Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#2281
Posted 2007. September 17. - 20:32

Konkrétan ez:
http://www.specializ....jsp?spid=21895
Állítólag most leárazták 200k-ról 133k-ra, persze lehet kint még olcsóbb.
#2282
Posted 2007. September 17. - 15:03

#2283
Posted 2007. September 17. - 14:59

Megbízható durranás szempontjából (mivel ennyire könnyû)?
Ha már volt téma bocs, de keresõben rákerestem és nem találtam semmit.
Illetve:
Ha könnyû belsõrõl van szó, melyiket ajánljátok?
CC-re és 2,1-es külsõhöz...
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#2284
Posted 2007. September 12. - 22:22

a bontrager 250 gramm, a pro 124 gramm.
és a 168 grammos karbon wcs nyeregcsövemnek eddig semmi hátrányát nem éreztem... (jah: és nem kalloy

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2286
Posted 2007. September 12. - 20:22

csak azt hittem van rá vmi speckó magyarázat... amúgy kb. sz.rom le kinek-millyen kormánya van, mindenki a sajátját szereti..Kinek-kinek mi a kényelmes, olyat használ. Mi a túrót kell ezen okoskodni?
#2287
Posted 2007. September 12. - 19:36

Kinek-kinek mi a kényelmes, olyat használ. Mi a túrót kell ezen okoskodni?de tényleg miért kell nagyobb kormány 62 cm-nél?? annyira kigyúrt felsõtestetek van vagy mi?? miért jó az?
#2288
Posted 2007. September 12. - 19:27

62-es egyenest tudsz ?
csak írtam annyit, amúgy nem mélyedtem belea témába...
nekem bõven jó az 58...
#2289
Posted 2007. September 12. - 19:26

62-es egyenest tudsz ?de tényleg miért kell nagyobb kormány 62 cm-nél?? annyira kigyúrt felsõtestetek van vagy mi?? miért jó az?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2290
Posted 2007. September 12. - 19:25

#2291
Posted 2007. September 12. - 19:24

Vagy vegyél szélesebb egyenes kormányt és 1-gyel magasabbra nyújtózkodó stucnit...
A hajlított kormány csak divat!
mutass nekem 630-as egyenes kormanyt 25.4-esben es 31.8asban is
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2292
Posted 2007. September 12. - 15:16

#2293
Posted 2007. September 12. - 15:02

Egy szarv nélküli kormányon is van rengeteg fogás.
A sebesség mindent megold.
#2294
Posted 2007. September 12. - 14:59

A szarv is csak megszokás kérdése. (...) De nem is kell. Minek?
egy 20km-es tekerésnél már meghülyülnék, ha nem tudnék fogást váltani, legalább 2-3 között... de tudom ,ez személyfüggõ.
#2295
Posted 2007. September 12. - 14:38

...és a hajlított kormány miatt jobban kezelhetõ bringám.
Szóval érdemes megfontolni lecserélni az egyenes kormányt+szarvakat egy KÖNNYÛ hajlított kormányra...
Vagy vegyél szélesebb egyenes kormányt és 1-gyel magasabbra nyújtózkodó stucnit...
A hajlított kormány csak divat!
Ritchey téma: mint ahogy ez általában megfigyelhetõ a régi nagy nevek közül csak egy pár tudott talpon maradni. (aki ragaszkodott az innovatív megoldásokhoz, azt vagy felvásárolták, vagy hiperdrága prémiummárkává avanzsált). TR Nem ment tönkre, de korántsem az, mint ami '90es évek elején volt.
Én nem állítom, hogy rossz, de egyetértek Entével: a legtöbb terméke nem saját tervezés, pl a WCS Carbon kormányok igen: csúnyán leszerepeltek a német Bike MAgazin tesztjén. Törtek mint a ropi és a legkiszámíthatatlanabb teszteredményt kapták.
#2296
Posted 2007. September 12. - 14:23

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2297
Posted 2007. September 12. - 14:11

#2298
Posted 2007. September 12. - 12:26

Szóval érdemes megfontolni lecserélni az egyenes kormányt+szarvakat egy KÖNNYÛ hajlított kormányra...
OFFos: ugyanezt egy nagyobb emelésû stucnival + egyenes kormánnyal KÖNNYEBBen megoldottad volna.. nekem meg szarv muszáj, abból nem engedek

ja, és a váltásom oka nem csak a súly, hanem a férõhely is, 54-56 cm-es szélességû kormánnyal érzem jól magam, erre meg a szarvakkal együtt a váltókarok is alig fértek el hajlított kormány esetén. FVK-okat nem szeretem, esetleg fel akarok rakni két lámpát is, és a km-órát már besufniztam középre, a stucnira..
ON
#2299
Posted 2007. September 12. - 11:56

XC-s hajlított Acor alu-karbon-ra (kb 170 g)
Szóval érdemes megfontolni lecserélni az egyenes kormányt+szarvakat egy KÖNNYÛ hajlított kormányra...
Ha az u.az. mint ami nekem is pihen a fiókban, akkor nem 170 hanem 190 gr.
Kormányban nekem eddig a 600mm-es egyenes, szarv nélkül a nyerõ. +3-5fok stucnival.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2300
Posted 2007. September 12. - 11:45

most könnyítek 100+ grammot, görbe kormányt cserélem egyenesre, )
Na én meg pont fordítva könnyítettem:
Volt egy egyenes 135 g-os KORE kormányom, + 160 g TITEC szarvak = 295 g
Kicseréltem XC-s hajlított Acor alu-karbon-ra (kb 170 g) így nem kellettek szarvak, szóval nyertem rajta kb 125 g-ot, cserébe nem verõdik le a festék a felsõcsövön (a szarvak és egyenes kormány túl alacsony volt mindig nekikoppantak), és lett egy kényelmesebb, és a hajlított kormány miatt jobban kezelhetõ bringám.
Szóval érdemes megfontolni lecserélni az egyenes kormányt+szarvakat egy KÖNNYÛ hajlított kormányra...
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT