Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5361
Írta 2005. március 20. - 13:13
syntace f99 stucni, continental explorer supersonic,Dt swiss xr 4.1d felni/240s agyak
ezek teccõs dolgok.
ésszerûnek tûnik, és ahol kell ott erõs/nincs agyon könnyitve.
Mondjuk amit én lecserélnék alapból az a shimano fékváltólkar hogy rakhassak rá márta sl-t.
Mondjuk ha megszi az emberfia már cserélné a fene annyit nem ér.
ezek teccõs dolgok.
ésszerûnek tûnik, és ahol kell ott erõs/nincs agyon könnyitve.
Mondjuk amit én lecserélnék alapból az a shimano fékváltólkar hogy rakhassak rá márta sl-t.
Mondjuk ha megszi az emberfia már cserélné a fene annyit nem ér.
#5362
Írta 2005. március 20. - 13:03
http://www.canyon.co...index.html?b=52
Szerintetek ez jó bicó?
9.45kiló pedállal &tárcsafékkel nem rossz.
És nem fizetsz 1000-2000eut csak a márkáért...bár igysem olcsó.
A skareb ráadásul merevebb a sidnél és a foxnál is.
Szerintetek ez jó bicó?
9.45kiló pedállal &tárcsafékkel nem rossz.
És nem fizetsz 1000-2000eut csak a márkáért...bár igysem olcsó.
A skareb ráadásul merevebb a sidnél és a foxnál is.
#5363
Írta 2005. március 18. - 17:54
Te Gyalog. Mi lesz, ha ilyen tempóban könnyítessz a gépeden? Még a végén cukrost is túlszárnyalod Egész korrekt géped van már
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#5364
vendég_rvilike_*
Írta 2005. március 13. - 19:36
Aha akkor ok,en probikeban vettem szinten lemerettem,csak mar nem emlekeztem hogy mennyi volt,de hasonlo remlett.Kosz
#5365
Írta 2005. március 13. - 19:33
anno ridebikeban néztem, és le is mérték nekem, valami 720 körül rémlik
#5366
vendég_rvilike_*
Írta 2005. március 13. - 19:23
Nem tudja valaki milyen sulyban van a Continental Traction Pro kulso?
(kevlaros,2.0) Sehol nem talaltam,nekem meg nincs merlegem :/
Fontos lenne
(kevlaros,2.0) Sehol nem talaltam,nekem meg nincs merlegem :/
Fontos lenne
#5367
Írta 2005. március 12. - 16:56
Igen! Ennyire ráérek! Ha nem teccik, hogy a fórumon fent vagyok, akkor a rendszergazda legyen szíves és töröljön az adatbázisból!
nyugi...
Csak az volt a baj, hogy teljesen félreérted a helyzetet. Miden CC-s tisztában van azzal, hogy ha lecseréli a Black-jét egy SID Titanium-ra, akkor nyer fél kilot. Szerintem nincs itt olyan, aki ne tudná, hogy mit kéne mire cserélni ahhoz, hogy könnyítsen...
A gond általában a pénzzel van, meg néha azzal, hogy ésszerûtlen a dolog. Pl fölösleges lecserélni a nyeregcsõbilincset pár gr-ért. (holott ezt én is megtettem tavaly )
Szóval fölösleges idõpocsékolás leírogatni, hogy mit mire kéne cserélni, mert nem errõl szól a topic (kivéve ha valaki el akar költeni valamennyi pénzt, és tanácsot kér..)
peace.
#5368
Írta 2005. március 12. - 16:47
Igen! Ennyire ráérek! Ha nem teccik, hogy a fórumon fent vagyok, akkor a rendszergazda legyen szíves és töröljön az adatbázisból!
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse:
#5369
Írta 2005. március 12. - 15:07
Nem azzal van a baj, hogy nincs ötlet a könnyítésre... De ember legyen, aki összeszed ennyi zsét.
hát ezaz...
kb 3 perc alatt kitalálnám a 8 kilós montimat, ha csak ennyi lenne a feladatom, és utána az ölembe szórnák a cuccot...
