Hmmm. Nagyon szép! De hogyhogy merevfarú?Végre elkészült: http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2843 most már jó lenne a súlyát is lemérni, bár még egy két dolog változni fog rajta:)
Üdv:Thy
Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3721
Írta 2006. december 15. - 23:07
#3722
Írta 2006. december 14. - 19:28
Ja, és kösz a dicséreteket!
Rob: gyárilag is 120mm-es stucni volt benne, és pont az én méretem, de szerintem is ez a jóízlés határa:)
Váz X-Fusion 02-RC rugóstaggal komplett: 2672
Teló Manitou R7 Elite 100, csillaganyával: 1488
Fejcsapágy gyári Tange iparis alu/acél: 106
Nyeregcsõ Use Alien 320mm: 183
Ny.csõ szûkítõ 27.2-30.8: 29
Nyereg BBB: 215
Ny.bilincs gyári " S ": 49
Kormány BBB karbon 31.8 : 210
Sucni Pro PLT 31.8: 131
Markolat Ritchey TGV 95mm: 52
Fékkar Sram 9.0 pár: 156
Fék Sram 9.0 pár: 385
Váltókar Sram 9.0 SL pár: 199
H.váltó Sram 9.0 SL Evo: 233
E.váltó Shimano LX E-type: 134
Lánc Shimano XT: 269
H.kerék komplett: 1643
(DT240s-WTBfelni-2mm küllõ-alu anyák
XT 11-32, Tioga alu rögzítõcsavarral,
Maxxis Flyweight330/Maxxis tömlõk,szalag)
E.kerék komplett: 1214
Gyorszárak imbuszos, pár: 65
Monoblokk Bike+(Altrix,Am.Cl.,Pazzaz) ISIS: 151
H.mû Ritchey Pro full alu, Tioga alu cs.: 603
H.mû csavarok alu FSA M15: 20
Pedál Corratec titán, pár: 241
Bowdenek fékpipákkal, mindennel: 183
Összesen: 10.631 kg.
Kilométeróra Cateye Micro wireless: +63g
Opció: Conti Speed King Supersonic 2.1 2 db: 397-399g.
Kulacstartó, nyeregtáska nincs, mert Camelback-ben minden elfér!
Közeljövõben még cserélõdik majd a rugóstag, egy DT SSD210L-re, ott mínusz 60-70g leesik.
#3723
Írta 2006. december 12. - 21:58
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3724
Írta 2006. december 12. - 21:25
#3725
Írta 2006. december 12. - 21:03
kicsi a váz neked? fura az az ordenáré nagy stucni.Összeált a jövõ évi gép nálam is, friss design, egy 2001-es Specialized Stumpjumper FSR XC Comp váz, eredetileg világoskék-fehér színben, most egy kis vérfrissítésen esett át hála Répa Design mûhelyének...
Jelenleg 10.633kg!
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2845
Itt vannak már képek...
Én nagyon büszke vagyok rá, a magam módján ez már nagyon profi gép, és majdnem minden alkatrész tudatos választás volt, súly, design, és mûködés szempontjából. Kilóg az X-fusion rugóstag, helyére jön még egy DT SSD210L, ami így passzolni fog az agyakhoz is, meg a design-hoz is, súlyban se rossz...
A súlyát külön-külön alkatrészenként mértem, minden dokumentálva van.
augy látom répa nem felejtett el festeni :spoko:
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3726
Írta 2006. december 12. - 20:11
és szerintetek ár-érték arányban milyen?
ez elvileg egy országuti modell ha yól tudom, d lehet MTBra is használni.
31.8as befogós, de az MTB kormányban is van...
#3727
Írta 2006. december 12. - 20:10
Összeált a jövõ évi gép nálam is, friss design, egy 2001-es Specialized Stumpjumper FSR XC Comp váz, eredetileg világoskék-fehér színben, most egy kis vérfrissítésen esett át hála Répa Design mûhelyének...
Jelenleg 10.633kg!
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2845
Itt vannak már képek...
Én nagyon büszke vagyok rá, a magam módján ez már nagyon profi gép, és majdnem minden alkatrész tudatos választás volt, súly, design, és mûködés szempontjából. Kilóg az X-fusion rugóstag, helyére jön még egy DT SSD210L, ami így passzolni fog az agyakhoz is, meg a design-hoz is, súlyban se rossz...
A súlyát külön-külön alkatrészenként mértem, minden dokumentálva van.
szép bicó, gratula! és azt az alkatrész és súlylistát bemásolhatnád, szerintem pár embert biztosan érdekel...amúgy mától nekem is ilyen kerékagyaim vannak:):peace2:
#3728
Írta 2006. december 12. - 19:44
Jelenleg 10.633kg!
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=2845
Itt vannak már képek...
Én nagyon büszke vagyok rá, a magam módján ez már nagyon profi gép, és majdnem minden alkatrész tudatos választás volt, súly, design, és mûködés szempontjából. Kilóg az X-fusion rugóstag, helyére jön még egy DT SSD210L, ami így passzolni fog az agyakhoz is, meg a design-hoz is, súlyban se rossz...
A súlyát külön-külön alkatrészenként mértem, minden dokumentálva van.
#3729
Írta 2006. december 11. - 14:13
A teló marad, csak egy top secret tuningos R7 megy majd bele. A változás a kormány/stucni/nyeregszár kombó lesz, ami a Pro Bart Brentjens Editionból kerül ki.
Üdv:Thy
#3730
Írta 2006. december 11. - 13:33
...bár még egy két dolog változni fog rajta...
szép lett! gratula!
bár csinálhattál volna jobb képeket is
a csere alatt remélem a telót értetted! egy 2007-es fehér foxi jólm mutatna benn az tuti!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3731
Írta 2006. december 11. - 12:59
#3732
Írta 2006. december 11. - 12:44
#3733
Írta 2006. december 11. - 12:38
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3734
Írta 2006. december 11. - 12:23
#3735
Írta 2006. december 11. - 12:19
Amennyiben ez valóban versenyalkatrész, akkor rendben van, de ha valaki csak feltol egy ilyet a bicóra, és uccu neki, akkor igen durva élményben lehet része...
#3736
Írta 2006. december 11. - 11:07
Egyébként számomra a Trek OCLV az etalon kidolgozású karbonváz, csak nem ér fél misit egy 1400g-os váz...
akkor megérted miért fakadtam majdnem sírva tegnap, amikor megnéztem, hogy 1300 dollárért ütöttek le az ebay-en egy Trek 9.9-et (újonnan)...
#3737
Írta 2006. december 11. - 10:28
Köszi!csini
a súlyát pedig kiváncsian várom... (vázból miért nem karbon?)
Azért nem karbon, mert elhanyagolható a súlykülönbség, és mikor a karbonvázas cikket csináltam, akkor találtam rajta egy két nem egészen szépen kivitelezett részletet, az alu meg tökély, és nem kell eséskor félnem, meg a felverõdõ kövektõl. Karbonból jelenleg nálam csak a Scott Scale jöhetne szóba, mert az nemcsak szépen kidolgozott, hanem könnyû is. Egyébként számomra a Trek OCLV az etalon kidolgozású karbonváz, csak nem ér fél misit egy 1400g-os váz...
Üdv:Thy
#3738
Írta 2006. december 11. - 10:21
a súlyát pedig kiváncsian várom... (vázból miért nem karbon?)
#3739
Írta 2006. december 11. - 09:27
Üdv:Thy
#3740
Írta 2006. december 10. - 18:56
A sík karbonszálas lapot kell egy bonyolult felületre felvinni, nem mehet gyûrõdés nélkül...
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"