Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4461
Posted 2006. January 11. - 01:49
#4462
Posted 2006. January 11. - 00:25
húzottnak híjják
van hagyományos (pl. 2,0) is
Azon már mondjuk elgondolkodtam, hogy miért...hiszen mindig is kovácsolták õket...(gondolom valami téves vizuális elõkép lehet a ludas ebben...)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4463
Posted 2006. January 11. - 00:24
De ezen nincs értelme nyekeregni, mérd le egyszer!
(hihi, nem is tudtam, hogy te is rugósból tuningoltad! )
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4464
Posted 2006. January 10. - 23:57
Nem neked volt igazad. AZ MXR AIR-t nézd Dante !
Marzocchi MXR Air 2002 1 1/8" 1650 g converted from coil
#4465
Posted 2006. January 09. - 21:28
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4466
Posted 2006. January 09. - 17:14
#4467
Posted 2006. January 09. - 17:13
van hagyományos (pl. 2,0) is
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4468
Posted 2006. January 09. - 16:52
Magyarul a küllõ nem minden helyén uakkora az átmérõ... Há dikk esse tuttam
És akkor melyiket ajánlod ?
#4469
Posted 2006. January 09. - 16:48
#4470
Posted 2006. January 09. - 16:36
Kicsit hülye vok hozzájuk. Segíthetnétek. DT-k közül mit érdemes berakni alám ?
- merev a gép (pyxis)
- 70 kg vagyok
- Mavic XC 717 disc a felni
- logikus a tárcsafék...
- WTB laser disc lite agy
#4471
Posted 2006. January 09. - 14:13
#4472
Posted 2006. January 09. - 13:57
ott valami be lett nézve....
a DT Swiss honlapján 64db revolution küllõ 261g...
http://www.dtswiss.c...bikedetail&id=4
Ezek küllõanya nélkül vannak ahogy nézem.
Akkor 130,5 g egy 32-es csomag. Lehet nem jól emlékszek de én 200-ra emlékszek , de anyával együtt ! Igaz nem is patikamérlegen lett mérve, Ezért lehet hogy 180g volt anyával.
#4473
Posted 2006. January 09. - 13:29
a DT Swiss honlapján 64db revolution küllõ 261g...
http://www.dtswiss.c...bikedetail&id=4
#4474
Posted 2006. January 09. - 11:03
felni 395
agy 262
küllõk ~140
belsõ 106
külsõ 335
tárcsa 117+13g (csavarokkal)
+a racsni, amit nem adtam hozzá, 295
Matekból asszem jó vagyok, de lehet elnéztem EMber vok énis.
Van itthon valahol elfekvõben egy 32-es pack DT 1,8-1,5-1,8 küllõm, az ~200g súlyú küllõanyákkal(nem alu).:chin:
#4475
Posted 2006. January 09. - 10:20
Csajkk addigis kimelem a dzsuvában a telot es inkább a könyebb nagyobbreszt aszfalt uakon megyek..
nayo > lessz terep lefele is de mayd csak tuleli váz..ha meg ugy erzem halál , egyböl beteszem a telot.
Jelenleg városban tekergek SS o.utivamontival plussz görgõzöm, februárban állok neki montival menni.
#4476
Posted 2006. January 09. - 09:46
#4477
Posted 2006. January 09. - 00:14
Ha lesz idén is akkor valahol vesd majd fel, mert a tavalyit kihagytam!
Megpróbálom. Nekem is kéne indulni
#4478
Posted 2006. January 09. - 00:13
Hát igen a Robinson Kupa
Ha lesz idén is akkor valahol vesd majd fel, mert a tavalyit kihagytam!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4479
Posted 2006. January 09. - 00:05
Szerintem nem annyira megosztó mint a tárcsafék vagy az össztelós. Elég megnézni a XC világkupát. Én a Morati villás Martinezen kívül nem is emlékszem merevvillás versenyzõre. Mondjuk ott nincs pénzhiány. Egyszer voltan Nyíregyen versenyezni a lakótelepi dombon és a lépcsõsorok igen rosszul estek, pedig a marokat és a talaj között csak a kormánycsapágy, a felni meg az anyák voltak aluból, a többi hajott, de nem eleget.
Hát igen a Robinson Kupa
#4480
Posted 2006. January 09. - 00:04
Hát na, NRS-ben szép is lenne a merevvilla!