Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#3721
Posted 2006. December 12. - 19:44
Összeált a jövõ évi gép nálam is, friss design, egy 2001-es Specialized Stumpjumper FSR XC Comp váz, eredetileg világoskék-fehér színben, most egy kis vérfrissítésen esett át hála Répa Design mûhelyének...
Jelenleg 10.633kg!
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2845
Itt vannak már képek...
Én nagyon büszke vagyok rá, a magam módján ez már nagyon profi gép, és majdnem minden alkatrész tudatos választás volt, súly, design, és mûködés szempontjából. Kilóg az X-fusion rugóstag, helyére jön még egy DT SSD210L, ami így passzolni fog az agyakhoz is, meg a design-hoz is, súlyban se rossz...
A súlyát külön-külön alkatrészenként mértem, minden dokumentálva van.
Jelenleg 10.633kg!
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2845
Itt vannak már képek...
Én nagyon büszke vagyok rá, a magam módján ez már nagyon profi gép, és majdnem minden alkatrész tudatos választás volt, súly, design, és mûködés szempontjából. Kilóg az X-fusion rugóstag, helyére jön még egy DT SSD210L, ami így passzolni fog az agyakhoz is, meg a design-hoz is, súlyban se rossz...
A súlyát külön-külön alkatrészenként mértem, minden dokumentálva van.
#3722
Posted 2006. December 11. - 14:13
Hát csak gyorsan kattingattam, de ígérem a hétvégén lesznek jobb képek is:)
A teló marad, csak egy top secret tuningos R7 megy majd bele. A változás a kormány/stucni/nyeregszár kombó lesz, ami a Pro Bart Brentjens Editionból kerül ki.
Üdv:Thy
A teló marad, csak egy top secret tuningos R7 megy majd bele. A változás a kormány/stucni/nyeregszár kombó lesz, ami a Pro Bart Brentjens Editionból kerül ki.
Üdv:Thy
#3723
Posted 2006. December 11. - 13:33
...bár még egy két dolog változni fog rajta...
szép lett! gratula!
bár csinálhattál volna jobb képeket is
a csere alatt remélem a telót értetted! egy 2007-es fehér foxi jólm mutatna benn az tuti!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3724
Posted 2006. December 11. - 12:59
#3725
Posted 2006. December 11. - 12:44
#3726
Posted 2006. December 11. - 12:38
senki nem beszelt az xtr-rol
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3727
Posted 2006. December 11. - 12:23
#3728
Posted 2006. December 11. - 12:19
Ez a karbon féktárcsa igen érdekes. Használják ezt az anyagot a Forma-1-ben, meg a MotoGP motorokon is, de ezeknek, hasonlóan az igazán nagy teljesítményû, autó és motorsportban használt szerkezetekhez, hogy kell nekik jó pár fékezés, amig elérik az üzemi hõmérsékletüket, addig döbbenetesen nem fognak. Például erre is való a felvezetõ kör a versenyek elõtt.
Amennyiben ez valóban versenyalkatrész, akkor rendben van, de ha valaki csak feltol egy ilyet a bicóra, és uccu neki, akkor igen durva élményben lehet része...
Amennyiben ez valóban versenyalkatrész, akkor rendben van, de ha valaki csak feltol egy ilyet a bicóra, és uccu neki, akkor igen durva élményben lehet része...
#3729
Posted 2006. December 11. - 11:07
Egyébként számomra a Trek OCLV az etalon kidolgozású karbonváz, csak nem ér fél misit egy 1400g-os váz...
akkor megérted miért fakadtam majdnem sírva tegnap, amikor megnéztem, hogy 1300 dollárért ütöttek le az ebay-en egy Trek 9.9-et (újonnan)...
#3730
Posted 2006. December 11. - 10:28
Köszi!csini
a súlyát pedig kiváncsian várom... (vázból miért nem karbon?)
Azért nem karbon, mert elhanyagolható a súlykülönbség, és mikor a karbonvázas cikket csináltam, akkor találtam rajta egy két nem egészen szépen kivitelezett részletet, az alu meg tökély, és nem kell eséskor félnem, meg a felverõdõ kövektõl. Karbonból jelenleg nálam csak a Scott Scale jöhetne szóba, mert az nemcsak szépen kidolgozott, hanem könnyû is. Egyébként számomra a Trek OCLV az etalon kidolgozású karbonváz, csak nem ér fél misit egy 1400g-os váz...
Üdv:Thy
#3731
Posted 2006. December 11. - 10:21
csini
a súlyát pedig kiváncsian várom... (vázból miért nem karbon?)
a súlyát pedig kiváncsian várom... (vázból miért nem karbon?)
