
Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#4281
Írta 2006. március 14. - 02:14


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4282
Írta 2006. március 13. - 15:54


#4283
Írta 2006. március 13. - 15:46

meg az ust-s külsõk nehezebbek.
ne hidd. pár grammal. viszont nem kell belsõ meg felniszalag.
#4284
Írta 2006. március 13. - 15:44

D3.1 -et mar nem nagyon kapni sajnos.
I`m as fast as nobody!
#4285
Írta 2006. március 13. - 15:42

az a gáz hogy olyan alkalmi vétel volt hogy hitetlenül pofátlan kevés pénzt adtam érte, nem volt idõ variálni meg belegondolni ilyenekbe. meg az ust-s külsõk nehezebbek.823at (asszem) kellett volna venni vagy d3.1-et és akkor nem kellene belsõ
#4286
Írta 2006. március 13. - 15:38

#4287
Írta 2006. március 13. - 15:35

Azért kérdeztem, mert sokaltam a kerekem 2375 grammját, pedig viszonylag könnyû dolgokat vettem hozzá.
régi "kõkerék": b+ átütõs elsõagy, duro 3" gumi, Rínólájt felni dt küllõ continental belsõ schwalbe felniszalag: összesen 3125g !

újdonság:
Mavic 721
Schwalbe öntapadós felniszalag (mint a szigszalag)
DT küllõk 2.0 Novatec elsõ átütõs agy
schwalbe Big Betti 2.4 hajtogatós a legpuhább gumiösszetétellel. lemérve 885g
schwalbe belsõ 75-559. mérve 240g
összesen 2375g
ha a külsõt-belsõt elveszem marad 1250g ha minden igaz
a belsõn még tudnék fogni valamennyit kb 100 gramot a belsõn, de nem vagyok biztos benne hogy megéri a defektek megnövekedett kocskázata miatt...
szerintetek?
#4288
Írta 2006. március 13. - 14:10

A DT -nek van ha jol emlekszem meg hasonlo sulyban komplett kereke, ez alatt csak a specialisan konnyure epitett kerekek vannak ( Tune agy + huzott kullok + valami konnyu felni ~1000g vagy alatta )
I`m as fast as nobody!
#4289
Írta 2006. március 13. - 14:07

egyszóval milyen súlyban kellene lennie egy profi dh kerékszettnek szõröstõl bõröstûl, külsõ belsõ meg minden nyalánkság.

#4290
Írta 2006. március 11. - 19:42

Specialized Allez:
Váz: Specialized Allez Sport
Villa: Specialized Carbon
Kormány: Pro hagyományos hajlítással
Stucni: PRO 90mm/6 fok/31.8mm
Fejcsapágy: Specialized gyári
Fékváltókar: Shimano Ultegra 2x9
Hajtómû: Shimano 105 FC-5502
Monoblokk: BB5500
Elsõ váltó: Shimano 105 FD5600
Pedál: PD-R540
Nyeregszár: PRO
Nyereg: WTB Speed V
Fék: Shimano 105 BR-5600
Agyak: Shimano Dura-Ace FH7700+HB7700
Felni: Rigida Flyer
Küllõ: Sapim 2.0
Gumi: Schwalbe Stelvio 23-622
Hátsó váltó: Shimano 105 RD 5600 SS
Fogaskeréksor:CSHG70-9
Lánc: CN-HG73
Specialized Stumpjumper S-Works HT:
Váz: Specialized Stumpjumper S-Works HT M5
Villa: Manitou R7 elite+tuning+lockout
Kormány: PRO XC-OS
Stucni: PRO PLT
Fejcsapágy: BBB iparis nem integrált
Fékkar: Shimano Saint BLM 800
Váltókar: Shimano XTR SLM952
Hajtómû: Shimano XT FC-M760
Monoblokk: SMFC-760
Elsõ váltó: Shimano XTR FD-M960
Pedál: Eggbeater
Nyeregszár: PRO PLT
Nyereg: WTB Speed V
Fék: Shimano Saint BRM-800
Agyak: FRM
Felni: DS1XC
Küllõ: DT 2.0
Gumi: Schwalbe Racing Ralph
Hátsó váltó: Shimano XTR RDM-952
Fogaskeréksor: Shimano XTR CSM-960
Lánc: CN-7701
Specialized P3:
Váz: Specialized P3
Villa: Manitou Splice Super 100-130+Lockout
Kormány: Ritchey Rizer
Stucni: Altrix
Fejcsapágy: FSA
Fék: Shimano Deore
Hajtómû: Shimano Saint FCM-800
Monoblokk: Shimano Saint
Pedál: Kona
Nyeregszár: Specialized
Nyereg: Merida IKE
Agyak: Novatec
Felni: Sun Singletrack 24”
Küllõ: DT 2.0
Gumi: Schwalbe Racing Ralph 24x2.1
Fogaskeréksor: 1db 11-es
Lánc: SRAM PC1
#4291
Írta 2006. március 11. - 11:25

Karakoram: az új allez a váz.
#4292
Írta 2006. március 11. - 11:12

#4293
Írta 2006. március 11. - 07:25

Na hozzuk feljebb a topikot..
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2473
itt vannak a képek az épülõ bringáimról...igaz az egyik kakukktojás...de az is könnyítve lesz...
Majd tolok még fotókat,ahogy kész...
Ütõs kis csapatod van, gratula hozza!
Ez mikori Allez váz? Milyen cuccokkal fogod feldíszíteni?
#4294
Írta 2006. március 10. - 12:35

Probalt mar valaki ilyet szalag helyett?
http://www.fixedgear...city/veloplugs/
Jott egy ilyen kerek nekem nemreg. Gyari Michelin kerek, amivel a B1 versenyzok mentek a vilagkupan, abban volt ilyen megoldas. Ezt nem felniszalag helyett szoktak alkalmazni, hanem akkor, ha normal felnit akarnak ust -skent hasznalni. Valszeg konyebb mint a gyari ust felni ( D521 volt nalam ). Ezen kivul annyit csinaltak meg, hogy a felni illesztesnel gyantaval kitoltottek a rest, nehogy eresszen. Es tokeletes kerek lett belole.
Amugy ha jol emlekszem akkor a Misinek van par ilyen izeje

Nem rossz dolog az biztos.
I`m as fast as nobody!
#4295
Írta 2006. március 10. - 12:12

A söröket nem én ittam:)))
#4296
Írta 2006. március 10. - 12:03

Tojás, de legalább nem törik olyan könnyen.itt vannak a képek az épülõ bringáimról...igaz az egyik kakukktojás...de az is könnyítve lesz...
Majd tolok még fotókat,ahogy kész...

Ez a kép indulás elõtt vagy érkezés után készült?
http://pix.bikemag.h...177205&cat=2473
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4297
Írta 2006. március 10. - 11:19

http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2473
itt vannak a képek az épülõ bringáimról...igaz az egyik kakukktojás...de az is könnyítve lesz...

Majd tolok még fotókat,ahogy kész...
#4298
Írta 2006. március 08. - 10:01

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#4299
Írta 2006. március 08. - 09:51

#4300
Írta 2006. március 08. - 09:27

Merida CX500