyat hajszolni. Ay FSA sem sokkal nehezebb és fele annyi sincs!

#6360
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
amit zorg leirt az okes!
amennyiben a kormanyszar a stucnit jelenti akkor onnan el a kezekkel!!!
a tobbi ok!
a forgo teher sokkal jobban lassitja a bringat, mint a 50g-vel nehezebb acel csavar ami nem forog, csak 'egyenes vonalban' halad!

akkor lenne egy olyan kerdesem: milyen nehez a ruhad?
a cipod? a bukod? ja es rajtad mennyi zsir van?