#3732
Posted 2006. December 11. - 09:27
Végre elkészült: http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2843 most már jó lenne a súlyát is lemérni, bár még egy két dolog változni fog rajta:)
Üdv:Thy
Üdv:Thy
#3733
Posted 2006. December 10. - 18:56
A sík karbonszálas lapot kell egy bonyolult felületre felvinni, nem mehet gyûrõdés nélkül...
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#3734
Posted 2006. December 10. - 18:11
konás, faterod betont flexel, vagy...?
nem egész rendeltetésszerû használat szokott lenni, mikor a korongok félbetornek meg szétfoszlanak jóval a perem elõtt etc
nem egész rendeltetésszerû használat szokott lenni, mikor a korongok félbetornek meg szétfoszlanak jóval a perem elõtt etc
#3735
Posted 2006. December 10. - 17:57
variaciok egy temara.
karbontarcsanak van jovoje.
vagy igy vagy ugy
http://eur.news1.yim.../4162289999.jpg
http://eur.news1.yim.../2725951827.jpg
http://eur.news1.yim.../4110434015.jpg
http://www.apracing....news/gpwins.htm
http://www.formula1....is/757/284.html
http://www.formula1....s/2297/730.html
http://eur.news1.yim.../2662740218.jpg
modell f1
http://www.formula1-...opDiscBrake.jpg
http://www.formula1-....aspx?tabid=207
karbontarcsanak van jovoje.
vagy igy vagy ugy
http://eur.news1.yim.../4162289999.jpg
http://eur.news1.yim.../2725951827.jpg
http://eur.news1.yim.../4110434015.jpg
http://www.apracing....news/gpwins.htm
http://www.formula1....is/757/284.html
http://www.formula1....s/2297/730.html
http://eur.news1.yim.../2662740218.jpg
modell f1
http://www.formula1-...opDiscBrake.jpg
http://www.formula1-....aspx?tabid=207
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3736
Posted 2006. December 10. - 17:50
#3737
Posted 2006. December 10. - 17:38
ez elég gizdának tûnik, de legalább jó drága!
elképzelem, amint épp egy hosszabb fékezéskor szálakra szakad szét a tárcsa, a rider meg ilyedten néz, hogy akkor ilyenkor mi is van.
ezek a képek jutnak eszembe róla. bár nem témábavágó, de azért csak:
http://img.tar.hu/th...e2/27348190.jpg
http://img.tar.hu/th...e2/27348189.jpg
http://img.tar.hu/th...e2/27348188.jpg
http://img.tar.hu/th...e2/27348187.jpg
ez egy köszörûkorong (volt)
apám munkálkodott
elképzelem, amint épp egy hosszabb fékezéskor szálakra szakad szét a tárcsa, a rider meg ilyedten néz, hogy akkor ilyenkor mi is van.
ezek a képek jutnak eszembe róla. bár nem témábavágó, de azért csak:
http://img.tar.hu/th...e2/27348190.jpg
http://img.tar.hu/th...e2/27348189.jpg
http://img.tar.hu/th...e2/27348188.jpg
http://img.tar.hu/th...e2/27348187.jpg
ez egy köszörûkorong (volt)
apám munkálkodott
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3738
Posted 2006. December 10. - 16:28
Minden karbon anyag "valami szénszálerõsített kompozit". Nyiláván a féktárcsák másfélék mint a többi. A sima karbon mûgyantája 1200 fokon tutira elfolyik/meggyullad.
Enté képein meg pont az emlegetett utcai sportkocsik tárcsái vannak.
_________
És most zenét sugárzunk.
Enté képein meg pont az emlegetett utcai sportkocsik tárcsái vannak.
_________
És most zenét sugárzunk.
#3739
Posted 2006. December 10. - 16:23
Szerintem az F1 autókba nem tiszta karbon tárcsa van. Inkább valamilyen szénszálerösített kompozitról van szó. De tuti nem mûgyantával impregnálják a szálakat, inkább valamit szinterezett kerámia lehet. A kerámia lehet az az anyag, ami a legnagyobb hõterhelést elviseli, szerkezetváltozás nélkül, ráadásul rendkívül kopásálló tud lenni. És hát ez a két tulajdonság itt eléggé döntõ. A carbon szálak inkább a szerkezet "nyúzhatóságát", szívósságát biztosítja
MIndenesetre ez a karbon bringaféktárcsa ocsmány, pont úgy néz ki, mint gyerekkoromban a Halász Jutka bakelit kislemezem.
MIndenesetre ez a karbon bringaféktárcsa ocsmány, pont úgy néz ki, mint gyerekkoromban a Halász Jutka bakelit kislemezem.
#3740
Posted 2006. December 10. - 16:08
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]