>
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed - SÖR
Started by
country
, 2002. February 16. 22:14
#2461
Posted 2004. March 05. - 17:47
Nem értem, hogy miért kötekszel fityisz??
>
De szerintem is srácok, nem lenne jobb igazi ss vázra építeni a bringát, mint szenvedni a feszítéssel? ;D Távtartó van a Luongoba!!
>
#2462
Posted 2004. March 04. - 18:00
csak épp a láncot nem feszití... :
![]()
Akkor láncvezetõ, rögzítõ, leesésgátló device
Most, hogy nézem, a képen lazának tûnik a lánc, amúgy annyira azért feszes, hogy ne essen le.
#2463
Posted 2004. March 04. - 17:29
Láncfeszítõ 10 éves hátsó váltó kanalából, illik az összképbe, és jól teszi a dolgát.
csak épp a láncot nem feszití... :
#2464
Posted 2004. March 04. - 16:36
Hogy felhozzam a témát:
Ráment a fél éjszakám, hogy összerakjak magamnak az asztalomon lévõ cuccokból egy második bringát. A single speed napalm után ismét hanyagoltam a váltót, minimális városi gépet akartam. Ez lett az eredmény:
Merev KTM, Roox kormány GT markolatok + pedálok, egyelõre zoom stucni, sram fékek, arraya felnik michelin 1.5" wildgripper city gumikkal, sugino hajtómû.
Eddig 25 km után tetszik, az erõs áttétel ellenére lehet vele a budai hegyek kivételével bármilyen emelkedõn mászni. Még nem sikerült távtartókat szerezni, úgyhogy fent van a teljes sor, majd egy pvc csõdarabbal helyettesítem, akkor 10 kiló alatt lesz végre.
És ami a napalmnál szerencsémre nem kellett:
Láncfeszítõ 10 éves hátsó váltó kanalából, illik az összképbe, és jól teszi a dolgát.
Ráment a fél éjszakám, hogy összerakjak magamnak az asztalomon lévõ cuccokból egy második bringát. A single speed napalm után ismét hanyagoltam a váltót, minimális városi gépet akartam. Ez lett az eredmény:
Merev KTM, Roox kormány GT markolatok + pedálok, egyelõre zoom stucni, sram fékek, arraya felnik michelin 1.5" wildgripper city gumikkal, sugino hajtómû.
Eddig 25 km után tetszik, az erõs áttétel ellenére lehet vele a budai hegyek kivételével bármilyen emelkedõn mászni. Még nem sikerült távtartókat szerezni, úgyhogy fent van a teljes sor, majd egy pvc csõdarabbal helyettesítem, akkor 10 kiló alatt lesz végre.
És ami a napalmnál szerencsémre nem kellett:
Láncfeszítõ 10 éves hátsó váltó kanalából, illik az összképbe, és jól teszi a dolgát.
#2465
Posted 2004. February 26. - 18:55
Sziasztok!
Tegnap találtam rá erre a topikra és kedvet kaptam hozzá, hogy építsek egyet SS bringát, minden van itthon talonban, nem kerül egy fillérbe sem.
A régi Neuzer Sirocco Hi-Ten oúti vázam pont jó hozzá, elõre-hátra állítható a hátsó papucsban a tengely pozíciója. Olyan 10,5 kg körül lett pedállal a kész masina.
Az itthon lévõ Shimano monoblokkom az istennek nem akart belekapni a vázban lévõ menetbe, nem mertem erõltetni, maradt a hagyományos csapágyas középtengely. Egy régi 105-ös hajtómûvet tettem fel egy 52-es alu tányérral. A hátsó aggyal sem variáltam sokat, nem volt kedvem kereket fûzögetni, maradt a régi kazettás agy (7-es). Egy 21-es lánctányér van rakta, a racsnin fennmaradó helyet a kazettákban lévõ távtaró gyûrûkkel töltöttem ki. Idõfutam kormány egy 105-ös fékkarral és egy RSX elsõ fékkel. 22×622-es Vittoria külsõk.
Menettapasztalat nincs még a trágya idõ miatt, sajna.
Tegnap találtam rá erre a topikra és kedvet kaptam hozzá, hogy építsek egyet SS bringát, minden van itthon talonban, nem kerül egy fillérbe sem.
