Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#2061
Írta 2007. november 05. - 11:18
http://www.light-bik...delta-7-sports/
Megnézném egy sars verseny után.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2062
Írta 2007. november 05. - 11:06
Na ez aztán nem kicsit aberrált... egy hernyócsavar, két menetes résszel, amiknek különbözõ a menetemelkedése, és a stucniban is kétféle menet van.ez meg nekem uj:
http://www.light-bik.../10/06/rotor-s1
valojában 2 hernyócsavarral szoritod a stucnit a villanyakra.
Roadcyclinguk.com: Key to this serious lack of weight is the ground-breaking technology previously referred to, which is known as DTT or Dual Thread Technology. This patented feature cleverly eliminates the need for a heavy, protruding bolt head.
(A pille súl kulcsa az úttörõ DTT ie. kettõs menet technológia. Ez a szabadalmaztatott megoldás ügyesen elkerüli a nehéz, kilógó csavarfej használatát.)
Bazzeg, mennyi egy csavar fejének a súlya? 0,5g? És mennyi utánajárásba/pénzbe fog kerülni ebbe pótcsavart szerezni, ha kell? Vagy mi van, ha megszakad az egyik menet? Ráadásul a nagy emelkedésû menet felõl van az imbusz nyílás, szóval balmenetesként viselkedik... bizti lesz, aki rossz irányban próbálja kinyitni.
A gondolat mindenestre érdekes és szerintük jobban elosztja a szorító erõket. Hmmm.
#2063
Írta 2007. november 05. - 10:33
ez meg nekem uj:
http://www.light-bik.../10/06/rotor-s1
valojában 2 hernyócsavarral szoritod a stucnit a villanyakra.
#2064
Írta 2007. november 04. - 23:47
0.05mm tolerancia a párhuzamosságra
és hasonló a szélességre, most nem keresem elô
a lényeg h az én gyárilag párhuzamosra esztergált scandium vázam
nem volt elég párhuzamos... és ha viszont ebbôl leesztergálsz egy kicsit, h
jó párhuzamos legyen akkor a szélesség nem lesz oké
ördögi kör
tehát olyan vázat kell venni ami ha nem eléggé párhuzamos, legalább
szélesebb legyen h lehessen belôle lemarni vmennyit
volt kezemben olyan váz is aminél a csapágyház szélessége
elôl és hátul (menetirány szerint) 1mm-t eltért !!!
#2065
Írta 2007. november 04. - 22:53
#2066
Írta 2007. november 04. - 20:49
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2067
Írta 2007. november 04. - 20:33
en ugy felek ezektol a kcnc dolgoktol......
extralite hajtomu...most ezen agyalok... 628gr tokkal, vonoval
Hát ha rám hallgatsz hanyagolod a hajtómûvet.
Az enyémben belûl szétment a csapágyat feszítô és tartó menet.
A vázat nagyon NAGYON precízen kell elôkészíteni
(én nem tudtam megoldani) ezért ment szét az enyém.
De valahogy még mindig tudok vele menni. Amúgy nagyon ki van találva.
#2068
Írta 2007. november 04. - 13:32
illetve 6 csavaros esetén nem nehéz ezt a különbséget produkálni
center lockos társaik rögtön ~25 grammal nehezebbek...
#2069
Írta 2007. november 04. - 13:28
én is 150 körülinek mértem a saját 180-asomat. ezért csodálom a 88g-os 160-ast.inkabb gepelesi hiba lesz az...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2070
Írta 2007. november 04. - 00:23
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2071
Írta 2007. november 04. - 00:14
mérési hiba is lehet egyébként.
#2072
Írta 2007. november 04. - 00:10
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2073
Írta 2007. november 03. - 23:53
nem lehet h emiatt van az aránytalan eltérés?
#2074
Írta 2007. november 03. - 23:46
ez alapján bizony 40g elõnye van a hope féktárcsájához képest.
másik kérdés, hogy hogy a rákba lehet 153 gramm a 180-as, és csak 88 gramm az ugyanolyan 160-as hope tárcsa?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2075
Írta 2007. november 03. - 22:34
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2076
Írta 2007. november 03. - 22:29
kár, pedig az xtr jó fék.nem kötekedés csak amikor itt a hárdkor topiklakók cca 15 gramm könnyitéstõl órákig tartó orgazmust tudnak kapni , akkor két komplett fék között / mindegyik a saját tárcsájával/ 60 gramm különbség az sok, és itt egy pár gramm híján 400 grammos fék az nehéz. engem spec nem izgat fel, nem vélrtlen nincs marta sl-m és xtr-m sem.
az enyém most éppen kipróbálható pesten. kinn van valamelyik boltban a stereo.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2077
Írta 2007. november 03. - 22:25
Érdekel hogy 3 grammnál számottevõen több e a különbség...
#2078
Írta 2007. november 03. - 22:22
Hayes V6 - 112gr
Hayes V7 - 140gr
Hayes V8 - 210gr
Avid CSG2 185mm - 146gr
Avid CSG2 160mm - 104gr
#2079
Írta 2007. november 03. - 22:20
OUTI? van aki cigánykodik még ilyet?
Már kiváncsi lettem a tárcsa különbségekre.. Majd hétfõn méregetünk
#2080
Írta 2007. november 03. - 22:20
csak hogy ne legyek megint off:
fúrt felnit ami ugye már nagyon grammániaság kik használnak országútisokon kívül?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960