lor: ;D ;D ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5901
Írta 2004. március 17. - 23:52
#5902
Írta 2004. március 17. - 20:46
#5903
vendég_Charon_*
Írta 2004. március 17. - 17:05
#5904
Írta 2004. március 17. - 16:49
#5905
Írta 2004. március 17. - 16:09
Hi!
Segítség kellene.
Szingós belsõt akarok venni 100 gr. alatt, cserélhetõ szelepeset minél olcsóbban. (vagy ilyen nem létezik ;D ??? ;D)
Segítség kellene.
Szingós belsõt akarok venni 100 gr. alatt, cserélhetõ szelepeset minél olcsóbban. (vagy ilyen nem létezik ;D ??? ;D)
#5906
Írta 2004. február 19. - 14:28
Selle San Marco Concor Light
2003-mas gyári adat szerint 245 gr, saját mérés szerint 270 gr, igaz régebbi évjárat.
2003-mas gyári adat szerint 245 gr, saját mérés szerint 270 gr, igaz régebbi évjárat.
#5907
Írta 2004. február 19. - 10:43
#5908
Írta 2004. február 18. - 17:41
Nekem A-Class ALX 300-om van simán a 2 kerék gumi nélkül 1770 gr gyári adat szerint. Baromi jól megy, könnyû, elég erõs (én 64 kg vagyok). Volt már úgy hogy 70-nel belementem egy gödörbe, kavicsra mentem rá, azthittem szétesik az egész vagy minimum defektet kapok, de nem volt semmi. Nemtom, hogy lehet hozzájutni én még egy Velotrédes boltba szereztem. Mondtam az ottani ismerõs fõnöknek, hogy kellene egy pár olcsó, könnyû frankó kerék és ezt hozta. Mielött megmutatta volna ki volt rakva és csomóan érdeklõdtek felõle, hogy eladó e... 65.000-ért megkaptam. Megnézheted az albumomba, van kép róla.
Most jut eszembe Armstrong idei bringáján Bonrtager Race X Lite Kerék lesz. A 2003 decemberi Bringa magazinból idézve: "Race X Lite-ról talán annyit is elég volna mondani, hogy a legkönnyebb alumínium kerék, mellyel Armstrong valaha is versenyzett." Szóval ebbõl azt akartam kihozni, hogy az én kerekem totál úgy néz ki, mint a Bontrager csak más a matrica rajta...
Most jut eszembe Armstrong idei bringáján Bonrtager Race X Lite Kerék lesz. A 2003 decemberi Bringa magazinból idézve: "Race X Lite-ról talán annyit is elég volna mondani, hogy a legkönnyebb alumínium kerék, mellyel Armstrong valaha is versenyzett." Szóval ebbõl azt akartam kihozni, hogy az én kerekem totál úgy néz ki, mint a Bontrager csak más a matrica rajta...
#5909
Írta 2004. február 18. - 17:25
Lemértem a kerekeimet, és elszomorított a tény:
Formula XCR3 gyári kerekek, hátsó Sora sorral
elsõ- 1000gr
hátsó- 1570gr
Ez tényleg kicsit "vastagnak" tûnik országúti gépen.
Elsõsorban a kerekeket céloznám meg a könnyítésben. A 75 kilogrammos testsúlyod ugyan hangyányival a "biztonsági határ" felett van, tehát mindenképpen kipróbált, nívósabb cuccokra érdemes figyelni. (Itt TECHNIKAI nívóról beszélek!)
Az American Classic agyak alapvetõen nem rosszak, ár/súly arányukat tekintve itthon tényleg top.
Felninek szerintem nyugodtan választható a SUN Ufo, én két eltérõ helyen két eltérõ darabot mértem: 362 és 364 grammnak (ezüst, 32 lyukas). Töredékéért nagyon jó választás lehet a SUN CR-17A, jómagam ilyet nyúzok több, mint egy éve - igaz tárcsafékkel. (Ez egyrészt kíméli a fékezõfelületét, másrészt sokkal komolyabb terhelést jut a küllõanyákra, -furatokra.)
Ilyen használat mellett árban verhetetlen a Sram 5.0 fogsor a maga 265 grammjával.