A régi Neuzer Sirocco Hi-Ten oúti vázam pont jó hozzá, elõre-hátra állítható a hátsó papucsban a tengely pozíciója. Olyan 10,5 kg körül lett pedállal a kész masina.
Az itthon lévõ Shimano monoblokkom az istennek nem akart belekapni a vázban lévõ menetbe, nem mertem erõltetni, maradt a hagyományos csapágyas középtengely. Egy régi 105-ös hajtómûvet tettem fel egy 52-es alu tányérral. A hátsó aggyal sem variáltam sokat, nem volt kedvem kereket fûzögetni, maradt a régi kazettás agy (7-es). Egy 21-es lánctányér van rakta, a racsnin fennmaradó helyet a kazettákban lévõ távtaró gyûrûkkel töltöttem ki. Idõfutam kormány egy 105-ös fékkarral és egy RSX elsõ fékkel. 22×622-es Vittoria külsõk.
Menettapasztalat nincs még a trágya idõ miatt, sajna.
#2466
Posted 2004. February 25. - 18:12
#2467
Posted 2004. February 25. - 17:50
Az én ss bringám is cyngus (a régi, kék festéssel), másfél éve bírja a várost, csak az alu papucsokat deformálja a hatlapfejû anya, néha reszelgetni kell, hogy normálisan vissza tudjam tenni a kereket.
A corratechben láttam egy pár ilyen cygnus vázat, 19k-ért, ha valaki kedvet kapott.
Nincs valami kéminfó a magellánnál beigért ss vázról?
Monti vagy trekking lesz?
A corratechben láttam egy pár ilyen cygnus vázat, 19k-ért, ha valaki kedvet kapott.
Nincs valami kéminfó a magellánnál beigért ss vázról?
Monti vagy trekking lesz?
#2468
Posted 2004. February 25. - 17:02
#2469
Posted 2004. February 25. - 16:40
Pont 9 kiló így. A feleségem elhúzta a száját mikor ez után megemelte e trekking-jét 
Hát igen, az országútimról áttettem a villát és a szingós elsõkereket
Egyébként tudom ajánlani minden SS fan-nak a Cygnus vázat, 2037g, 20e Ft
És pillanatok alatt átalakítható sárhányós, túrázós, váltós ;D cirkálóvá.
Hát igen, az országútimról áttettem a villát és a szingós elsõkereket
Egyébként tudom ajánlani minden SS fan-nak a Cygnus vázat, 2037g, 20e Ft
És pillanatok alatt átalakítható sárhányós, túrázós, váltós ;D cirkálóvá.
#2470
Posted 2004. February 25. - 14:10
#2471
Posted 2004. February 25. - 13:20
#2472
Posted 2004. February 25. - 12:08
#2473
Posted 2004. February 24. - 00:37
Gyakrabban kéne hozzászólni, mert a topic nem fog megmaradni az elsõ oldalon...
:
Most néztem, mielõtt ezt írtam, már a második oldal aljánál tartottunk... Na jó, most már: :-X
Most néztem, mielõtt ezt írtam, már a második oldal aljánál tartottunk... Na jó, most már: :-X
#2474
Posted 2004. February 16. - 23:24
Láncfeszítés SS-re: csapágyházra szerelhetõ láncvezezetõvel meg lehet oldani? Kicsit drágább mulatság, de szerintem extrémen nézne ki. Mali katalógus Acor: 5500 HUF. He?
:8)
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Én ehhez az Acorhoz annyit fûznék hozzá, hogy havernak egy drágábbik van. 10 rongyért vette. Azóta össze-vissza barkácsolta, mert sehogy sem lehetett rendesen passzítani a gépéhez. És még mindig szar...
#2475
Posted 2004. February 16. - 23:06
Tegnap voltam bringázni egy montis csapattal.
A cél: Pap rét. Nos, finom, 5-10centis hó fogadott, néhol alul jéggel. Felfelé a többiek mókuskerkeztek, de én, mire felgyorsítottam egy normális fordulatszámra, simán otthagytam õket.
Nagyon jó volt technikai edzésnek. A 28-622-es küsõk tökéletesen alkalmatlanok elvileg a terepre, de mindannyian estünk. A lefelé is egy élmény volt, Dömörkapunak.
