Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
#1361
Írta 2005. március 06. - 22:50

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1362
Írta 2005. március 06. - 22:35


Jol latom, hogy Crossmax kerekek? A kazetta csak siman ki lett hezagolva? Nem eroszakollak meg me'g tobb kerdessel


#1363
vendég_unit_*
Írta 2005. március 06. - 22:31


Na jó, lehetne kicsit jobb is a kép, de nem ez a lényeg!
#1364
Írta 2005. március 06. - 21:59

#1365
Írta 2005. március 06. - 20:37

Azt hogy ha van egy agy ami gyárilag nem fix, abból elvileg lehet fixet csinálni. Hogy örökhajtós legyen és nekem elöl lenne a racsnim. Csak egy gyári fix agy 20e Ft és nekem jelenleg nincs annyim rá. Ezért kellene pár tipp olyantól aki már csinált ilyet.Mit kérdezel?? Nem értem:(
#1366
Írta 2005. március 06. - 20:13

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1367
Írta 2005. március 06. - 20:10

#1368
Írta 2005. március 06. - 19:45

Mit kérdezel?? Nem értem:(Nem gyõztem végigolvasni a topicot, ezért megkérdezem, hogy aki fix agyat használ az hogy fixálja ki? Kalapácsok kitámasztása golyókkal? Vagy esetleg hegesztés? Most akarok egyet csinálni.
#1369
Írta 2005. március 06. - 11:11

#1370
Írta 2005. március 05. - 17:51

Már bocsánat, hogy ennyi idõ után ilyen nyersen köszönok be, de tényleg tele a törpöm.
Történt ugyanis, hogy végre megvettem a SS-emhez a még hiányzó alkatrészeket: középcsapágyat, pedálokat, láncot. Mivel ISIS-es monoblock csak egyféle tengelyhosszban volt, ezért most nem toltam be a biciklimet harmadszor is, hanem megvettem, ami volt (Truvativ), aztán próba-szerencse... A láncvonal jó is lett, hanem a _lánchossz_ nem bírt összejönni, annak ellenére, hogy láncfeszítõt használok.
A Point-nak ugyanis nagyon kevés mozgástere van (kívülrõl feszít), mert 32/16 esetén a lánc nagyon kis szögben megy a láncvillához képest. Innentõl legfeljebb annyit bír mozdulni, amennyi a lánc nyúlásának a kompenzálásához kell, aztán fel is ütközik a láncvillára. Egész (fél) szemnyi különbséget már nem bír felvenni. Úgy néztem, nagyon laza maradna a lánc egy bizonyos állásban, hát kivettem egy szemmel (párral) többet. Hát úgy meg túl rövid, nem megy fel... Ilyenkor mi van?
Pedig 32/16-ot használnék, mint majdnem mindenki, de nekem nem jön össze... Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen nehéz lesz.
#1371
Írta 2005. március 04. - 21:23

Az áttételed alapján 8oford./32.112km/h/ 100ford./40.140kmh/.
na ezt fejsd ki bõvebben kérlek.... :scratchhe
#1372
Írta 2005. március 04. - 13:28

Kolléga valószinüleg nincsen jól beállitva a sebességméröd! Az áttételed alapján
8oford./32.112km/h/ 100ford./40.140kmh/. Viszont praktikusabb a hátul nagyobb fogszám,több lánccsap kevesebb terhelés csaponként.


#1373
Írta 2005. március 04. - 13:10

#1374
Írta 2005. március 04. - 12:55

Helló. Nékem van egy trekkingem, amit a nagy szürke fõvárosunkban használok. Áttételem: 42/16. Ezzel simán 35Km/h érek el. /622/ kerék 32-es külsõvel. Ez kb.:80-90-es pedálcsapás/perc. A pörgetés a lényege.Én országútit hajtok 52/21es áttétellel. Elõnye,h késõbb kopnak el a fogak(mind elõl, mind hátul) elgé jól lehet haladni síkon(~25-32km/h). Hátránya,h meredek emelkedõket nem tudok vele megmászni(5-6% felett már nem OK). De szerencsére a vidéki városban kevés ilyen van.

#1375
Írta 2005. március 03. - 14:30

#1376
Írta 2005. március 03. - 13:42

#1377
Írta 2005. március 03. - 12:29

Ez elég gyors már síkon is (Kb 330 km/h max.),
ekkora tempónál csak arra kell ügyelni, hogy a gumi ne robbanjon szét


#1378
Írta 2005. március 03. - 12:00

a 2-es áttétel tûnik a legoptimálisabbnak. Ez elég gyors már síkon is (Kb 330 km/h max.), és a "kistányéros" emelkedõkön sem dobod le az ékszíjat.
Ettõl nyugodtan eltérhetsz, ez nem elõírás
21 fogú lánckerék rengeteg van 5,6,8,9 sebességs racsnikon ~100%, hogy van.
Nekem a montin 32-16 van, de az aszfaltos gépre jó volt a 44-18 is.
Szedd le a mosanit a racsniról, és nézd meg a kapcslódást! H menetes, akkor bonts szét egy menetes többsebességes racsnit. Elvileg külön is kapsz, max. párszáz forint.
Sok sikert!
#1379
Írta 2005. március 03. - 11:09

Ez a 2/1 az ideális amúgy? mert nekem 42es tányér van fent, akkor ha terepen is használhatóvá akarom tenni, 21 fogú fogaskereket kellene tennem hátra? :chin: szerintem nincs is olyan.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1380
Írta 2005. március 03. - 10:47