Érdemes körülnézni a Tufo "tömlõnélküli" gumijai között; súlyban és teljesítményben is igen jók.
Összességében én mindenképpen építenék kereket, a kész ("gyári") kerekek valahol kompromisszumos megoldások, vagy ha nem, akkor rohadt drágák.
Amennyiben "pénz nem számít", akkor vannak egyéb tippjeim is.
Végül, csak hogy ne csüggedj az én két montis kerekem ("race-ready" és merevvillához):
elsõ (összesen 1.395 gramm):
Shimano HB-M965/32 agy (150 gramm)
Shimano féktárcsa 160mm (130 gramm)
Féktárcsa zárógyûrû (8 gramm)
DT Competition 1.8/1.6 küllõk (155 gramm/32 db)
DT Standard Alu 12mm küllõanyák (10 gramm/32 db, alu)
Sun CR-17A felni (416 gramm, 32 lyukas)
Schwalbe küllõvédõ (18 gramm)
SCHWALBE SV14A XXLight belsõ (104 gramm)
Continental Twister Supersonic külsõ (354 gramm)
Shimano patentszár (50 gramm)
hátsó (összesen 1.561 gramm):
Shimano FH-M965/32 agy (310 gramm)
Shimano féktárcsa 160mm (130 gramm)
Féktárcsa zárógyûrû (8 gramm)
DT Competition 1.8/1.6 küllõk (155 gramm/32 db)
DT Standard Alu 12mm küllõanyák (10 gramm/32 db, alu)
Sun CR-17A felni (416 gramm, 32 lyukas)
Schwalbe küllõvédõ (18 gramm)
SCHWALBE SV14A XXLight belsõ (104 gramm)
Continental Twister Supersonic külsõ (354 gramm)
Shimano patentszár (56 gramm)
Ez összességében majdnem egyharmadát teszi ki a jelenleg 9.3 kilogrammos montimnak...
#5910
Írta 2004. február 18. - 10:41
Hi!
Az American Classic agy (hátra) szerintem is jó ötlet (nekem is az van ). Az7 american Classic elvileg amerikai cég, de az agyakat a Chin Haur (remélem jól írom ) gyártja. Idén Ritchely is ilyen agyakat használ az urszágúti kerékszettjeiben a Bikmakk szerint.
AC:
http://www.amclassic.com
És az országúti agyak:
http://www.amclassic.../Road_Hubs.html
De behozza még a Zoogie (tavaj még volt), és a WTB is idén (igaz ennek csak a tárcsafékes verzióját láttam a katalógusban).
A sram sor pedig országútra (mert ugye országutizol ?):
http://www.sram.com/...ettes/index.asp
Felniben nem tudok mit tanácsolni, mert CC-zek.
De ha véletlen mégsem lennél ou-is, hanem cc-s, akkor könnyû és olcsó felni a Sun-CR17-es. 416 gramm, és kb 2500 Ft volt utóljára mikor láttam.
Az American Classic agy (hátra) szerintem is jó ötlet (nekem is az van ). Az7 american Classic elvileg amerikai cég, de az agyakat a Chin Haur (remélem jól írom ) gyártja. Idén Ritchely is ilyen agyakat használ az urszágúti kerékszettjeiben a Bikmakk szerint.
AC:
http://www.amclassic.com
És az országúti agyak:
http://www.amclassic.../Road_Hubs.html
De behozza még a Zoogie (tavaj még volt), és a WTB is idén (igaz ennek csak a tárcsafékes verzióját láttam a katalógusban).
A sram sor pedig országútra (mert ugye országutizol ?):
http://www.sram.com/...ettes/index.asp
Felniben nem tudok mit tanácsolni, mert CC-zek.
De ha véletlen mégsem lennél ou-is, hanem cc-s, akkor könnyû és olcsó felni a Sun-CR17-es. 416 gramm, és kb 2500 Ft volt utóljára mikor láttam.
#5911
Írta 2004. február 17. - 22:52
#5912
Írta 2004. február 17. - 22:51
Köszi!
Nem olyan sürgõs a dolog, van még pár hónapom tökölni vele.
Melyik SRAM sor 8-as?
Nem olyan sürgõs a dolog, van még pár hónapom tökölni vele.
Melyik SRAM sor 8-as?
