Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#2061
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Hú, beleolvasgattam az oldalba, nem kicsit "beteg" dolgok vannak itten. :D

http://www.light-bik...delta-7-sports/

Megnézném egy sars verseny után. ;)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#2062
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás

ez meg nekem uj:
http://www.light-bik.../10/06/rotor-s1
valojában 2 hernyócsavarral szoritod a stucnit a villanyakra.

Na ez aztán nem kicsit aberrált... egy hernyócsavar, két menetes résszel, amiknek különbözõ a menetemelkedése, és a stucniban is kétféle menet van.

Roadcyclinguk.com: Key to this serious lack of weight is the ground-breaking technology previously referred to, which is known as DTT or Dual Thread Technology. This patented feature cleverly eliminates the need for a heavy, protruding bolt head.

(A pille súl kulcsa az úttörõ DTT ie. kettõs menet technológia. Ez a szabadalmaztatott megoldás ügyesen elkerüli a nehéz, kilógó csavarfej használatát.)

Bazzeg, mennyi egy csavar fejének a súlya? 0,5g? És mennyi utánajárásba/pénzbe fog kerülni ebbe pótcsavart szerezni, ha kell? Vagy mi van, ha megszakad az egyik menet? Ráadásul a nagy emelkedésû menet felõl van az imbusz nyílás, szóval balmenetesként viselkedik... bizti lesz, aki rossz irányban próbálja kinyitni.

A gondolat mindenestre érdekes és szerintük jobban elosztja a szorító erõket. Hmmm.

#2063
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
spx: csak 1 apro teknikai kérdés: ezt a IIosságot hogy mérted/méretted le? vagy már beszerelés után derült ki a bibi?

ez meg nekem uj:
http://www.light-bik.../10/06/rotor-s1
valojában 2 hernyócsavarral szoritod a stucnit a villanyakra.

#2064
SPX

SPX

    vendég

  • fórumtag
  • 41 hozzászólás
középcsapágyház szélesség és párhuzamosság:
0.05mm tolerancia a párhuzamosságra
és hasonló a szélességre, most nem keresem elô

a lényeg h az én gyárilag párhuzamosra esztergált scandium vázam
nem volt elég párhuzamos... és ha viszont ebbôl leesztergálsz egy kicsit, h
jó párhuzamos legyen akkor a szélesség nem lesz oké
ördögi kör
tehát olyan vázat kell venni ami ha nem eléggé párhuzamos, legalább
szélesebb legyen h lehessen belôle lemarni vmennyit

volt kezemben olyan váz is aminél a csapágyház szélessége
elôl és hátul (menetirány szerint) 1mm-t eltért !!!

#2065
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
az alatt mit értesz hogy precízen kell elõkészíteni?

#2066
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
szerintem Szabinak van elerheto kozelsegben olyan szerszam ami leveszi a festeket egyenletesre.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2067
SPX

SPX

    vendég

  • fórumtag
  • 41 hozzászólás

en ugy felek ezektol a kcnc dolgoktol......

extralite hajtomu...most ezen agyalok... 628gr tokkal, vonoval


Hát ha rám hallgatsz hanyagolod a hajtómûvet.
Az enyémben belûl szétment a csapágyat feszítô és tartó menet.

A vázat nagyon NAGYON precízen kell elôkészíteni
(én nem tudtam megoldani) ezért ment szét az enyém.

De valahogy még mindig tudok vele menni. Amúgy nagyon ki van találva.

#2068
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
VALÓS adata van valakinek? mert ez kicsit hiteltelennek tünik. (avagy minden szentnek maga felé...)

illetve 6 csavaros esetén nem nehéz ezt a különbséget produkálni :)

center lockos társaik rögtön ~25 grammal nehezebbek...

#2069
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

inkabb gepelesi hiba lesz az...

én is 150 körülinek mértem a saját 180-asomat. ezért csodálom a 88g-os 160-ast.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2070
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
inkabb gepelesi hiba lesz az...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2071
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
tudom. az aránytalan szón van a hangsúly én is érzem.
mérési hiba is lehet egyébként.

#2072
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
elteres az ok, de itt majdnem fele sulyrol beszelunk...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2073
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
ugyanannyi darab küllötárcsája van a 6" ill a 7" nak is?
nem lehet h emiatt van az aránytalan eltérés?

#2074
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Lista
http://julmtb.com/in...=marque&action=

ez alapján bizony 40g elõnye van a hope féktárcsájához képest.
másik kérdés, hogy hogy a rákba lehet 153 gramm a 180-as, és csak 88 gramm az ugyanolyan 160-as hope tárcsa?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2075
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Lista
http://julmtb.com/in...=marque&action=

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2076
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

nem kötekedés csak amikor itt a hárdkor topiklakók cca 15 gramm könnyitéstõl órákig tartó orgazmust tudnak kapni , akkor két komplett fék között / mindegyik a saját tárcsájával/ 60 gramm különbség az sok, és itt egy pár gramm híján 400 grammos fék az nehéz. engem spec nem izgat fel, nem vélrtlen nincs marta sl-m és xtr-m sem. :)

kár, pedig az xtr jó fék. :)
az enyém most éppen kipróbálható pesten. kinn van valamelyik boltban a stereo.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2077
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Hope-Xt-XTR-t írja már le valaki :)

Érdekel hogy 3 grammnál számottevõen több e a különbség...:)

#2078
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Féktárcsa méregetõsöknek:D

Hayes V6 - 112gr
Hayes V7 - 140gr
Hayes V8 - 210gr
Avid CSG2 185mm - 146gr
Avid CSG2 160mm - 104gr


#2079
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Triálosok.

OUTI? van aki cigánykodik még ilyet?

Már kiváncsi lettem a tárcsa különbségekre.. Majd hétfõn méregetünk :)

#2080
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
kela üzeni hogy alma vagy:D

csak hogy ne legyek megint off:
fúrt felnit ami ugye már nagyon grammániaság kik használnak országútisokon kívül?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960