#5370
Írta 2005. március 12. - 14:21
én meg tök komolyan elkezdtem olvasni, hogy mit írt, aztán egyre szélesebb lett a mosolyom
Nem azzal van a baj, hogy nincs ötlet a könnyítésre... De ember legyen, aki összeszed ennyi zsét.
Úgy látom jön a tavasz, meg a jóidõ és mindenki összerakta a gépét sûrû grammozás közepette. Szép nyárnak nézünk elébe.
Ja, és hogy én is dicsekedjek. Kapott a bicó egy XTR hátsóváltót, mert megérdemelte. Nyugdíjaztam az STX-RC-t. Most így ~10,6 kg
Nem azzal van a baj, hogy nincs ötlet a könnyítésre... De ember legyen, aki összeszed ennyi zsét.
Úgy látom jön a tavasz, meg a jóidõ és mindenki összerakta a gépét sûrû grammozás közepette. Szép nyárnak nézünk elébe.
Ja, és hogy én is dicsekedjek. Kapott a bicó egy XTR hátsóváltót, mert megérdemelte. Nyugdíjaztam az STX-RC-t. Most így ~10,6 kg
#5371
Írta 2005. március 12. - 11:37
kössz jokystone a véleményt és a segítséget...
egyrészt a 9.0 szett azért nagyon rendben van súly szempontjából is, illetve mûködésileg is...
másrészt amilyen drága cuccokat emlegettél, az nálam szóba se jön.
az egész bringám most van 197.000 Ft-ban, ehhez képest egy black platinum majdnem ennyi
egyrészt a 9.0 szett azért nagyon rendben van súly szempontjából is, illetve mûködésileg is...
másrészt amilyen drága cuccokat emlegettél, az nálam szóba se jön.
az egész bringám most van 197.000 Ft-ban, ehhez képest egy black platinum majdnem ennyi
#5372
Írta 2005. március 12. - 10:56
.
Végezetûl megjegyezném, hogy én DH/FR téren nyomulok és amatörnek számítok ezen a téren.
Nekem EZ az elsõ hozzászólásom itt, ugyanezen okok miatt. Ugye nem kell túlmagyarázni?
Aktuális civil
#5373
Írta 2005. március 12. - 10:47
A váltás is tranz x legyen.
Inkább nehezíts a bringán manapság az a menõ
Inkább nehezíts a bringán manapság az a menõ
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#5374
Írta 2005. március 12. - 10:46
a sram rendszert shimano-ra?fõleg mert úgy könnyebb?érdekes én én sram cuccaim könnyebbek mint a shimano XTR cuccai.A connex láncot meg shimano-ra?
A bike+ nyeregcsõbilincset tranz-x?az is baromi szar..
Taranz-X-re, jó?
WaNNaRiDE
#5375
Írta 2005. március 12. - 10:26
a sram rendszert shimano-ra?fõleg mert úgy könnyebb?érdekes én én sram cuccaim könnyebbek mint a shimano XTR cuccai.A connex láncot meg shimano-ra?
A bike+ nyeregcsõbilincset tranz-x?az is baromi szar..
A bike+ nyeregcsõbilincset tranz-x?az is baromi szar..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#5376
Írta 2005. március 12. - 09:28
#5377
Írta 2005. március 12. - 09:24
én azt mosolyogtam meg az egészben, hogy sram v féket le akar cserélni egy jóval butább ritchey-re, csak mert 3 grammal könnyebb.
