Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#5181
Posted 2005. June 23. - 08:53

#5182
Posted 2005. June 23. - 08:04

Sziasztok!
Szép paripa wannaride,jo es szep egyut elest kivanok vele!:beer:
Csak most raktad osze?vagy mar hasznalgatad?
csak mert kivancsi lennek menettapasztalatokra kormányszáral+kormányal...csak mert hasonlóval szemezgetek én is...milyen volt felszerelni a kormányszárt+kormányt?mert a 2005ös F99 álítólag szorul jó pár más kormányal...sajátal ugye nem?
fejcsapágy milyen?összerakás+berakás+müködés?
A kerekek tényleg ilyen 1726grammosak?!
gyári kerékszet nem de?mármint made by dt swiss...
menetapasztalat?csak mert én is könnyebb+megbizható+tartós tárcsás kerekeket keresek...
hát én is épp nézem...de nem nagyon találok tömegadatot vázadra a neten...de lehet hogy en vagyok bena...de nem latok 2004-es 19.5 tömegadatokat...
endre
Syntace: Azért választottam ezt, mert merevebbnek mondják, mint a Ritchey WCS-t, kb. ugyanannyiba került és a kormány pedig, ahogy mondod gond nélkül megy bele, legalábbis Vizdiék nem panaszkodtak, hogy ezzel szívtak volna. (Amúgy ilyen történeteket én is olvastam az mtbr.com-on.)
CK: Szerintem ez sem okozhatott gondot. Normális, nem integrált fejcsapágy. 10 év gari, WCSnél picit magasabb ár.
Kerekek: Kézi fûzésûek, tehát nem gyári kerékszett. A tömege tényleg ennyi, sk. mértem le konyhamérlegen, 1726g az elsõ és a hátsó kerék együtt, gyorszárak nélkül. Lehetett volna könnyebb is, ha bevállalom a DT Supercomp, netán Aerolite küllõket, de mivel régen voltam 60 kiló

És még csak ismerkedünk... a kapcsolat elején vagyunk, gyakorlatilag bejáratós még

#5183
Posted 2005. June 23. - 01:49

Szép paripa wannaride,jo es szep egyut elest kivanok vele!:beer:
Csak most raktad osze?vagy mar hasznalgatad?
csak mert kivancsi lennek menettapasztalatokra kormányszáral+kormányal...csak mert hasonlóval szemezgetek én is...milyen volt felszerelni a kormányszárt+kormányt?mert a 2005ös F99 álítólag szorul jó pár más kormányal...sajátal ugye nem?
fejcsapágy milyen?összerakás+berakás+müködés?
A kerekek tényleg ilyen 1726grammosak?!
gyári kerékszet nem de?mármint made by dt swiss...
menetapasztalat?csak mert én is könnyebb+megbizható+tartós tárcsás kerekeket keresek...
hát én is épp nézem...de nem nagyon találok tömegadatot vázadra a neten...de lehet hogy en vagyok bena...de nem latok 2004-es 19.5 tömegadatokat...
endre
#5184
Posted 2005. June 22. - 23:42

Nem a súlyában van a kifogás, hanem hogy ennyire eltér a gyári adattól! :oops:
Ami egy ilyen árban lévõ vázban egy ilyen neves gyártótól finoman szólva cinkes. Elvileg 1465 gramm a 19,5"-ös, s 1345 a 17,5"-ös. (azért 300 grammot nem illik rákamuzni...)
Tomegadatok honnan vannak? Mert a Trek sajat oldalan tobb eve nincsenek fent ilyen jellegu informaciok.
#5185
Posted 2005. June 22. - 23:16

a 2005-ös Elite 9.8 OCLV ugyanilyen tömegû.. csak fényezésben tér el ettõl.
A Giant-ek, Speckók között lenne könnyebb váz, de én olyat szerettem volna, ami nem egy évig tart, pláne hogy én is 75+ kg vagyok. Ezért nem SID a villa és ezért nem V fék van a gépen.
Nem a súlyában van a kifogás, hanem hogy ennyire eltér a gyári adattól! :oops:
Ami egy ilyen árban lévõ vázban egy ilyen neves gyártótól finoman szólva cinkes. Elvileg 1465 gramm a 19,5"-ös, s 1345 a 17,5"-ös. (azért 300 grammot nem illik rákamuzni...)
#5186
Posted 2005. June 22. - 22:59

