Nekem sosem volt bajom az AC agyakkal és az UFO felnikkel sem (68 kg).Igen enté, de ez a kerék meddig fog tartani? Inkább legyen nehezebb 200 gr-al minthogy legyen egy szép, könnyû ámde semmire sem használható kereke...
Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#2241
Írta 2007. október 06. - 21:35
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2242
Írta 2007. október 06. - 21:30
#2243
Írta 2007. október 06. - 21:24
Eleve 25.000-t számolt.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#2244
Írta 2007. október 06. - 21:16
American Classic elsõ agy, 120 gr, 6.000 Ft
American Classic hátsó agy, 220 gr, 16.000 Ft
DT Revo 1.5 küllõ, 260 gr, 8.000 Ft
Bike Positive alu anya, 20 gr, 1.500 Ft
Sun UFO felni, 720 gr, 20.000 Ft
Acor gyorszár, 95 gr, 1.000 Ft
= 52.000 Ft, 1435 gr
(Megjegyzem, hogy két év alatt 69e-ért kínált Tune + UFO + Revo (1325 gr) kerékszettemet nem vette meg senki...)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2245
Írta 2007. október 06. - 21:02
Ha nekem bírja 68 kg, tárcsafék és nem éppen finomkodó lejtõzés mellett, akkor Neked sem hiszem hogy gond lenne vele Amúgy Dave, a kereked nem tudom hogyan lehet 1400 gr. Súlyokat összeadva laza 1707 gr jön ki, ennyit nem tévednek a gyári adatok... Még az én kerekem sincs 1400 320 gr os felnivel, XTR agyakkal alu k.anyákkal és Revo küllõvel. Amikor azt mondod "körül" az +- 2 gramm..valahogy hátra nem szimpi nekem az a 2-1.5ös...
#2246
Írta 2007. október 06. - 20:59
60 kilóhoz 28 db 2-1.5 is elég... A DT-comp-ot tárcsás nagy darab emberek használják, nem 60 kilós cc versenyzõk...)
igazat adok neked, tapasztaltabb vagy a témában - nekem sima 2es van, ez volt a kerékhez, majd ha újra kell fûzni, akkor 2-1.5 radiál/2-1.8 (E/H) lesz..valahogy hátra nem szimpi nekem az a 2-1.5ös...
edit: hol van 2 db xc717 egy 10esért? priviben is jó.
#2247
Írta 2007. október 06. - 20:56
dt2-1.8 (ez 60 kilóhoz bõven elég)
60 kilóhoz 28 db 2-1.5 is elég... A DT-comp-ot tárcsás nagy darab emberek használják, nem 60 kilós cc versenyzõk...)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2248
Írta 2007. október 06. - 20:55
Mavic XC717 x 2 ~ 10.000 HUF
azaz van 35ezred egy agyszettre - ez tényleg kevés, ha könnyû és tartósat akarsz...(vagy vegyél XT-t, az párban 15 körül mozog, s a fentmaradó 20ezerbõl meg vegyél máshová könnyû cuccot...pl SLR nyerget - az agy úgysem számít bele a kerék perdületébe)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2249
Írta 2007. október 06. - 20:54
#2250
Írta 2007. október 06. - 20:52
edit: nekem a dt240s-xc717-2es dt+schwalbe belsõvédõ szalaggal együtt van 1400 gramm körül...
de ennyi pénzbõl ez az xt-xc717 kombó a legjobb választás, bár sajnos az xt kicsit nehézke...de 1600on belül leszel így is, ha jól saccolom. azt a plusz 100-200 grammot meg egy könnyû (akár latex) belsõvel és egy könnyû gumival ledolgozod...
#2251
Írta 2007. október 06. - 20:48
#2252
Írta 2007. október 06. - 20:47
tippeket várok ien 60 kg os embernek cc maraton verseny kerékre
ien max 60 ezeerig
Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."
#2253
Írta 2007. október 02. - 09:55
A sebesség mindent megold.
#2254
Írta 2007. október 01. - 20:26
help for mííí plííz:D
#2255
Írta 2007. október 01. - 20:22
nagyon nézegetem a da bomb iparis agyakat. súlyadatokat nemtudna valaki mondani? vagy hol találom meg mert a hivatalos oldal elég gáz...
#2256
Írta 2007. október 01. - 17:48
Nem kell ultrakönnyû carbont venni, itt a grammániás aluváz!
http://piacter.bikem...t=92246&cat=all
Szegény mérleg csak 4kg-ig mér:D
#2257
Írta 2007. október 01. - 14:44
#2258
Írta 2007. szeptember 30. - 21:32
ha jol emlékszem valahol 760-770g körül van...
szar lenne, ha verné az XTR-t súlyban
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2259
Írta 2007. szeptember 30. - 20:41
(Van itthon véletlen egy Shimano newsletter)