Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3041
Írta 2007. március 23. - 20:42
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3042
Írta 2007. március 23. - 20:39
Én is BB7/BB5 kombóval megyek és egyáltalán nem hiányzik hátulról a több állítási lehetõség.
Felesleges kiadni rá azt a plusz 5000-et.
edit: DS2 xc biztos nem 400 gr alatti, fõleg nem 5k/db-ért.
Hehe, azt keményem elírtam, 500at akartam, csak lusta voltam elõkeresni hogy pontosan mennyi :prosze:
Sun DS2-XC Tömeg: 466 g
Nyertes fék(+)váltókar:
#2, XT váltó + Avid fékkar használtan= XT SL-M751 +Avid Speed Dial SL hogy ontopic legyek .
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#3043
Írta 2007. március 23. - 19:52
A sebesség mindent megold.
#3044
Írta 2007. március 23. - 19:47
Frissült:
...
Hátra BB5 Clean Sweepel, elölre BB7 185 Clean Sweepel 35K (hátra is javasolták a BB7et külsõ rész állíthatósága miatt, de úgy gondolom hogy olyan lassan kopik a hátsó, hogy a bowdenen tekerek annyit... nem?)
Én is BB7/BB5 kombóval megyek és egyáltalán nem hiányzik hátulról a több állítási lehetõség.
Felesleges kiadni rá azt a plusz 5000-et.
edit: DS2 xc biztos nem 400 gr alatti, fõleg nem 5k/db-ért.
#3045
Írta 2007. március 23. - 19:38
Scott G-Zero FX '04+ Manitou Swinger Air 4+Scott nyeregcsõ+bilincs+Ritchey kormánycsapágy+XTe elsõ váltó (megvan)
TORA 302 SoloAir 50K
Hátra BB5 Clean Sweepel, elölre BB7 185 Clean Sweepel 35K (hátra is javasolták a BB7et külsõ rész állíthatósága miatt, de úgy gondolom hogy olyan lassan kopik a hátsó, hogy a bowdenen tekerek annyit... nem?)
Fék(+)váltókar
1,Deoreok 12K
2, XT váltó + Avid fékkar használtan
2, Sram X7 váltó + Avid fékkar használtan
1,hátsó váltó LX 10K
2,XT 11,5K
3, Sram X7 1:1
hajtómû; nemtom E-típusú elsõ váltóhoz jó sima, vagy spéci kell...
1, Shimano LX FC-M580 integrált 22/32/44 Hajtókar hossz: 175mm 27K (a nem fekete, hogy ne kopjon)
2, Truvativ '06 Firex SL GXP 44-22T integrált hajtómû 22K
pedál Wellgo WAM-A52 platform, ipari csapágyas 6K
hátsó sor Sram 9.0 PG-990/PG-980 7,9K
lánc Sram PC-971 4K
Sun DS2-XC ×2 <400gr 10K.
agy
1, B+ Travel disc elsõ agy 32L 8K
2, Novatec DO41SB disces elsõ agy iparis 6K
3, BikePositive '06 Defense 36L 9,5K
1, B+ Trance iparis tárcsás hátsó agy (32reteszes 4 csapágyas 36L) 15K
2, Novatec DO42SB iparis tárcsás 10K
3, BikePositive'06 Travel Disc disc/tárcsás hátsóagy (16retesz 2csap.32L) 9,5K
Küllõk... még passz... 3-4K?
gumik ~6K
1, Black Jack 2,1 800g 2,2K/db
2, Michelin Country A/T 1,95" 790g 2,2K/db
3, Maxxis Ranchero 26x2,0 655g 2,6K/db
4, WTB ExiWolf 26x1,95" x g 2,7K/db
5, Continental Explorer Pro kevlár 26x2,1 x g 2,7K/db
6, WTB NanoRaptor Comp 26x2,1 x g 2,9K/db
7, Schwalbe Smart Sam 26x2,1 (2006-os modell) x g 3,2K
kormány BikePositive Rising Fat 660mm/30mm/25,4mm 2K (CC/AM-re nem széles?)
Ritchey Logic Comp 2 csavaros +/-5fokstucni 3K
szarv BBB BBE-07 Classic 3K
nyereg BikePositive (selle r.) Contour Gel Xsenium 4,2K
markolat RitcheyTGV 95mm v 125 mm 1,2K
bowdenek
1, Jagwire váltókhoz és máshova is
2, Jagwire váltókhoz és Avid Flak Jacket/XTR/Alligator Super Fortress fékbowdenszett 3-5K (megéri jobb fékbowden szettet venni sima Jagwirehez képest?)
