Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6541 hozzászólás a témában

#2721
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

tetszõs tetszõs, de ehhoz képest az enyém 760 és kb 2 nagyságrenddel erõsebb......:)


de a tömegünkben is kb. ennyi a különbség :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2722
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

épp akartam javasolni.

akkor kezdem:
2-1,5 Revolution
32 db 262 mm
32 db 264 mm
64 db Prolock

Feltöltött kép


elsõ kerék
DT240 Cl - Revolution - 717 Disc (ohne gyorszár, belsõvégõ)

Feltöltött kép

tetszõs tetszõs, de ehhoz képest az enyém 760 és kb 2 nagyságrenddel erõsebb......:)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2723
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

de lassan visszaterhetnenk a grammozashoz is... :gwizd:


épp akartam javasolni.

akkor kezdem:
2-1,5 Revolution
32 db 262 mm
32 db 264 mm
64 db Prolock

Feltöltött kép


elsõ kerék
DT240 Cl - Revolution - 717 Disc (ohne gyorszár, belsõvégõ)

Feltöltött kép

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2724
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
a megarange valtokban nem 11-es valtogorgo van. es kulonben is csak egy darab muanyag fut egy acelperselyen, csorog-zorog, hulladek.

nekem tokeletesen megteszi a gyari xtr gorgo... :)

de lassan visszaterhetnenk a grammozashoz is... :gwizd:
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2725
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.662 hozzászólás
Õõõ, ha jól láttam, a MegaRange váltókban 11es PIROS !! váltógörgõ van. Jó, igaz, hogy mûanyag. De már messzirõl látszik !! És ez nagyon fontos.
Marci

#2726
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
én igen.
de csak a szine miatt :)
az elméletem amugy az, hogy a mûanyag görgõ kevésbbé koptatja a láncot, igy elméletileg gazdaságosabb.
mondjuk ez éppen akkora különbség, mint amivel jobban vált a másik (nagyrészt placebo)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2727
SzabcsiPro

SzabcsiPro

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 317 hozzászólás
en biztos nem...
Kétféle ember létezik: az egyik mindig megmondja,mit gondol, a másiknak vannak barátai.

http://soloszabi.blogspot.com

#2728
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Nem is tudom ki rendelt itt 11-es piros görgõket... :chin: ;)

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2729
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

az xt egyik görgõje kerámai csuszócsapágy (sose kopik el) a másik pedig rendes zárt golyóscsapágyas.
és nem minden sár folyik. ami az xt-n megragad, az máson is ugyanugy ragad meg.

Hát kétszer hajtottam XT-t és egyik sem volt valami jó, de még az XTR sem. A sár mindig bejutott és ripityára kellett szedni, még a "zárt" csapágyat is golyónként kellett letötölgetni. Utána megint jó volt fél évig. Ja az egyik görgõ ketté is repedt.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2730
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás
OFF
Nekem kellet mert szép PIROS!
Amúgy meg a XT hátsóváltóm csak láncfeszítõ mert SS a bicóm.
Csak illik a PIROS csavaromhoz a ixtéer hajtókaromba meg a versenyarc PIROS fejcsapimhoz is.
Igaz azt még most elküldtem egy körre a szilvásra.. :)
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#2731
SzabcsiPro

SzabcsiPro

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 317 hozzászólás
Anyam...valtogorgokrol vitatkoztok??? Ovoda! :D
Tekerni kell.........nem gorgoket cserelgetni! :))
Szerintem semmi nem mulik azon, hogy XT vagy KCNC aluminium valtogorgod van. Az X.O.-mban szep muanyagok vannak, megis mukodik... na sebaj!
Kétféle ember létezik: az egyik mindig megmondja,mit gondol, a másiknak vannak barátai.

http://soloszabi.blogspot.com

#2732
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 hozzászólás
Nahh!

#2733
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.236 hozzászólás
Nem zajos. Aki akarja kipróbálhatja.

#2734
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
És ne feledjük milyen jó is hallgatni egy fém a fémen futást....
Tényleg ezen a szinten ennyire?? Vk-n jó a mûanyag....

#2735
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.236 hozzászólás

ami az xt-n megragad, az máson is ugyanugy ragad meg.


Viszont az xt-n a lánc felgyüjti a sarat és csak gyüjtögeti, a másikon 2mm "gyüjtõhely" van aztán lyuk.

#2736
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
az xt egyik görgõje kerámai csuszócsapágy (sose kopik el) a másik pedig rendes zárt golyóscsapágyas.
és nem minden sár folyik. ami az xt-n megragad, az máson is ugyanugy ragad meg.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2737
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.236 hozzászólás
1. Az xt csúszócsapágyas és amikor kivettem, szétesett a kezemben.
2. Még sosem kellett takaritani, szemben az xt-vel.
3. Tuti hogy jobb a váltásteljesitmény. Hátrányt még nem éreztem.
4. No comment

#2738
Mohus

Mohus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.156 hozzászólás
1. az XT is csapágyazott
2. A furatokon nem átfolyik a sár, hanem megragad benne
3. A kotyogás nem véletlen, ugyanis ez tudja felvenni a lánckerekekek és a lánc alaki, és futási egyenletlenségét. Tûrést biztosít a rendszernek.
4. Na ez igaz:)

De tényleg mindenki arra költ, amire akar, csak úgy látszik ma kötöszködõs vagyok:P

#2739
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.236 hozzászólás

Áruljátok el, mi a fenétõl lehet jobb az egyik váltógörgõ a másiknál, fõleg ilyen XT szinten


1. Csapágyazás
2. Nem ragad meg rajta a sár, mivel átfolyik rajta,
3. Abszolút kotyogás mentes. Nyilván jobban fog kopni, viszont a váltásteljesitmény sokkal jobb. Pontosabb, gyorsabb.
4. Szép szines:)

#2740
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Hát, hogy piros, az xt meg snassz fekete :D