Honnan rendelted? Nem volt semmi gáz a szállítással?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#6121
Írta 2003. június 19. - 14:33
#6122
Írta 2003. június 19. - 14:11
Megjöööööööööööööött ;D Extralite "The Post" nyeregcsõ, 31,6x330 milliméter, fekete, illetve Procraft Superlite markolat, szintén fekete. A nyeregcsõ szuperigényes vászonzacskóba volt csomagolva. Ha az új FRM ISIS középcsapágy is meglesz, akkor jön az igazi mennyország...
#6123
Írta 2003. június 18. - 10:29
#6124
Írta 2003. június 17. - 18:17
az én keróm is 1,3 kg
az enyém is. De a telóm is ;D 13 fölött azé már csak a komplett gép
#6125
Írta 2003. június 17. - 11:35
EMBER!
nemmodnod, hogy az új Pyxis 1770! lemérted? hát ez nagyon nehéz - pl Giant XTC Team 1400-ához képest...
egyébkénz miért van 10 g a 2 Maxxis között?
Igen tényleg ennyi. szidtam is a Magellánt rendesen, mikor megláttam. 1650 gr helyett. Kicsit sok. egyébként a Merida Matts nemtudommelyik vagy 3 ezerrel olcsóbb, és 15** gr. Szóval ha fukar vagyok, és azt mondom, hogy nem adok ki pénzt csak azért, hogy Magellán legyen megspórolok vagy 200 grammot, és pár ezrest :'(
Hogy miért van 10 gr a két Maxxis között nem tudom. Talán ez egyikre kevesebb anyagot vulkanizáltak.
Papír szerint most az én keróm is 10,3 kg fölött van, mert nehezebb gumikat, és belsõket használok.
Hogy ténylegesen mennyi lehet a differencia a mért és a valós érték között azt nem tudom. Ti sem fogjátok megtudni, mert minden súlyadatot mérleg ad. De azt honnan fogod megtudni, hogy melyik a pontos (vagy pontosabb) mérleg? ;D Ez egy ördögi kör ;D ;D A lényeg úgyis az, hogy könnyû legyen a kerék. A többi már csak hab a tortán.
#6126
Írta 2003. június 15. - 21:18
ja, ezzel én is hasonlóan szenvedtem a múltkor (nem érte meg...), de akkor meg van a megoldás kulcsa
#6127
Írta 2003. június 15. - 12:19
naná hogy nem!
az összsúlyt csak úgy tudom lemérni, hogy ráállok egy pontos mérlegre, majd ugyanezt a bringát tartva is megteszem, a különbözet meg a bringa súlya - máshogy nem mérhetõ le, mivel nem áll meg magától a bringa, s ha már oda is van támasztva, akkor ugye erõt is ad át oda, ahová támasztom, tehát csal a súlyon
az összsúlyt csak úgy tudom lemérni, hogy ráállok egy pontos mérlegre, majd ugyanezt a bringát tartva is megteszem, a különbözet meg a bringa súlya - máshogy nem mérhetõ le, mivel nem áll meg magától a bringa, s ha már oda is van támasztva, akkor ugye erõt is ad át oda, ahová támasztom, tehát csal a súlyon
#6128
Írta 2003. június 15. - 00:26
#6129
Írta 2003. június 14. - 21:40
összegrammozva nekem is 10.2, de lemérve már 11.0 sajna...
még tisztán is...
pedig én is le szoktam mérni alkatrészenként...
még tisztán is...
pedig én is le szoktam mérni alkatrészenként...
#6130
Írta 2003. június 14. - 13:50
#6131
Írta 2003. június 14. - 11:43
Azoktól kérdezem, akik végiggrammozták a bringájukat: Összerakva is lemértétek? Csak mert nézem itt végig az adatokat, nekem is kb. ilyen súlyú alkatrészeim vannak (elvileg), gyakorlatilag mégis 10.3 a bringa.