Jó, legyen 30K az SPD sítés... nyár végére vagy õsszel vszínû beruházok; de addig nem az tuti. Inkább az izgat hogy húzni is lehet, mert olyan sokat nem számít a pedál szvsz... Gyorsulni gondolom nem súlycsökkenés miatt mondod... mondjuk ~ugyananyni erõvel jobban haladok 10%kal, vagy hogy?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#3046
Írta 2007. március 23. - 18:11
A sebesség mindent megold.
#3047
Írta 2007. március 23. - 17:50
nyugodtan rendelj belõle kettõt, ha tud hozn, elvégre két kereke van a kerékpárnak;)
más: sram x.7 váltó + sram x.7 trigger kar nem tetszik? meg egy SPD pedál légyszíííííííí....
Sram váltók tetszenek, bár elölre a váz miatt XTe kerül. Hátra még lehet hogy 7es vagy 9es Sram.
De lehet hogy kapok ócsóé' XT váltókat meg Avid fékakrokat, nemsoká kiderül.
SPD pedál akkor lesz ha megveszitek ajándékba, alsóhangon is 35Kval emeli a költségvetést, nem ettem én meszet!
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#3048
Írta 2007. március 23. - 15:44
XC_Rider:
gumitopik!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3049
Írta 2007. március 23. - 15:09
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3050
Írta 2007. március 23. - 12:50
Igen NoTube-bal. De belsõvel sem gáz. 1,5 szezont mentem vele belsõvel is (95g-os xxxlight) de szúrásos defektet nem kaptam. (csak a felniszalag elcsúszása miatt a felni kivágta a párszor a belsõt, de ez nem a külsõ hibája)
#3051
Írta 2007. március 23. - 11:52
notubes lötyivel?
elöl mivel használod?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3052
Írta 2007. március 23. - 10:12
XC_Rider
HasználtálMaxxis flyweight? nem tudod hol és mennyiért lehet kapni Budapesten?
vagy valami alternativa 400g alatt?
az elsõ OX-re akarom venni.az apálya szerintem alkalmas ilyen kurva könnyû dolgok kipróblásár,a
néztemm nincs sok technikás lejtõ,meg kövek stb...
meg remélemnm tüske sincs még ilyenkor..
Használtam biza, sõt szeretném is, ha az idõjárás is engedné! Nekem bevált, de szigorúan csak hátulra, mert irányításhoz, szerintem túl aprók a bütykei, és elsõ keréken csúszik. Hátra istencsászár, de csak száraz döngölt talajon. Elég ballonos, ami jó. 1,9-es méretû, de majd 2-es vastag. Ha keményre fújod, (egyébként is min. 3,5-4 bar) akkor felüti sem tudod. Kicsit érzékeny a tüskékre, de nem kell belsõt haszálni .
#3053
Írta 2007. március 22. - 23:54
nincs, de ha lenne, akkor biztos könnyû lenne és érdemes lenne tuningolniaz x.0-nak van fékkarja???
azt csak úgy szemléltetésnek írtam, hogy könnyû, csúcs alkatrészrõl lévén szó...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3054
Írta 2007. március 22. - 23:41
nem. mert az stx-rc amúgy sem könnyû.
ha egy x.o-t vagy xtr-t csiszolgatnál és azért csinálnád, hogy 6 kiló alá menjen az össztelós montid, akkor megéri...
na jó azt elfelejtettem említeni hogy elég nehéz amúgy is...
az x.0-nak van fékkarja???
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3055
Írta 2007. március 22. - 22:36
ha egy x.o-t vagy xtr-t csiszolgatnál és azért csinálnád, hogy 6 kiló alá menjen az össztelós montid, akkor megéri...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3056
Írta 2007. március 22. - 22:32
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3057
Írta 2007. március 22. - 18:11
HasználtálMaxxis flyweight? nem tudod hol és mennyiért lehet kapni Budapesten?
Itt találsz.
http://ebike.hu/term...-22-ig-mtb/2200
#3058
Írta 2007. március 22. - 17:58
1,9 es Supersonicra fáj a fogam, de aztán becsúszott ez a flyweight (de bármikor szívesen cserélem 1,9es Continentalra ). tömeget nem tudok, még nem mértük.
alig használtan "okosba" vettem olcsón;)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3059
Írta 2007. március 22. - 17:48
1.9 vagy 2.0
Igazából a Michelin S Lite Compom van 2.0 (460g)
ennél nem szeretnék ballonosabbat , már ez is eléggé az.
a 2.1 es milyen súyban van?
#3060
Írta 2007. március 22. - 17:21
nekem most van elõször flyweight-em. egyetlen bajom vele, hogy 2,1es
majd meglátom mit bír
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu