Ha már itt tartunk, még a kis sár is nehéz, mert a gardán majdnem 400g sár volt a gépemen, és nem is volt sár csak pár száz méteren:((((
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5741
Írta 2004. május 20. - 20:44
#5742
Írta 2004. május 20. - 20:32
KeX: Mutassak neked törött 9.0 SL-t???
Henger: Nem lesz gyenge, a HH-68 is bírja a terepet, a Tune meg a Heylight sem sokkal vastagabb.
Hétvégén az Ózdi kupafutamon aztán volt kis dagonya. A végén a lengyelek azon mulattak, hogyan lett a 9 kiló alatti full XTR /Mavic / SID hibrid XTC-bõl 20 kilós sárgolyó!
Henger: Nem lesz gyenge, a HH-68 is bírja a terepet, a Tune meg a Heylight sem sokkal vastagabb.
Hétvégén az Ózdi kupafutamon aztán volt kis dagonya. A végén a lengyelek azon mulattak, hogyan lett a 9 kiló alatti full XTR /Mavic / SID hibrid XTC-bõl 20 kilós sárgolyó!
#5743
Írta 2004. május 20. - 17:17
A tárcsafékes American Classic agya nem lesz túl gyyenge. V fékkel használnám úgyis, szóval elég merev lesz az? Viszont közel 1,5 kilóra kijönne a két kerék...
#5744
Írta 2004. május 14. - 23:07
Csak CC-zni fogok, lightosan- mint kiderült.
Ha közel annyi, mint a 105, akkor egyértelmû, az elsõ agy tömegér meg is spórolom.
Kex,
peace! 8) Van törött Acera agyam, Deore XT, és 9.0 hátsóváltóm, felni, stb. Nem kell mellre szívni!
Ha közel annyi, mint a 105, akkor egyértelmû, az elsõ agy tömegér meg is spórolom.
Kex,
peace! 8) Van törött Acera agyam, Deore XT, és 9.0 hátsóváltóm, felni, stb. Nem kell mellre szívni!
#5745
Írta 2004. május 14. - 22:03
#5746
Írta 2004. május 14. - 17:20
Henger, mutassak törött shimanot? ugye, szar konstrukció... alu ugyanúgy törik, sõt mivel merev, mint a barom, tolerancia is kisebb. najó, ez tényleg csak szõrszálhasogatás, flame off ;D viszont amikor a sram bekebelezi a shimanot, akkor majd minnyájan tesók leszünk
Thy, x.7 is esélytelen itthon? wáááááá
Thy, x.7 is esélytelen itthon? wáááááá
#5747
Írta 2004. május 14. - 15:05
Hát nekem a pille kerekeim 1.6-1.8-as küllõvel is bírta a Garda iszonyúan köves terepeit, pedig 80kg vagyok:)
#5748
Írta 2004. május 14. - 12:53
Hogyha tudsz szerezni Am Classic agyat megéri, mert nem drágább, mint a Shimi, sõt! Nagyon lightos mtb-kereked lesz!, de még aztán dõl el mennyire bírja a terep kiképzését.
#5749
Írta 2004. május 14. - 12:07
Tehát akkor:
elsõ kerék 761gr
hátsó kerék 935gr
105-ös agyakkal, 265mm hosszú Revo küllõkkel
Összesen kb. 1700 gramm.
Le kell mérnem a mostani kerekeimet.
AmClassic agyakkal uez a kiépítés kb. 210 grammal kevesebbet ad, kérdés, mennyiért.
elsõ kerék 761gr
hátsó kerék 935gr
105-ös agyakkal, 265mm hosszú Revo küllõkkel
Összesen kb. 1700 gramm.
Le kell mérnem a mostani kerekeimet.
AmClassic agyakkal uez a kiépítés kb. 210 grammal kevesebbet ad, kérdés, mennyiért.
#5750
Írta 2004. május 14. - 11:47
A 105-ös véletlenül csúszott be, nem tudom meghazudtolni magam , de a többibõl van mtb változat is. A 105-ös tömege elég jó 380gr. körül, ettõl lényegesen könnyebbekért súlyos ezreket kell lepengetni.
#5751
Írta 2004. május 14. - 11:20
Na nem ellopni a dumámat:)
Az X9 a gardáról van, mert kedves Bikerünk nem hajlandó behozni belõle nyár elejéig:(
Kis országunk ugyebár....
de talán változik valami most hogy EU van, és legyapják ezt a sok kishitû djökér magát nagykernek nevezõ amatõrt. Szerencsére vannak kivételek 8)
Az X9 a gardáról van, mert kedves Bikerünk nem hajlandó behozni belõle nyár elejéig:(
Kis országunk ugyebár....
de talán változik valami most hogy EU van, és legyapják ezt a sok kishitû djökér magát nagykernek nevezõ amatõrt. Szerencsére vannak kivételek 8)
#5752
Írta 2004. május 14. - 11:19
A 105-ös újan 23ezer. Ebbõl valszeg akad használtan is. De outi agyat montira? Fura.
A DT Revo 140/db, a 64 ~9000. Éppen ki is jönne.
