Jelentkezz be Regisztrálj
![Kép](http://www.gravatar.com/avatar/15dd0adb928b9fd3f9862afe5bccf865?s=100&d=http%3A%2F%2Fforum.bikemag.hu%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fsnapshot%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Grammmmánia - a végletekig
#3081
Írta 2007. március 21. - 23:30
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Szal a bringa súlyáról különbözõ nézeteket hallok.
CC/Maraton/AM felhasználásra rakok össze egy fullys gépet. Váz alapból tûrhetû súlyú, úgy néz ki levegõs Tora lesz benne (R7 nem mozog elég jól és nem elég merev, hiába könyebb fél kg-val, drágább nem fér a keretbe)... többi alkatrész szinte mindegy; (van aki azt mondja súly nem lényeg, legyen masszív a gép, 1-2 kgn semmi nem múlik, van aki pár grammért is sokat feláldoz, vannak akik azt mondják hogy a keréken érdemes könnyíteni, gyorsulás/tekerhetõségben ez jön vissza legjobban a könnyítési próbálkozások közül) aminél több figyelmet fordítanék a súlyra esetleg az a kerék. Átlag 2,1es gumi lenne rajta... és ne legyen drága, és lehetõleg gyenge se (most azt nem mondom hogy DH-s felni legyen, de AM felhasználást bírja ki!).
Én ár/esztétika alapján Rigida Disc Bull-t néztem ki... Agy B+ Travel disc elsõ B+ Trance hátsó, bár az elvielg mindegy. Küllõk passz, de szintén nem akarok gyengét.
1, Tényleg inkább a keréken érdemes könynteni vagy egybe a biciklin, a kerék nem hoz többet
2, Felninek ez korrekt?
3, Schwalbe Balck Jack vagy... vagy mégnem tudom mi lenne a külsõ, 6K vnaa kettõre, szintén a tartósság is fontos, nem óhajtos defektet javítani mert spóroltam x grammot; ami ár/súly/strapabíróságban jónak számít olyan érdeklene ha tudtok vmit ajánlani.
:prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#3082
Írta 2007. március 17. - 15:42
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Tisoa mérleg is titán?
olyan színe.
milyen váltó ez eredetileg? vagy teljesen házi?
országuti.
http://www.light-bik...illeur-extreme/
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3083
Írta 2007. március 17. - 14:35
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
milyen váltó ez eredetileg? vagy teljesen házi?
országuti.
#3084
Írta 2007. március 17. - 13:29
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![Feltöltött kép](http://www.light-bikes.de/files/pics/tiso_extrem_3.jpg)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3085
Írta 2007. március 08. - 17:24
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Havonta háromszor megy egy kört vele az ember, közötte meg nézegeti és mutogatja.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3086
Írta 2007. március 08. - 16:55
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3087
Írta 2007. március 08. - 16:46
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
viszont a Storck elmondhatja magáról, hogy világcsúcstartó!
#3088
Írta 2007. március 08. - 16:40
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
atyaeg
amugy mire jo egy ilyen? nem hiszem el, hogy mikozben megy vele a paraszt, nem arra gondol egyfolytaban, hogy mi fog mindjart eltorni...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3089
Írta 2007. március 08. - 10:11
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3090
Írta 2007. március 08. - 09:45
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3091
Írta 2007. március 04. - 17:12
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3092
Írta 2007. március 04. - 13:15
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3093
Írta 2007. március 04. - 13:10
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3094
Írta 2007. március 04. - 12:20
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
A sebesség mindent megold.
#3095
Írta 2007. március 04. - 07:59
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
a tomeget meg ugyis csak te tudod pontosan megmondani
/katalogus adat meg szerintem soha nem volt pontos/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3096
vendég_Berger_*
Írta 2007. március 04. - 06:58
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3097
vendég_Berger_*
Írta 2007. március 04. - 06:54
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3098
Írta 2007. március 04. - 00:12
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Ez tuti nem az elsô Crossmax, nekem volt olyan
az csak kerámiás felnivel volt, csak fekete és tárcsás nem is volt belôle.
#3099
Írta 2007. március 03. - 21:54
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
én nem akarok semmit építeni. a tipusra vagyok kiváncsi meg hogy mi a tömege, mivel mostanában nincs lehetõségem lemérni.
miért kéne mindigépíteni valamit amikor már kész van?
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
amugy 28 küllõs és 1.8mmes küllõk vannak benne..szóval nem dögnehéz ezse.
#3100
Írta 2007. március 03. - 21:53
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Talán az eredetére is gyorsabban fény derülne.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]