Na nem ellopni a dumámat:)
Az X9 a gardáról van, mert kedves Bikerünk nem hajlandó behozni belõle nyár elejéig:(
Kis országunk ugyebár....
de talán változik valami most hogy EU van, és legyapják ezt a sok kishitû djökér magát nagykernek nevezõ amatõrt. Szerencsére vannak kivételek 8)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#5741
Posted 2004. May 14. - 11:20
#5742
Posted 2004. May 14. - 11:19
A 105-ös újan 23ezer. Ebbõl valszeg akad használtan is. De outi agyat montira? Fura.
A DT Revo 140/db, a 64 ~9000. Éppen ki is jönne.
AmClassic agy is jó lenne.
75 kiló vagyok, fõleg maratonokra használnám.
Ezeknek az agyaknak mekkora a tömege? A 105 hátsóra nem találtam pl.
Kex,
mutassak egy törött 9.0 hátsóváltót? Ugye, mûanyag...
A DT Revo 140/db, a 64 ~9000. Éppen ki is jönne.
AmClassic agy is jó lenne.
75 kiló vagyok, fõleg maratonokra használnám.
Ezeknek az agyaknak mekkora a tömege? A 105 hátsóra nem találtam pl.
Kex,
mutassak egy törött 9.0 hátsóváltót? Ugye, mûanyag...
#5743
Posted 2004. May 14. - 10:37
Küllõbõl sztem DT revolution. Ez 2-1.5-2 -es, a súlya nagyon rendben van (kb. 270 gr/64db) és ha nem vagy 80 kg akkor megfelelõen merev is. Az árát nemtom, talán 120 Ft/db körül lehet. Ez így összesen ugye ~8000 Ft.
Hátsó agyból pedig meg lehetne próbálni a Bike+ CC agyát, akciósan 8-9e Ft, és árához képest elég könnyû ( a "katalógus" adat 290 gr, én 330-at mértem, ami még mindíg elfogadható).
Hátsó agyból pedig meg lehetne próbálni a Bike+ CC agyát, akciósan 8-9e Ft, és árához képest elég könnyû ( a "katalógus" adat 290 gr, én 330-at mértem, ami még mindíg elfogadható).
#5744
Posted 2004. May 14. - 10:12
könnyû agyak: a AMClassic elsõ agy a legkönnyebb, a hátsóban az FRM leatherweight (200 gr!), de ez utóbbi valszeg horribilis összeg. AmClassic hátsó agy viszont jó árban van, ill. az FRM belépõ szintjét is meg lehet kérdezni (Probike). Shimanón és Mavicon kívül nemigen van elérhetõ agy, sõt mavic agy külön nincs. AMClassicot meg lehet úszni 30e-bõl, talán Shim 105 is...
#5745
Posted 2004. May 13. - 23:44
#5746
Posted 2004. May 13. - 23:31
Thy, tessék csak kivágni kukába a simaNO cuccokat!! ;D tudod sram, sok mûanyag, könnyû, meg minden 8) meg könnyebb is kiejteni a sramot. x.9-et honnan szerványoltad? nekem is egy ilyenre, v. x.7-re fáj a fogam, hogy átessen rajta a sár...
#5747
Posted 2004. May 13. - 20:36
Hello!
Tudnátok segíteni?
Egy könnyû kerékszettet szertnék építeni, és tippeket várok:
felni Syncros XLR ALtrax 32 lyukas, 412 gr/db.
Ennyi van. Agy-küllõt milyet? A lehetõ legkönnyebb, de azért tartós legyen. Az elsõ kerék radiálisan, hátsó radiális/3keresztre lesz fûzve.
Légyszi írjatok agyakat tömeggel, árral együtt! Nem baj, ha használtak, de azért annyira ne. Kb. 30-at tudok rászánni.
Tudnátok segíteni?
Egy könnyû kerékszettet szertnék építeni, és tippeket várok:
felni Syncros XLR ALtrax 32 lyukas, 412 gr/db.
Ennyi van. Agy-küllõt milyet? A lehetõ legkönnyebb, de azért tartós legyen. Az elsõ kerék radiálisan, hátsó radiális/3keresztre lesz fûzve.
Légyszi írjatok agyakat tömeggel, árral együtt! Nem baj, ha használtak, de azért annyira ne. Kb. 30-at tudok rászánni.
