
A könnyítésnek csak akkor van értelme, ha nem megy a minimálisan elvárható mûszaki színvonal alá.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
löpapp said
Sztem a legtöbb grammániás cuccra van hasonló súlykorlátozás.Nekem tetszik a pedál, bevállalnám még az "olcsóbbat" is.
stellaz said
van rajta 85 kg-os súlykorlátozás, ami azért nem a minõség és a csúcstechnológia jele = úgy könnyítek egy vagyonért, hogy kihagyom a fele anygot belõe
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
McGywer said
A 970-es XTR hajtókaroknak tudja valaki a tömegét? Jobbkar-tengely + balkar + balkar rögzítõcsavar, tányérok és lánctányércsavarok nélkül, 175ös vagy 180as hosszban. A 980asról van mért adat, a 970esrõl nem találtam.
McGywer said
A 970-es XTR hajtókaroknak tudja valaki a tömegét? Jobbkar-tengely + balkar + balkar rögzítõcsavar, tányérok és lánctányércsavarok nélkül, 175ös vagy 180as hosszban. A 980asról van mért adat, a 970esrõl nem találtam.
zeezoltano said
Látom terjednek a hírek!Így már értem hogy Bécsben miért kellett 1 óra hogy megtaláld a kerékpárutat
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_