#6132
Írta 2003. június 13. - 20:41
EMBER!
nemmodnod, hogy az új Pyxis 1770! lemérted? hát ez nagyon nehéz - pl Giant XTC Team 1400-ához képest...
egyébkénz miért van 10 g a 2 Maxxis között?
nemmodnod, hogy az új Pyxis 1770! lemérted? hát ez nagyon nehéz - pl Giant XTC Team 1400-ához képest...
egyébkénz miért van 10 g a 2 Maxxis között?
#6133
Írta 2003. június 13. - 12:19
OFF
Misi!
FRM Aspide 22 darab bélabácsi, így "árfolyamrendezés" után... 160 gramm, kivitelét láttad.
ON
Misi!
FRM Aspide 22 darab bélabácsi, így "árfolyamrendezés" után... 160 gramm, kivitelét láttad.
ON
#6134
Írta 2003. június 12. - 23:20
#6135
Írta 2003. június 11. - 10:14
Már láttam én is (mérni nem mértem, de tényleg elég alacsony). Ezzel nyrenék kb. 1/2 centit, az FSA-hoz képest. Annyi talán elég lenne a boldogsághoz.
Elhoztam az alk listát. Bocs, hogy nem formáztam meg...
alkatrész típus tömeg (gr.)
váz Magellan Pyxis (Kinesis Superlight) 1770
villa Rock Shox SID (csillagal) 1340
kormánycsapágy FSA UF mtb A-head (alul tûgörgõs, csillag nélkül mert az a telóban van) 130
kormánycsõ Scott Hotrod (vágott) 146
kormányszarv BBB (kupak nélkül) 88
stucni Zoggie XC 125
fékkar Sram 7.0 156
fék Ritchely Pro + féktest + pipa + csavarok + gumiharmonika 368
váltókar Shimano Deore LX (kijelzõvel, és gyári csavarokkal) 244
elsõ váltó Shimano Deore XT (gyári csavarral) 125
hátsó váltó Shimano Deore XTR Rapid Rise 236
fogaskoszorú Sram 9.0 286
hajtókar Truvativ Stylo XR (vagy XL ???) 680
középcsapágy American Classic 156 gr (ISIS) 156
lánc Connex 900 284
nyereg Selle Italia Trimatic 2 328
nyeregcsõ Bike Positive (ovális, kovácsolt, 400mm) 278
nyeregbilincs Acor 20
markolat Trinity 14
pedál Wellgo WPD 700 (ip. csap.) 374
kulacstartó ??? 0
bowdenezés XTR tippelt 140
kilóméteróra Sigma sport BC 800 (32 gr. Csak most nem használom) 0
lácvillavédõ belsõ tippelt 5
fejcsapágyvédõ Setlaz Kevlar 1
kerék elsõ: American Classic, N-spokes (2.00-1.80-2.00), alu küllõanya, Sunn CR17, WTB felniszalag, gyorszár 800
kerék hátsó: American Classic, N-spokes (2.00-1.80-2.00), alu küllõanya, Sunn CR17, WTB felniszalag, gyorszár 920
külsõ (hátsó) Maxxis Fly Weight 320
külsõ (elsõ) Maxxis Fly Weight 330
belsõ WTB 1.5-.1.7 0.45mm 86
belsõ WTB 1.5-.1.7 0.45mm 84
Összesen 9834
A súlyadatokat digi mérlegen mértem. Nem gyáriak, mert akkor kb 700 gr-al lenne könnyebb a kicsike ;D. Hétköznapi felállásban kb fél kilóval nehezebb a belsõk és külsõk miatt.
Ja és aki esetleg kritizálni akarja: én is tudom, hogy hol lehetne még súlyt lefaragni belõle (markolaton kívül szinte mindenhol ;D).
