Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Please log in to reply
6541 replies to this topic

#2941
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

Dt Supercomp 2,0-1,7-1,8 mm. Csak feketében létezik, ha valami, hát ez tárcsás kerékhez való.
0,79 Euro/db, nincs titánárban.


hmm. köszönöm. megfontolom.
hol láttad ennyiért?
én a weight weenies boltban találtam a revolution-t is.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2942
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,013 posts
  • LocationKelenföld

titán?
háááát. nem szimpatikus küllõ-alapanyag. gondolom egyébkint is túl olcsó ;)
küllõnek jobb ha merevebb nem?


Dt Supercomp 2,0-1,7-1,8 mm. Csak feketében létezik, ha valami, hát ez tárcsás kerékhez való.
0,79 Euro/db, nincs titánárban.

#2943
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts

Nem az agyat kell lefékezni, azt könnyû lenne, hanem András barátunk mozgó tömegét. (persze az agy-küllõ-felni-gumi útvonalon)
Ha blokkolod a tárcsát -és persze azzal együtt az agyat- a küllõknek kell a felnit leállítani, amire a radiális küllõ nem igazán alkalmas. Oda az agyat "érintõ irányban" elérõ küllõ kell. A "keresztes" fûzés érintõ irányt eredményez.

Ha az egyik oldalt radiálisan fûzöd, a másikat meg "keresztesen" akkor a "keresztes" oldali küllõkre jut a nagyobb erõ, nagyobb igénybevétel.

Aha így érthetõ a fizikád,de én felemásban sosem gondolkodom,radiálban meg pláne nem(egyszerûen ronda mint a bûn).
GT-Atee

#2944
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts

a küllõfej tömegét ugye levontad és úgy számoltál?! ;)


lehet ez lesz a legegyszerûbb nekem is.
milyen aggyal és felnivel nyomulsz? (keréképítésbe is mehet)

Ha visszaolvasol picit a keréképitésben megtalálod az összeállításom.
GT-Atee

#2945
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,739 posts
hozé: tényleg nyiss már egy fizika topikot, jó lenne mindent egy helyen olvasni (könyebb lenne késõbb hivatkozni ;) )

#2946
hozé

hozé

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,747 posts

A tárcsa nem az egész agyat fékezi? és ezen keresztül mindkét oldalon a küllõket,vagy hogyan tud különbözõ erõ hatni az agy két oldalán?...

Nem az agyat kell lefékezni, azt könnyû lenne, hanem András barátunk mozgó tömegét. (persze az agy-küllõ-felni-gumi útvonalon)
Ha blokkolod a tárcsát -és persze azzal együtt az agyat- a küllõknek kell a felnit leállítani, amire a radiális küllõ nem igazán alkalmas. Oda az agyat "érintõ irányban" elérõ küllõ kell. A "keresztes" fûzés érintõ irányt eredményez.

Ha az egyik oldalt radiálisan fûzöd, a másikat meg "keresztesen" akkor a "keresztes" oldali küllõkre jut a nagyobb erõ, nagyobb igénybevétel.

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."


#2947
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

Látom lusta vagy.
csináltam egy gyors számítást, egy elméleti kerékkel.
A 3+3 kereszt esetén 671 gramm, a 3+0 kereszt esetén meg 666 gramm.
(DT revolution 2-1.5-2 küllõvel)

5 grammot nyersz kerekenként.

a küllõfej tömegét ugye levontad és úgy számoltál?! ;)

Nekem a Dt revo küllõk simán viselik 80kg-mat de csak három keresztel ajánlom.

lehet ez lesz a legegyszerûbb nekem is.
milyen aggyal és felnivel nyomulsz? (keréképítésbe is mehet)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2948
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts
A tárcsa nem az egész agyat fékezi? és ezen keresztül mindkét oldalon a küllõket,vagy hogyan tud különbözõ erõ hatni az agy két oldalán?

Nekem a Dt revo küllõk simán viselik 80kg-mat de csak három keresztel ajánlom.


GT-Atee

#2949
hozé

hozé

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,747 posts
Látom lusta vagy.
csináltam egy gyors számítást, egy elméleti kerékkel.
A 3+3 kereszt esetén 671 gramm, a 3+0 kereszt esetén meg 666 gramm.
(DT revolution 2-1.5-2 küllõvel)

5 grammot nyersz kerekenként.
A tárcsaféked csak az egyik oldalát csavarja a küllõidnek, nem egyformán fognak nyúlni szerintem.
Nem éri meg.

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."


#2950
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
jó, nem is a veszõdség, meg hogy jól néz-e ki vagy sem, inkább az érdekel, hogy csökken-e jelentõs mértékben a kerék erõssége, tartóssága, ha ezt a pár grammot lecsípem?!.

enté:
titán?
háááát. nem szimpatikus küllõ-alapanyag. gondolom egyébkint is túl olcsó ;)
küllõnek jobb ha merevebb nem?

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2951
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

Én félradiállal sehol nem veszõdnék.
Se elöl, se hátul.

Egyetértek

DT Titanium MMC küllõ...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2952
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
A szerelõ veszõdik vele :) . Egyébként szerintem jól néz ki.


A sebesség mindent megold.

 


#2953
hozé

hozé

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,747 posts
Én félradiállal sehol nem veszõdnék.
Se elöl, se hátul.

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."


#2954
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

Hátul legfeljebb féloldalon lehet radiál.


elöl érdemes veszõdni félradiállal tárcsafékkel, ha Revolution küllõt akarok? (2-1,5-2)

tényleg Revolutionnál jobbat tudtok? (ár is számít) ez 0,7 Euro lenne darabonként (fekete) + küllõanya.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2955
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Lighweight / Carbon-Sports gyárlátogatás
http://www.rouesarti...le-5828377.html

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2956
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Számold ki, hogy mennyivel rövidebb küllõ kell a radiálhoz és megtudod mennyivel könnyebb. Szerintem kerekenként 10-15-ot spórolhatsz.


A sebesség mindent megold.

 


#2957
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

A húzott küllõ erõsebb is mint a sima.

Általában ugyanolyan erõs, de rugalmasabb. Azért nem rossz dolog a merev teló és kerék. ;)

Ha radiálba fûzök elöl-hátul húzott küllõt mtb-n (ss hátsóagy)akkor még életben maradok?

Hátul legfeljebb féloldalon lehet radiál.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2958
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts
Thx mindenkinek! Ha radiálba fûzök elöl-hátul húzott küllõt mtb-n (ss hátsóagy)akkor még életben maradok? Mérte már valaki hogy mennyivel könnyebb a radiális fûzésû mint mondjuk a háromkeresztes?

#2959
hozé

hozé

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,747 posts

...
A húzott küllõ erõsebb is mint a sima.


Khm.Khm.
Ezt azért ne gondoljuk, szerintem a mondat helyesen úgy hangzik, hogy nem sokkal gyengébb.
(Ugyan lehet, hogy a szakítószilárdság N/mm2 nagyobb, de a keresztmetszet meg kisebb.)

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."


#2960
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts

Van egyébként értelme 32 lukú mtb kereket húzott küllõvel befûzni v-fékhez egy kb 72kg-os bicósnak gyorszáras marzó villával vagy annyira rugalmas lesz tõle a kerék hogy már zavaró?


Hogyne lenne értelme! Sid-del, 68g-os aggyal radiálra fûzve is jó volt. Meg kell szokni. A húzott küllõ erõsebb is mint a sima.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám