Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
#1741
Írta 2004. december 24. - 00:44

#1742
Írta 2004. december 23. - 21:03

Én sem ugrálok a single speedemmel!:mad: Maratonok és túrák:bananadan
És milyen áttételezést használsz? Mert én leszívtam a harci f@szt: nem jó a bontott szimpla hajtómû, egész egyszerûen nem fér el a láncvillától úgy, hogy egy vonalba kerüljön a SS agyon a racsnival. Pedig nem valami buci a váz, Cr-Mo... Az agyon meg a racsnin nincs mit hézagolni, azok eléggé fixen találnak egymásra, aztán meg a papucsokba, ezt már beszéltük.
Most az egy dolog, hogy venni kell, de milyet? Lehet kapni ilyen Truvativ triálos hajtómûveket, az biztos befér, de nem szeretnék állandóan mókuskerekezni... Jó lenne, ha egy országúti hajtómû 40-es vagy 42-es kistányérja beférne, akkor vennék egy olyat, mert az országútim nagytányérján már eléggé elkoptak a fogak, akkor az kapna egy új hajtómûvet, a régi nagytányérról meg leköszörülném a fogakat, és az lenne a "rock ring"... Az még elég jó áttételt ad, bár a 46/16 jobb lett volna, az áll a legközelebb a jól kiforrott ParasztCsepszon áttételezéséhez...
Fityisz:
Szép! (Ez se lehetett olcsó...)
#1743
Írta 2004. december 23. - 10:19

Én sem ugrálok a single speedemmel!:mad: Maratonok és túrák:bananadanIgen, már írtam régebben is, hogy ez az SS nem az ugribugri fajta lesz, ...)
#1744
Írta 2004. december 23. - 10:15

Kérdezd a fényezésérõl;)
nagyon szép. .

#1745
Írta 2004. december 23. - 00:23


szuperszekszi. nagyon szép. gratulálok.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1746
Írta 2004. december 22. - 20:05

#1747
Írta 2004. december 22. - 13:48

Mi féle láncfeszíõ az?
Hát a Point, amit nálatok vett az Alfettás haver... Úgy volt, hogy kijön elém a reptérre, és elcseréljük a cuccot egy Alfetta modellre, amit meg én vettem neki egy veteránbörzén, csak aztán nem bírta kivárni, amíg idevánszorog a Sky Europe... Pedig pont az lett volna a célja a mutatványnak, hogy nekem ne kelljen még egyszer Büdipestre utaznom a cuccért. (Nekem is Alfettám van amúgy, csak olyan, ami "továbbtanult": egy Alfa 75.)
Igen, már írtam régebben is, hogy ez az SS nem az ugribugri fajta lesz, hanem a haladós fajta, ez a gumizatán kívül a geometriáján és az áttételezésén is látszani fog... Városi közlekedésre, munkába járásra, bulizásra fog szolgálni, meg esetleg a kissé lestrapált országútit fogja helyettesíteni a Velencei-tó körüli edzõkörökön. De azért nem fog megijedni egy kis dûlõúttól sem, tulajdonképpen a ParasztCsepszon egy fejlettebb reinkarnációja lesz. Igazi kemény terepre ott van az immáron Kona vázas cucc. (Nem tudom, írtam-e már, hogy az végre q... jól sikerült, súlyelosztás, irányíthatóság tökéletes, most már csak nekem kéne "felnõni" hozzá...)
#1748
Írta 2004. december 22. - 10:31

Mi féle láncfeszíõ az?.
Sajnos azonban a láncfeszítõ még nincs nálam, Amszterdamból mûszaki hiba miatt késve indult a gép, így nem jött létre Ferihegyen a randevú. .
#1749
Írta 2004. december 22. - 10:29

Ez valami városi romboló lesz? Terepen nemis fogod használni?:chin:Tegnap én is elvittem megfûzetni a SS agyamat, persze elsõ kereket is fûzetek hozzá, szintén B+ fekete agyra. A felnik polír Mach 1-ek lesznek DT küllõkkel. Jó áron volt a boltban 1,75-ös Schwalbe City Cruiser, úgyhogy mindjárt felgumizva is kértem, mára kész is lesz.
.
#1750
Írta 2004. december 22. - 10:01

#1751
Írta 2004. december 21. - 16:11

Mindenesetre a CC-m ISIS-es.
#1752
Írta 2004. december 21. - 14:05

#1753
Írta 2004. december 21. - 14:00

#1754
Írta 2004. december 21. - 13:18

Szvsz meg pont egy SS-en kap idõnként nagyot az arcába a hajtómû, mert ott muszáj taposni, tehát jobb lenne valami bordás... Na mindegy, ha nem bírja a négyszöges, majd lecserélem valami Truvativ DH hajtómûre.
akkor nem vagyunk egy véleményen

évek óta négyszögeset használok SS-en minden gond nélkül... pedig taposom... és még csak nem is 50 kilós vagyok...
#1755
Írta 2004. december 21. - 12:18

pedig pont az a lényeg, hogy négyszögtengelyes legyen.......ami müködött régen az most is müködik... SS-re nem kell más, véleményem szerint
Szvsz meg pont egy SS-en kap idõnként nagyot az arcába a hajtómû, mert ott muszáj taposni, tehát jobb lenne valami bordás... Na mindegy, ha nem bírja a négyszöges, majd lecserélem valami Truvativ DH hajtómûre.
#1756
Írta 2004. december 21. - 11:24

Fityisz:
Szép, kár, hogy csak négyszögtengelyes...
pedig pont az a lényeg, hogy négyszögtengelyes legyen.......ami müködött régen az most is müködik... SS-re nem kell más, véleményem szerint

#1757
Írta 2004. december 21. - 11:12

Szép, kár, hogy csak négyszögtengelyes...
Mondjuk az enyém is négyszöges lesz, hasonló ehhez, csak sokkal vacakabb kivitelben, de legalább ingyen van... (Ha beválik. Svájci agyváltós bringáról bontott darab.)
Tegnap én is elvittem megfûzetni a SS agyamat, persze elsõ kereket is fûzetek hozzá, szintén B+ fekete agyra. A felnik polír Mach 1-ek lesznek DT küllõkkel. Jó áron volt a boltban 1,75-ös Schwalbe City Cruiser, úgyhogy mindjárt felgumizva is kértem, mára kész is lesz.
Sajnos azonban a láncfeszítõ még nincs nálam, Amszterdamból mûszaki hiba miatt késve indult a gép, így nem jött létre Ferihegyen a randevú. Úgyhogy ha nem jön ki anélkül is a lánchossz, akkor mégse lesz karácsonyra SS-em, rohadt Sky Europe...
Pedig vettem frankó kis O2 nyerget is, 8€ -ért, na hol? Utrechtben, egy veteránautós-motoros börzén... (Az elsõ bringa, aminek a nyerge pont kétszer annyiba került, mint a villája.) A pedálok meg a fékbowdenek hiányzanak még.
#1758
Írta 2004. december 20. - 23:08

#1759
Írta 2004. december 20. - 11:38


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1760
Írta 2004. december 20. - 10:45