Ha minden igaz pár napon belül hasonló rendszerû gyorszáram lesz ;D:
http://www.controlte...ACE_SKEWERS.jpg
Elhoztam az alk listát. Bocs, hogy nem formáztam meg...
alkatrész típus tömeg (gr.)
váz Magellan Pyxis (Kinesis Superlight) 1770
villa Rock Shox SID (csillagal) 1340
kormánycsapágy FSA UF mtb A-head (alul tûgörgõs, csillag nélkül mert az a telóban van) 130
kormánycsõ Scott Hotrod (vágott) 146
kormányszarv BBB (kupak nélkül) 88
stucni Zoggie XC 125
fékkar Sram 7.0 156
fék Ritchely Pro + féktest + pipa + csavarok + gumiharmonika 368
váltókar Shimano Deore LX (kijelzõvel, és gyári csavarokkal) 244
elsõ váltó Shimano Deore XT (gyári csavarral) 125
hátsó váltó Shimano Deore XTR Rapid Rise 236
fogaskoszorú Sram 9.0 286
hajtókar Truvativ Stylo XR (vagy XL ???) 680
középcsapágy American Classic 156 gr (ISIS) 156
lánc Connex 900 284
nyereg Selle Italia Trimatic 2 328
nyeregcsõ Bike Positive (ovális, kovácsolt, 400mm) 278
nyeregbilincs Acor 20
markolat Trinity 14
pedál Wellgo WPD 700 (ip. csap.) 374
kulacstartó ??? 0
bowdenezés XTR tippelt 140
kilóméteróra Sigma sport BC 800 (32 gr. Csak most nem használom) 0
lácvillavédõ belsõ tippelt 5
fejcsapágyvédõ Setlaz Kevlar 1
kerék elsõ: American Classic, N-spokes (2.00-1.80-2.00), alu küllõanya, Sunn CR17, WTB felniszalag, gyorszár 800
kerék hátsó: American Classic, N-spokes (2.00-1.80-2.00), alu küllõanya, Sunn CR17, WTB felniszalag, gyorszár 920
külsõ (hátsó) Maxxis Fly Weight 320
külsõ (elsõ) Maxxis Fly Weight 330
belsõ WTB 1.5-.1.7 0.45mm 86
belsõ WTB 1.5-.1.7 0.45mm 84
Összesen 9834
A súlyadatokat digi mérlegen mértem. Nem gyáriak, mert akkor kb 700 gr-al lenne könnyebb a kicsike ;D. Hétköznapi felállásban kb fél kilóval nehezebb a belsõk és külsõk miatt.
Ja és aki esetleg kritizálni akarja: én is tudom, hogy hol lehetne még súlyt lefaragni belõle (markolaton kívül szinte mindenhol ;D).
Ha minden igaz pár napon belül hasonló rendszerû gyorszáram lesz ;D:
http://www.controlte...ACE_SKEWERS.jpg
#6136
Írta 2003. június 10. - 23:09
a WCS könnyû, és lapos is. Most így per pillanat nemtom lemérni milyen magas, de ha hazamegyek ráállhatok az ügyre. Érdekel?
#6137
Írta 2003. június 08. - 23:56
Nocak-nocak. Ugye milyen magas a fejcsöve a pyxisnek? Ezzel én is szívtamJa! Majd' elfelejtettem. Nem tudtok valmi könnyû fejcsapit, aminek kicsi a beépítési magassága. Mert vettem egy FSA-t, ami egyébként jó (tûgörgõs ), de elég magas (32 mm), és a stucni nem fogja teljesen végig a villanyakat.
#6138
Írta 2003. június 06. - 16:36
EMBER!
nekem volt valaha cateye grammániás kulacstartóm, de mivel nem feszítette eléggé a kulacsot, a zúzós lejtõkön simán kirepült belõle! szóval én tartanék egy picit ezektõl - bár elismerem, gyönyörûek
fejcsapágy kapcsán - miért nem egy új villanyak? a grammániás nyakak kb (nálam) egyszerre amortizálódnak a kormánycsapággyal!
nekem volt valaha cateye grammániás kulacstartóm, de mivel nem feszítette eléggé a kulacsot, a zúzós lejtõkön simán kirepült belõle! szóval én tartanék egy picit ezektõl - bár elismerem, gyönyörûek
fejcsapágy kapcsán - miért nem egy új villanyak? a grammániás nyakak kb (nálam) egyszerre amortizálódnak a kormánycsapággyal!
