Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#4221
Posted 2006. March 17. - 23:01

#4222
Posted 2006. March 17. - 17:09

1 sör? 2012 márc 16-án 1 milla alatti, 5 kiló alatti országúti sorozatgyártott alkatrészekkel, amik 5 évet várhatóan kihúznak.
Olyan bringát már most sem gyártanak ami kihúz 5 évet.... Attól tartok nem nagyon lesz már ilyen, 5 kiló alatti meg pláne nem.
A szuperkönnyû bringával meg nem hiszem, hogy versenyeznének ha 30 felett instabil. Mert 40-50 alatt azért ritkán szokás menni a versenyeken tudtommal.
#4223
Posted 2006. March 17. - 17:06

...akkor kijön 100 000 dollárból. Sima ügy.
És ennyi pénzbõl kapsz egy olyan biciklit, ami kb 200 km múlva szétesik alattad (alattam (93 kiló így tél végén

Ez nem használható bicaj, hanem egy technológiai demó: tessék, ilyet lehet építeni. Ebben a kategóriában senkit nem zavar, hogy a bringa öncélú, és használhatatlan. Felfogható útkeresésnak is a gyártók részérõl: hol lehet még könnyíteni az alkatrészeken. De hülyeség ráaggatni a "használható" jelzõt. Bár az is igaz, hogy kinek, és mire.
X.
Ps.: én ilyenkor mindig elképedek, mekkora pénzeket bírnak egyesek értelmetlenül elkölteni, pusztán hogy meglegyen nekik a "leg".
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#4224
Posted 2006. March 17. - 12:59

"Actually the price that Velonews used was WAY off. Most things on this bike are custom or prototype. Anyone thats ever been involved in manufacturing knows how expensive prototyping can be. Especially since many of the items were made by some of the top bike manufacturers in the world, it's not cheap to get a custom Tune hub, or Zero Gravity brakes"
"Since most of the components on this bike are custom or prototype putting a price tag on it would not be possible. But if you could convince all the companies to make another copy of the parts you would probably be spending close to 100k"
Tehát, ha iszonyú mázlid van és rá tudod venni a tune-t, a mag-et, a litespeed-et stb hogy megint álljanak neki egyedi alkatrészt barkácsolni, akkor kijön 100 000 dollárból. Sima ügy.
#4225
Posted 2006. March 17. - 12:52

#4226
Posted 2006. March 17. - 12:30

#4227
Posted 2006. March 17. - 11:43

Az egyik építõ szerint a bicó 30km/h fölött instabil, mert a kerekek túl könnyûek. Ezt õ úgy érti, hogy a pörgettyû hatás nem érvényesül, és azért irányíthatatlan. Valójában egy kalap szar a kerékszett a takony titán küllõivel meg a fém bálázószalagból hajlított felnivel. Nem a forgó tömeg stabilizál egy bicót, hanem az irányítás. Az meg nemigen van, ha ilyen takony a kerék. Ha rádobtak volna egy Litespeed kerékszettet, ami 50-100 grammal nehezebb, viszont a világ egyik legmerevebbje... akkor már csak a hajtásrendszert kéne kicserélni, mert az reménytelen, úgy, ahogy van.
#4228
Posted 2006. March 17. - 11:22

az easton monkey lite dh karbon kormányra rábiznám az életem (és a fogaim
)
egyetértek. a karbon ugyanolyan fasza egyébként 3 év múlva is (nem fárad) ?
#4229
Posted 2006. March 17. - 11:21

http://www.fairwheel...is/DSCF0916.JPG
Csak most látom, hogy ugyanazt linkeltük...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4230
Posted 2006. March 17. - 10:11

azt nem mondtam hogy 1 milla alatt lesz
2,5" mozgó fullit meg most is lehet építeni 9-cel kezdõdõ súlyut, (kg-ban számolva) úgy hogy alig van benne karbon..../
lehet túloztam kicsit de mondjuk az 5,8-at és a 9,8-et tartom most is:)
ja és sört még akkor sem fogok inni.....
Bazzeg, Tigger, ha a pénz nem számít, akkor már most is van 3600g alatti országúti. Nem szaros 5 kiló... 20 sebességes, 2 fékkel, minden alkatrésszel.
http://www.light-bik...ting.asp?id=747
#4231
Posted 2006. March 17. - 09:01