#5913
Írta 2004. február 17. - 22:26
Legolcsóbb és legkönnyebb agy az Americal Classic, nekem montiban volt és a kis kotyogása javítható. Felniben nem tudok ajánlani semmit, mert nem ismerem. Alu anya, vékonyított küllõ, Sram sor. A gyáro keréket gyorsan felejtsd (bár a A-Classic-ot is sokan fûzik), mert nehezek az árukhoz képest!
#5914
Írta 2004. február 14. - 23:19
Üdv!
Lemértem a kerekeimet, és elszomorított a tény:
Formula XCR3 gyári kerekek, hátsó Sora sorral
elsõ- 1000gr
hátsó- 1570gr
Nos, ennél azért lehetne "kicsivel" könnyebb is, nem?
Milyen összeálíást tudtok ajánlani? A karbont ára, és használhatósága miatt elvetettem.
Inkább idõfutamra, és hegyre használnám, csak versenyen, 8-as sorral. 75 kiló vagyok.
Emberi áron számolva, mit lehet kihozni? 1 teljes kilót szeretnék faragni, reális a cél? (Felgumizva, persze.) A gumikkal kapásból tudnék 2-300gr-ot nyerni.
A Biondo katalógusban 96-ért van Gipiemme, azzal az a bajom, hogy Campa soros.
Gyári kerékszettet vegyek, vagy inkább magam fûzzek? És peremes, vagy szingós?
Az egész gép most 10 kiló, és igencsak érzõdne a tuning.
Köszi!
Lemértem a kerekeimet, és elszomorított a tény:
Formula XCR3 gyári kerekek, hátsó Sora sorral
elsõ- 1000gr
hátsó- 1570gr
Nos, ennél azért lehetne "kicsivel" könnyebb is, nem?
Milyen összeálíást tudtok ajánlani? A karbont ára, és használhatósága miatt elvetettem.
Inkább idõfutamra, és hegyre használnám, csak versenyen, 8-as sorral. 75 kiló vagyok.
Emberi áron számolva, mit lehet kihozni? 1 teljes kilót szeretnék faragni, reális a cél? (Felgumizva, persze.) A gumikkal kapásból tudnék 2-300gr-ot nyerni.
A Biondo katalógusban 96-ért van Gipiemme, azzal az a bajom, hogy Campa soros.
Gyári kerékszettet vegyek, vagy inkább magam fûzzek? És peremes, vagy szingós?
Az egész gép most 10 kiló, és igencsak érzõdne a tuning.
Köszi!
#5915
Írta 2004. február 09. - 21:16
A felni katalógus súlya 389 gr, a valóságban kb. 370 gr körüli. Ezt nekem is csak monták. Egykamrás CC felni. Fekete vagy ezüst színben, 32 lyukkal, a BikeMag hiredetésben elírták. Szerintem nem olyan ropi mint amit a súlyból lehetne következtetni. A fékfelületbõl szerintem nem vettek ki anyagot, a súlymegtakarítást a keskenysége és az alacsonyabb peremmagasság eredményezi. Ára 9900 Ft. Nekem is ez lesz, majd ha lesz pénzem.Tud valaki infót szolgáltatni a Sun UFO felnirõl? Tudjátok 360gr, stb...
#5916
Írta 2004. február 06. - 11:17
A bikmakk írta még valamikor tavaj, hogy tesztelik meg ilyenek. Kérdezd meg õket, hogy mikor olvashatsz róla. Vagy kérj valami elõzetes infót.Tud valaki infót szolgáltatni a Sun UFO felnirõl? Tudjátok 360gr, stb...
#5917
Írta 2004. február 06. - 08:17
Szóba került itt a kardküllõs kerék...
Milyen agyat lehet hozzá párosítani? Mert flexszel nem esnék neki egy épnek.
Milyen agyat lehet hozzá párosítani? Mert flexszel nem esnék neki egy épnek.
#5918
Írta 2004. február 05. - 23:37
Én csak egy dolgot tudok: rengeteget eladtunk belõle..egy sem jött vissza hibával, és mindenki meg van elégedve vele.Persze ne 2-3évre tervezz vele, mert ez versenyfelni.
Üdv:Thy
Üdv:Thy