A Szentendre utáni dagonya sem volt semmi, tiszta ciklokrosszérzés volt! Ott is elõretörtem-kellett a lendület.
Szóval, a lényeg: Bevált a gép!
A cél: Pap rét. Nos, finom, 5-10centis hó fogadott, néhol alul jéggel. Felfelé a többiek mókuskerkeztek, de én, mire felgyorsítottam egy normális fordulatszámra, simán otthagytam õket.
Nagyon jó volt technikai edzésnek. A 28-622-es küsõk tökéletesen alkalmatlanok elvileg a terepre, de mindannyian estünk. A lefelé is egy élmény volt, Dömörkapunak.
A Szentendre utáni dagonya sem volt semmi, tiszta ciklokrosszérzés volt! Ott is elõretörtem-kellett a lendület.
Szóval, a lényeg: Bevált a gép!
#2476
Posted 2004. February 16. - 21:33
Felraktam ide mindenféle számomra szemetgyönyörködtetõ SS képet :
http://www.bikemag.h...bumName=album93
http://www.bikemag.h...bumName=album93
#2477
Posted 2004. February 13. - 09:49
#2478
Posted 2004. February 12. - 23:49
Hátsó agy...
nekem egy 16-os BMX racsni van fent, Nem Bike+, hanem csak egy mezei menetes, 1400 Ft-os Shimano Italy TS30-as agyon, aminél olcsóbbat nem is lehet kapni [na jó, a teszkóban, de oda csak röhögni járok, azok nem cuccok. Jaj... láttam teszkós-tárcsafékes biciklit... Meg kell néznetek!!!! összteló, tárcsafék, meg minden... nagyon állat! ;D Ki menne le vele a hármashatárról 1 milláért olyan tempóval, mintha mondjuk Gizmo dh-bájkján ülne? Persze csak úgy, ha az életbiztosítás teszkóbájk használtatából bekövetkezett balesetekre nem érvényes ;D] Szerintetek ebben az agyban is bízhatok hosszabb távon? Bírja ez is a strapát, mint a drágábbak? Mert szokás mondani, hogy olcsó husinak híg leve van... Csak a magam megnyugtatása végett. :
nekem egy 16-os BMX racsni van fent, Nem Bike+, hanem csak egy mezei menetes, 1400 Ft-os Shimano Italy TS30-as agyon, aminél olcsóbbat nem is lehet kapni [na jó, a teszkóban, de oda csak röhögni járok, azok nem cuccok. Jaj... láttam teszkós-tárcsafékes biciklit... Meg kell néznetek!!!! összteló, tárcsafék, meg minden... nagyon állat! ;D Ki menne le vele a hármashatárról 1 milláért olyan tempóval, mintha mondjuk Gizmo dh-bájkján ülne? Persze csak úgy, ha az életbiztosítás teszkóbájk használtatából bekövetkezett balesetekre nem érvényes ;D] Szerintetek ebben az agyban is bízhatok hosszabb távon? Bírja ez is a strapát, mint a drágábbak? Mert szokás mondani, hogy olcsó husinak híg leve van... Csak a magam megnyugtatása végett. :
#2479
Posted 2004. February 12. - 14:05
Kösz!
Majd elnézek a Hajtáspajtásba.Egyébként nem pályavázba kell hanem 26-os kerekû Cromo vázba.
Majd elnézek a Hajtáspajtásba.Egyébként nem pályavázba kell hanem 26-os kerekû Cromo vázba.
#2480
Posted 2004. February 12. - 14:05
Eszembe jutott valami a láncfeszítõvel kapcsolatban. Lehet, hogy eleve halott ötlet, de azért kíváncsi vagyok, más mit szól hozzá...
Láncfeszítés SS-re: csapágyházra szerelhetõ láncvezezetõvel meg lehet oldani? Kicsit drágább mulatság, de szerintem extrémen nézne ki. Mali katalógus Acor: 5500 HUF. He?
:
8)
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Láncfeszítés SS-re: csapágyházra szerelhetõ láncvezezetõvel meg lehet oldani? Kicsit drágább mulatság, de szerintem extrémen nézne ki. Mali katalógus Acor: 5500 HUF. He?
:
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.

Sign In
Create Account
This topic is locked
Back to top