#5748
Posted 2004. May 13. - 20:14
ja gondoltam, hogy nem a súly miatt...
ha most építeném a bringám, én is tuti sram váltórendszerben gondolkodnék...
ha most építeném a bringám, én is tuti sram váltórendszerben gondolkodnék...
#5749
Posted 2004. May 13. - 20:12
annyira nem, de itt más okok is vannak
meg kíváncsi vagyok a markolatváltóra, mert én Shimano fan voltam, ameddig be nem vezették ezt a visszafelé váltó faszságot.Meg szebb is az X9:)
meg kíváncsi vagyok a markolatváltóra, mert én Shimano fan voltam, ameddig be nem vezették ezt a visszafelé váltó faszságot.Meg szebb is az X9:)
#5750
Posted 2004. May 13. - 18:44
várjá ezt most megszámoltam:
xt váltó: 232g
lx pöckölõ: 240g
össz: 472g
xo markolat: 196g
x-9 váltó: 255g
össz: 451g
tehát ha minden jól megy "leugrik" 21g...
biztos hogy ez volt a leggazdaságosabb könnyítés?
xt váltó: 232g
lx pöckölõ: 240g
össz: 472g
xo markolat: 196g
x-9 váltó: 255g
össz: 451g
tehát ha minden jól megy "leugrik" 21g...
biztos hogy ez volt a leggazdaságosabb könnyítés?
#5751
Posted 2004. May 13. - 08:54
Hát akkor megint tanultam valamit, egy bolt - egy nagyker . Ez jó hír, mert az eddigiek igen gyengék voltak.
#5752
Posted 2004. May 12. - 23:14
Pedig biza a Probike már nagyker is egyben:)
És van náluk FRM
Holnap újabb grammfaragás lesz:)
Leesnek az LX váltókarok, meg a 2004-es Xt h.váltó, helyette X0 markolatváltó, és X9 hátsó váltó kerül fel.
És van náluk FRM
Holnap újabb grammfaragás lesz:)
Leesnek az LX váltókarok, meg a 2004-es Xt h.váltó, helyette X0 markolatváltó, és X9 hátsó váltó kerül fel.
#5753
Posted 2004. May 12. - 15:49
frm-nek a probike a nagykere, nem : Ennek így nincs értelme, egy bolt nem nagyker, legfeljebb õk hozzák be valahonnan. tudtommal a probike eléggé nagyker független, de eléggé esetleges is a jó cuccok beszerzése.
#5754
Posted 2004. May 12. - 13:08
#5755
Posted 2004. May 12. - 12:54
Amikor múltkor voltam még csak igérték, úgy látszik lenne is? Márcsak azért is van bennem kétely, mert AmClassic felni már a nagykerben sincs. Az FRM biztos más forrásból szerzik be, a nagykernél nem is hallottak róla
#5756
Posted 2004. May 12. - 10:34
#5757
Posted 2004. May 12. - 08:38
#5758
Posted 2004. May 12. - 00:01
hamár a topik leülésérõl van szó, ezt még az elõzõ oldalon intéztem hozzád, a belsõ témához kapcsolódva:
"a panaracer Xair belsõrõl mi a véleményed?
szerintük másfélszer elasztikusabb, mint a latex:
http://www.panaracer...e_xc.html#mxcin"
"a panaracer Xair belsõrõl mi a véleményed?
szerintük másfélszer elasztikusabb, mint a latex:
http://www.panaracer...e_xc.html#mxcin"
#5759
Posted 2004. May 11. - 21:33
Mi az? Nem vagyok másfél hétig, és leül a topic?
Jelentem az új FRM agyas kerekeim meg vannak, így a Cannondale standon levõ mérleg már csak 11,5kg- ot mutat 8)
Kipróbáltam a Syntace 99g-os kormányát, és stucniját. Életem legnygyobb meglepetése. Merevebb, mint az én kõnehéz Easton EA50 es cuccom. Tehát meg van a köv áldozat:)
Üdv:Thy
Jelentem az új FRM agyas kerekeim meg vannak, így a Cannondale standon levõ mérleg már csak 11,5kg- ot mutat 8)
Kipróbáltam a Syntace 99g-os kormányát, és stucniját. Életem legnygyobb meglepetése. Merevebb, mint az én kõnehéz Easton EA50 es cuccom. Tehát meg van a köv áldozat:)
Üdv:Thy