AmClassic agy is jó lenne.
75 kiló vagyok, fõleg maratonokra használnám.
Ezeknek az agyaknak mekkora a tömege? A 105 hátsóra nem találtam pl.
Kex,
mutassak egy törött 9.0 hátsóváltót? Ugye, mûanyag...
A DT Revo 140/db, a 64 ~9000. Éppen ki is jönne.
AmClassic agy is jó lenne.
75 kiló vagyok, fõleg maratonokra használnám.
Ezeknek az agyaknak mekkora a tömege? A 105 hátsóra nem találtam pl.
Kex,
mutassak egy törött 9.0 hátsóváltót? Ugye, mûanyag...
#5753
Írta 2004. május 14. - 10:37
Küllõbõl sztem DT revolution. Ez 2-1.5-2 -es, a súlya nagyon rendben van (kb. 270 gr/64db) és ha nem vagy 80 kg akkor megfelelõen merev is. Az árát nemtom, talán 120 Ft/db körül lehet. Ez így összesen ugye ~8000 Ft.
Hátsó agyból pedig meg lehetne próbálni a Bike+ CC agyát, akciósan 8-9e Ft, és árához képest elég könnyû ( a "katalógus" adat 290 gr, én 330-at mértem, ami még mindíg elfogadható).
Hátsó agyból pedig meg lehetne próbálni a Bike+ CC agyát, akciósan 8-9e Ft, és árához képest elég könnyû ( a "katalógus" adat 290 gr, én 330-at mértem, ami még mindíg elfogadható).
#5754
Írta 2004. május 14. - 10:12
könnyû agyak: a AMClassic elsõ agy a legkönnyebb, a hátsóban az FRM leatherweight (200 gr!), de ez utóbbi valszeg horribilis összeg. AmClassic hátsó agy viszont jó árban van, ill. az FRM belépõ szintjét is meg lehet kérdezni (Probike). Shimanón és Mavicon kívül nemigen van elérhetõ agy, sõt mavic agy külön nincs. AMClassicot meg lehet úszni 30e-bõl, talán Shim 105 is...
#5755
Írta 2004. május 13. - 23:44
#5756
Írta 2004. május 13. - 23:31
Thy, tessék csak kivágni kukába a simaNO cuccokat!! ;D tudod sram, sok mûanyag, könnyû, meg minden 8) meg könnyebb is kiejteni a sramot. x.9-et honnan szerványoltad? nekem is egy ilyenre, v. x.7-re fáj a fogam, hogy átessen rajta a sár...
#5757
Írta 2004. május 13. - 20:36
Hello!
Tudnátok segíteni?
Egy könnyû kerékszettet szertnék építeni, és tippeket várok:
felni Syncros XLR ALtrax 32 lyukas, 412 gr/db.
Ennyi van. Agy-küllõt milyet? A lehetõ legkönnyebb, de azért tartós legyen. Az elsõ kerék radiálisan, hátsó radiális/3keresztre lesz fûzve.
Légyszi írjatok agyakat tömeggel, árral együtt! Nem baj, ha használtak, de azért annyira ne. Kb. 30-at tudok rászánni.
Tudnátok segíteni?
Egy könnyû kerékszettet szertnék építeni, és tippeket várok:
felni Syncros XLR ALtrax 32 lyukas, 412 gr/db.
Ennyi van. Agy-küllõt milyet? A lehetõ legkönnyebb, de azért tartós legyen. Az elsõ kerék radiálisan, hátsó radiális/3keresztre lesz fûzve.
Légyszi írjatok agyakat tömeggel, árral együtt! Nem baj, ha használtak, de azért annyira ne. Kb. 30-at tudok rászánni.
#5758
Írta 2004. május 13. - 20:14
ja gondoltam, hogy nem a súly miatt...
ha most építeném a bringám, én is tuti sram váltórendszerben gondolkodnék...
ha most építeném a bringám, én is tuti sram váltórendszerben gondolkodnék...
#5759
Írta 2004. május 13. - 20:12
annyira nem, de itt más okok is vannak
meg kíváncsi vagyok a markolatváltóra, mert én Shimano fan voltam, ameddig be nem vezették ezt a visszafelé váltó faszságot.Meg szebb is az X9:)
meg kíváncsi vagyok a markolatváltóra, mert én Shimano fan voltam, ameddig be nem vezették ezt a visszafelé váltó faszságot.Meg szebb is az X9:)
#5760
Írta 2004. május 13. - 18:44
várjá ezt most megszámoltam:
xt váltó: 232g
lx pöckölõ: 240g
össz: 472g
xo markolat: 196g
x-9 váltó: 255g
össz: 451g
tehát ha minden jól megy "leugrik" 21g...
biztos hogy ez volt a leggazdaságosabb könnyítés?
xt váltó: 232g
lx pöckölõ: 240g
össz: 472g
xo markolat: 196g
x-9 váltó: 255g
össz: 451g
tehát ha minden jól megy "leugrik" 21g...
biztos hogy ez volt a leggazdaságosabb könnyítés?