Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
#1041
Posted 2005. April 27. - 19:43

a ss telós váznak mindenképpen a monoblokk körül kell lennie a forgáspontnak. mint pl a cove g-spot. de annak meg nem állítható a papucstávolsága. sztem az A elég egyedülálló váz.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1042
Posted 2005. April 27. - 19:08

a Kona A-n kívül
illetve hogyér' adnak egy kona A-t?
#1043
Posted 2005. April 26. - 07:19

#1044
Posted 2005. April 26. - 01:11

bikepositive tárcsátlan singlespeed agyról nincs valakinek híre?
lassan nyár lesz...
thx!
Elvileg már vannak. Kivi holnap megy a nagykerbe, és hoz számomra 1 darabot, így véget érni látszik a sufnituningos agy korszak.

Érdeklõdj még Luongonál, vagy Városmajor u. 32. (a bolt neve nem ugrik be), esetleg HajtásPajtás.
#1045
Posted 2005. April 25. - 18:47

lassan nyár lesz...

esetleg infó valami más agyról amit lehet kapni?
állítólag vannak vmi novatech ss agyak is, de errõl semmi infot nem találtam...
thx!
#1046
Posted 2005. April 18. - 09:19

Angolul nem tudóknak: valaki ellopta a srác fixijét, de hamar meglett: 1 sarokkal lejjebb a földön, elgörbült kormánnyal, véresen:-)
#1047
Posted 2005. April 16. - 12:46

#1048
Posted 2005. April 16. - 12:40

#1049
Posted 2005. April 16. - 08:01

#1050
Posted 2005. April 16. - 00:54

Hali!
Most gondolkodom egy városi egysebességes rakéta építésén. Mindenképen könnyûnek, gyorsnak kéne lennie, nagyobbacska áttétellel, és ha megszeretem, fixi hajtással, esetleg fixi/racsni forgatós hátsóval. Szóval kéne egy országúti váz, de soha nem volt se oútim se 1*1esem. Könnyû, újabb ejtett felsõcsövû szép váz kéne. A Merida Road v. road Lite Alu (a 880, 901, 903... vázai) jó lenne? Fel lehet rá rakni sárvédõt amit nem rúgok le kanyarban? Vagy hosszabb/hajlított villa kéne? Hol tudom megnézni pl. a villasarukat rajta és mennyi vízszintes játéktér kell h megfeszítse a láncot (-és fél láncszemmel? milyen láncba passzol a fél láncsszem?) Leérne kanyarban a B+ SS hajtókar? Mér' épít mindenki acélvázas SSt? Ugye csak spórolásból/az ócckúl érzésért és nincs az aluval baj? Lehet, hogy sokat kérdezek?
Leérne a hajtókar? A francba, nem építek SS-t, a montin nem ér le, ha kanyarodok.

A viccet félretéve: általában anyagi megfontolásból szoktak acélvázas egysebességest építeni. Az alu outi vázzal csak két baj van: alumínium, és 130mm széles agy megy bele, míg a monti 135mm. Nem szerencsés belefeszíteni, marad a 110-es pályaagy, vagy irtó drágán külhonból egy megfelelõ darab beszerzése. További hátrány, hogy a papucs függõleges, így mindenképpen fel kell szerelned láncfeszítõt.
#1051
Posted 2005. April 16. - 00:45

#1052
Posted 2005. April 14. - 22:32

BCI:Ez az arra való(ha jól sejtem)hogy a nem csúszópapucsos vázakban is meg lehet feszíteni a láncot(az aggyal)
#1053
Posted 2005. April 14. - 21:45

#1054
vendég_unit_*
Posted 2005. April 14. - 19:27

#1055
Posted 2005. April 14. - 13:30

Valaki tudna nekem linkelni egy képet excenteres egysbességes hátsó agyról?Azt tudom hogy létezik ilyen csak azt nem hogy melyik cég csinálja.
#1056
Posted 2005. April 14. - 10:40

Most gondolkodom egy városi egysebességes rakéta építésén. Mindenképen könnyûnek, gyorsnak kéne lennie, nagyobbacska áttétellel, és ha megszeretem, fixi hajtással, esetleg fixi/racsni forgatós hátsóval. Szóval kéne egy országúti váz, de soha nem volt se oútim se 1*1esem. Könnyû, újabb ejtett felsõcsövû szép váz kéne. A Merida Road v. road Lite Alu (a 880, 901, 903... vázai) jó lenne? Fel lehet rá rakni sárvédõt amit nem rúgok le kanyarban? Vagy hosszabb/hajlított villa kéne? Hol tudom megnézni pl. a villasarukat rajta és mennyi vízszintes játéktér kell h megfeszítse a láncot (-és fél láncszemmel? milyen láncba passzol a fél láncsszem?) Leérne kanyarban a B+ SS hajtókar? Mér' épít mindenki acélvázas SSt? Ugye csak spórolásból/az ócckúl érzésért és nincs az aluval baj? Lehet, hogy sokat kérdezek?
#1057
Posted 2005. April 13. - 13:45

szerintem a Tabánban a várba stb. még épp fel lehet vele mászni.
legalábbis nekem megy.
#1058
Posted 2005. April 13. - 11:52

Péter, ey!!! miért nem kérdezel engem ?
yo a B+ agy a bicayodba. ez biztos. márha a ~2800FT-osról beszélsz(gondolom arról)
DE olcsóbban és ugyanugy szebben kiyössz ha nem épitesz uy kereket hanem a menetes hátsoagyadra egy szabadonfutos fogaskereket (bocsi mayd a tudorok kiyavityák mi is a neve) raksz.én most szeltettem át egy 16-os ra.
igy most 52/16 az élet.
és csak 700FT volt a 16os hátra...valami réz kínai de yo nagyon.
képeket rakok nemsoká.
Köszi Robi, nemtom még melyik megoldás lesz...
Nem brutál az 52/16? Én valami dzsentrisebb áttételre gondoltam, hogy legalább a tabánig fel bírjak hajtani

#1059
Posted 2005. April 13. - 10:45

#1060
Posted 2005. April 13. - 07:05

Tegnap délelõtt gondoltam egyet és átszereltem a montimat városi SS-re.
Olyan problémám van hogy nagyon feszül a lánc de sajnos csak így jöttek ki a szemek és recseg-ropog az egész, a láncfeszítõre nincs is szükség. A rendszer paraméterei 50-es tányér elöl, 14-es hátul, lánc Sram PC-1, láncfeszítõ Point Racing. Nem fog elszakadni a lánc vagy össze kopik a rendszer?