meg a pénz, amit itt leírt, vagy egy új bicikli ára 500 gramm megspórolásáért klb együtt, ha hihetõ a történet:-)
meg a pénz, amit itt leírt, vagy egy új bicikli ára 500 gramm megspórolásáért klb együtt, ha hihetõ a történet:-)
#5378
Írta 2005. március 12. - 09:18
#5379
Írta 2005. március 12. - 04:23
Amit én kicserélnék a helyedben:
Rock Shox Duke Race villát Manitou Black Super Air villára -100g vagy nagyon sok pénz esetén Manitou Skareb Platinum IT telóra -200g
WTB fejcsapágyat FSA Orbit XL2 fejcsapágyra -49g
BikePositive 2014 Alu kormányt Ritchey WCS Flat Mountain Bar kormányra -23g
Ike Shorty kormányszarvakat Ritchey Bar Ends kormányszarvra -40g
Ike Light markolatotot Ritchey WCS Grips markolatra
Ike Light stucnit Ritchey WCS Stem stucnira -60g
Ike Light nyerget Fizik Ninsen nyeregre -15g vagy Fizik Plateau nyeregre -35g
BikePositive 400mm nyeregcsövet Ritchey WCS Post nyeregcsõre (akár -70g is lehet! de ez méretfüggö, könyebb a BikePositivenál)
BikePositive nyeregcsõbilincset valami szebb darabra, mondjuk Taranz-X nyeregcsõbilincsre (strapabírása és szépsége miatt, meg megérdemli a Kona váz)
EggBeater C pedál a Ritchey V-3 helyett -100g
Belsõ szallagod nem tudom milyen van, de tudom ajálani a Michelin sárga belsõ szalagját, mert erõs, könnyû és jó!
Truvativ hajtómûvet és középrészt Shimano XT Hollowtech 2 hajtómûre -298g
Az SRam váltórendszert átcserélném Shimanora, mert ezzel is lehet, hogy lehetne pár grammot spórolni és a láncot Connexre vagy Shimanora.
SRam v-fékeket kicserélném Ritcheyre, ami szintén pár gramm minuszt jelent.
A fékkart és a váltót lecserélném egy fék-váltókarra, egyben az egész és valószínûleg könyebb is.
Végezetûl megjegyezném, hogy én DH/FR téren nyomulok és amatörnek számítok ezen a téren.
Rock Shox Duke Race villát Manitou Black Super Air villára -100g vagy nagyon sok pénz esetén Manitou Skareb Platinum IT telóra -200g
WTB fejcsapágyat FSA Orbit XL2 fejcsapágyra -49g
BikePositive 2014 Alu kormányt Ritchey WCS Flat Mountain Bar kormányra -23g
Ike Shorty kormányszarvakat Ritchey Bar Ends kormányszarvra -40g
Ike Light markolatotot Ritchey WCS Grips markolatra
Ike Light stucnit Ritchey WCS Stem stucnira -60g
Ike Light nyerget Fizik Ninsen nyeregre -15g vagy Fizik Plateau nyeregre -35g
BikePositive 400mm nyeregcsövet Ritchey WCS Post nyeregcsõre (akár -70g is lehet! de ez méretfüggö, könyebb a BikePositivenál)
BikePositive nyeregcsõbilincset valami szebb darabra, mondjuk Taranz-X nyeregcsõbilincsre (strapabírása és szépsége miatt, meg megérdemli a Kona váz)
EggBeater C pedál a Ritchey V-3 helyett -100g
Belsõ szallagod nem tudom milyen van, de tudom ajálani a Michelin sárga belsõ szalagját, mert erõs, könnyû és jó!
Truvativ hajtómûvet és középrészt Shimano XT Hollowtech 2 hajtómûre -298g
Az SRam váltórendszert átcserélném Shimanora, mert ezzel is lehet, hogy lehetne pár grammot spórolni és a láncot Connexre vagy Shimanora.
SRam v-fékeket kicserélném Ritcheyre, ami szintén pár gramm minuszt jelent.
A fékkart és a váltót lecserélném egy fék-váltókarra, egyben az egész és valószínûleg könyebb is.
Végezetûl megjegyezném, hogy én DH/FR téren nyomulok és amatörnek számítok ezen a téren.
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse:
#5380
Írta 2005. március 12. - 01:01
Meg egy FSA Orbit XL2 fejcsapággyal pár grammot még, mert 101 gramm csak az Orbit XL2 és nem 150gramm, mint a WTB és erõsebb és jobb is, igaz drágább is.
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse: