Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#3741
Posted 2006. December 10. - 14:59
Én kérek elnézést:)
Ember téved. Pedig teljesen ugy emlékeztem.
Ember téved. Pedig teljesen ugy emlékeztem.
#3742
Posted 2006. December 10. - 14:51
Nem akarok kötekedni, de azokba nem karbon, hanem kerámia tárcsa van és azért az kicsit más.
Meghat a kedvességed, de az F1 kocsikban karbon féktárcsa van.
http://www.formula1....nfo/11/477.html
http://www.cd-adapco...24/renault.html
http://www.alexreade...Wall_Clock.html
http://www.tribology...c/formula1c.htm
Nyilván valami elfajzott karbon-változat, de kerámiáról egyáltalán nem tudok. Sok utcai sportkocsinak van kerámia bevonatú(?) acél(?) féktárcsája, de azért az kicsit más.
Edit: hopp, megelõztek.
#3743
Posted 2006. December 10. - 14:48
Én sem akarok kötekedni, de az F1-ben carbon féktárcsákat használnak.
Te valószínûleg az ultra nagy teljesítményû utcai autókra gondoltál.
Te valószínûleg az ultra nagy teljesítményû utcai autókra gondoltál.
#3744
Posted 2006. December 10. - 14:39
Ha már feltételezünk, akkor én is beszállnék.
Mibõl gondoljátok, hogy amögött a cucc mögött nem áll megfelelõ tervezés és szakmai felkészültség? Tény, hogy sokan ráfeküdtek erre a karbonos témára, de ettõl még akár jó is lehet.
Engem pl. az érdekel, hogy milyen lehet hagyományos pofával a súrlódási együtthatója a sima acél tárcsákhoz képest vagy épp külön pofa kell hozzá.
Mibõl gondoljátok, hogy amögött a cucc mögött nem áll megfelelõ tervezés és szakmai felkészültség? Tény, hogy sokan ráfeküdtek erre a karbonos témára, de ettõl még akár jó is lehet.
Engem pl. az érdekel, hogy milyen lehet hagyományos pofával a súrlódási együtthatója a sima acél tárcsákhoz képest vagy épp külön pofa kell hozzá.
#3745
Posted 2006. December 10. - 14:22
Nem akarok kötekedni, de azokba nem karbon, hanem kerámia tárcsa van és azért az kicsit más. Szerintem egy ilyen karbon tárcsa az abszolut hülyeség kategoria, mert kb semmire sem jó, de legalább könnyû. Ja meg az ára is szép:) Akkor már vegyen V féket.
#3746
Posted 2006. December 10. - 14:19
Végülis F1 autókban is karbon tárcsa van szal akár jó is lehet. Azt nem igazán értem, hogy a hõt hogy bírja ki, de kibírja.
#3747
Posted 2006. December 10. - 13:59
http://carbon-custom...mart/Itemid,26/
mert tárcsa is.
bár az élettartama érdekes lehet... 1 verseny? vagy a fékkarhúzások max számát adják meg?
mert tárcsa is.
bár az élettartama érdekes lehet... 1 verseny? vagy a fékkarhúzások max számát adják meg?
#3748
Posted 2006. December 10. - 13:39
Bakelit lemez?
De viccet félretéve mi ez?
A hat csavar alapján akár tárcsa is lehetne de nem akarok hülyeséget mondani.
De viccet félretéve mi ez?
A hat csavar alapján akár tárcsa is lehetne de nem akarok hülyeséget mondani.
#3749
Posted 2006. December 10. - 09:24
#3750
Posted 2006. December 10. - 08:24
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3751
Posted 2006. December 09. - 19:48
Viszont nekem nagyont tetszik az Merida új karbon villája MTB-hez....csak az ára egy középkategóriás villa árával van egy szinten, ez mát annyira nem tetszik
#3752
Posted 2006. December 09. - 15:55
eleg gyakori, hogy a karbon orszaguti villak le vannak festve. pl a giant is festi oket, de csak ugy kb fentro a feleig. alul mar megtudjak szepre csinalni, de felul mind egy kicsit randa.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3753
Posted 2006. December 09. - 10:52
#3754
Posted 2006. December 09. - 00:08
Kicsit kócosak a rétegek. Citrom-díj dobogóesélyes mindenképp.
"In idem flumen bis non descendimus"
#3755
Posted 2006. December 08. - 22:53
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3756
Posted 2006. December 07. - 09:22
Na végre megújul a hétvégén a cc gépem:)
Megérkezett az új DCL-os XTR szett, meg vettem két szép 965-ös XTR kerékszettet(ez lesz az edzõkerék, és az FRM marad a versenyre). Már csak a PRO Bart Brentjens Edition stucni+kormánynak kell megjönnie, de az csak valamikor január:(
Hétvégén teszek fel képet.
Üdv:Thy
Megérkezett az új DCL-os XTR szett, meg vettem két szép 965-ös XTR kerékszettet(ez lesz az edzõkerék, és az FRM marad a versenyre). Már csak a PRO Bart Brentjens Edition stucni+kormánynak kell megjönnie, de az csak valamikor január:(
Hétvégén teszek fel képet.
Üdv:Thy
#3757
Posted 2006. November 28. - 12:23
Lecsereltem a pedalomat ( sh. 520)
A simanót megtartod? Lehet, érdekelne.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#3758
Posted 2006. November 27. - 20:10
photoshop
/// Demalgon /// mert balul ütött be az élet, pedig jobbat vártam ///
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#3759
Posted 2006. November 27. - 20:07
Hello!
Tud valaki valamilyen olyan PC programot amivel alkatrészekbõl épített bringát lehet ábrázolni, nagyon kéne... szóval egy bicajt összerakni képekbõl... remélem tudjátok mirõl beszélek:)
Tud valaki valamilyen olyan PC programot amivel alkatrészekbõl épített bringát lehet ábrázolni, nagyon kéne... szóval egy bicajt összerakni képekbõl... remélem tudjátok mirõl beszélek:)
#3760
Posted 2006. November 27. - 19:07
Lecsereltem a pedalomat ( sh. 520) egy Exustar 25 Ti re. Tudom a Trance "traktorhoz" nemnagyom megy egy ilyen finom titan valami, de gondoltam egy kis "egszer" nem art majd rajta.
http://www.exustar.com/pm25ti.php
Csaj riders < 85 kg.
http://www.exustar.com/pm25ti.php
Csaj riders < 85 kg.