Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#2281
Írta 2007. szeptember 12. - 19:25
#2282
Írta 2007. szeptember 12. - 19:24
Vagy vegyél szélesebb egyenes kormányt és 1-gyel magasabbra nyújtózkodó stucnit...
A hajlított kormány csak divat!
mutass nekem 630-as egyenes kormanyt 25.4-esben es 31.8asban is
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2283
Írta 2007. szeptember 12. - 15:16
#2284
Írta 2007. szeptember 12. - 15:02
Egy szarv nélküli kormányon is van rengeteg fogás.
A sebesség mindent megold.
#2285
Írta 2007. szeptember 12. - 14:59
A szarv is csak megszokás kérdése. (...) De nem is kell. Minek?
egy 20km-es tekerésnél már meghülyülnék, ha nem tudnék fogást váltani, legalább 2-3 között... de tudom ,ez személyfüggõ.
#2286
Írta 2007. szeptember 12. - 14:38
...és a hajlított kormány miatt jobban kezelhetõ bringám.
Szóval érdemes megfontolni lecserélni az egyenes kormányt+szarvakat egy KÖNNYÛ hajlított kormányra...
Vagy vegyél szélesebb egyenes kormányt és 1-gyel magasabbra nyújtózkodó stucnit...
A hajlított kormány csak divat!
Ritchey téma: mint ahogy ez általában megfigyelhetõ a régi nagy nevek közül csak egy pár tudott talpon maradni. (aki ragaszkodott az innovatív megoldásokhoz, azt vagy felvásárolták, vagy hiperdrága prémiummárkává avanzsált). TR Nem ment tönkre, de korántsem az, mint ami '90es évek elején volt.
Én nem állítom, hogy rossz, de egyetértek Entével: a legtöbb terméke nem saját tervezés, pl a WCS Carbon kormányok igen: csúnyán leszerepeltek a német Bike MAgazin tesztjén. Törtek mint a ropi és a legkiszámíthatatlanabb teszteredményt kapták.
#2287
Írta 2007. szeptember 12. - 14:23
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2288
Írta 2007. szeptember 12. - 14:11
#2289
Írta 2007. szeptember 12. - 12:26
Szóval érdemes megfontolni lecserélni az egyenes kormányt+szarvakat egy KÖNNYÛ hajlított kormányra...
OFFos: ugyanezt egy nagyobb emelésû stucnival + egyenes kormánnyal KÖNNYEBBen megoldottad volna.. nekem meg szarv muszáj, abból nem engedek
ja, és a váltásom oka nem csak a súly, hanem a férõhely is, 54-56 cm-es szélességû kormánnyal érzem jól magam, erre meg a szarvakkal együtt a váltókarok is alig fértek el hajlított kormány esetén. FVK-okat nem szeretem, esetleg fel akarok rakni két lámpát is, és a km-órát már besufniztam középre, a stucnira..
ON
#2290
Írta 2007. szeptember 12. - 11:56
XC-s hajlított Acor alu-karbon-ra (kb 170 g)
Szóval érdemes megfontolni lecserélni az egyenes kormányt+szarvakat egy KÖNNYÛ hajlított kormányra...
Ha az u.az. mint ami nekem is pihen a fiókban, akkor nem 170 hanem 190 gr.
Kormányban nekem eddig a 600mm-es egyenes, szarv nélkül a nyerõ. +3-5fok stucnival.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2291
Írta 2007. szeptember 12. - 11:45
most könnyítek 100+ grammot, görbe kormányt cserélem egyenesre, )
Na én meg pont fordítva könnyítettem:
Volt egy egyenes 135 g-os KORE kormányom, + 160 g TITEC szarvak = 295 g
Kicseréltem XC-s hajlított Acor alu-karbon-ra (kb 170 g) így nem kellettek szarvak, szóval nyertem rajta kb 125 g-ot, cserébe nem verõdik le a festék a felsõcsövön (a szarvak és egyenes kormány túl alacsony volt mindig nekikoppantak), és lett egy kényelmesebb, és a hajlított kormány miatt jobban kezelhetõ bringám.
Szóval érdemes megfontolni lecserélni az egyenes kormányt+szarvakat egy KÖNNYÛ hajlított kormányra...
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#2292
Írta 2007. szeptember 12. - 10:31
Ritchey wcs, pazzaz, oval, stb stucnik teste majdnem ugyanaz és egy súlyban vannak.
Es a Pazzaz hajtomu is ugyanaz mint az FSA...hmmm... es a Cannondale Carbon...
http://soloszabi.blogspot.com
#2293
Írta 2007. szeptember 12. - 10:29
#2294
Írta 2007. szeptember 12. - 10:10
A sebesség mindent megold.
#2295
Írta 2007. szeptember 12. - 09:57
Szerintem KCNC, még a WCS-nél is sokkal könnyebb. Scandium csõ, titán csavarral. Mi kell még?
A Ritchey sem nagy név, amerikai feliratos Kalloy az összes...
Nem is tudtam, hogy a Kalloy gyart carbon felnit( na jo ezt a Ritchey is a Zipp-tol veszi), carbon nyeregcsovet, carbon stucnit...
http://soloszabi.blogspot.com
#2296
Írta 2007. szeptember 12. - 09:47
amúgy 800 pénzér' most könnyítek 100+ grammot, görbe kormányt cserélem egyenesre, és ennyi az akciós árkülönbözet az alkatrészek új árai között
(ebike: BBB 153g-os kormányka most 3e - az olyanoknak, mint én, ez még komoly perspektíva )
#2297
Írta 2007. szeptember 12. - 09:38
Na én is azt mondom, hogy azért a Kalloy nincs olyan súlyban mint a Ritchey... szóval van ott vmi más is a matricán kívül :-)
HÁt igen, valszeg mix lesz (bár szerettem volna ha a nyeregcsõ fejcsapi és stucni egyforma...)
KCNC-tõl kicsit félek, hogy ilyen extra könnyû: pl a 142 g-os nyeregcsõ, de még a 178 g-os is... Biztos elég stabilak ezek? Akinek ilyen van, mit mond?
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#2298
Írta 2007. szeptember 12. - 07:33
Szerintem KCNC, még a WCS-nél is sokkal könnyebb. Scandium csõ, titán csavarral. Mi kell még?
A Ritchey sem nagy név, amerikai feliratos Kalloy az összes...
Ezt leginkábba WCS esetén kérhetném bizonyítani? Ergo úgy látnám bizonyítottnak, ha mutatnál nyeregcsövet, kormányt, stucnit melyek mindkét márkából kb. egy súlyban vannak, egyformán néznek ki, és majdnem csak a festés tér el (mint ahogy agyaknál ez lenni szokott).
Hitetlenkedem ez ügyben, nem pedig kötözködöm!
#2299
Írta 2007. szeptember 11. - 15:55
Szerintem KCNC, még a WCS-nél is sokkal könnyebb. Scandium csõ, titán csavarral. Mi kell még?Szóval mégegyszer: ki mire szavaz:
Ritchey WCS vagy PRO?
vagy KCNC?
A Ritchey sem nagy név, amerikai feliratos Kalloy az összes...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]