#6139
Írta 2003. június 06. - 11:17
erre mind a gyorszár indított?
szóval a baj tényleg a rugalmasságával van, meg hogy a teló lábai kicsit mozognak egymáshoz képest és ez a kettõ nem túl nyerõ egyszerre. De úgy emléékszem, nagyrészt tárcsafékkel fordul elõ, hogy ennek+ a fékezés hatására kiereszti a kereket.
Itt olvastam , a cikkre érkezett kommentárok közt
szóval a baj tényleg a rugalmasságával van, meg hogy a teló lábai kicsit mozognak egymáshoz képest és ez a kettõ nem túl nyerõ egyszerre. De úgy emléékszem, nagyrészt tárcsafékkel fordul elõ, hogy ennek+ a fékezés hatására kiereszti a kereket.
Itt olvastam , a cikkre érkezett kommentárok közt
#6140
Írta 2003. június 06. - 11:01
Ja és ha már íg belendültem.
Volt valamelyik év eleji (március-április?) Bikmakkban egy müanyag kormányszarv, ami asszem 66 gr volt. Akkor még csak arról volt szó, hogy lehet, hogy majd valamikor kis hazánkba is hozzá lehet jutni. Szóval ezzel mi van? Hol lehet ezt kapni, és mennyiért?
Ha jól emlékszem valami ilyesmi volt:
http://www.singletra...ges/popup_2.jpg
És most a másik dolog, amin motoszkál az agyam:
Kéne gyártani valami ehhez hasonlót.
http://www.b-t-p.de/CARBON-2neu.jpg
http://www.b-t-p.de/FH-Carbon.jpg
http://www.dentibici...ccia2003eng.jpg
(Ezekbõl nekem a harmadik tetszik a legjobban, azok közül is az, ami a jobb oldalon van)
Az alakjuk nem túl bonyolut. Mivel nem kell hozzá sok anyag valószínû még olcsón is jönne ki. Ha valaki ügyes még akár otthon is összehozhat valami hasonlót. Elég lenne hozzá egy kis szövet, némi ragasztó, na meg persze kell hozzá egy kis tudás is. Ha valaki ezek közül rendelkezik valamelyikkel (de leginkább tudással!) az írjon már ide egy pár sort.
Volt valamelyik év eleji (március-április?) Bikmakkban egy müanyag kormányszarv, ami asszem 66 gr volt. Akkor még csak arról volt szó, hogy lehet, hogy majd valamikor kis hazánkba is hozzá lehet jutni. Szóval ezzel mi van? Hol lehet ezt kapni, és mennyiért?
Ha jól emlékszem valami ilyesmi volt:
http://www.singletra...ges/popup_2.jpg
És most a másik dolog, amin motoszkál az agyam:
Kéne gyártani valami ehhez hasonlót.
http://www.b-t-p.de/CARBON-2neu.jpg
http://www.b-t-p.de/FH-Carbon.jpg
http://www.dentibici...ccia2003eng.jpg
(Ezekbõl nekem a harmadik tetszik a legjobban, azok közül is az, ami a jobb oldalon van)
Az alakjuk nem túl bonyolut. Mivel nem kell hozzá sok anyag valószínû még olcsón is jönne ki. Ha valaki ügyes még akár otthon is összehozhat valami hasonlót. Elég lenne hozzá egy kis szövet, némi ragasztó, na meg persze kell hozzá egy kis tudás is. Ha valaki ezek közül rendelkezik valamelyikkel (de leginkább tudással!) az írjon már ide egy pár sort.