Sziasztok!
Szép paripa wannaride,jo es szep egyut elest kivanok vele!:beer:
Csak most raktad osze?vagy mar hasznalgatad?
csak mert kivancsi lennek menettapasztalatokra kormányszáral+kormányal...csak mert hasonlóval szemezgetek én is...milyen volt felszerelni a kormányszárt+kormányt?mert a 2005ös F99 álítólag szorul jó pár más kormányal...sajátal ugye nem?
fejcsapágy milyen?összerakás+berakás+müködés?
A kerekek tényleg ilyen 1726grammosak?!
gyári kerékszet nem de?mármint made by dt swiss...
menetapasztalat?csak mert én is könnyebb+megbizható+tartós tárcsás kerekeket keresek...
hát én is épp nézem...de nem nagyon találok tömegadatot vázadra a neten...de lehet hogy en vagyok bena...de nem latok 2004-es 19.5 tömegadatokat...
endre
Syntace: Azért választottam ezt, mert merevebbnek mondják, mint a Ritchey WCS-t, kb. ugyanannyiba került és a kormány pedig, ahogy mondod gond nélkül megy bele, legalábbis Vizdiék nem panaszkodtak, hogy ezzel szívtak volna. (Amúgy ilyen történeteket én is olvastam az mtbr.com-on.)
CK: Szerintem ez sem okozhatott gondot. Normális, nem integrált fejcsapágy. 10 év gari, WCSnél picit magasabb ár.
Kerekek: Kézi fûzésûek, tehát nem gyári kerékszett. A tömege tényleg ennyi, sk. mértem le konyhamérlegen, 1726g az elsõ és a hátsó kerék együtt, gyorszárak nélkül. Lehetett volna könnyebb is, ha bevállalom a DT Supercomp, netán Aerolite küllõket, de mivel régen voltam 60 kiló nem mertem.
És még csak ismerkedünk... a kapcsolat elején vagyunk, gyakorlatilag bejáratós még