Igen az nem lett volna rossz ha valahonna szerzek egy olyat de a Sora váltó is megteszi nekem! Azért köszi, hogy így utána kerestél.!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
Indította
country
, 2002. február 16. 22:14
#3061
Írta 2003. január 18. - 20:25

#3062
Írta 2003. január 18. - 20:04

tebrci:
valami ilyesmit kene beszerezni hatra:
norco acel ss
Persze ez a bico sem olyan nagyon rossz, bar ez nem SS:
norco alu bicikli
valami ilyesmit kene beszerezni hatra:
norco acel ss
Persze ez a bico sem olyan nagyon rossz, bar ez nem SS:
norco alu bicikli
#3063
Írta 2003. január 18. - 10:30

Igen arra figyeltem, hogy a láncvonal egyenes legyen úgy rakattam á a hézegolokat meg azt az egy db fogakereket hátra. Ja és én is egy kis bowdenvéggel raktam föl aminek van van a végén az gomboc! Remélem nem fog leesni a lánc soha, mert nagyon feszes! És igen egy kicst hátra fele nehezebben pörög de az nem érdekel.
#3064
Írta 2003. január 18. - 01:11

fuggoleges papucsnal nem mindig jon ki a lanc. Meg a vizsszintes papucsnal is sokszor pont a hataron van...
Es raadasul meg utana nyulik is.
Ha felteszel egy vacak hatsovaltot feszitesnek az jo lehet, de akkor kicsit pozicionalni kell a valtot /bowdennel - valtokar nem kell!!!/ ill feleslegesse is valik az egyik kar...
Igy hasznalat utan kiakaszthato.
Mukodik a dolog, bar szerintem jobb megoldas a direkt erre a celra keszitett fix feszitokar. Ha hatrafele porgeted a hajtokart, erzed hogy nem porog annyit, tehat biztosan fog vmit rajta, tehat szerintem minimalis veszteseg van :-(((
Persze ez ugratasnal mindegy.
Lenyeg hogy minimalis lanchossz legyen, mert maskulonben nem er az egesz semmit.
A lancvonalnak is pont egyenesbe kell lennie.
persze a legjobb a cizsszintes papucs, bar elgondolkoztato hogy pl tarcsafeket hogy tennek fel ra....
El tudnek kepzelni PL egy olyan bulizos lejtozogepet, ami SS. Igy nem lenne gond a lanccsorgessel, nameg igenytelen is lenne arra az esetre ha barmi is van :)
fityisz : milyen vazra epitesz?
Es raadasul meg utana nyulik is.
Ha felteszel egy vacak hatsovaltot feszitesnek az jo lehet, de akkor kicsit pozicionalni kell a valtot /bowdennel - valtokar nem kell!!!/ ill feleslegesse is valik az egyik kar...
Igy hasznalat utan kiakaszthato.
Mukodik a dolog, bar szerintem jobb megoldas a direkt erre a celra keszitett fix feszitokar. Ha hatrafele porgeted a hajtokart, erzed hogy nem porog annyit, tehat biztosan fog vmit rajta, tehat szerintem minimalis veszteseg van :-(((
Persze ez ugratasnal mindegy.
Lenyeg hogy minimalis lanchossz legyen, mert maskulonben nem er az egesz semmit.
A lancvonalnak is pont egyenesbe kell lennie.
persze a legjobb a cizsszintes papucs, bar elgondolkoztato hogy pl tarcsafeket hogy tennek fel ra....
El tudnek kepzelni PL egy olyan bulizos lejtozogepet, ami SS. Igy nem lenne gond a lanccsorgessel, nameg igenytelen is lenne arra az esetre ha barmi is van :)
fityisz : milyen vazra epitesz?
#3065
Írta 2003. január 18. - 00:02

ma én is összeraktam a bicómat és rá az Single Speedet bár olyan, hogy váltó is van feszítésre és elõl hátul egy lánckerék! nincs vkinek tapasztalata, hogy mennyire jó ha megvan feszítve, Teljesen amennyire lehet?
#3066
vendég__*
Írta 2003. január 17. - 23:12

nem gyepálósat, sööööt ellenkezöleg, egy csillivilli sznob single speed-et.........
#3067
Írta 2003. január 17. - 19:11

amolyan gyepalosat? Aminek nem art a kosz?
Itt a 2003, ennek tiszteletere en is megepitem a SuSu 3.0 -m
Ha mar tavaly megvolt a 2.0, tavalyelott meg az 01
!
Itt a 2003, ennek tiszteletere en is megepitem a SuSu 3.0 -m

Ha mar tavaly megvolt a 2.0, tavalyelott meg az 01

#3068
vendég__*
Írta 2003. január 15. - 22:58

#3069
Írta 2003. január 15. - 16:55

#3070
Írta 2003. január 12. - 19:15

#3071
vendég__*
Írta 2003. január 12. - 18:43

Szerintem ezt itt és most fejezzétek be, mielött még nagyon belemelegednétek, és bimbózó értelmeteket próbáljátok meg máshol kibontakoztatni...........
#3072
Írta 2003. január 12. - 17:45

Csak az a baj,hogy triálra,FR-re az túl nagy áttétel lesz,úgyhogy maradok a váltónál. :-\
#3073
Írta 2003. január 12. - 17:40

Általába ilyenekre váltóval szoktak Single Speedet csinálni, mert nehéz úgy eltalálni a lánc hosszúságát, hogy ne legyen túl rövid és túl hosszú se és ha van váltó (szerintem célszerû egy kis kanalas váltót rárakni) akkor azzal lehet szabályozni a dolgokat. És szerezz elõre nagy tányért hallottam már 52 est is de az nem tom hányágú meg stb. És hátulra mega fogaskoszorúból a legkisebbet. Én így csinálom, mert már miden meg van csak nincs teljesen össze rakva a gép.
#3074
Írta 2003. január 12. - 17:33

Segítsetek!
Hogy tudnék a Polar-x-embõl váltó nélkül Single Speed gépet csinállni?De úgy,hogy a lehetõ legkissebb áttételben legyen????????????? ??? ??? ???
THX!
Hogy tudnék a Polar-x-embõl váltó nélkül Single Speed gépet csinállni?De úgy,hogy a lehetõ legkissebb áttételben legyen????????????? ??? ??? ???
THX!
#3075
Írta 2003. január 12. - 17:20

Beepitettem ma a Bagiratol kapott kormanyt. Kicsit furcsa, de majd meglatjuk.

SzüMe

SzüMe
#3076
Írta 2003. január 09. - 12:11

#3077
Írta 2003. január 09. - 12:09

Nem. A sima orszagutin nincs a stucnitol nem messze hajlitas. Ha ezt jol megnezed, ott lefele van hajlitva, meg mielott 90 fokkal elore all.
SzuMe
SzuMe
#3078
Írta 2003. január 09. - 12:03

#3079
Írta 2003. január 08. - 22:29

Szerintem lehet, nezd meg, regen volt a Kerekvarban, meg en meg Budakeszin vettem olyan 800 forintert. Aluminium.
Ha nagyon kell, van egy otthon, nem hasznalom semmire, cak szeretem hogy van.
Ha csak ki akarod probalni, szivesen odaadom. Meg undoritoszinu bandazs is van rajta.
Bagira
Ha nagyon kell, van egy otthon, nem hasznalom semmire, cak szeretem hogy van.
Ha csak ki akarod probalni, szivesen odaadom. Meg undoritoszinu bandazs is van rajta.
Bagira
#3080
Írta 2003. január 08. - 21:32
