Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#541
Írta 2010. április 01. - 12:30
aki jobb helyezest var egy konnyebb stucnitol az hulye. csak en tok masrol beszelek
RAUH-Welt
B E G R I F F
#542
Írta 2010. április 01. - 11:17
Akit érdekel, számolja végig, van valami link is egy komolyabb oldalra onnan. Én rászántam az idõt, meg is fogattam hogy soha többet grammozás
A lényeg: "Shaving 1 kg off the weight of the bike/rider would save 0.01 m/s at 9 m/s on the flats (1 second in a 25 mph (40 km/h), 25-mile (40 km) TT). Losing 1 kg on a 7% grade would be worth 0.04 m/s (90 kg bike + rider) to 0.07 m/s (65 kg bike + rider). If one climbed for 1 hour, saving 1 lb would gain between 225 and 350 feet (107 m)"
Úgy gondolom hogy ez a bringások 98%-a számára elhanyagolható. Gördülõ tömeggel kicsit más a helyzet, ott szvsz nem hülyeség visszafogni
Szerk: valahol olvastam, hogy a grammozás teljesítménynövelõ hatása sokszor a "placebó hatásnak" köszönhetõ. Lecseréled a kerékszetted: 1. jobban nyomod neki, jobb idõt mész
2. ugyanúgy tekersz, de úgy érzed jobban mész
Csak egy vélemény volt, nem flame
#543
Írta 2010. április 01. - 09:13
Nem akarlak elkeseríteni, de azért van olyan helyzet, hogy kimutatható a súlycsökkentés hatása. Konkrét példa: feleségem egy útvonalon egy éve 120 perc körüli idõket ment. Nem versenyez, csak örömbringázik. Lecseréltem a 2300 g-os kerékszettjét egy 1500 g-osra. Na attól kezdve 100 perc lett fixen a menetideje.
Ez fele részben hegymenet. Na akkor mit is számít a súly?
Akkor most nézd meg, hogy hány egyéb tényezõ befolyásolhatta még a feleséged idejét, illetve hány hozzávetõleges adat van. És ez csak egy törédeke.
#544
Írta 2010. április 01. - 06:18
mert ugye sporolni a bringan fel kilot Xezer forint, egy jo nagyot sz*rni meg ingyen van.
Minden másra ott a MasterCard
POD
Amugy egy jó kerékszettel tényleg olyan mintha másik bringán ülnél....de nem azért mert 20 percel jobb idõt
#545
Írta 2010. április 01. - 02:59
mert ugye sporolni a bringan fel kilot Xezer forint, egy jo nagyot sz*rni meg ingyen van, es a bringa+ember ossztomegen ugyanannyit nyertunk.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#546
Írta 2010. április 01. - 01:15
Nem akarlak elkeseríteni, de azért van olyan helyzet, hogy kimutatható a súlycsökkentés hatása. Konkrét példa: feleségem egy útvonalon egy éve 120 perc körüli idõket ment. Nem versenyez, csak örömbringázik. Lecseréltem a 2300 g-os kerékszettjét egy 1500 g-osra. Na attól kezdve 100 perc lett fixen a menetideje.
Ez fele részben hegymenet. Na akkor mit is számít a súly?
Remélem nem gondolod komolyan, hogy azért megy 20perccel jobb idõt, mert 800g-mal könnyebbek lettek a kerekei...
Pontosan tudom mennyit jelent a súly. Azért a pár másodperc emelkedõként sokat ér. De csak ennyi, egy hosszútávú maratonon számít 1kg max 1-2percet.
Yasec pusztán a teljesítménnyel, sebességgel, idõvel számol. Nem számol a tereppel, a lábfordulattal és a pszichikai tényezõkkel.
tenyleg. a bringa sulya nem szamit
ezert mennek a Tour-on is 12kilos gepekkel.
Ilyet senki nem mondott. Aki nem tudja értelmezni a táblázatban szereplõ adatokat, az így járt...
A sebesség mindent megold.
#547
Írta 2010. április 01. - 01:07
ezert mennek a Tour-on is 12kilos gepekkel.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#548
Írta 2010. április 01. - 00:39
Nem akarlak elkeseríteni, de a valóságban ennyi különbség sincs, mint a táblázatban.
Nem akarlak elkeseríteni, de azért van olyan helyzet, hogy kimutatható a súlycsökkentés hatása. Konkrét példa: feleségem egy útvonalon egy éve 120 perc körüli idõket ment. Nem versenyez, csak örömbringázik. Lecseréltem a 2300 g-os kerékszettjét egy 1500 g-osra. Na attól kezdve 100 perc lett fixen a menetideje.
Ez fele részben hegymenet. Na akkor mit is számít a súly?
#550
Írta 2010. március 31. - 23:25
#551
Írta 2010. március 23. - 21:55
az nagyon derék.26X2.1 Evolution Racing Ralph 2010: 426 gramm!!!!!
26X2.1 Evolution Nobby Nic 2010: 489 gramm
#552
Írta 2010. március 23. - 21:12
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#553
Írta 2010. március 23. - 20:17
26X2.1 Evolution Nobby Nic 2010: 489 gramm
#554
Írta 2010. március 20. - 01:32
"just chillin killin"
#555
Írta 2010. március 20. - 01:12
#556
Írta 2010. március 19. - 23:41
"just chillin killin"
#557
Írta 2010. március 19. - 16:25
Meg így akármilyen színû gyorszár lehet elõl is, ha valakinek ez szempont.
Nem tudom ez mennyire köztudott vagy nyílvánvaló, csak most döbbentem rá és gondoltam megosztom.
#558
Írta 2010. március 05. - 00:11
elõtte (Hope):
http://img94.imagesh...dsc00142rd.jpg/
utána (KCNC Road Pro Ti)
http://img641.images.../dsc00141i.jpg/
#560
Írta 2010. február 04. - 21:26
leeszergált american classic agy?
ezek õszintén szólva is életveszélyes megoldások montira...
nincs olcsón könnyût cucc
még a 90-es években volt pár elmebeteg, aki mindennel próbálozott, de mostanában már kilökte a szakma magából a sz*rt
könnyût viszonylag olcsón inkább épített kerékben kapsz, fõleg az apróhirdetõben.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.