Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#2721
Írta 2007. május 27. - 21:46
#2722
Írta 2007. május 27. - 21:45
#2723
Írta 2007. május 27. - 20:47
acor titánpálcás, 190 gramm, ~7000 Ft
bbb nek is van többféle
nyeregcsõbõl milyen méretû kell?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2724
Írta 2007. május 27. - 20:44
#2725
Írta 2007. május 27. - 20:33
Milyen nyerget tudtok nekem ajánlani, amely kényelmes is, de nem több 225 grammnál; az árhatár pedig Kb. 10000,- Ft
Ezen kívül még egy nyeregcsõ is kéne, amely nem hajlik el, és nem is törik..., na meg persze nem több 230 grammnál; az árhatár pedig 10000,- Ft.
Elõre is kösz
János
#2726
Írta 2007. május 26. - 14:17
#2727
Írta 2007. május 26. - 13:34
#2728
Írta 2007. május 26. - 13:32
tetszõs tetszõs, de ehhoz képest az enyém 760 és kb 2 nagyságrenddel erõsebb......
de a tömegünkben is kb. ennyi a különbség
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2729
Írta 2007. május 26. - 10:22
tetszõs tetszõs, de ehhoz képest az enyém 760 és kb 2 nagyságrenddel erõsebb......épp akartam javasolni.
akkor kezdem:
2-1,5 Revolution
32 db 262 mm
32 db 264 mm
64 db Prolock
elsõ kerék
DT240 Cl - Revolution - 717 Disc (ohne gyorszár, belsõvégõ)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2730
Írta 2007. május 26. - 00:37
de lassan visszaterhetnenk a grammozashoz is... :gwizd:
épp akartam javasolni.
akkor kezdem:
2-1,5 Revolution
32 db 262 mm
32 db 264 mm
64 db Prolock
elsõ kerék
DT240 Cl - Revolution - 717 Disc (ohne gyorszár, belsõvégõ)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2731
Írta 2007. május 26. - 00:24
nekem tokeletesen megteszi a gyari xtr gorgo...
de lassan visszaterhetnenk a grammozashoz is... :gwizd:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2732
Írta 2007. május 26. - 00:06
#2733
Írta 2007. május 25. - 23:15
de csak a szine miatt
az elméletem amugy az, hogy a mûanyag görgõ kevésbbé koptatja a láncot, igy elméletileg gazdaságosabb.
mondjuk ez éppen akkora különbség, mint amivel jobban vált a másik (nagyrészt placebo)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2734
Írta 2007. május 25. - 16:17
http://soloszabi.blogspot.com
#2735
Írta 2007. május 25. - 16:04
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2736
Írta 2007. május 25. - 16:02
Hát kétszer hajtottam XT-t és egyik sem volt valami jó, de még az XTR sem. A sár mindig bejutott és ripityára kellett szedni, még a "zárt" csapágyat is golyónként kellett letötölgetni. Utána megint jó volt fél évig. Ja az egyik görgõ ketté is repedt.az xt egyik görgõje kerámai csuszócsapágy (sose kopik el) a másik pedig rendes zárt golyóscsapágyas.
és nem minden sár folyik. ami az xt-n megragad, az máson is ugyanugy ragad meg.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2737
Írta 2007. május 25. - 14:27
Nekem kellet mert szép PIROS!
Amúgy meg a XT hátsóváltóm csak láncfeszítõ mert SS a bicóm.
Csak illik a PIROS csavaromhoz a ixtéer hajtókaromba meg a versenyarc PIROS fejcsapimhoz is.
Igaz azt még most elküldtem egy körre a szilvásra..
#2738
Írta 2007. május 25. - 13:39
Tekerni kell.........nem gorgoket cserelgetni! )
Szerintem semmi nem mulik azon, hogy XT vagy KCNC aluminium valtogorgod van. Az X.O.-mban szep muanyagok vannak, megis mukodik... na sebaj!
http://soloszabi.blogspot.com