tetszõs tetszõs, de ehhoz képest az enyém 760 és kb 2 nagyságrenddel erõsebb......
de a tömegünkben is kb. ennyi a különbség
tetszõs tetszõs, de ehhoz képest az enyém 760 és kb 2 nagyságrenddel erõsebb......
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
tetszõs tetszõs, de ehhoz képest az enyém 760 és kb 2 nagyságrenddel erõsebb......épp akartam javasolni.
akkor kezdem:
2-1,5 Revolution
32 db 262 mm
32 db 264 mm
64 db Prolock
elsõ kerék
DT240 Cl - Revolution - 717 Disc (ohne gyorszár, belsõvégõ)
de lassan visszaterhetnenk a grammozashoz is... :gwizd:
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
RAUH-Welt
B E G R I F F
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Hát kétszer hajtottam XT-t és egyik sem volt valami jó, de még az XTR sem. A sár mindig bejutott és ripityára kellett szedni, még a "zárt" csapágyat is golyónként kellett letötölgetni. Utána megint jó volt fél évig. Ja az egyik görgõ ketté is repedt.az xt egyik görgõje kerámai csuszócsapágy (sose kopik el) a másik pedig rendes zárt golyóscsapágyas.
és nem minden sár folyik. ami az xt-n megragad, az máson is ugyanugy ragad meg.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
ami az xt-n megragad, az máson is ugyanugy ragad meg.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Áruljátok el, mi a fenétõl lehet jobb az egyik váltógörgõ a másiknál, fõleg ilyen XT szinten