Az alu nyak súlya kb fele az acélénak. Marzocchi gyári adat szerint a vágatlan alu nyak 174g az acél pedig 380g.
köszi szépen.
#4232
Posted 2006. March 17. - 01:50


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4233
Posted 2006. March 17. - 00:47

Ja ja. 3,1-et mozgó, nem karbon, össztelós váz 1815 gramm (hogy hazabeszéljek). Természetesen rugóstaggal együtt.azt nem mondtam hogy 1 milla alatt lesz
2,5" mozgó fullit meg most is lehet építeni 9-cel kezdõdõ súlyut, (kg-ban számolva) úgy hogy alig van benne karbon..../
lehet túloztam kicsit de mondjuk az 5,8-at és a 9,8-et tartom most is:)
ja és sört még akkor sem fogok inni.....
#4234
Posted 2006. March 17. - 00:22

azt nem mondtam hogy 1 milla alatt lesz1 sör? 2012 márc 16-án 1 milla alatti, 5 kiló alatti országúti sorozatgyártott alkatrészekkel, amik 5 évet várhatóan kihúznak.
Addigra talán megszeretem annyira a sört, hogy le tudok gyûrni egy korsót...

2,5" mozgó fullit meg most is lehet építeni 9-cel kezdõdõ súlyut, (kg-ban számolva) úgy hogy alig van benne karbon..../
lehet túloztam kicsit de mondjuk az 5,8-at és a 9,8-et tartom most is:)
ja és sört még akkor sem fogok inni.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4235
Posted 2006. March 16. - 23:05

Meg addigra talán már nálunk is euró lesz, tehát az 1 milla reális.1 sör? 2012 márc 16-án 1 milla alatti, 5 kiló alatti országúti sorozatgyártott alkatrészekkel, amik 5 évet várhatóan kihúznak. Addigra talán megszeretem annyira a sört, hogy le tudok gyûrni egy korsót...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4236
Posted 2006. March 16. - 22:22

térjünk rá vissza 2012 ben
1 sör? 2012 márc 16-án 1 milla alatti, 5 kiló alatti országúti sorozatgyártott alkatrészekkel, amik 5 évet várhatóan kihúznak.
Addigra talán megszeretem annyira a sört, hogy le tudok gyûrni egy korsót...
#4237
Posted 2006. March 16. - 21:41

#4238
Posted 2006. March 16. - 19:24

idõnként ha unatkozom benézek ide is....
és akkor ilyeneket olvasok: "levegõ: 15g"
Ha levegõ helyett héliummal tölti fel a kereket, akkor máris nyert 13 grammot, ráadásul a legjobb helyen. Ha bátrabb, és hidrogénnel teszi mindezt, akkor máris 14 grammot nyert. Csodálatos, hol tart ma már a tudomány...

Dohányzás és nyílt láng használata defekt esetén tilos.
Hehe

X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#4239
Posted 2006. March 16. - 19:09

térjünk rá vissza 2012 benSztem ennyi tartalék messze nincs a technológiákban/anyagokban. Hogy menne le több mint 25%-kal a súly 6-7 éven belül? Most is karbonból meg titánból készü minden... ezeknél nemigen van jobb anyag.
5 kilós oúti, ami bírja? Mondjuk 1 mihály alatt, pár éven belül? Nem hiszem.
Abban mondjuk reménykedem, hogy a karbon meg a titán vázak lemennek 40 és száz rugó közé a technológia terjedésével, és elérhetõvé válnak egyszerû halandóknak is...
Mondjuk a súlyhatár tényleg vicces... tudtommal pályabicósokra is ugyanaz a 6,8 vonatkozik, ami miatt több országúisnak ólmot kellett rakni a kulacstartó alá hegyi idõfutamon. Pályabringán nincs fék, nincs váltó => leugrik egy (fél)kiló.

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4240
Posted 2006. March 16. - 18:22

és akkor ilyeneket olvasok: "levegõ: 15g"
eszméletlen, beszarok
