Dt Supercomp 2,0-1,7-1,8 mm. Csak feketében létezik, ha valami, hát ez tárcsás kerékhez való.
0,79 Euro/db, nincs titánárban.
hmm. köszönöm. megfontolom.
hol láttad ennyiért?
én a weight weenies boltban találtam a revolution-t is.
Dt Supercomp 2,0-1,7-1,8 mm. Csak feketében létezik, ha valami, hát ez tárcsás kerékhez való.
0,79 Euro/db, nincs titánárban.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
titán?
háááát. nem szimpatikus küllõ-alapanyag. gondolom egyébkint is túl olcsó
küllõnek jobb ha merevebb nem?
Aha így érthetõ a fizikád,de én felemásban sosem gondolkodom,radiálban meg pláne nem(egyszerûen ronda mint a bûn).Nem az agyat kell lefékezni, azt könnyû lenne, hanem András barátunk mozgó tömegét. (persze az agy-küllõ-felni-gumi útvonalon)
Ha blokkolod a tárcsát -és persze azzal együtt az agyat- a küllõknek kell a felnit leállítani, amire a radiális küllõ nem igazán alkalmas. Oda az agyat "érintõ irányban" elérõ küllõ kell. A "keresztes" fûzés érintõ irányt eredményez.
Ha az egyik oldalt radiálisan fûzöd, a másikat meg "keresztesen" akkor a "keresztes" oldali küllõkre jut a nagyobb erõ, nagyobb igénybevétel.
Ha visszaolvasol picit a keréképitésben megtalálod az összeállításom.a küllõfej tömegét ugye levontad és úgy számoltál?!
lehet ez lesz a legegyszerûbb nekem is.
milyen aggyal és felnivel nyomulsz? (keréképítésbe is mehet)
Nem az agyat kell lefékezni, azt könnyû lenne, hanem András barátunk mozgó tömegét. (persze az agy-küllõ-felni-gumi útvonalon)A tárcsa nem az egész agyat fékezi? és ezen keresztül mindkét oldalon a küllõket,vagy hogyan tud különbözõ erõ hatni az agy két oldalán?...
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
a küllõfej tömegét ugye levontad és úgy számoltál?!Látom lusta vagy.
csináltam egy gyors számítást, egy elméleti kerékkel.
A 3+3 kereszt esetén 671 gramm, a 3+0 kereszt esetén meg 666 gramm.
(DT revolution 2-1.5-2 küllõvel)
5 grammot nyersz kerekenként.
lehet ez lesz a legegyszerûbb nekem is.Nekem a Dt revo küllõk simán viselik 80kg-mat de csak három keresztel ajánlom.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Nekem a Dt revo küllõk simán viselik 80kg-mat de csak három keresztel ajánlom.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
EgyetértekÉn félradiállal sehol nem veszõdnék.
Se elöl, se hátul.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
Hátul legfeljebb féloldalon lehet radiál.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
A sebesség mindent megold.
Általában ugyanolyan erõs, de rugalmasabb. Azért nem rossz dolog a merev teló és kerék.A húzott küllõ erõsebb is mint a sima.
Hátul legfeljebb féloldalon lehet radiál.Ha radiálba fûzök elöl-hátul húzott küllõt mtb-n (ss hátsóagy)akkor még életben maradok?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
...
A húzott küllõ erõsebb is mint a sima.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
Van egyébként értelme 32 lukú mtb kereket húzott küllõvel befûzni v-fékhez egy kb 72kg-os bicósnak gyorszáras marzó villával vagy annyira rugalmas lesz tõle a kerék hogy már zavaró?