Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#5461
vendég_rvilike_*
Írta 2005. február 12. - 11:03
#5463
vendég_rvilike_*
Írta 2005. február 11. - 21:08
#5465
vendég_rvilike_*
Írta 2005. február 11. - 19:31
#5466
Írta 2005. február 11. - 19:18
#5467
Írta 2005. február 11. - 19:17
dehogynem lehet! csak 2 kiló alatti vázakat villákatA legtöbb csak 2kg-ig bírja, így vázakat, villákat nem lehet mérni vele...
#5468
Írta 2005. február 11. - 19:08
#5469
Írta 2005. február 11. - 18:56
Mennyibe kerul egy digit konyhai merleg? Draga nagyon?Es mennyire pontos?
Nagyobb mûszaki áruházakban néha van 10 ezer körül olyan, ami 5 kg-ig mér, és végig 1 g pontos. Legalábbis papíron. A legtöbb csak 2kg-ig bírja, így vázakat, villákat nem lehet mérni vele...
#5470
Írta 2005. február 11. - 18:43
hollywood: a felni cserés alapból 321-esre, (minusz 200 gramm legalább /darab!) a rugóstagra titánrugó (minusz 300 gramm), pedál helyett van x-pedo 408 gramm, nyereg fizik gobi 160g körül, (graciának jó, nekem is jó lenne ) saint stucni helyett thomson (minusz 50 gramm)
gumiból maradhat a 2.5" de akkor ne dualply, csak hátra
gyári marzo váll helyett supergo-s lowrider váll (alacsonyabb is lesz a villa tõle)
és egy thomson nyeregcsõ.
[vagy még inkább kerekek: tune 20mm elsõagy - 160 gramm, mavic ex823 ust felni - kb 550-600 gramm, meg sima kettes dt. meg egy ilyen felni hátra is. - megspórolod a belsõt, és nem lesz felütéses defekted, mert nincs belsõ egyáltalán]
mindez további 200.000 huf de ha van rá pénzed, hajrá.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5471
vendég_rvilike_*
Írta 2005. február 11. - 18:18
#5472
Írta 2005. február 11. - 17:50
na leszek én is mostmár grammmániás
meguntam a 26kgs gépet!
eladtam stinky vázam meg monster telom
most van egy stab meg egy 888
3.0át is lecseréltem 2.5re
mivel tudok még grammot sporolni?
double track felni marad,
tárcsa,hajtokar,agyak,válto stb mind saint azzok nem nehezek!
kormány&stucni marad a diabolus
mit lehetne lecserélni?
a belsöt?most 2db ez a nagy maxxis van 3.0ig
pedálom 540g
nyeregcsövem valami kona
ülésem egy nagy tioga
üdv
hát szvsz pl pont a double tracken tudnál spórolni, meg a gumikon, 2,35 is bõven elég -imho-. az ülésen nem hiszem, hogy érdemes, tud kellemetlen meglepetéseket okozni.
belsõn is tudsz valamit faragni, mondjuk olyanon, ami 2,5ig jó, csak akkor növelni kell a nyomást, hogy ne üsd fel.
a pedál elég könnyû, ha 540 gramm, azon nem érdemes farigcsálni.
mindig midenbõl van könyebb, valamit a stucnin/kormányon is lehet, kérdés, hogy érdemes e.
a 888 könnyû, de a stab mennyi?
#5473
vendég_rvilike_*
Írta 2005. február 11. - 17:41
#5474
Írta 2005. február 11. - 00:20
meguntam a 26kgs gépet!
eladtam stinky vázam meg monster telom
most van egy stab meg egy 888
3.0át is lecseréltem 2.5re
mivel tudok még grammot sporolni?
double track felni marad,
tárcsa,hajtokar,agyak,válto stb mind saint azzok nem nehezek!
kormány&stucni marad a diabolus
mit lehetne lecserélni?
a belsöt?most 2db ez a nagy maxxis van 3.0ig
pedálom 540g
nyeregcsövem valami kona
ülésem egy nagy tioga
üdv
#5475
Írta 2005. február 10. - 21:09
xt hajtókar: 45 az ebike-on. a használt fsa meg monoval is ér mondjuk 20-at. akkor hol az ötven?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5476
Írta 2005. február 10. - 19:20
Miért nincs ára az FSA V-drive - XT könnyítésnek? Pont az ára az ára: 50.000 ringyó...'02-es Duke Race 1500g Szoval nem 500g a kulonbseg Amugy nem csak a csavarokra gondoltam,ugy ertettem az osszes ilyen alkatreszt ha veszed(nyeregbilics,gyorszarak,stucnialatet,csavarok stb) minden szart,akkor 100g-mot siman lehet nyerni.Mas kerdes mennyi penz Szerintem se esszeru,de csak azert nem mert k draga.Amugy ez nem igaza h minden konnyitesnek ara van,ha az Fsa vdrive hajtomuvemet lecserelnem uj xt-ra,sokkal konnyebb lenne,es erosebb is...
Ja,nem birom ki h ne jegyezzem meg: a muszaj-t j-vel irjak
Péter
#5477
vendég_rvilike_*
Írta 2005. február 10. - 19:01
Ja,nem birom ki h ne jegyezzem meg: a muszaj-t j-vel irjak
#5478
Írta 2005. február 10. - 18:55
könnyíteni büntetlenül szinte semmin nem lehet. ha mégis muszály, akkor olyanon, ami miatt nem kerülsz életveszélybe, tehát nem a felnin, nem a kormányon és nem a teleszkópon. azokból inkább egy kicsi biztonsági tartalékot illik hagyni. szerintem.
persze ha valaki nagyon grammániás, vehet sidet, de akkor ne leygen az iletõ 80 kiló. ha 80 kiló, elõször adjon le 10 kilót, mert bizonyított tény, hogy magadon felcipelni a hegyre +1 kg-t sokkal jobban megterheli a szerveidet és a szivedet, mint ha az a bicikliden van.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5479
Írta 2005. február 10. - 18:49
a sid és a duke között pedig van 500g...
és ezt nem azért mondom, hogy sidet kell venni (nekem is duke-om van), hanem azzal nem értek egyet, hogy a karbon kulacstartó lenne az ésszerû könnyítés mintapéldája...
engem leginkább a súly a keréken izgat, azt nagyon megérezni