Gramm-mániás énem erõsködött, hogy tegyem be ide is:
Az új gépem: http://photos16.flic...41f144e.jpg?v=0
váz: Trek Elite 9.8 2004 - 1721g (19,5", nyeregcsõbilinccsel (24g), tárcsafék konzollal (48g))
villa: Fox F80x 2005 - 1697g (vágatlanul, de vágni kellett belõle)
....
Éreztem, hogy itt leszel! :mybad: :lol1:
KisÖcsike
#5187
Posted 2005. June 22. - 22:29

Szomorú. Így már nem is kellene.
(na jó, csak vicceltem) De legalább erõs. Pedig a Trek mindig olyan precíz volt - a 2005-ös OCLV 9.8 1200 gramm körüli - legalábbis ezt mondják. Fura, mert az NRS-em meg könnyebb (lemérve), mint a gyári adat.
a 2005-ös Elite 9.8 OCLV ugyanilyen tömegû.. csak fényezésben tér el ettõl.
A Giant-ek, Speckók között lenne könnyebb váz, de én olyat szerettem volna, ami nem egy évig tart, pláne hogy én is 75+ kg vagyok. Ezért nem SID a villa és ezért nem V fék van a gépen.
#5188
Posted 2005. June 22. - 22:26


#5189
Posted 2005. June 22. - 22:20

Hmmm...wanna, az a váz nehéznek tûnik nekem - lemérted, vagy hivatalosan is ennyi? Mert én valami 1400 gramm körüli értékre emlékszem...ha az emlékezetem nem csal.
Egyébként nagyon szép bicó, gratula hozzá!
Lemértem.

#5190
Posted 2005. June 22. - 22:09


Egyébként nagyon szép bicó, gratula hozzá!
#5191
Posted 2005. June 22. - 21:24

Az új gépem: http://photos16.flic...41f144e.jpg?v=0
váz: Trek Elite 9.8 2004 - 1721g (19,5", nyeregcsõbilinccsel (24g), tárcsafék konzollal (48g))
villa: Fox F80x 2005 - 1697g (vágatlanul, de vágni kellett belõle)
hajtómû: Shimano XTR - 794g (integrált középcsapággyal)
lánc: Shimano Dura-ace/XTR - 297g
fogaskeréksor: Shimano XT - 295g
elsõváltó: Shimano XTR (M-961) - 150g
hátsóváltó: Shimano XTR (M-952) - 235g
pedál: Shimano PDM-959 - 348g
fékek: Shimano XTR disc - 222g (elsõ) + 232g (hátsó) kompletten
fékváltókar: Shimano XTR Dual Control - 483g (pár)
fejcsapágy: Chris King NoThreadSet - 126g
stucni: Syntace F99 - 106 g
kormány: Syntace Duraflite Carbon - 117g
markolat: Ritchey WCS - 45g
nyeregcsõ: Bontrager Race X Lite - 228g
nyereg: Selle Italia Flite SLR - 144g
kerekek: DT Swiss 240s Center Lock + DT Competition + DT Swiss XR 4.1d - 1726g
gyorszárak: DT Swiss - 118g
külsõk: Schwalbe Racing Ralph 2.1 - 1004g
belsõk: Schwalbe (késõbb Michelin C4 Latex) - 224g /pár
__________________
10332g
#5192
Posted 2005. June 19. - 00:48

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#5193
Posted 2005. June 19. - 00:47

TERMÉSZETESEN rengeteget fognak eladni belõle. Nem azért mert könnyû, hanem azért, mert gyönyörû... és RaceFace.
De az tuti hogy nem nálunk. X-Fucktor közölte hogy egyedül én kértem, és 1 db-ért nem fognak rendelni ebbõl a szállítmányból.

USA-ból kéne szerezni, ott sokkal olcsóbb. Valaki tud behozni onnan, vagy ismer valakit, aki szokott onnan küldeni cuccokat?
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#5194
Posted 2005. June 13. - 09:50

Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)

#5195
Posted 2005. June 13. - 09:40

Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)

#5196
Posted 2005. June 07. - 13:17

#5197
Posted 2005. June 05. - 21:03

#5198
Posted 2005. May 26. - 13:11

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#5199
Posted 2005. May 26. - 12:06

oké hogy csak egy aludarab, de elég sok ideig el lehetett vele a tervezõje és a CNC gép is

#5200
Posted 2005. May 26. - 01:11
